..osoitti suorasti tai sillai hieman epäsuorasti et hän haluais harrastaa kanssasi seksiä ;) miten sä silloin reagoit hänen kainoon *toiveeseensa*......????? ;)
Milloin joku
21
843
Vastaukset
...syksy 2007. Kieltäydyin kohteliaasti.
- vänksy
baarissa ollut joskus viime vuoden puolella, niin silloin. Ja ehdotti vaan jos lähdettäisiin samaa matkaa heille. Oletin ainakin, ettei nyt halunnut mua sinne mitään shakkia pelaamaan.. Mutta ei kyllä siis lähdetty samaa matkaa yhtään mihinkään. Ei tolla taktiikalla mun kiinnostukseni ainakaan herää.
- mies puskasta
Miehen kohtalaisen suora ehdotus edes yhtään imarrellut sinua?
- vänksy
mies puskasta kirjoitti:
Miehen kohtalaisen suora ehdotus edes yhtään imarrellut sinua?
Noita nyt on aina kännisiltä miehiltä. Se mies sitä paitsi oli..öh, no hiukan liian vanha mulle. Oon aina kiinnostunut vaan suurinpiirtein omanikäisteni miesten seurasta, heidän kanssaan vaan tuntuu et voi olla rennommin, kuin noin paljon vanhempien. Niin, musta lähinnä tuntui, että olisin sille ollut vaan joku nätti nukke, jokta on kiva nusasta kerran ja heittää sit roskiin. Ei mua imartele seksikutsut. Mua imartelee ihan toisenlaiset jutut.:)
- mies puskasta
vänksy kirjoitti:
Noita nyt on aina kännisiltä miehiltä. Se mies sitä paitsi oli..öh, no hiukan liian vanha mulle. Oon aina kiinnostunut vaan suurinpiirtein omanikäisteni miesten seurasta, heidän kanssaan vaan tuntuu et voi olla rennommin, kuin noin paljon vanhempien. Niin, musta lähinnä tuntui, että olisin sille ollut vaan joku nätti nukke, jokta on kiva nusasta kerran ja heittää sit roskiin. Ei mua imartele seksikutsut. Mua imartelee ihan toisenlaiset jutut.:)
Pohjimmiltasi aika nälkäinen romanttiselle rakkaudelle? >> kaksi yksinäistä sielua lopulta löytää toisensa jne?
- vänksy
mies puskasta kirjoitti:
Pohjimmiltasi aika nälkäinen romanttiselle rakkaudelle? >> kaksi yksinäistä sielua lopulta löytää toisensa jne?
baareissa viihdykään. Siellä ei oo mulle mitään. Tai viihtyisin jos siellä sais olla rauhassa, juoda tanssia ja kuunnella musiikkia kavereiden kanssa. Tuo onnistuu miespuolisen kaverin/kavereiden kanssa kyllä. Mutta tosiaan mulle se rakkaus on jotain muuta kuin jotain kännisiä kortsupanoja jossain baarin vessassa tai aamuyön tunteina jonkun vieraan äijän luona.:/
- Et huomaa itse vai?
vänksy kirjoitti:
baareissa viihdykään. Siellä ei oo mulle mitään. Tai viihtyisin jos siellä sais olla rauhassa, juoda tanssia ja kuunnella musiikkia kavereiden kanssa. Tuo onnistuu miespuolisen kaverin/kavereiden kanssa kyllä. Mutta tosiaan mulle se rakkaus on jotain muuta kuin jotain kännisiä kortsupanoja jossain baarin vessassa tai aamuyön tunteina jonkun vieraan äijän luona.:/
kuitenkin sun jutut on usein likaisia panopanojuttuja.
- vänksy
Et huomaa itse vai? kirjoitti:
kuitenkin sun jutut on usein likaisia panopanojuttuja.
palstaimagooni.:D Joku sanoi, et puutteestakin vois johtua..en tiedä. Luuletko, et oikeesti puhun seksistä 24/7? :) En meinaan puhu. Tai puhun, asiallisesti, jos joku muu ottaa sen puheeksi, mutten oma-aloitteisesti koskaan.
vänksy kirjoitti:
palstaimagooni.:D Joku sanoi, et puutteestakin vois johtua..en tiedä. Luuletko, et oikeesti puhun seksistä 24/7? :) En meinaan puhu. Tai puhun, asiallisesti, jos joku muu ottaa sen puheeksi, mutten oma-aloitteisesti koskaan.
"palstaimagooni.:D Joku sanoi, et puutteestakin vois johtua..en tiedä." Kliininen silmä havaitsee: reaktionmuodostus! :)
jokunen viikko sitten, juna-asemalla lauantai-iltana kun olin menossa kotiin töistä tuli joku päihtyneen oloinen mies vihjailemaan illanviettoa ja jotain seksiin viittaavaa mulle. Mä sanoin vaan, että menen juuri seuraamaan mun miesystävän nyrkkeilytreenejä, että eipä oikeen nyt pystyis. Toi tepsii melkeen aina, seuraa litania "no hard feelings" ja muuta mantraa xD No mut, ei mua kauheesti haittaa noi tollaset äijät kun niitä tulee niin harvoin ja tuleehan siitä kiva fiilis, edes joku pitää viehättävänä :)
- kelpaa
melkei kuka vaa...
- viikolla
Juoksin karkuun, kuten tapoihin kuuluu.
- Jazuli
..ja mie tartuin syöttii...;o)
- kovat panot
siellä ladan takapenkillä. Karkeilla sain houkuteltua neidon kyytiin.
- jazuli not log in...
kovat panot kirjoitti:
siellä ladan takapenkillä. Karkeilla sain houkuteltua neidon kyytiin.
..in your dreams... *only* =o)
- Pääkaupunkiseudulla tapahtui
Räikein koskaan kuulemani ehdotus on, että eiks me voitais olla, ei mulla oo tauteja? Olen lapseni kanssa eräällä leirintäalueella saunomassa vuosia sitten eräänä juhannuksena. En tuntenut miestä eikä hän minua. Siellä vaan iskusteli autiolla rantanurmikolla ja lateli ehdotuksiaan. Onneksi lapseni ei ollut kuulemassa juuri silloin. Meinasin jotain vastatakin miehelle, mutta onneksi oli vain kielen päällä ja jätin tokaisun omaan arvoonsa
Sanoin, ettei pöydässä odottava vaimoni varmaankaan riemastusi asiasta. Leidi ymmärsi yskän. ;-)
kai. tai sitte tuosa muutama päivä sitte. enkä alakanu millekkään.
en kerro miten reagoin
taisi olla molemminpuolinen mieliteko ja se toteutettiin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla7012773Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131324Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511259- 1131245
- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112973Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105959Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761