... joka sympatiseeraa ATM:yyttä ja ymmärtää sitä ilman tarvetta alentaa miessukupuolta ilmiön takia, vaan joka näkee ATM:yyden luonnollisena jatkeena yhteiskuntamme ilmiöille eikä "pahana" asiana vaan luontevana vastareaktiona?
Onko naista...
15
413
Vastaukset
- sdhfhsdhf
- Ymmärtäjä
Ymmärrän naisena kyllä ilmiön siinä mielessä, että nykyisin kilpailu kumppaneista on koventunut ja seksuaalinen vapaamielisyys aiheuttanut sen, että toisilla menee tosi hyvin ja toisilla taas tosi huonosti, ja parisuhteissakin vaikuttaa monesti ns. viidakonlaki. Myös tämä läpikaupallistunut kulttuurimme on saanut aikaan sen, että ihmisiä kohdellaan kuin tuotteita ja valikoidaan sen perusteella, miten virheetön tuote on ja miten paljon siitä hyödytään.
Siinä olen kuitenkin eri mieltä, että ilmiö rajoittuisi vain miehiin. Ns. ATN-naisiakin on eikä kaikille naisillekaan helposti löydy kumppania, vaikka miehet toisin väittävät. Tunnen minäkin yhden 36-vuotiaan naisen, joka on neitsyt eikä ole koskaan edes seurustellut siitä yksinkertaisesta syystä, ettei kukaan mies ole huolinut häntä. Eikä tämä nainen ole esim. mitenkään ylipainoinen tai mikään susiruma, vaan yksinkertaisesti vain niin tavallinen harmaa hiirulainen, ettei herätä miesten kiinnostusta. Tansseissakaan hän ei enää käy kuulema siksi, ettei kukaan mies koskaan hae häntä tanssimaan. Jos hän hakee jotakuta miestä, ei mies usein tule, vaikka ei olisi ulkonaisesti sen kummempi kuin tämä nainenkaan. Eli kyllä myös naiset kohtaavat torjuntaa ja välinpitämättömyyttä. Sitä ei vain saa sanoa ääneen. - öuhöuhö
voin sanoa sen, että jos jollain ei mene hyvin niin kyllä mä niitä sympatiseeraan ihan luonnostaan. Ymmärrän yksinäisen ihmisen tuskaa, ja myös atm:ien turhautumista.
Olen kuitenkin aika järkyttynyt siitä miten täällä atm:t (ei kaikki mutta monet) suu vaahdossa haukkuvat naisia kuin jotain eläimiä. Ja voin kyllä sanoa suoraan että ennen kuin tällaiseen atm maailmankuvaan tutustuin, juttelin ihan avoimesti ja ystävällisesti niille ujoillekin miehille jotka tulivat baarissa juttelemaan. Nyt vähän tulee mieleen että onkohan tämä joku naistenvihaaja, en sellaiselle halua jutella joka minua vaan halveksii. Vähän niinkuin sellainen kuilu olisi kasvanut väliin.- puhunko liian vähän
Ettekö te naiset voi tajuta miten vaikeaa se on miehelle jos joutuu "sivuutetuksi" pelkän ujoutensa takia?
Pitääkö siis ujon miehen vetää jotain "roolia" että naiset voisivat ehkä kiinnostua?
Tosi surullista että nainen ei voi hyväksyä ujoa miestä.
Eli nyt vaan kaikki me ujot miehet lekuriin ja nappeja vaatimaan, kun ne naiset näin tahtovat- tämä on kaukana sympatiasta.
Aina on sanottu että ihmiset ovat erilaisia? Juuri ne jotka hyväksytään parisuhdemarkkinoilla, ovat siis hyvinkin samanlaisia. - näihin ongelmiin
puhunko liian vähän kirjoitti:
Ettekö te naiset voi tajuta miten vaikeaa se on miehelle jos joutuu "sivuutetuksi" pelkän ujoutensa takia?
Pitääkö siis ujon miehen vetää jotain "roolia" että naiset voisivat ehkä kiinnostua?
Eli nyt vaan kaikki me ujot miehet lekuriin ja nappeja vaatimaan, kun ne naiset näin tahtovat- tämä on kaukana sympatiasta.
Aina on sanottu että ihmiset ovat erilaisia? Juuri ne jotka hyväksytään parisuhdemarkkinoilla, ovat siis hyvinkin samanlaisia.>Ettekö te naiset voi tajuta miten vaikeaa se on miehelle jos joutuu "sivuutetuksi" pelkän ujoutensa takia?
Juo viinaa niin ujous lähtee.
>Pitääkö siis ujon miehen vetää jotain "roolia" että naiset voisivat ehkä kiinnostua?
Viinan avulla naiset kiinnostuvat.
