Alkaako sinua(kin) ahdistamaan jos(kun) olet ollut pitkään tietokoneesi ääressä???
Ahdistaako olla koneen
18
442
Vastaukset
- vänksy
yhteen menoon jaksa kovin kauaa olla, en jaksa istua, pakko aina tehdä jotain muuta samanaikaisesti.
- zisel
ei oo tiukkoja housuja jalassa... ehhehe... No joo, ei ahdista yhtään :)
joo. Samoin jos olen yhden toisen samantyyppisen sähköisen monitori-laitehässäkän edessä tunnista toiseen. Sähkö ei ole hyväks ihmiselle, ma luulen.
- ---
Jos joku tekee työkseen koneen ääressä, ei voi alkaa liikaa ahdisteleen. :) Tai jos ahdistaa niin mitäs sit, pitää lakata ahistamasta isommalti. Pienemmälti kai sitä voi olla.
- KoppavaHoro
enemmän ahdistun kaupoilla. Muistin äsken miksen yleensä käy lauantaina ostoksilla. Kävin läpi K-Raudan, Prisman, Citymarketin ja Kukkatalon. Siihen souviin, parkkipaikkojen jonotteluun, kassajonokiilaajiin ja kirkuviin lapsiin autokärryissään verrattuna on taas mukava istahtaa hetkeksi koneelle ennen kuin alan istuttaa orvokkeja ja leipoa punajuuripiirakkaa.
- näitä lisää!
mikä pakkoneuroottinen selostus päivän puuhista.
- KoppavaHoro
näitä lisää! kirjoitti:
Mulla on suunnitelmia illaksi, sorry vaan. Yritän huomenna ehtiä kertoa enemmän. Tästä aamusta vielä sen verran, että sain kämpän siivottua ja pistin makuuhuoneen layoutin uusiksi. Jouduin poistamaan seinältä yhden härpäkkeen, jossa on paljon taskuja ja sen selvittely sitten olikin... Ostin paljon koreja tänään ja huomenissa tahi maanantaina pitää käydä läpi kaikki korut, hiusjutut ja kauneudenhoitovälineistö lokeroiden ne. Toivottavasti saan sen uuden kaapin maanantaina niin tulee vähän lisätilaa, mihin survoa tätä materiaa. AATK:t haluaisin johonkin oikeaan hyllyyn näkyville, mutta taitaa olla turha toivo. :( Mitäs muuta..? Niin, mä meinasin tehdä illanistujaisiin gnoccheja sinihomejuustolla, mutta päädyin punajuuri-vuohenjuustopiirakkaan. Otetaan sitten gnocchit huomenna äitienpäiväpiknikille.
- näitä lisää
KoppavaHoro kirjoitti:
Mulla on suunnitelmia illaksi, sorry vaan. Yritän huomenna ehtiä kertoa enemmän. Tästä aamusta vielä sen verran, että sain kämpän siivottua ja pistin makuuhuoneen layoutin uusiksi. Jouduin poistamaan seinältä yhden härpäkkeen, jossa on paljon taskuja ja sen selvittely sitten olikin... Ostin paljon koreja tänään ja huomenissa tahi maanantaina pitää käydä läpi kaikki korut, hiusjutut ja kauneudenhoitovälineistö lokeroiden ne. Toivottavasti saan sen uuden kaapin maanantaina niin tulee vähän lisätilaa, mihin survoa tätä materiaa. AATK:t haluaisin johonkin oikeaan hyllyyn näkyville, mutta taitaa olla turha toivo. :( Mitäs muuta..? Niin, mä meinasin tehdä illanistujaisiin gnoccheja sinihomejuustolla, mutta päädyin punajuuri-vuohenjuustopiirakkaan. Otetaan sitten gnocchit huomenna äitienpäiväpiknikille.
Mistä tuollainen energisyys?
- KoppavaHoro
näitä lisää kirjoitti:
Mistä tuollainen energisyys?
Mä oon ihan kuitti! Mutta siinä nyt ei ole mitään uutta... Aamulla muuten tuli mielenkiintoinen dokkari yhdestä kadonneesta kansasta, joka pykäili pyramideja nykyisen Perun aluelle.
- näitä lisää
KoppavaHoro kirjoitti:
Mä oon ihan kuitti! Mutta siinä nyt ei ole mitään uutta... Aamulla muuten tuli mielenkiintoinen dokkari yhdestä kadonneesta kansasta, joka pykäili pyramideja nykyisen Perun aluelle.
taipumusta jäädä tuijottamaan, kun näen toisen ahkeroivan pikkujuttujen parissa. Häiritseekö sinua, jos joku tuijottaa eikä tee mitään?
- KoppavaHoro
näitä lisää kirjoitti:
taipumusta jäädä tuijottamaan, kun näen toisen ahkeroivan pikkujuttujen parissa. Häiritseekö sinua, jos joku tuijottaa eikä tee mitään?
No ei häirihe yhtään!
näitä lisää! kirjoitti:
heräsin kello 15.00 ja palaan nukkumaan kello 17.30.
- näitä lisää
dazu kirjoitti:
heräsin kello 15.00 ja palaan nukkumaan kello 17.30.
Palan halusta kuulla lisää yksityiskohtia.
voi ferrari voi ferrari :(
..koska yleensä touhuan ja puuhastelen kaikenlaista siinä sivussa.
- ahdistaa,
jos on koko päivän roikkunut koneella tekemättä mitään hyödyllistä. Siis, teen koneella myös paljon töitä, mutta joskus olen vain roikkunut esim. palstalla tai muualla netissä melkein koko päivän saamatta mitään aikaiseksi ja se alkaa ahdistaa. Onneksi tuota ei kuitenkaan ole tapahtunut pitkään aikaan.
- Suusie
Ainoastaan jos jollain toisella on yhdet mielessä.Sit mennään viinilasille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783