Hei kultaiset palstalaiset

Ammateista vielä

Kertokaa nyt, osuuko näistä mikään edes oikealle alalle? -hunaja-71 = kuvismaikka tai vastaava -rusalkaa = taiteilija -gek-ko = lääkintävaksi -timanttia = Johdon assari -random_N = työtön, sihteeri -emanuela = valokuvaaja -orpana-67 = sairaanhoitaja -maniamania = Eläintenhoitaja -Marie-Cecile = Lastenhoitaja, lastentarhanopettaja -Michiko_ = kulttuurisihteeri -mielisairaala = avohoitopotilas -MarttyyriMallari-TTt = musiikinopettaja -alruna = tarjoilija -relaxed_eyes = raskaskonehuolto/yrittäjä -Ratikkakuski = rekryfirman toimitusjohtaja -Papeete1 = lappuliisa (Ok, vitsi, mutta kun on niin sääntöjen perään. Vaikea päätellä ammattia, kun on ollut pitkään työtöm) -Petexzr = kadunlakaisija -sirpamaikkarilta = kokki -zisel = automäkkärin myyjä -monte24 = työtön, rakennusduunari -Richartti = rakennusinsinööri (Tämä meni väärin, joten mikä sitten?) -uk-ko = kiinteistönhoitaja -runontaja = ihan mitä vaan/ luova duunari -Kukkomies = puuseppä -cookos= ? IT-ala -zombbari = kirjastotäti -SupremeSatan = taiteilija -scale = metallialan tehtaan pikkupomo -buddy-love = lovebuddy -sininen_sitruuna = kosmetologi, maskeeraaja-meikkaaja -En.Kerro = lastenhoitaja -iivar.runoilija = ? -KoppavaHoro = Monitoiminainen -Jazuli = Pulppulausegeneraattori (sori, en ymmärrä mitään, mitä hän kirjoittaa) -Genio.Mente = taivaanrannanmaalari/ muusikko (Eli onkin rakennusduunari myös) -vänkyrä-nainen = ? -yksinkertainen.blondi = Ei avistustakaan, jotain todella hienoa ja erikoista varmaan -chalistra87 = En ole koskaan kuullutkaan -Dazu = Liian vähän tietoa - Lisää joku jos listalta puuttuu - Serpico = sosiologi - persona non grata = jonkin sortin terapeutti    

16

644

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persona-non-grata

mitä kukin meistä siviilissä tekee työkseen? Mitä merkitystä sillä on kenellekään?

• vaan...

tuolla aikaisemmin oli ketju, jossa ois pitänyt keksiä ammatit palstalaisille. Mä sit lähdin miettiin, et mikä kukainenkin vois olla. Ei mulle ole mitään väliä sillä, mitä palstalaiset tekevät tai ovat tekemättä, mut ois kiva tietää, osaanko ollenkaan päätellä, lukea rivien välistä, onko mulla tippaakaan ihmistuntemusta jne. Siksi siis. :)

• persona-non-grata
        vaan... kirjoitti:

tuolla aikaisemmin oli ketju, jossa ois pitänyt keksiä ammatit palstalaisille. Mä sit lähdin miettiin, et mikä kukainenkin vois olla. Ei mulle ole mitään väliä sillä, mitä palstalaiset tekevät tai ovat tekemättä, mut ois kiva tietää, osaanko ollenkaan päätellä, lukea rivien välistä, onko mulla tippaakaan ihmistuntemusta jne. Siksi siis. :)

mahdollisesti selvittää muiden ammatteja, vaikkeivat ne toki mitenkään kiinnostaisikaan :) ...

• vaan ku mä olen
        persona-non-grata kirjoitti:

mahdollisesti selvittää muiden ammatteja, vaikkeivat ne toki mitenkään kiinnostaisikaan :) ...

sen verran narsistinen ihminen, että ihan vilpittömästi ois kiinnostanut vain tietää, että osuinko minä oikeaan. Mä nimittäin vaivasin tosissani aivonystyröitäni noita miettiessä ja olen sitä mieltä, et mun kuuluu saada palkka siitä vaivaamisesta. :)

• persona-non-grata
        vaan ku mä olen kirjoitti:

sen verran narsistinen ihminen, että ihan vilpittömästi ois kiinnostanut vain tietää, että osuinko minä oikeaan. Mä nimittäin vaivasin tosissani aivonystyröitäni noita miettiessä ja olen sitä mieltä, et mun kuuluu saada palkka siitä vaivaamisesta. :)

sekin tosiasia, että kaikkea ei voi tietää ... epätietoisuus ei ole asia, jonka vuoksi kannattaa romuttaa sitä maailmankuvaansa, minkä kautta elää. Sitä on vain pyrittävä kestämään ... arjen tasolla.

• uk-ko

ei olisi voinut juuri pahemmin mennä metsään :-)

• ihan varmasti

menikin, en ole juurikaan tutustunut ajatuksiisi täällä, joten perustin arvaukseni ihan muihin seikkoihin. Lähinnä siihen, mitä minulle omassa henkilökohtaisessa elämässä tulee mieleen sanasta ukko :)

• vänksy

tuo kysymysmerkki edustaa? Onko vapaavalintainen? :)

• osaa arvata

Olet vaikea tapaus. :)

• osuvasti osuit kohdallani.

• Papeete1

Mä voin toimia monessakin eri työssä. Paperinpyörittelyhommissa eli koulutusta vastaavassa duunissa en ole ikinä ollutkaan. Nyt mä leikin ilokseni despoottia hommassa missä saan pilattua helposti toisten ilon siinä vaiheessa, kun ne itse kuvittelevat olevansa vasta hyvässä alussa :) Mä olisin kyllä erittäin hyvä lappuliisakin.

• Marie-Cecile

osunut

• kuin kaksi

oikein ja muutama palstalainen puuttui.

• että...

Toi persona-non-grata vois olla vaikka sosionomi, voisko?

• En.kerro

sitäkin työkseni tehny. Nyt opiskelen toista ammattia. Ja se ensimmäinen ammatti ei ole kuitenkaan se lastenhoitaja...

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1444
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1374
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1108
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      107
      562
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe