Kumpi on vaikeampaa,

vänksy

saada uusi suhde aluilleen vai päättää jo olemassaoleva suhde?

33

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

Mitä järkeä on esittää tuollaisia kysymyksiä?

• vänksy

on vastata, jollei ole mitään vastattavaa?

• !!!!
        vänksy kirjoitti:

on vastata, jollei ole mitään vastattavaa?

typeriä kysymyksiä kustannustehokkuuden nimissä.

• vänksy
        !!!! kirjoitti:

typeriä kysymyksiä kustannustehokkuuden nimissä.

voi tehdä kohteliaasti.

Sitä paitsi en minäkään ala jokaiseen aloitukseen heittämään "paska aloitus" kommentteja, jotka ei mua kiinnosta.

Mutta hyvä jos sulla on energiaa ja aikaa moiseen.

• !!!!
        vänksy kirjoitti:

voi tehdä kohteliaasti.

Sitä paitsi en minäkään ala jokaiseen aloitukseen heittämään "paska aloitus" kommentteja, jotka ei mua kiinnosta.

täytyisi olla jotakin vastinetta nykypäivään noilla kysymyksillä. Muuten niistä puuttuu se pääpuoli kokonaan.

• vänksy
        !!!! kirjoitti:

täytyisi olla jotakin vastinetta nykypäivään noilla kysymyksillä. Muuten niistä puuttuu se pääpuoli kokonaan.

mielummin itse suhteita, vai lopetteletko niitä?

• !!!!
        vänksy kirjoitti:

mielummin itse suhteita, vai lopetteletko niitä?

Sama kuin kysyisit väitöskirjatilaisuudessa "kahvia vai teetä?"

• vänksy
        !!!! kirjoitti:

Sama kuin kysyisit väitöskirjatilaisuudessa "kahvia vai teetä?"

todellinen suhdespesialisti, ehkä hiukan kylmä ja tunteeton, jolla kaikki onnistuu tai sitten sulla ei ole suhteista ainuttakaan kokemusta vielä.
        Muuten ei tuottaisi noin suuria vaikeuksia vastata noinkin yksinkertaiseen kysymykseen.

• !!!!
        vänksy kirjoitti:

todellinen suhdespesialisti, ehkä hiukan kylmä ja tunteeton, jolla kaikki onnistuu tai sitten sulla ei ole suhteista ainuttakaan kokemusta vielä.
        Muuten ei tuottaisi noin suuria vaikeuksia vastata noinkin yksinkertaiseen kysymykseen.

yksinkertaisia!? Ettet vain itse aliarvioisi suhteita ja käyttäytyisi kevytkenkäisesti niiden suhteen.

• vänksy
        !!!! kirjoitti:

yksinkertaisia!? Ettet vain itse aliarvioisi suhteita ja käyttäytyisi kevytkenkäisesti niiden suhteen.

sanonut suhteiden olevan yksinkertaisia?

• !!!!
        vänksy kirjoitti:

sanonut suhteiden olevan yksinkertaisia?

edellisessä kohdassa. Jos suhteet eivät ole yksinkertaisia, niin miten voit tehdä tuollaisia kysymyksiä. Suhtaudut suhteisiin kuin teenjuontiin, vaikka kysymys voi olla elämästä ja kuolemasta.

• vänksy
        !!!! kirjoitti:

edellisessä kohdassa. Jos suhteet eivät ole yksinkertaisia, niin miten voit tehdä tuollaisia kysymyksiä. Suhtaudut suhteisiin kuin teenjuontiin, vaikka kysymys voi olla elämästä ja kuolemasta.

ihan mitä vaan..
        Sillä ei tarvi olla mitään tekemistä minkään kanssa.

• !!!!
        vänksy kirjoitti:

ihan mitä vaan..
        Sillä ei tarvi olla mitään tekemistä minkään kanssa.

Huuhaa-osastoa sellainen.

• vänksy kirjoitti:

voi tehdä kohteliaasti.

jos vain olis mahdollista

• olemassaoleva suhde. Mulle ei lähes koskaan ole ollut vaikeuksia saada uusi suhde aluilleen. Olisi saanut olla vaikeampaa aloittaa joidenkin kohdalla, niin olisi jäänyt kokeilematta..

• vänksy

Suhteiden lopetukset ovat olleet yhtä lukuunottamatta helppoja.

Suhteiden alut taas ei ole mun heiniäni ollenkaan.

• disadora

onpas muuttunut tämä palsta..ei ole tullut aikoihin käytyä. Mut vastauksena kysymykseen; mulle on se saada uusi suhde aluilleen. Osaan kyllä päättää suhteen kun siltä tuntuu mut miehet tuntuu olevan usein "kummallisia roikkujia" senkin jälkeen.