>Tosi surullista että nainen ei voi hyväksyä ujoa miestä.
Hyväksyy kyllä, kunhan olet juonut riittävästi pohjia ja välihuikkia (ja juottanut niitä naisellekin). Ihan turhaan mariset kun ratkaisu on noin yksinkertainen.
>Eli nyt vaan kaikki me ujot miehet lekuriin ja nappeja vaatimaan, kun ne naiset näin tahtovat- tämä on kaukana sympatiasta.
Ei vaan alkon kautta baariin viinapullo povarissa. Lääkärin napeista ei ole mitään hyötyä.
>Aina on sanottu että ihmiset ovat erilaisia? Juuri ne jotka hyväksytään parisuhdemarkkinoilla, ovat siis hyvinkin samanlaisia.
Jos aika tyypillinen juopporetku niin varmasti kelpaa naisille. - ATM tai ei
Ei täällä mikään iso atm-lauma naisia solvaa. Kokonaismäärä on hyvin lähellä yhtä - ellei peräti tasan yksi - vaikka nimimerkkien runsaudesta voisi muuta päätellä. Ne ujot miehet, joiden kanssa olet ennen tähän palstaan tutustumista ollut tekemisissä, edustavat sitä kuvaa at-miehistä, joka on todellinen. Täällä voi kuka tahansa heittäyttyä atm:ksi ja ryhtyä purkamaan aggressioitaan atm:ien nimissä. Mistään et voi tietää, at-mieheksi itsensä nimennyt naisten solvaaja at-mies ollenkaan tai onko hän edes mies.
- m21v.
näihin ongelmiin kirjoitti:
>Ettekö te naiset voi tajuta miten vaikeaa se on miehelle jos joutuu "sivuutetuksi" pelkän ujoutensa takia?
>Pitääkö siis ujon miehen vetää jotain "roolia" että naiset voisivat ehkä kiinnostua?
Hyväksyy kyllä, kunhan olet juonut riittävästi pohjia ja välihuikkia (ja juottanut niitä naisellekin). Ihan turhaan mariset kun ratkaisu on noin yksinkertainen.
>Eli nyt vaan kaikki me ujot miehet lekuriin ja nappeja vaatimaan, kun ne naiset näin tahtovat- tämä on kaukana sympatiasta.
Ei vaan alkon kautta baariin viinapullo povarissa. Lääkärin napeista ei ole mitään hyötyä.
>Aina on sanottu että ihmiset ovat erilaisia? Juuri ne jotka hyväksytään parisuhdemarkkinoilla, ovat siis hyvinkin samanlaisia.
Jos aika tyypillinen juopporetku niin varmasti kelpaa naisille.Ei se ainakaan itseltäni poistanu ujoutta, kun vuosi sitten baareissa kävin.
Ei edes silloin, kun juotin itseni kaatokänniin.
Lopulta lopetin baareissa käynnin, kun tajusin, että porukka on siellä vain juhlimassa tai etsimässä yhden yön suhteita.
Säästyy rahat ja terveys. :) - Justiin joo
ATM tai ei kirjoitti:
Ei täällä mikään iso atm-lauma naisia solvaa. Kokonaismäärä on hyvin lähellä yhtä - ellei peräti tasan yksi - vaikka nimimerkkien runsaudesta voisi muuta päätellä. Ne ujot miehet, joiden kanssa olet ennen tähän palstaan tutustumista ollut tekemisissä, edustavat sitä kuvaa at-miehistä, joka on todellinen. Täällä voi kuka tahansa heittäyttyä atm:ksi ja ryhtyä purkamaan aggressioitaan atm:ien nimissä. Mistään et voi tietää, at-mieheksi itsensä nimennyt naisten solvaaja at-mies ollenkaan tai onko hän edes mies.
Niinpä. Arasville on oikeasti tyttö ja suuri isä on oikeasti suuri äiti. Niistä on vaan kiva pelleillä tällä foorumilla.
- öuhöuhö
puhunko liian vähän kirjoitti:
Aina on sanottu että ihmiset ovat erilaisia? Juuri ne jotka hyväksytään parisuhdemarkkinoilla, ovat siis hyvinkin samanlaisia.Kuules ymmärrän täysin ujoutta koska itsekin olin ennen todella ujo.
"Tosi surullista että nainen ei voi hyväksyä ujoa miestä. "
Jotkut naiset hyväksyvät, jotkut ei, se on ihan henkilöstä kiinni. Ja usein se että ei hyväksy ei johdu siitä että olisi varsinaisesti jotain sitä vastaan, mutta ei vaan osaa olla sellaisessa seurassa.
En vain oikein ymmärrä sitä miten tästä atm jutusta halutaan vetää sellaisi johtopäätöksiä että atm:iä pitää vain ymmärtää, ihan sama miten huonosti käyttäytyy. Että se on yhteiskunnan vika eivätkä he voi vaikuttaa itse siihen millaisia ovat ja millaisiksi muuttuvat. Ja sitten syytetään naisia että heidän kuuluisi muuttua. - jeesssjee
öuhöuhö kirjoitti:
Kuules ymmärrän täysin ujoutta koska itsekin olin ennen todella ujo.
"Tosi surullista että nainen ei voi hyväksyä ujoa miestä. "
Jotkut naiset hyväksyvät, jotkut ei, se on ihan henkilöstä kiinni. Ja usein se että ei hyväksy ei johdu siitä että olisi varsinaisesti jotain sitä vastaan, mutta ei vaan osaa olla sellaisessa seurassa.
En vain oikein ymmärrä sitä miten tästä atm jutusta halutaan vetää sellaisi johtopäätöksiä että atm:iä pitää vain ymmärtää, ihan sama miten huonosti käyttäytyy. Että se on yhteiskunnan vika eivätkä he voi vaikuttaa itse siihen millaisia ovat ja millaisiksi muuttuvat. Ja sitten syytetään naisia että heidän kuuluisi muuttua.Tosiaan, kyllähän sitä voi hyväksyä ja ymmärtää, mutta en itse oikein osaa olla kauhean ujossa seurassa, ja omasta mielestäni olenkin varmaan ihan liian rämäpäinen "ATM" miehen seuraksi. Enkä nyt tarkoita petipuuhia, vaan elämänasennetta yleesnä.
Eli teen ja meen, urheulen ja harrastan, on paljon kavereita ja kohtalainen koulutus ja työpaikka. Puhun paljon, olen sosiaalinen, tykkään ihmisistä. Tuskin minulla on paljon yhteistä kauhean ujon, pidättyväisen ja varovaisen miehen kanssa, (joka siis on se mielikuva, joka minulla "ATM"-miehestä on. Inhoan muuten tuota termiä!) eikä sellainen minusta tykkäisikään.
Olen myös pohtinut tuota, miksi ATM:ien mielestä vastuu heidän suhteistaan on jollain toisella. Jokainen on ihan itse vastuussa omasta elämästään, ja jos ei oma elämä miellytä täytyy itse tarttua toimeen sitä muuttaakseen. - intorverttiyden ABC
jeesssjee kirjoitti:
Tosiaan, kyllähän sitä voi hyväksyä ja ymmärtää, mutta en itse oikein osaa olla kauhean ujossa seurassa, ja omasta mielestäni olenkin varmaan ihan liian rämäpäinen "ATM" miehen seuraksi. Enkä nyt tarkoita petipuuhia, vaan elämänasennetta yleesnä.
Eli teen ja meen, urheulen ja harrastan, on paljon kavereita ja kohtalainen koulutus ja työpaikka. Puhun paljon, olen sosiaalinen, tykkään ihmisistä. Tuskin minulla on paljon yhteistä kauhean ujon, pidättyväisen ja varovaisen miehen kanssa, (joka siis on se mielikuva, joka minulla "ATM"-miehestä on. Inhoan muuten tuota termiä!) eikä sellainen minusta tykkäisikään.
Olen myös pohtinut tuota, miksi ATM:ien mielestä vastuu heidän suhteistaan on jollain toisella. Jokainen on ihan itse vastuussa omasta elämästään, ja jos ei oma elämä miellytä täytyy itse tarttua toimeen sitä muuttaakseen....kappale meni vielä hyvin, sitten tokassa kappaleessa alkoi jo tuntumaan, että sun empaattisuus olikin vain tekosyy päästä kehumaan itseäsi, sun koulutustasi, työtäsi ja kavereita.
Ongelma ei ole se, ettei yksittäinen nainen ole kiinnostunut introverttityypeistä, ongelma on se, että lähes kukaan naisista ei ole kiinnostunut. Introvertit naisetkin kaipaavat ekstroverttiä miestä useimmiten. Johtuu tietysti siitä, että nyky-yhteiskunnassa ekstrovertit menestyvät esim urallaan, ja siksi naiset käyvät kuumina näihin miehiin. Vaikka introvertit keskimäärin ovat älykkäämpiä, työssään tehokkaampia jne. ekstrovertit tyypit pystyvät sosiaalisilla kyvyillään ottamaan kunnian introverttien töistä.
