Mitä tuot tullessasi?
Palstalaisten naistenilta huomenna
8
270
Vastaukset
- pakkauksen :
hervotonta menoa...
- cookos
mutta jos tulisin, toivin vastapastettuja itseleivottuja karjalanpirakoita...nimittäin ostin maidon jo sunnuntaina nitä varten ja taitaa hapantua jääkaappiin ;DD
- laittais..
tällaisen. Saanko vaihtarin? http://free18yo.com/18-Tara_Rita/full/08.jpg
- Kitekattia-
Seuraan tapahtumaa puskasta:B
mie tuon dulce de lecheä
- mirame81
se ois naisten ilta...Mie olen käsittäny et olet MIES.No mie toisin Karjalanpiirakat, munavoin,Broiskupiirakan ja kuoharin:)
mirame81 kirjoitti:
se ois naisten ilta...Mie olen käsittäny et olet MIES.No mie toisin Karjalanpiirakat, munavoin,Broiskupiirakan ja kuoharin:)
ollessa mitään,oon kuin uunon vaimo.
- KoppavaHoro
mitä vien naisten iltaan lauantaina eli itseni, koirani, lämmintä leipää ja soija-inkiväärigraavattua lohta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554