Bi-seksuaalisuudesta

Muttamuttamutta

Ihan vaan selvyyden vuoksi kerron, kun tuolla oli keskustelua bi-seksuaalisuudesta ja vijeltiin taas niin väärää tietoa, että. Ensinnäkään bisse ei janoa sekä naista että miestä, vaan pitää ihmisistä. Bisse siis ihastuu ihmisiin, persooniin, ei sukupuoleen. En minä parisuhteessa halua muita, himoa naisia tai miehiä. Minä keskityn parisuhteeseen. Jos olen miehen kanssa, olen hänen kanssaan. Jos naisen kanssa, olen hänen kanssaan. En tarvitse molempia, en halua molempia. Eikä ole ollut kukaan muukaan bisse mikään pettäjä, jonka kanssa olen keskustellut. Tietysti on niitä, jotka on aina puutteessa, vaikka olisi suhde tai muutamakin. Mutta tämä ei liene rajoitu mitenkään seksuaaliseen suuntaukseen. Ottaa päähän, kun pitää vääristellä asioita. Oma mies on tiennyt alusta asti suuntaukseni ja ollut sinut sen kanssa. Hän tietää, että rakastan vain häntä ja hänen persoonaa, en siksi että hän mies, vaan siksi, että hän hän. Voisi jopa ajatella, että bissen rakkaus on erityisen hienoa. Hänhän rakastaa ihmisen luonnetta, ei vain sukupuolta.

15

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bisse-

Kyllä mä ainakin olen Bii just ja vaan sen takia että saan kaikilta,ja haluan kaikkia samaa aikaa.

• Muttamuttamutta

Tai sitten sä olet vaan seksiriippuvainen, etkä niinkään bisse :)

• Bisse-
        Muttamuttamutta kirjoitti:

Tai sitten sä olet vaan seksiriippuvainen, etkä niinkään bisse :)

mutta olen myös ylpeästi Bisse.

• on hyvin yleinen koko seksuaalisuudessa esim. seksin valtateorioissa joku näkee seksin tai toisen ihmisen puutteen synonyyminä janolle - mikä tahansa lasi vettä riittää tyydyttämään tarpeen. Voiko sen enempää väärässä edes olla? Seksuaalisella suuntautuneisuudella ei taasen pitäs olla tuon kanssa tekemistä - tietääkseni jopa pedofiili on valikoiva - tosin moisessa on myös muita vaikuttimia. Tilastollisesti toki eroja voi löytyä, mut se tilastoista.

• ...

Mistähän muuten johtuu että homoja pidetään erityisen aktiivisina seksin suhteen? Yksi esimerkki tästä on erään tamperelaisen gaybaarin dark roomit.

• Muttamuttamutta

Täähän liittyy selkeästi myös siihen, että puutteessa olevat miehet eivät kuitenkaan kelpuuta ketä tahansa naista sänkyyn. Katkeroituvat lähinnä siksi, että eivät saa juuri sellaisia naisia sänkyyn, joita haluavat.

• Sellanen nyt ottaa minkä saa.

Toinen mikä ottaa minkä saa on homo/leso, tarjontaa on niin vähän,joten tyydyttävä vähempään.

• Muttamuttamutta
        ... kirjoitti:

Mistähän muuten johtuu että homoja pidetään erityisen aktiivisina seksin suhteen? Yksi esimerkki tästä on erään tamperelaisen gaybaarin dark roomit.

Miehet ovat seksuaalisesti aktiivisempia noin muutenkin eli miksei homotkin. Lesbojen suhde kääntyy usein enemmän ystävyydeksi. Bi-seksuaaleilla on aika normimenoa. Sinkut on monesti aktiivisempia seksikokemusten hakijoita joka tapauksessa. Vakiintuneessa parisuhteessa homojen seksiä on yhtä paljon kuin heteroillakin. Mielenkiintoinen kirja muuten: http://www.cisionwire.fi/gummerus/nyt-loppui-heteronormatiivisuus--liukuvoidetta-ja-laatuaikaa-on-ilmestynyt Tosin siitä puuttuu bisset :(

• Kysyn vaan??
        ... kirjoitti:

Panokopit joka Onnellaan ja RockBaariin!, ja jonoihin vaan kopin eteen,niin siitä voi vaan valita kaverin messiin.

• Muttamuttamutta
        Kysyn vaan?? kirjoitti:

Panokopit joka Onnellaan ja RockBaariin!, ja jonoihin vaan kopin eteen,niin siitä voi vaan valita kaverin messiin.

Niin, en tiedä. Voisit ehdottaa Sedulle! :) Mä en ole muuten esim. DTM:ssää nähnyt panokoppia. Oletko sinä tai jopa ollut siellä?

• Sellanen nyt ottaa minkä saa. kirjoitti:

Toinen mikä ottaa minkä saa on homo/leso, tarjontaa on niin vähän,joten tyydyttävä vähempään.

jos se tekee olosi mukavaksi. Sit kun helpottaa siirry lukemaan ko. aiheesta ja palataan asiaan.

• Muttamuttamutta kirjoitti:

Miehet ovat seksuaalisesti aktiivisempia noin muutenkin eli miksei homotkin. Lesbojen suhde kääntyy usein enemmän ystävyydeksi. Bi-seksuaaleilla on aika normimenoa. Sinkut on monesti aktiivisempia seksikokemusten hakijoita joka tapauksessa. Vakiintuneessa parisuhteessa homojen seksiä on yhtä paljon kuin heteroillakin. Mielenkiintoinen kirja muuten: http://www.cisionwire.fi/gummerus/nyt-loppui-heteronormatiivisuus--liukuvoidetta-ja-laatuaikaa-on-ilmestynyt Tosin siitä puuttuu bisset :(

Myös huoria on enempi tarjolla miehille. Silti jokainen mies ei käy huorissa, eikä jokainen homo kelpuuta ketä tahansa kumppanikseen.

• ...

Tuossa jotenkin hyppäsi silmille se että homoille ulkonäkö on tärkeää kun taas lesboille itsevarmuus ja supliikki. Onkohan se noinkaan?

• flowa

Ihan vain tiedoksi: tuo kirja kiistää kaiken, mitä sanoit. Esim. sen, että lesbojen suhteet kääntyvät ystävyydeksi, miehet ovat seksuaalisesti naisia aktiivisempia jne. Bisseistä on kirjassa oma lukunsa.

• voi perkele

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      894
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      253
      751
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      550
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      546
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    Aihe