Minkä väriset

silmät sinulla on?

entä minkä väriset/millaiset silmät ovat mielestäsi kauniit?

16

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

SINISET SILMÄT OVAT KAUNIIT! SINISET SILMÄT OVAT NAISILLA KAUNIIT!

• Jazuli

..mis on vihree renkula tos mustuaisen ympärillä..=o) ..kauniit olis syvän siniset taikka iha reippaan vihreet..=o))

• ...

jaa. Ihailen? Ei värillä ole väliä.

• Jään siniset

Siniset tai vihreät silmät ovat mielestäni kauniit. Toki kauneuteen enemmän vaikuttaa, onko silmät lehmän vain ihmisen päässä :) Ei liiallisuuksiin menevää, mutta jotai "hoitoa" kulmiin ja kevyt meikki....

• vänksy

on vihreänruskeat, tummat kuitenkin. Kauneimmat naisella on ruskeat tai vihreät. Miehellä taas kauneimmat ovat harmaansiniset ja vihreät. Mun isällä vaihtui silmien väri aina ja sellaiset silmät on kyllä kiinnostavat miehellä. Josta tuli muuten mieleen yks biisi, jonka teme mulle joskus laittoi aiheeseen liittyen.:) "Starman" http://www.youtube.com/watch?v=X5iOiLX5ppA

• pääväriltään on silmäni. Ns mukana olevat silmät ovat kauniit = intensiivisen eläväiset.

• ruskea silmäiseksi.

• ja...

kauniit silmät voi olla minkä väriset tahansa.

• KoppavaHoro

ei riipu väristä. Itselläni on lehmänkakan väriset silmät.

• vänksy

Sulla on kauniit silmät, just kauniin väriset. :)

• KoppavaHoro
        vänksy kirjoitti:

Sulla on kauniit silmät, just kauniin väriset. :)

On ne joo ihan ookoo, mutta väri on "lehmänkakka" :D Tai no, jotkut ovat sanoneet, että "maitokahvi". Ja espanjankielisessä maassa mun silmäni eivät ole ruskeat, vaan "ojos café". Mulla silmät muuten vaihtavat väriä. Jos mulla on keltaista päällä (siis todellakin JOS) tai olen kauan auringossa, tulee silmistäni aivan vihertävän keltaiset. Se on hauskaa, koska ero on huomattava.

• En.kerro

silmät on vihreät. Tosin niiden väri vähän vaihtelee, joskus harmaaseen päin ja joskus sinertävään. En tiedä mistä se johtuu mutta näin on :) Kaiken väriset silmät on kauniita. Katse merkitsee enemmän.

• Jihuuu

Minulla on ruskeat ja tykkään näistä omassa päässäni. Sen sijaan muilla ei automaattisesti silmien väri tee silmistä kauniita. Miehelläni on todella kauniit siniset silmät, mutta ei kaikkien siniset silmät kauniita ole. Eikä kaikilla ruskeat silmätkään herätä kauneus ajatuksia. Makuasiahan se aina on, mutta joittenkin silmissä vaan on jotain mikä niistä tekee kauniit, väristä huolimatta.

• luokkaa tummansinivihreät ja kaikki värit on kauniita, sininen vaan taitaa olla se yleisin ja tavallinen. ihan kirkkaan jäänsiniset on jännät ja jotenki petolliset.

• Va-Nil-La

jotka on mun mielestä rumin mahdollinen väri. Kauneimmat on vihreät.

• Papeete1

Siniset ja tykkään ruskeista.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1444
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1374
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1108
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      107
      562
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe