Auttakaa, mitä te tekisitte tässä tilanteessa??? Sain tietää, että mieheni jonka kanssa olen ollut yhdessä melkein 7 vuotta on pettänyt mua työkaverinsa kanssa ainakin viimeiset 2 vuotta.
Ensin mies kiisti kaiken mutta sitten tunnusti ja pyyteli kovasti multa anteeksi.
Tää toinen nainen on kuulemma ollut hänelle "pelkkä" seksikumppani..
Kaikenlaisia ajatuksia pyörii nyt mun päässä, jatkaako vielä tässä parisuhteessa..?
Pystynkö ikinä luottamaan mieheeni, tuleeko tästä enää mitään? Pettääkö hän kuitenkin mua uudelleen?
Auttakaa! Mitä ihmettä te tekisitte???
Mies pettänyt jo viimeiset 2 vuotta
25
367
Vastaukset
- alright
menisin pelaa runee
- Noona
jatkamaan, koska luottamus ei varmasti koskaan palaisi. Ja seksiä harrastaessa alkaisin kuitenkin miettiä miestä tämän toisen kanssa. Hyi.
mutta ei tätä kukaan pysty sinun puolestasi päättämään. - Sinä tutkailet nyt sisintäsi; omia tunteitasi ja päätät haluatko antaa miehellesi mahdollisuuden ja alkaa rakentaa luottamustasi häneen uudelleen. - Mikäli sinustakin tuntuu siltä, että haluat vielä yrittää, niin varmaan kannattaisi hakeutua parisuhdeterapiaan ja puhua muutenkin mahdollisimman paljon miehesi kanssa. - Aika näyttää onko miehesi päässyt kokonaan irti tuosta suhteestaan ja pystytkö antamaan hänelle anteeksi siten, ettei pettäminen jätä railoa suhteeseenne. - Tsemppiä ! Sinun kannattaa pysytellä mahdollisimman rauhallisena, koska liikuttuneessa mielentilassa tehdyt äkkinäiset päätökset saattavat myöhemmin kaduttaa helpommin kuin harkitut.
- Marjelie
mäkeen tai lähtisin itse. En pystyisi anteeksi antamaan.
- alright
minkä takia te ootte aina niin aggressiivisia miehiä kohtaan?
- Noona
alright kirjoitti:
minkä takia te ootte aina niin aggressiivisia miehiä kohtaan?
Pettäviä miehiä kohtaan vain. Ainakin tässä tapauksessa.
- alright
Noona kirjoitti:
Pettäviä miehiä kohtaan vain. Ainakin tässä tapauksessa.
eli siis olet aggressiivinen miehiä kohtaan. kysymys kuuluu: minkä takia?
- Noona
alright kirjoitti:
eli siis olet aggressiivinen miehiä kohtaan. kysymys kuuluu: minkä takia?
pettää, niin kyllä.
Pihalle se. Ei, se ei ole pelkkä pano ja tuota samaa tulet taatusti näkeen enemmänkin.
Ei tuossa tilanteessa ole kuin 2 vaihtoehtoa. Joko jatkat suhteessa, mutta silloin sun pitää niellä ja hyväksyä se että mies ramppaa vieraissa, tai sitten otat eron jolloin sun ei enää tarvi sietää sitä että mies ramppaa vieraissa.- //Mies//
Mies joka pettää kerran, pettää sitä kumppaniaan myös jatkossakin?
Miten olet päätynyt tuohon päätelmään? - ggggg-
//Mies// kirjoitti:
Miten olet päätynyt tuohon päätelmään?Mies petti 2-vuotta!
- au-liskot
ggggg- kirjoitti:
Mies petti 2-vuotta!
aika pitkä "yksi kerta"
//Mies// kirjoitti:
Miten olet päätynyt tuohon päätelmään?Mutta tässä tapauksessa asia on ihan täysin varma jo ihan tuon keston takia. Äijä on pari vuotta käynyt nussimassa vierasta. Hällä olisi joka kerta ollut mahdollisuus jättää se tekemättä tai jättää yhteen kertaan, mutta ei jättänyt.
Tuo on niin selvää pässinlihaa ettei asiassa ole mitään muttia. Tuon miehen kanssa kun jatkaa, niin se pettää sitten ihan taatusti jatkossakin ennemmin tai myöhemmin.
- Fr.Fionatar
On pyhä kahden henkilön liitto, siihen ei kuulu 3:tta osapuolta, on syy avioeroon.
