Miksi mies ei kulje kanssani mielelläin käsi kädessä julkisella paikalla, vaikka on jo kosinutkin ja pyytänyt muuttamaan luokseen? Hän itse sanoo syyksi sen että haluaa pitää yllä miehekästä ulkokuorta. Itse epäilen että hän haluaa pitää yllä sinkkuvaikutelmaa, vähintäänkin alitajuisesti.
kädestä pitely
28
2800
Vastaukset
- Jazuli
..anteeks tuo naurahus..mie vain luulen jottei jokaselle olis yhtä luontevaa olla käsi käessä julkisesti ko toisille taas se on iha jees...=o) ..ei miunkaa mies alkuu millää ilenny pitää käestä taikka suudella julkisella paikalla vilkuili kaike aikaa ettei vaa kukaa näkis..oisko jotaki ujoutta..??..=o) ...epäilen jotta vähemmän olis syynä tuo sinkku vaikutelma..kuiteki voinhaa olla iha mettässäkii..mut jotesaki aattelisin et on vaa pidättyvämpi..ko sie..=o) ...annan sil aikaa..taikka rohkase..nii mieki tein..rohkasin ettei sil olis mitää välii mitäkä muut meinaa jos myö kuletaa käsikkäin taikka suudellaa..omaasahaa siin vain pitelee ja hellii..=o)..ei ois mikää synti ees..
- vänksy
En minäkään koe tarvetta moiseen. Tärkeintä on kun kaksin ollessamme ei jää kummankaan tunteet epäselviksi mulle, eikä miehelle. Ei oo mitään tarvetta, miksi jotain julkisia hellyyden- tai yhdessäolemisen osoituksia olisi oltava. Pienen lapsen kanssa voi kulkea käsi kädessä kyllä.:)
- koko ajan
sisälläkin toisissamme kiinni, miksei siis ulkona. itse en ole vieraskorea jäykistelijä, mielestäni ulkosalla muiden edessä voi tehdä melkein kaikki samat jutut kuin kotona. Toinen syy on testaus, julkisilla hellyydenosoituksilla voi tarkistaa sen onko mies omistautunut mulle, vai kirpoaako ote kun kaunis nainen kävelee vastaan. Kiristin miestä, sanoin että jätän sen jos se ei kävele käsi kädessä mun kaa. Nyt se on muistanut kiitettävästi.
- vänksy
koko ajan kirjoitti:
sisälläkin toisissamme kiinni, miksei siis ulkona. itse en ole vieraskorea jäykistelijä, mielestäni ulkosalla muiden edessä voi tehdä melkein kaikki samat jutut kuin kotona. Toinen syy on testaus, julkisilla hellyydenosoituksilla voi tarkistaa sen onko mies omistautunut mulle, vai kirpoaako ote kun kaunis nainen kävelee vastaan. Kiristin miestä, sanoin että jätän sen jos se ei kävele käsi kädessä mun kaa. Nyt se on muistanut kiitettävästi.
omistushaluiselta ja mustasukkaiselta. Ei kuulosta ihan normaalilta ainakaan.. Ei millään pahalla.
- Jazuli
koko ajan kirjoitti:
..rupee kiristää..et sunkaa sie taho et mies näyttelee sulle vain sun mieliks..???..eiks oisi ihanaa ko hää tarttus sua rohkastuna iha itte käestä kii ja osottasi hellyyttäsä sillai sulle omatoimisesti...???..=o)) ..pakottamalla sie teet hälle olon tukalaksi ja melkeepä varmistat ettei mies ikinä oppis nauttimaa siit tunteesta ko tarttuu kultaasa käestä..ko senki vois oppii ko sais siihi aikaa sekä rohkasua..=o) ..mut pakolla sie vain ajat häntä kauemmas..=o(
- jatkossa se
Jazuli kirjoitti:
..rupee kiristää..et sunkaa sie taho et mies näyttelee sulle vain sun mieliks..???..eiks oisi ihanaa ko hää tarttus sua rohkastuna iha itte käestä kii ja osottasi hellyyttäsä sillai sulle omatoimisesti...???..=o)) ..pakottamalla sie teet hälle olon tukalaksi ja melkeepä varmistat ettei mies ikinä oppis nauttimaa siit tunteesta ko tarttuu kultaasa käestä..ko senki vois oppii ko sais siihi aikaa sekä rohkasua..=o) ..mut pakolla sie vain ajat häntä kauemmas..=o(
saa ottaa mun kädestä kiinni ihan omatoimisesti ja vapaaehtoisesti jos haluaa olla mun kanssa :-) Se on vähän kovapäinen, sitä pitää kouluttaa. Nyt kun se muutaman päivän ajan on ottanut kii omatoimisesti, olen rohkaissut ja palkinnut sitä hymyllä, kohteliaisuudella ja pusuilla. Miehen koulutus on hyvin lähellä behavioristista koiran koulutusta ;-)
- Jazuli
jatkossa se kirjoitti:
saa ottaa mun kädestä kiinni ihan omatoimisesti ja vapaaehtoisesti jos haluaa olla mun kanssa :-) Se on vähän kovapäinen, sitä pitää kouluttaa. Nyt kun se muutaman päivän ajan on ottanut kii omatoimisesti, olen rohkaissut ja palkinnut sitä hymyllä, kohteliaisuudella ja pusuilla. Miehen koulutus on hyvin lähellä behavioristista koiran koulutusta ;-)
..nonii koha et kohtelis sit miestäs muute ko koiruutta..ois melko alentavaa kuiteskii pakottaa taikka kiristää..ko semmoset tunteenosotukset tarttis tulla itestä...=o) ...muistan mieki kysyneen miks julkisesti haliminen taikka koskettaminen olis nii kauheeta nii ja sain vastauksen en olis tottunnu semmosee...kaikki kattelee ja paheksuu..=o) ...heh..no mut nytte hää on jo vähitellen ruvennu itekki tykkää siit ko koskettaa mua meiän kävellessä kädelle taikka selkää...taikka suutelee autossa mua..=o)... ..enkä ees pakottannu vain kerroin ettei must olis mikää kauhee asia ko kuiteki ollaa ukko ja sen akka..nii ei olla kenekää toisen omaa siin lähmimäs...=o) ..eikä muutekaa mitää tajutonta kopelointia semmonen on sitte seinien sisällä iha oma lukusa..=o)...
