entä minkä väriset/millaiset silmät ovat mielestäsi kauniit?
Minkä väriset
16
773
Vastaukset
- MMies
SINISET SILMÄT OVAT KAUNIIT! SINISET SILMÄT OVAT NAISILLA KAUNIIT!
- Jazuli
..mis on vihree renkula tos mustuaisen ympärillä..=o) ..kauniit olis syvän siniset taikka iha reippaan vihreet..=o))
- ...
jaa. Ihailen? Ei värillä ole väliä.
- Jään siniset
Siniset tai vihreät silmät ovat mielestäni kauniit. Toki kauneuteen enemmän vaikuttaa, onko silmät lehmän vain ihmisen päässä :) Ei liiallisuuksiin menevää, mutta jotai "hoitoa" kulmiin ja kevyt meikki....
- vänksy
on vihreänruskeat, tummat kuitenkin. Kauneimmat naisella on ruskeat tai vihreät. Miehellä taas kauneimmat ovat harmaansiniset ja vihreät. Mun isällä vaihtui silmien väri aina ja sellaiset silmät on kyllä kiinnostavat miehellä. Josta tuli muuten mieleen yks biisi, jonka teme mulle joskus laittoi aiheeseen liittyen.:) "Starman" http://www.youtube.com/watch?v=X5iOiLX5ppA
pääväriltään on silmäni. Ns mukana olevat silmät ovat kauniit = intensiivisen eläväiset.
- ja...
kauniit silmät voi olla minkä väriset tahansa.
- KoppavaHoro
ei riipu väristä. Itselläni on lehmänkakan väriset silmät.
- vänksy
Sulla on kauniit silmät, just kauniin väriset. :)
- KoppavaHoro
vänksy kirjoitti:
Sulla on kauniit silmät, just kauniin väriset. :)
On ne joo ihan ookoo, mutta väri on "lehmänkakka" :D Tai no, jotkut ovat sanoneet, että "maitokahvi". Ja espanjankielisessä maassa mun silmäni eivät ole ruskeat, vaan "ojos café". Mulla silmät muuten vaihtavat väriä. Jos mulla on keltaista päällä (siis todellakin JOS) tai olen kauan auringossa, tulee silmistäni aivan vihertävän keltaiset. Se on hauskaa, koska ero on huomattava.
- En.kerro
silmät on vihreät. Tosin niiden väri vähän vaihtelee, joskus harmaaseen päin ja joskus sinertävään. En tiedä mistä se johtuu mutta näin on :) Kaiken väriset silmät on kauniita. Katse merkitsee enemmän.
- Jihuuu
Minulla on ruskeat ja tykkään näistä omassa päässäni. Sen sijaan muilla ei automaattisesti silmien väri tee silmistä kauniita. Miehelläni on todella kauniit siniset silmät, mutta ei kaikkien siniset silmät kauniita ole. Eikä kaikilla ruskeat silmätkään herätä kauneus ajatuksia. Makuasiahan se aina on, mutta joittenkin silmissä vaan on jotain mikä niistä tekee kauniit, väristä huolimatta.
luokkaa tummansinivihreät ja kaikki värit on kauniita, sininen vaan taitaa olla se yleisin ja tavallinen. ihan kirkkaan jäänsiniset on jännät ja jotenki petolliset.
- Va-Nil-La
jotka on mun mielestä rumin mahdollinen väri. Kauneimmat on vihreät.
- Papeete1
Siniset ja tykkään ruskeista.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531374- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 52572
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515