Tahdon sanoa, että olen suunnattoman pahoillani siitä, mitä olen tehnyt. On minullakin sydän paikallaan, vaikka et ehkä usko. Ymmärrän nyt olleeni itse asiassa vielä typerämpi kuin osasin kuvitellakaan. Toimineeni juuri niin kuin ei ainakaan olisi pitänyt tehdä. Mutta kaikkea kun ei voi hoitaa telepatialla En todellakaan aio ahdistaa sinua enempää. Oma elämäni tulee muuttumaan mutta jatkuu sitenkin. Olisin halunnut puolustella käytöstäni, mutta tiedän ilmankin olleeni naurettava, joten ei sillä väliä. Yleensä olen ajattelemattomuuttani nolannut vain itseni, mutta nyt vedin sinutkin tähän mukaan. - Olisin halunnut myös jotenkin korjata tekoni, mutta ymmärrän, että siinä tulisi vain tehtyä sudelle häntää. Ehkä on parempi unohtaa koko episodi, kuten joskus itsekin totesit. Joten yksinkertaisesti - Anteeksi !
viesti sinulle joka
15
831
Vastaukset
- Kukkonen.
20 ihmistä tunnisti itsensä ;-) Puhukaa toisillenne.
- TÄMÄN
Jos kaikki antavat anteeksi julkisesti, niin tulee ennätyspitkä ketju nyt tähän
- Papeete1
Ollaan samaa mieltä, olet idiootti mutta eisemtn. Sattuuhan noita. Hyvä puoli on se että tunnistit ongelman. Soita mulle, kyllä me vielä voidaan alkaa oleen. Odotan soittoasi.. pusi pusi. Pikaisiin kuulemisiin :DDD
- Papeete1
Tunnisten aivan selvästi että mulle tää on, mutta telepaattinen yhteys pätkii sen verran, etten tiedä kummalta kahdesta vaihtoehdosta tää on. Jos sä olet se toinen niin haist vi**u ja ammu ittes!!! Ei tarvi anteeksi pyydellä, sitä ei anneta yms. Kontallas jos mun eessä olet niin potkasen sua päähän!!! Häivy!! Jos taas olet se toinen hyypiö niin asiahan on ihan eri. Minä kun olen miesten kanssa ennenkin vehdannut, niin en mitään isompia niiltä odotakkaan, joten pikku syntisi ei tunnu missään. Voi soittaa (en vittuile kestämättömiä määriä..)
- Papeete1
Mä kerkisin eka varaan ton :)
- rähmälleen!
Ryömi,ryömi!Ei tuolla uikutuksella vielä heru anteeksiantoa eikä mitään muutakaan. Tai olkoon:saat anteeksi! Heippa!
- ap.
voisi olla siltä mieheltä, jolla viesti oli tarkoitettu. En muuta enää olettanutkaan. Tärkeintä on että tiedät minun olevan oikeasti pahoillani.
- vänksy
osoititkin, niin kyllä sun kuuluisi hänelle se sanoa suoraan. Ethän kertonut nyt edes menikö se naiselle vai miehelle.. Unohtaminen ei onnistu silloin kun on jotain selvittämättömiä asioita, tai jos huono omatunto vaivaa, sen tiedän ainakin omasta kokemuksestani, joten jos unohtaa haluaa, niin silloin on tehtävä jotain sen eteen, että se unohtaminen on hyvillä mielin mahdollista.
siinä että allekirjoitus olisi paikallaan tällaisissa, väärinkäsitysten välttämiseksi. Toisaalta anteeksipyyntöjä ei maailmassa ole koskaan liikaa.
- eräs N
Voi kuinka aikanaan odotinkaan sinun anteeksi pyyntöäsi, ja nyt kun olen päättänyt jatkaa tuskasta ja ikävästä huolimatta elämääni,luin täältä tämän. Anteeksi olet saanut jo aikaa sitten , mutta... mielelläni sen olisin sinulle silmätusten sanonut, en vain enää jaksanut yrittää yksin... Ikävä on edelleen ,ei ole kaipaus eikä tunteetkaan ole kuolleet, jos oikeesti olet miettinyt, soita ihmeessä!
- FiliaFerusFabulosus
Ei auta itku markkinoilla, jos et voi suoraan anteeksi pyytää. Tulee mieleen, että laiskuuttasiko laitat kaikille loukkaamillesi yhteisen anteeksipyynnön. Olisin odottanut kahdenkeskistä anteeksipyyntöä ja selitystä. Mutta anna jo olla. En pidä ruikuttajista.
- Jadélla
Aina nämä "sukellusrintavaot" poikineen ja päivineen surkuttelemassa myötähäpeän tuntemuksiaan.En välitä.Rintoihin sukeltaminen olisi kasslerin ihraliisteriin liimautumista.Onneksi poissa muodista ko.silikonibrändi.
hyvin vaikka cat_on_fireltä minulle... Konttaa lutka luokseni! ;) Joo, mutta toivottavasti ei niin ole... haluan selvittää asiat kahden kesken.
- artigas24
muuten olet niin järkevän tuntuinen mut tästä yhdestä asiasta on tullut sulle . anna jo anteeksi ja unohda,ihan itsesikin takia.
- ap.
En tiedä pitäisikö nyt itkeä vai nauraa koska tämä on juuri niin tyypillistä minulle! En juuri yleensä aiheuta hämminkiä kanssaihmisille ja nyt heti niin kävi, taas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881835Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781557Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171350- 103945
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7742