Kertokaa nyt, osuuko näistä mikään edes oikealle alalle? -hunaja-71 = kuvismaikka tai vastaava -rusalkaa = taiteilija -gek-ko = lääkintävaksi -timanttia = Johdon assari -random_N = työtön, sihteeri -emanuela = valokuvaaja -orpana-67 = sairaanhoitaja -maniamania = Eläintenhoitaja -Marie-Cecile = Lastenhoitaja, lastentarhanopettaja -Michiko_ = kulttuurisihteeri -mielisairaala = avohoitopotilas -MarttyyriMallari-TTt = musiikinopettaja -alruna = tarjoilija -relaxed_eyes = raskaskonehuolto/yrittäjä -Ratikkakuski = rekryfirman toimitusjohtaja -Papeete1 = lappuliisa (Ok, vitsi, mutta kun on niin sääntöjen perään. Vaikea päätellä ammattia, kun on ollut pitkään työtöm) -Petexzr = kadunlakaisija -sirpamaikkarilta = kokki -zisel = automäkkärin myyjä -monte24 = työtön, rakennusduunari -Richartti = rakennusinsinööri (Tämä meni väärin, joten mikä sitten?) -uk-ko = kiinteistönhoitaja -runontaja = ihan mitä vaan/ luova duunari -Kukkomies = puuseppä -cookos= ? IT-ala -zombbari = kirjastotäti -SupremeSatan = taiteilija -scale = metallialan tehtaan pikkupomo -buddy-love = lovebuddy -sininen_sitruuna = kosmetologi, maskeeraaja-meikkaaja -En.Kerro = lastenhoitaja -iivar.runoilija = ? -KoppavaHoro = Monitoiminainen -Jazuli = Pulppulausegeneraattori (sori, en ymmärrä mitään, mitä hän kirjoittaa) -Genio.Mente = taivaanrannanmaalari/ muusikko (Eli onkin rakennusduunari myös) -vänkyrä-nainen = ? -yksinkertainen.blondi = Ei avistustakaan, jotain todella hienoa ja erikoista varmaan -chalistra87 = En ole koskaan kuullutkaan -Dazu = Liian vähän tietoa - Lisää joku jos listalta puuttuu - Serpico = sosiologi - persona non grata = jonkin sortin terapeutti
Hei kultaiset palstalaiset
16
644
Vastaukset
- persona-non-grata
mitä kukin meistä siviilissä tekee työkseen? Mitä merkitystä sillä on kenellekään?
- vaan...
tuolla aikaisemmin oli ketju, jossa ois pitänyt keksiä ammatit palstalaisille. Mä sit lähdin miettiin, et mikä kukainenkin vois olla. Ei mulle ole mitään väliä sillä, mitä palstalaiset tekevät tai ovat tekemättä, mut ois kiva tietää, osaanko ollenkaan päätellä, lukea rivien välistä, onko mulla tippaakaan ihmistuntemusta jne. Siksi siis. :)
- persona-non-grata
vaan... kirjoitti:
tuolla aikaisemmin oli ketju, jossa ois pitänyt keksiä ammatit palstalaisille. Mä sit lähdin miettiin, et mikä kukainenkin vois olla. Ei mulle ole mitään väliä sillä, mitä palstalaiset tekevät tai ovat tekemättä, mut ois kiva tietää, osaanko ollenkaan päätellä, lukea rivien välistä, onko mulla tippaakaan ihmistuntemusta jne. Siksi siis. :)
mahdollisesti selvittää muiden ammatteja, vaikkeivat ne toki mitenkään kiinnostaisikaan :) ...
- vaan ku mä olen
persona-non-grata kirjoitti:
mahdollisesti selvittää muiden ammatteja, vaikkeivat ne toki mitenkään kiinnostaisikaan :) ...
sen verran narsistinen ihminen, että ihan vilpittömästi ois kiinnostanut vain tietää, että osuinko minä oikeaan. Mä nimittäin vaivasin tosissani aivonystyröitäni noita miettiessä ja olen sitä mieltä, et mun kuuluu saada palkka siitä vaivaamisesta. :)
- persona-non-grata
vaan ku mä olen kirjoitti:
sen verran narsistinen ihminen, että ihan vilpittömästi ois kiinnostanut vain tietää, että osuinko minä oikeaan. Mä nimittäin vaivasin tosissani aivonystyröitäni noita miettiessä ja olen sitä mieltä, et mun kuuluu saada palkka siitä vaivaamisesta. :)
sekin tosiasia, että kaikkea ei voi tietää ... epätietoisuus ei ole asia, jonka vuoksi kannattaa romuttaa sitä maailmankuvaansa, minkä kautta elää. Sitä on vain pyrittävä kestämään ... arjen tasolla.
- uk-ko
ei olisi voinut juuri pahemmin mennä metsään :-)
- ihan varmasti
menikin, en ole juurikaan tutustunut ajatuksiisi täällä, joten perustin arvaukseni ihan muihin seikkoihin. Lähinnä siihen, mitä minulle omassa henkilökohtaisessa elämässä tulee mieleen sanasta ukko :)
- vänksy
tuo kysymysmerkki edustaa? Onko vapaavalintainen? :)
- osaa arvata
Olet vaikea tapaus. :)
osuvasti osuit kohdallani.
- Papeete1
Mä voin toimia monessakin eri työssä. Paperinpyörittelyhommissa eli koulutusta vastaavassa duunissa en ole ikinä ollutkaan. Nyt mä leikin ilokseni despoottia hommassa missä saan pilattua helposti toisten ilon siinä vaiheessa, kun ne itse kuvittelevat olevansa vasta hyvässä alussa :) Mä olisin kyllä erittäin hyvä lappuliisakin.
- Marie-Cecile
osunut
- kuin kaksi
oikein ja muutama palstalainen puuttui.
- että...
Toi persona-non-grata vois olla vaikka sosionomi, voisko?
- En.kerro
sitäkin työkseni tehny. Nyt opiskelen toista ammattia. Ja se ensimmäinen ammatti ei ole kuitenkaan se lastenhoitaja...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531374- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 52572
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515