• on vaikeampaa. silloin kun oikeasti välittää toisesta. ensimmäinen kerta on vaikein. sen jälkeen se helpottuu.

mut toisaalta. ei se uudenkaan suhteen aloittaminen helppoa ole kun ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta mitkään suhdejubinat. joidenkin mielestä jokaisen pitäisi haluta parisuhdetta tai jotain...

• vili

ehdottomasti vaikeampaa on päättää olemassa olevava suhde. uuteen nyt pääsee milloin haluaa.

• Suhteen aloittaminen on ollut aina helppo. Koskaan en ole osannut lopettaa suhdetta vaan se on jäänyt sen toisen osapuolen tehtäväksi....

Sitä odotellessa...

• Entisestähän pääsee eroon sanomalla joko hyvästi tai pahasti. Uuden saadakseen täytyy aina nähdä vähän vaivaa.

• vänksy

lyhykäisyydessään just on.

• vänksy kirjoitti:

lyhykäisyydessään just on.

Edelliseen liittyen, että voihan sitä jättää vaikka kännykällä kotisohvalla makoillen. Harvaa sen sijaan tullaan sohvalta suhteeseen houkuttelemaan.

Mutta tottahan minä ymmärsin, että sinä tarkoitat asian henkistä puolta ja silloinyhan asia ei enää olekaan niin yksiselitteinen. ;-)

• Onhan se noinkin, mutta ennen sanomista pitäis olla jokin hyvä syy ja sen hyvän syyn kans voi olla ongelmia. Mikä on tarpeeksi hyvä syy murskata toisen "pilvilinnat"?

• Richartti kirjoitti:

Onhan se noinkin, mutta ennen sanomista pitäis olla jokin hyvä syy ja sen hyvän syyn kans voi olla ongelmia. Mikä on tarpeeksi hyvä syy murskata toisen "pilvilinnat"?

Vanha fraasi, etteivät kemiat kohtaa astraalitasolla. Sillä aikaa kuin nainen miettii epämääräistä kielikukkasta, on hyvin aikaa ottaa hatkat. ;-)

• Kukkonen.

Ehdottomasti aloittaminen vaikeampaa. Lopettaminen ei tarvi kuin sen että toteaa tilanteen ja loppu sujuu automatilla.

• edellisessä suhdekysymyksessäs vastasin, jo olemassaoleva on vaikempi jos kerta ihan seurusteluasteelle on edetty.

• olemassaolevan

korjaaminen.

Muu on yhtä helppoa kuin kolmipyöräisellä ajaminen.

• vänksy

olen aivan samaa mieltä kanssasi! Tuohon jos mihin tarvitaan kahta ihmistä. Suhteen lopettaminenkin kun tuntuu monilta hoituvan ihan yksistään.

• olemassaolevan
        vänksy kirjoitti:

olen aivan samaa mieltä kanssasi! Tuohon jos mihin tarvitaan kahta ihmistä. Suhteen lopettaminenkin kun tuntuu monilta hoituvan ihan yksistään.

kuten huomaat niin kukaan ei pitänyt tuota korjaamista edes vaihtoehtona. Niin vaikeaa se on, että sen vaihtoehdon olemassaolo täytyy sulkea lähes kokonaan tai kokonaan pois.

• Papeete1

Lopettaminen on vaikeampaa vaikkei tulis riitojakaan.

• orpana-67

kummastakaan ei niin hirveän montaa kokemusta ole, mutta vastaan että vaikeampaa on vanhan päättäminen. Jos suhde kestää n. 20v, niin ei siitä ihan päivässä eroon pääse.

• Jazuli

...jossakii tapaukses eroomii..muttako oon eronnu nii mie oon yleesä funtsinnu asian nii loppuu asti jottei oisi ko tehtävä liike...erotaa...

...mut olis mul ollu jokunen kipiäki ero..ko oon surru iha hirmusti sit miestä jälkeepäiki..ko oisin nii kovin tahtonnu onnistuu sii suhtees taikka nii tahtonnu jotta oltasi käyty yksii..mut ajan kaa oisi sekii sitte helpottannu..=o)

...hmm..suhteitten alottamii olis ollu miulle melko helppoo sillo ko on osunnu kohille semmoi ihmii kehekä tahon suhteen luoda..semmosii ihmisii ois vaa perin vähäse sattunnu kohille..=O)

..jotta miulle oisi korkiampi kynnys löytä simmoi ihmii kehekä tahon ees mitää suhteita rupee luomaa...ne joihika luon suhtee olis sitte oikiasti mua kiinnostavii...joteki nousis muista eroo selkiästi..=o)

...nii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe