Oletteko satsanneet kunnon aurinkolaseihin

vai ostaneet

ne jostain tyyliin - Tokmanni?

15

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viime

kesänä Police:t vahvuuksilla ajolaseiksi. Ajan paljon. Olen ollut tyyväinen. Lompakko keveni jotain 300 euroa.

• silmille paremmat

kuin halpislasit. Eli tässäkin rahat tulee sitte lopulta tienattua noin kuvannollisesti ittelle takas,mitä taas huonommassa tapauksessa menis silmälääkäreihi ja operointeihin esim.

• mut ne ei satu kalloon muuten kuin ajossa. korvatkin on liian ylhäällä päässä,ne kääntää lasit etukenoon :(

• diidaa....

No en ole seuranhakija, eikö mua ainakaan kiinnosta ihmisten taloudelliset satsaukset aurinkolaiseihinsa keskustelun aiheena sinänsä ptäkän vertaa, mutta ihan miten vain...Vastaan sitten. Itselläni on about parinsadan euron RayBanit (joo tiedän, tiedän!: kai joskus juntiksikin mielletty merkki nykyisin, mutta noi on melko uutta ja klassisen tyylikästä mallistoa) ja sitten varmaan vähintäänkin seitsemät muutaman euron lasit, tyyliin Henkka & Maukasta. Molemmanlaisia pystyn käyttämään ihan samalla tavalla. Pääasia vain, ettei tule mitään "Kärpäs"-kauhuleffaefektiä laseista tai etten muistuta Mauno Ahosta. Ärsyttäviä ovat ihmiset, jotka kyttäävät, että minkä hintaisissa aurinkolaisessa muut kävelevät. Olet sitten juuri käynyt ostamassa aurinkolasit, niinkö?

• etten

ole aloittaja enkä varsinkaan seuranhakija, mutta kyllä laseissa kuuluu olla leveät sangat ja sangan ulkosyrjällä iso ja kallis merkki.

• Frostellit.

Aika uus merkki. Hyvännäköset mun päässä. Ei maksanu,ku 9,90 ekee.

• melkein
        Frostellit. kirjoitti:

kaikissa laseissahan on joku merkki. Merkkilaseja vitosella, jee.

• mallei siell
        melkein kirjoitti:

kaikissa laseissahan on joku merkki. Merkkilaseja vitosella, jee.

kaupass.Mun laseiss on sillai jännästi yhdistetty lilaa ja kullanvärii.

• diidaa....
        etten kirjoitti:

ole aloittaja enkä varsinkaan seuranhakija, mutta kyllä laseissa kuuluu olla leveät sangat ja sangan ulkosyrjällä iso ja kallis merkki.

Maunon (Ahonen) tavamerkkiin kylläkin kuului ainoastaan leveät sangat.

• diidaa....
        Frostellit. kirjoitti:

Kuuluuko siihen Janina Frostell- mallistoon aurinkolasejakin? Tokmannillahan niitä Janina-vaatteita ainakin on myyty, tietääkseni(?). Siinä kaupassa on itselläni tullut viimeeksi käytyä varmaan viisi vuotta sitten. Ihan kivojakin saattais olla, ne Janina-tuotteet. Aika kaiken väen sälää silti, ne vaatteet ainakin ( mitä nyt joskus olen katsonut). Hyvännäköisiä ja muodikkaita kuitenkin: yhtä mekkoa kerran kuvastosta katselin.

• merkkikamaa
        diidaa.... kirjoitti:

Kuuluuko siihen Janina Frostell- mallistoon aurinkolasejakin? Tokmannillahan niitä Janina-vaatteita ainakin on myyty, tietääkseni(?). Siinä kaupassa on itselläni tullut viimeeksi käytyä varmaan viisi vuotta sitten. Ihan kivojakin saattais olla, ne Janina-tuotteet. Aika kaiken väen sälää silti, ne vaatteet ainakin ( mitä nyt joskus olen katsonut). Hyvännäköisiä ja muodikkaita kuitenkin: yhtä mekkoa kerran kuvastosta katselin.

(niit kalliimpii)vai ei?Ooks mä huonompi ihminen,jos mulla ei varaa törsätä muihin kuteisiin?

• diidaa....
        merkkikamaa kirjoitti:

(niit kalliimpii)vai ei?Ooks mä huonompi ihminen,jos mulla ei varaa törsätä muihin kuteisiin?

No itse sä oman arvosi ihmisenä määrittelet. Ei sitä sikäli kukaan ulkopuolinen määrää. Tietysti: seura, missä sä liikut määrittää aika paljon. Jossakin nousukaspyrkyri tms. elitistiporukassa esimerkiksi voidaan katsella hyvinkin tarkkaan sitä, että onko sun kenkäs oikeaa merkkiä tai että minkälaiset aurinkolasit nenälläsi on, mutta luonnollisesti suurin osa ihmisistä ei arjessaan kovin erityisellä tapaa kiinnitä huomiota vaatetukseen ja asusteisiin. Ei jaksa, ei halua, eikä ehdi tehdä sitä. Jos olet sievästi ja itsellesi sopivalla tavalla pukeutunut, en usko, että monikaan sulle nenääsi nyrpistelee. ( Sen verran btw tietysti ainakin on kaikkien syytä kiinnittää huomiota muotiin, etteivät kulje esimerkiksi liian lyhyissä housuissa, käytä tennissukkia tai jätä parturi/kampaamokäyntejä tyystin väliin, jne...) Et ole musta mitenkään huonompi ihminen, jos et osta erityisen kalliita vaatteita. Ei Versagea ja Guccia osta kaikki massissa uivatkaan. Tietysti enemmän positiivista huomiota ihminen herättää, jos edes jonkin verran seuraa trendejäkin, ts. on ajatellut ja jokseenkin toteuttanut sitä itselleen pukevaa omaa tyyliä. Täydellinen välinpitämättömyys ulkonäöstä on aina vastenmielistä. Siinä sitten seikkaperäinen mielipiteeni, ole hyvä. Ja Hyvää Vappua!

• Ygg

on, kun kyllästyin herkästi hajoaviin tusinalaseihin. Maksoivat paljon mutta ovat tähän saakka kestäneet ihan mukavasti.

• MichikoXX

Eivät maksaneet kuin jotain satasen, ilmeisesti paljon kalliimpiakin laseja on. Sattui löytymään naisten malli, kaikki muut lasit olivat liian isoja. Merkillä ei ole väliä, ulkonäkö ratkaisi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      666
      2512
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1246
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1158
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1083
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      815
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe