Koruja, kelloja, rannekkeita, nauhoja jne... Mitä kannatte mukananne?
G: Mitä ranteessa?
35
828
Vastaukset
- Kaewoi
paitsi muutaman kerran viikossa sykemittari
- ...
Inhoan kaikkea ylimääräistä rekvisiittaa.
- ...
ei muuta.
- mitään
olen ihan luomu.
- HooVee
karvoja. Kuin orangilla.
- Kitekattia-
Onko viellä oransseja?? Mulla on onneks vaan tatska.
- KoppavaHoro
En käytä koruja paitsi korvissa (11 reikää ja yhtä monta korua plus toki lävärit), MUTTA aion hommata tän kuun lopussa ekan tatuointini eli pikkuveljeni nimen vasempaan ranteeseeni.
- vänksy
ajatus tuo nimen tatuointi.. Mä en muuten tatskoista nyt niin hirveesti välitä, mutta olen aina sanonut, et miehellä esim lapsensa nimi tatuoituna ois kaunista ja vastaavasti tietysti jotkut muut synboliset kuvat tai tekstit.
- ...
Miksi tatuoit pikkuveljesi nimen vasempaan ranteeseesi?
- KoppavaHoro
... kirjoitti:
Miksi tatuoit pikkuveljesi nimen vasempaan ranteeseesi?
mies. Ja siltä jäi 120 euroa rahaa "perintöä", joka halutaan käyttää johonkin pysyvään.
- ...
KoppavaHoro kirjoitti:
mies. Ja siltä jäi 120 euroa rahaa "perintöä", joka halutaan käyttää johonkin pysyvään.
Siis edesmennyt? Jokainen suree omalla tavallaan. Oli sitten jäämistö 1 euro tai enemmän.
- KoppavaHoro
... kirjoitti:
Siis edesmennyt? Jokainen suree omalla tavallaan. Oli sitten jäämistö 1 euro tai enemmän.
olisin mä tän tehnyt ilman veikan kuolemaakin, kun se kumminkin oli jo eläessään mun ykkösmies maailmassa :) Isä kertoi vasta nyt, joten en tiennyt näistä rahoista ennen. Mutta sovittiin, että jokainen tekee jotain pysyvää niillä. Äiti hommasi medaljongin, isälle teetetään valokuvia ja mä otan tatskan.
- ...
KoppavaHoro kirjoitti:
olisin mä tän tehnyt ilman veikan kuolemaakin, kun se kumminkin oli jo eläessään mun ykkösmies maailmassa :) Isä kertoi vasta nyt, joten en tiennyt näistä rahoista ennen. Mutta sovittiin, että jokainen tekee jotain pysyvää niillä. Äiti hommasi medaljongin, isälle teetetään valokuvia ja mä otan tatskan.
Jokainen ihminen kai jollain lailla toivoo että hänet muistetaan. Te muistatte ja tulevat ihmiset(ehkä lapsesi) muistavat teidän kauttanne.
- Ygg
kello/sykemittari. Lähes koko elämän on kello ollut ranteessa, ja jos jostain ihmeen syystä sen unohtaa aamulla kotiin niin on aika alaston ja outo olo.
sitte toisessa ranteessa pari vanhaa rannekenauhaa festareilta ja yks muoviranneke. kello on kännykässä.
Muistakin hilavitkuttimista olen luopunut jo ajat sitten. Ei ole muita kuin vihkisormus enää. Ennen oli kaulaketju ja ammattisormus, mutta ne ovat jääneet yöpöydän laatikkoon.
- ei oo ku
ruista ranteessa. Riittääköhän se mihinkään?
- vänksy
mihin:)
- Kukkonen.
Hyvin pieni naarmu, tuli muutama tunti sitten kun poistin pyörästä rälläkällä lukon.