- eräs n
jatkossa se kirjoitti:
Ei saa pakottaa ketään. Silloin menee suhde metsään ihan.. vapaaehtoista sen olla pitää jos jotain ja rohkaisu oli just se oikea sana.
- täytyy pitää
kädestä kiinni? Naiset kertokaa?
- mieltä olen
ja nainenkin olen :)
- Jazuli
..ylipääsä koskettaa toista ko käestäki kii pitämii on tuskallista..???..=o) ..vähäse tunnetta mukaa nii ei tartte olla ees nero tajutaksee mikä siin merkitsee..=o)
- eräs n
Se on romanttista, ihanaa, turvallista, tuntee että on todellinen kumppani vierellä puolellasi, miehen teko. Oikein wau, tekee vaikutuksen naiseen.. no ainakin minuun, vaikka kauniina iltana. Romantiikkaa elämään...
eräs n kirjoitti:
Se on romanttista, ihanaa, turvallista, tuntee että on todellinen kumppani vierellä puolellasi, miehen teko. Oikein wau, tekee vaikutuksen naiseen.. no ainakin minuun, vaikka kauniina iltana. Romantiikkaa elämään...
sua kn se ei ole sinuun takertuneena :)
- Jazuli
eräs n kirjoitti:
..sillai se olis..=o)...tunnetta..aitoa semmosta ei tarttis häpeillä..eikä yhteiskunnan takii piilotella..rakastaa saapi kaikkien nähe..siin ei ois mitää noloo taikka hyssyteltävää..koha ei iha härksiksi rupeis..=oI
- Jazuli
monte24 kirjoitti:
..sujauttaakii sen miehe selkäsä taa ja puolustaa sitä..hahaa..=o)... ..huh hitsit ..ootte työ ihmeellisii..enkä meinaa nytte iha pahalla vain ihmettelen mitä noloo tunteissa nii hirveesti on ettei niit kehtaa osottaa sille tärkeimmällee..hittojako niist muista vällää..katelkoot niiko lehmät uutta porttii jos niiksee tulee...=o) ..maalimas ei pysty kaikkii kuiteskaa miellyttää nii miellytäs ees sit joka on sul kaikist tärkein..=o)..ja itteesä...sillo ko tuntus et nytte justiinsa tahon pussaa mun kultaani nii pussaan vaikka kaupan jonossa..=o)... ..*smaaaaacks*...hirveet imun ääntä...=oP ..ötyjä vain..
- eräs n
Jazuli kirjoitti:
..sillai se olis..=o)...tunnetta..aitoa semmosta ei tarttis häpeillä..eikä yhteiskunnan takii piilotella..rakastaa saapi kaikkien nähe..siin ei ois mitää noloo taikka hyssyteltävää..koha ei iha härksiksi rupeis..=oI
Jotain välittämistä, kenties rakkautta käsi voi välittää. Tai muutakin.
- eräs n
monte24 kirjoitti:
Jos ei näy ns. puskavaanijoita puistossa, mies ehtisi ehkä sillä välin =D
- eräs n
Jazuli kirjoitti:
..sujauttaakii sen miehe selkäsä taa ja puolustaa sitä..hahaa..=o)... ..huh hitsit ..ootte työ ihmeellisii..enkä meinaa nytte iha pahalla vain ihmettelen mitä noloo tunteissa nii hirveesti on ettei niit kehtaa osottaa sille tärkeimmällee..hittojako niist muista vällää..katelkoot niiko lehmät uutta porttii jos niiksee tulee...=o) ..maalimas ei pysty kaikkii kuiteskaa miellyttää nii miellytäs ees sit joka on sul kaikist tärkein..=o)..ja itteesä...sillo ko tuntus et nytte justiinsa tahon pussaa mun kultaani nii pussaan vaikka kaupan jonossa..=o)... ..*smaaaaacks*...hirveet imun ääntä...=oP ..ötyjä vain..
