Evoluutio on Herran työtä Job 9:2 Ei ihminen voi olla oikeassa Jumalaa vastaan -Kreationisti ei voi väitellä Jumalaa vastaan Job 9:5 Hän siirtää vuoria kuin huomaamatta -Vähittäinen = evoluutio Job 9:10 Suuria tekoja hän tekee, tutkimattomia, ihmeitä, joilla ei ole määrää, ei rajaa. -Rajaton = evoluutiolla ei ole rajoja -Kreationisti kun ei ymmärrä evoluutiota, Herran työtä, HÄN EI VOI VAJAALLA YMMÄRRYKSELLÄÄN KIELTÄÄ HERRAN TUTKIMATTOMIA IHMEITÄ Ilm 22:1 Enkeli näytti minulle elämän veden virran, joka kristallinkirkkaana kumpuaa Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta. [Hes. 47:1; Sak. 14:8] Ilm 22:2 Kaupungin valtakadulla, virran haarojen keskellä kasvoi elämän puu. -Evoluutio puu on elämän sukupuu Room. 10:2 Voin todistaa, että he ovat täynnä intoa Jumalan puolesta, mutta heiltä puuttuu ymmärrys. -Kreationistit intoilevat ilman ymmärrystä Sananl. 21:28 Väärän todistajan käy huonosti, tarkkaa todistajaa kuunnellaan aina. -Kreationistit ovat vääriä todistajia Sananl. 21:30 Ei auta viisaus Herran edessä, ei ymmärrys, ei ihmisen harkinta -Kreationistit valhettelevat miten evoluutio ei olisi Herran työtä. Mutta heidän "ns. viisautensa" ei pärjää Herran viisaudelle Sananl. 22:12 Herra suojelee totuutta ja tekee tyhjiksi petturien puheet. -Valheen kielet, Kreationistit, tullaan murskaamaan Saarnaaja 3:18 Ja minä ajattelin: Näin tapahtuu ihmisten vuoksi. Jumala koettelee heitä, jotta he ymmärtäisivät olevansa pelkkiä luontokappaleita. -Ihminen on vain luontokappale, osa luontoa. Sananl 1:22 "Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa? -Tiedon ja tieteen vihaa roiskuttavat tyhmät, nuo jumalattomat kreationistit, jotka tyhmyydellään kerskuvat Sananl 1:29 Te vihasitte tietoa, ette halunneet totella Herraa, -Ei kreationistit uutta auringon alla ole, aina on ollut tiedon viisauden vihaajia..
Evoluutio on Herran työtä
Kristityn Ameriikan todistaja
2
204
Vastaukset
- vaan
erosin eilen kirkosta. tuntuu hyvältä. kannatan.
luomiskertomus on uskonnolinen näkemys, evoluutioteoria on tieteellistä tutkimustyötä. Kreationismi on okkultistinen pseudotiede....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731