Et pysty koskaan luottamaan häneen, en usko,,,se asia nousee sieltä riidoissa ja silleee...ja hän hakee lohtua tältä naiselta taas.
Joo mä aloittaisin uuden elämän. Kumppanin huomioonottaminen on todellisen rakkauden mittari. Koskee kaikkia!~ keksi jotain uutta.
- truste mua
pettää uudelleen, kyse ei ole siitä että pettääkö pettäjä uudelleen vaan siitä että sitä samaa petettyä se sama pettää uudelleen eli tulee luultavammin pettämään uudelleen. Jos on kaksi vuotta pitäny pettää niin jotain muuta se kaipaa, etkä sinä omana itsenäsi riitä mitenkään! On tulut joskus itsekin jäätyä suhdeloukkuun varattuna ja voin sanoa että tein tosi "moskasesti", tietäis vaan miten paljon oli tunteuta sitä petoskumppania kohtaan..
Kahdessa vuodessa on ollut varmasti muutaki kuin seksiä, joten se on jo "suhde" jossa on tunteitakin pelissä ollut vaikka nyttemmin tunteet oliskin laantuneet pelkän panokumppanin tasolle.
Jättäsin miehen koska en voisi antaa anteeksi en etenkään jatkaa jos en kerta riitä.- trustee jatkaa
voihan sirtä aloittaa aina alusta jos pää ei kestä eroamista ja antaa miehen kärsiä omantunnon tuskissaan, luultavammin siit kasvaa eroon henkisesti parin vuoden sisään joka tapauksessa...voithan säki sit ettii uuden kun sopiva löytyy ja kostaa...??!Miten sulle itselles parempi?
- jatkan
trustee jatkaa kirjoitti:
voihan sirtä aloittaa aina alusta jos pää ei kestä eroamista ja antaa miehen kärsiä omantunnon tuskissaan, luultavammin siit kasvaa eroon henkisesti parin vuoden sisään joka tapauksessa...voithan säki sit ettii uuden kun sopiva löytyy ja kostaa...??!Miten sulle itselles parempi?
että te aloitatte alusta yhdessä jos siltä tuntuu ettei voi luopua millää...vielä.
- au-liskot
keskityt sen verran, että tajuat ettei asia selviä millään suomi24-palstalla.
Sitten haet parempaa keskusteluapua. - cat_on_fire
No itsehän sinun on ratkaisusi tehtävä, itse jättäisin miehen samantien. Kaksi vuotta on jo sellanen aika että huh, melkoista kaksoiselämää ja valehtelua. En voisi antaa anteeksi. Muutenkin niin tökeröä tuollainen pitkäaikainen pettäminen, mies on uskotellut että kaikki on ok ja sit paneskelee muiden kanssa.. Se vaan tuossa on, että kun toinen esittää et kaikki on ok, esittää hyvää kumppania ja saa myös toki niitä "suhde-etuja" naiselta, jota tämä ei antaisi jos tietäisi totuuden, eli hyväksikäyttöfiilis.. Mä voisin leikata kyllä pallit semmoselta irti, jos mulle joku noin tekisi:)
aika määrätietoiselta, kateeksi käy sun kumppaniasi. Monetko pallit olet joutunut leikkaamaan ja onko koskaan käynyt niin, että olisit joutunut niit palleja takaisin liimailemaan.
- cat_on_fire
modelli kirjoitti:
aika määrätietoiselta, kateeksi käy sun kumppaniasi. Monetko pallit olet joutunut leikkaamaan ja onko koskaan käynyt niin, että olisit joutunut niit palleja takaisin liimailemaan.
:D Joo mun kanssa kannattaa tietää mihin ryhtyy;D Kerran teki mieli ottaa sakset käteen, mutta sen pienen jutuin pystyin antamaan anteeksi. Joten ei oo tarvinnut vielä turvautua tuohon ja liimailla niitä takaisin:D
on samassa työssä ja mies ollut useaan otteeseen hänen kanssa aktissa. Tuo tulee jatkumaan, mikäli annat anteeksi.
Itse olen laittanut kiertoon.
Tietysti voitte koettaa parisuhdeterapiaa. Mikäli terapeutti vaatii sinua ehdoitta antamaan anteeksi, ota ehdottomasti ero. Sillä sana "ehdoitta" tarkoittaa "mies saa jatkaa seksisuhdetta". Ainakin mies sen niin haluaa ymmärtää.- __M__
Just dump that asshole!!!
Kun pettämistä on jatkunut noinkin pitkään, en näe oikein mitään syytä miksi ihmeessä jatkaa (pari)suhdetta.
M.O.T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094