Itse olen hieman naurettavalla tavalla "mustis" jos joku komea mies pussaa julkisella paikalla kuten on käynyt (kesäyössä esim. eräs baarinedusta kerran), sitten vaan kotiin möksöttämään yksin. =) Ehkä joskus on siis parempi ettei ole miljoonaa käsikädessä paria ja julkisuutelijaa. On noita pareja muutenkin tuolla näkyvissä. =D
- Jazuli
eräs n kirjoitti:
Itse olen hieman naurettavalla tavalla "mustis" jos joku komea mies pussaa julkisella paikalla kuten on käynyt (kesäyössä esim. eräs baarinedusta kerran), sitten vaan kotiin möksöttämään yksin. =) Ehkä joskus on siis parempi ettei ole miljoonaa käsikädessä paria ja julkisuutelijaa. On noita pareja muutenkin tuolla näkyvissä. =D
..on iha kaunist nähä rakastunu pari...pusuttamas sekä käsikkäin..=o)...nehä on nii kauniita ko olla vaa voi mikää...
- on perseestä
mutta tällainen tekis eetvarttia, vai mitä vänksy. http://www.erosblog.com/sex-blog-pictures/public-sex-in-amsterdam.jpg
- viime viikolla
Sattui tällainen tapaus: Kävelin kaupan käytävää pitkin, kun vastaan tuli nuorehko ehkä n. 25v huomattavan lihava nainen ja hänen perässään miesystävä, joka oli ihan normaalikokoinen ja ihan mukiinmenevän näköinen. Nainen katsoi mua, käveli ohi. Mies katsoi mua, katsoi naistaan, karahti punaiseksi ja alkoi katseleen hyllyjä kuin etsisi jotain. Kuulin, kun mies sanoi naisystävälleen, että: Mene sä hakeen ostokset, mä jään tähän pyörimään ja katseleen. Siis wtf?
- se vähän
lapselliselta haiskahtavaa hommaa. Meinasitko vielä nelikymppisinäkin, kymmenen avioliittovuoden jälkeen, kävellä tuolla kaupungilla käsi kädessä?
- näkökulmasta
minä en pidä siitä, jos mies pitää kädestä kiinni. tulee ihan "isi-lapsi" olo.. ei siis tarkoita, ettenkö pidä ko. henkilöstä. enkä myöskään katsele muita, vaiken kädestä haluakaan pitää.
- tuota,
Sinua siis kertomasi perusteella on kosittukin, mutta miesystäväsi ei halua kävellä kanssasi julkisesti käsi kädessä? Kuule: rätki vaikka voodoonuken muodossa mua ilmaan, mutta kerrottakoon, etten ihan oikeasti halua loukata sinua. En tunne sua. Pari vaihtoehtoa, eli spekulointia kirjoittamasi pohjalta: 1. Miehesi pitää muitakin naisia? ja/ tai: 2. Miehesi on pohjimmiltaan narsistinen pullapoika, joka haluaa kontrolloida sinua dissaamalla tunne-elämääsi ja josta sun tulisi oikeasti oman hyvinvointisi kannalta nopeasti päästä eroon? tai..tadaa! Vaihtoehto lämmin leipälaatikosta kolmonen: 3. Ette vain juttele miehesi kanssa tarpeeksi tuntemuksistanne ja elämänne kuvioista, mistä syystä toisistanne tasapuolisesta välittämisestännekin huolimatta teille tulee tuonlaisia tunnelukkoja? Älä sitten ikinä ainakaan naimisiin mene ihmisen kanssa, joka ei julkisesti halua kävellä sun kanssas käsi kädessä, jookos. Mutta tuo tietysti voi olla ohimeneväkin tilanne.
- scale
En mäkään siitä kauheesti välitä, vaikka toi naiseni tykkää joskus pitää kädestä, jos ollaan kaksistaan vaikka jossakin kesätapahtumassa. En mä sitä kyllä torjukkaan, vaikka mieli tekisi.
- Anonyymi
Menkää kaikki kääpiöt pois. Haluan olla rauhassa.
Yksin paras. Ei minulla muuta. Jatkakaa ! - Anonyymi
Minusta olisi aivan ihanaa jos omalle kohdalle joskus osuisi mies, joka välillä pitäisi kädestä kiinni, aivan omasta tahdostaan. Siitä tulee sellainen hyvin turvallinen ja välitetty olo, sillä hetkellä sitä vaan rakastuu toiseen taas hiukan enemmän. Näen usein eläkeikäisiä pariskuntia ulkoilemassa iloisina käsi kädessä, ihan kirpaisee katsoa kun se vain näkyy että nuo kaksi ovat onnellisia yhdessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131524Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621485- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1231091- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 150685
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala384588- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515