Kynäniska hinttipuntti...
MILLAINEN MIES JÄÄ ILMAN NAISTA!?
14
640
Vastaukset
kun ei osaa muuta kuin yrittää ärsyttää muita??
TheOne kirjoitti:
..on terve kun se leikkii.. ;)
kyl ennen vanhemmat vähäsen paremmin kouluttivat nuorison :)
- häiritsemme
monte24 kirjoitti:
kyl ennen vanhemmat vähäsen paremmin kouluttivat nuorison :)
Monte-herran asiallista viestintää
häiritsemme kirjoitti:
Monte-herran asiallista viestintää
meneppäs nyt nukkumaan niin jaksat sitten huomenna koulussa opiskella.
- mirame81
ujo peräkammarin poika....kait...
- Tai siis
todella köyhä.
Liian vaativa, liian ujo, liian epäaktiivinen? Mä en ainakaan usko, että se vois olla ulkonäöstä, statuksesta, tai luonteesta kiinni, koska kaikkein suisituimpia miehiä ovat alkoholisoituneet puukottajapsykopaatit...
TheOne kirjoitti:
..ois aikoinaan pitäny alkaa sit ryyppäämään reenaamisen sijaan! XD
Nyt sä oot mokannut.. Miten tästä pystyy enää korjata asiat oikealle tolalle? Ei susta enää pesunkestvää juoppoa saa tekemälläkään :D
alruna kirjoitti:
Nyt sä oot mokannut.. Miten tästä pystyy enää korjata asiat oikealle tolalle? Ei susta enää pesunkestvää juoppoa saa tekemälläkään :D
..pahaa pelkään, et se on jo myöhästä.. X)
TheOne kirjoitti:
..pahaa pelkään, et se on jo myöhästä.. X)
onko juopponaisilla hyvät apajat miesmarkkinoilla? Mulla olis vielä mahdollisuus tarkastaa suunta, virheestäsi oppineena xD
alruna kirjoitti:
onko juopponaisilla hyvät apajat miesmarkkinoilla? Mulla olis vielä mahdollisuus tarkastaa suunta, virheestäsi oppineena xD
..vaan toista mun virheitä! ;D Sulla on vielä toivoa! XD
alruna kirjoitti:
apajat, joilla on pokkaa pelata kymmentä miestä samaan aikaan, vahva tarve todistella olemassaoloaan miesten määrällä ja omituinen tapa saada jotain ylemmyydentunnetta siitä, että luulee huijaavansa miehiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470