Ja introverttiydelle ei sinänsä paljon itse voi tehdä, koska se piilee aivojen toiminnassa. Aivot kaipaavat stimulaatiota, ekstrovertit etsivät sitä ulkopuolelta, siksi ottavat mm. suurempia riskejä. Introverteillä aivot stimuloituu herkemmin ja esim. bileissä ja muissa aivot kuormittuu jo liiaksi, mistä johtuu introvertin epämukava olo tällaisissa ympäristöissä. Alkoholi saattaa joillekin introverteille auttaa, mutta monilla olo menee vain sekavammaksi. Introvertit ei vaan pysty toimimaan, kun prosessori käy ylikierroksilla.
Eli en syytä naisia, syytän yhteiskuntaa, koska se suosii ekstroverttejä ilman hyvää syytä. - iDEF
intorverttiyden ABC kirjoitti:
...kappale meni vielä hyvin, sitten tokassa kappaleessa alkoi jo tuntumaan, että sun empaattisuus olikin vain tekosyy päästä kehumaan itseäsi, sun koulutustasi, työtäsi ja kavereita.
Ongelma ei ole se, ettei yksittäinen nainen ole kiinnostunut introverttityypeistä, ongelma on se, että lähes kukaan naisista ei ole kiinnostunut. Introvertit naisetkin kaipaavat ekstroverttiä miestä useimmiten. Johtuu tietysti siitä, että nyky-yhteiskunnassa ekstrovertit menestyvät esim urallaan, ja siksi naiset käyvät kuumina näihin miehiin. Vaikka introvertit keskimäärin ovat älykkäämpiä, työssään tehokkaampia jne. ekstrovertit tyypit pystyvät sosiaalisilla kyvyillään ottamaan kunnian introverttien töistä.
Ja introverttiydelle ei sinänsä paljon itse voi tehdä, koska se piilee aivojen toiminnassa. Aivot kaipaavat stimulaatiota, ekstrovertit etsivät sitä ulkopuolelta, siksi ottavat mm. suurempia riskejä. Introverteillä aivot stimuloituu herkemmin ja esim. bileissä ja muissa aivot kuormittuu jo liiaksi, mistä johtuu introvertin epämukava olo tällaisissa ympäristöissä. Alkoholi saattaa joillekin introverteille auttaa, mutta monilla olo menee vain sekavammaksi. Introvertit ei vaan pysty toimimaan, kun prosessori käy ylikierroksilla.
Eli en syytä naisia, syytän yhteiskuntaa, koska se suosii ekstroverttejä ilman hyvää syytä.Introvertit ovat parhaimmillaan kahdenkeskisissä keskusteluissa, joissa he päihittäisivät helposti ekstroverttityypit herkkyydellään ja tarkkanäköisyydellään, joskus tosin liiallinen tarkkanäköisyys saattaa lamauttaa. Ongelma on se, että ekat treffit naisen kanssa sovitaan yleensä joihinkin meluisiin paikkoihin, joissa introverteillä menee aivot umpisolmuun. Ja toista tilaisuutta ei nainen anna.
m21v. kirjoitti:
Ei se ainakaan itseltäni poistanu ujoutta, kun vuosi sitten baareissa kävin.
Ei edes silloin, kun juotin itseni kaatokänniin.
Lopulta lopetin baareissa käynnin, kun tajusin, että porukka on siellä vain juhlimassa tai etsimässä yhden yön suhteita.
Säästyy rahat ja terveys. :)jep, alkoholi kyllä lisää puheliaisuutta. Mutta vain tuttujen kanssa. Kynnys tuntemattomien lähestymiseen, varsinkin naisien, on yhtä suuri kuin selvänäkin.
- ei auta
näihin ongelmiin kirjoitti:
>Ettekö te naiset voi tajuta miten vaikeaa se on miehelle jos joutuu "sivuutetuksi" pelkän ujoutensa takia?
Jos aika tyypillinen juopporetku niin varmasti kelpaa naisille."Juo viinaa"
Kokeiltu on, ei auta, pikemminkin päinvastoin.
Voin juoda yhdessä illassa noin neljä tuoppia olutta, mutta ainoa vaikutus tästä seuraavalla humalalla on, että pystyn unohtamaan työkiireet. Ajattelen edelleen täysin selvästi ja analyyttisesti, ja estoni ovat säilyneet tarkalleen yhtä kovina mitä ne ovat koko ajan olleetkin, en uskalla lähestyä naisia yhtään sen enempää.
Jos tästä vielä jatkan juomista, ajattelukykyni ja estoni kyllä säilyvät, mutta alan voida pahoin, ja alan ulospäin näyttää täysin ympärikänniseltä, jonka kanssa kukaan nainen tai mies ei halua olla missään tekemisissä.
- älä katso, älä kerro
sympatiseeravat ATM miehiä.
Kunhan ovat nöyrästi hiljaa ja hyväksyvät naisen pillunjakamisen jos nainen joutuu joskus tyytyämään ATM:ään parisuhteen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34887601 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181811320RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217