Lähde mukaan torjumaan lamaa!

Liity mukaan lakon vastaiseen rintamaan.

Olen vapaaehtoinen ahtaaja AKT:n satamalakossa!

Suomen talouden orastava käänne voi katketa satamalakkoon.

AKT:n järjestämä lakko alkoi 4.3. Työnantajapuolen mukaan lakko on täystuho, joka kääntää talouden taas laskuun. Jo nyt kansainväliset yritykset ovat peruuttaneet sen takia tilauksiaan ja tehtaita on jouduttu sulkemaan. Kansainväliset yritykset harkitsevat lakon takia myös tuotantonsa siirtämistä pois Suomesta.

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuunari10

Ja sinä tollo uskot työnantajapuolen satuja kuin Jumalaa.

• Pidätkö ylisyöneiden alkoholisoituneiden punakijrjaa kumartavien ahneiden kommunistine vaateita jollaintapaa kohtuullisina? Eivätkö he tosiaankaan käsitä, että toiminnallaan riskeeraavat jo entuudestaan heikolla tolalla olevan paperiteollisuuden. Miksi ihmeessä suomalainen demari pyrkii ajamaan teollisen tuotannon pois suomesta? Kuten paperiteollisuuden kanssa on viimeisimpänä käynyt. Suomessa ei voi yrittää kohtuuttomien työvoimakustannusten takia.

• as765
        ravenlored kirjoitti:

Pidätkö ylisyöneiden alkoholisoituneiden punakijrjaa kumartavien ahneiden kommunistine vaateita jollaintapaa kohtuullisina? Eivätkö he tosiaankaan käsitä, että toiminnallaan riskeeraavat jo entuudestaan heikolla tolalla olevan paperiteollisuuden. Miksi ihmeessä suomalainen demari pyrkii ajamaan teollisen tuotannon pois suomesta? Kuten paperiteollisuuden kanssa on viimeisimpänä käynyt. Suomessa ei voi yrittää kohtuuttomien työvoimakustannusten takia.

Kohtuuttomia työvoimakustannuksia laskemaan työnantaja rahtaa lahen yli halpatyövoimaa suomeen pimeille markkinoille. Sillei se paperiteollisuus nousuun lähtee.

• as765 kirjoitti:

Kohtuuttomia työvoimakustannuksia laskemaan työnantaja rahtaa lahen yli halpatyövoimaa suomeen pimeille markkinoille. Sillei se paperiteollisuus nousuun lähtee.

Van työhalujen ja huonon moraalin pula...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7324
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3167
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2229
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1777
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1661
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1643
    10. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      36
      1440
    Aihe