- vänksy
varastaa! :D
- Kukkonen.
vänksy kirjoitti:
varastaa! :D
Että tää on heti tapetilla :) Toisten ei saa mutta omansa saa ;-D
- En.kerro
kello. Mutta kotona en osaa pitää kelloa kädessä. On miulla toisessa kädessä lähellä rannetta lapsena hankittu arpi, sellainen punainen läntti. Poltin sen uunin reunaan (otin ruokaa tai jotain..). Se pysyy siinä aina.
- penttiperuspatu
vastata että Rolex, mutta karu tosiasia on se ettei siihen ole varaa. Oikeasti, olen luopunut maallisista rasitteista käsissäni jo aikoja sitten.
ei mitään, joskus kello, joskus kreikkalainen tai roomalainen, musta ranneketju. Yleensä käytän kelloa, missä hihna poissa ja kello taskussa. Työn tai harrastuksen puolesta joskus teippiä tai kuminauhaa tai narua tai jotain.
- on..
turvotusta.
- vänksy
mennyt telomaan jossain?
- nauttinut..
vänksy kirjoitti:
mennyt telomaan jossain?
vappuherkkuja :-)
- Papeete1
Etupäässä ruista. Harvoin voi olla joku korukin mutten yleensä käytä koruja.
ei miul muuta oo
- MichikoXX
En ole tainnut koskaan käyttää rannekoruja, enkä rannekelloakaan moneen vuoteen. Kännykkä toimii myös kellona. Joskus käytin ystävännauhoja, kun opetin niiden tekemistä solmutekniikalla. Yksi rasavilli poika kerrankin keskittyi työhön ja lopulta lahjoitti sen nauhan minulle. On aina mukavaa saada lapsilta positiivista palautetta :-)
jotain ketjuja mut ne häiritsi ja oli tiellä.. Rannekello oli vielä tänään mutta sekin pysähtyi kesken kaiken :D Mulla on enää arpia jäljellä ranteessa, niitä sitten myös riittää :)
- Ygg
aitoja yrityksiä vai teiniagnstia CoF:n tahdissa?
Ygg kirjoitti:
aitoja yrityksiä vai teiniagnstia CoF:n tahdissa?
Mä en ole ikinä ikinä ikinä viillellyt itseäni vaikka kerran kaverin kanssa pienessä humalassa oltiin koviksia ja kokeiltiin raapia ranteita nuppineuloilla x'D Nää on eläimien aikaansaamia. Kissoja ja koiria, mulle on tullut 1 iso vekki ranteeseen kissan takia kun löysin pentuna naapurin kissan meidän pihalta yöllä pakkasessa, niin mä halusin viedä sen takaisin kotiin, niin se ei oikeen tykännyt siitä ja se rimpuili vastaan.. mä sain turpiini mut kissa saatiin sisälle :D Muut on leikkimisestä tulleita ja vahinkoja.. Elämä on :D
- Ygg
alruna kirjoitti:
Mä en ole ikinä ikinä ikinä viillellyt itseäni vaikka kerran kaverin kanssa pienessä humalassa oltiin koviksia ja kokeiltiin raapia ranteita nuppineuloilla x'D Nää on eläimien aikaansaamia. Kissoja ja koiria, mulle on tullut 1 iso vekki ranteeseen kissan takia kun löysin pentuna naapurin kissan meidän pihalta yöllä pakkasessa, niin mä halusin viedä sen takaisin kotiin, niin se ei oikeen tykännyt siitä ja se rimpuili vastaan.. mä sain turpiini mut kissa saatiin sisälle :D Muut on leikkimisestä tulleita ja vahinkoja.. Elämä on :D
mikä noissa kissan kynsissä on mutta niistä jää kyllä joka kerta skraadut pitkäksi aikaa. Ei ole yhtään pysyvää jäänyt, mutta joka kerta kun kissa on raapinut niin jäljet on kestäneet ties kuinka monta viikkoa. Ovat paljon kipeämpiäkin kuin koiran raapimat.
- Jazuli
..hiuspompula..semmoi lenksu..muuta kuten kelloja koruja en ees käyttäs..=o)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531374- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 52572
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515