Psykologian käyttäminen palstalla?

dazu

Puskat ovat vaatineet oikeuksia ja pyytäneet yksinoikeutta psykologian käyttämiseen kirjoittajia kohtaan, sekä vaatineet koskemattomuutta ja kritiikkisuojaa.
Minun mielestäni psykologia kuuluu tällaiselle palstalle jo pelkästään otsikkoa ja palstan luokittelua katsomalla, mutta pitäsikö oikea psykologia jättää sivuun palstalta ja antaa puskille yksinoikeus psykologian käyttämiselle ja käytännössä oikeus manipulatiiviseen psykologiaan?

Eli saako mielestänne psykologiaa käyttää ihmissuhdeasioista puhuttaessa, vai pitäisikö tästä luopua, koska se uhkaa puskia ja puskien yksinoikeutta psykologian saralla, sekä psykologian määrittelyä pelkästään heidän omiin manipulatiivisiin tarkoituksiinsa sopivaksi välineeksi?

66

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on vähän samanlainen valitus kuin miespoliitikot, jotka valittavat, että naiset vetoavat tunteisiin, jos ajavat eteenpäin jotakin hanketta. - Koska heidän mielestään olisi reilua pitäytyä vain kylmissä numeroissa. - Mutta kyllä minusta silloin, jos tahtoo vaikuttaa johonkin, niin kaikki inhimilliset keinot ovat sallittuja... hyvän maun rajoissa tietenkin :) - Eli siitä vaan keittiöpsykologiaa harrastamaan joka ronkka!

• minun valitustani, vai puskien valitusta? Kyllä myös minusta kaikki keinot ovat sallittuja, kunhan vain niillä on oikea tavoite, eli tavoite ei pidä olla vahingonteko, mihin viittasin tällä puskien toiminnalla.

• dazu kirjoitti:

minun valitustani, vai puskien valitusta? Kyllä myös minusta kaikki keinot ovat sallittuja, kunhan vain niillä on oikea tavoite, eli tavoite ei pidä olla vahingonteko, mihin viittasin tällä puskien toiminnalla.

puskien "valitusta" tarkoitin :) Kaikki Miehen logiikkaan liittyvät aiheet ja niiden käsittelytavat ovat minun mielestäni vapaasti käytettävissä.

• muuta kuin psykologia?

• manipuloivan psykologian kannattajaksi? Psykologia on aika marginaalisessa roolissa elämässäni. Väittäisin, että jopa palstailu on suuremmassa roolissa, kun tällaisen aloituksen tänne tein.
        Eikö tuo aloitus enemmänkin kerro paljosta palstailusta, kuin paljosta psykologiasta?

• dazu kirjoitti:

manipuloivan psykologian kannattajaksi? Psykologia on aika marginaalisessa roolissa elämässäni. Väittäisin, että jopa palstailu on suuremmassa roolissa, kun tällaisen aloituksen tänne tein.
        Eikö tuo aloitus enemmänkin kerro paljosta palstailusta, kuin paljosta psykologiasta?

sinua pellenä pitäväksi palstalaiseksi, joka suosittelee sulle sopivan lääkityksen aloittamista(jos et ole vielä aloittanut)

• Noin se on
        Genio.Mente kirjoitti:

sinua pellenä pitäväksi palstalaiseksi, joka suosittelee sulle sopivan lääkityksen aloittamista(jos et ole vielä aloittanut)

Joskus ja useinkin kannattaa sanoa asia niin kuin se on. Tosin dazua auttaisi paljon jo se, että lopettaisi palstailun ainakin joksikin aikaa.

• Genio.Mente kirjoitti:

niin kovasti persoonaani? Mehän olemme keskustelupalstalla ja tarkoitus on keskustella asioista. Minä väittäisin, että sullakin voisi olla paljon helpompi olo, jos keskittyisit vähemmän näihin palstahahmoihin... ja eikö palstapersooniin keskittyminen juuri aiheutakin kaikenlaista ylimääräistä kähinää ja kiusaamista...

• appilan papupata
        dazu kirjoitti:

niin kovasti persoonaani? Mehän olemme keskustelupalstalla ja tarkoitus on keskustella asioista. Minä väittäisin, että sullakin voisi olla paljon helpompi olo, jos keskittyisit vähemmän näihin palstahahmoihin... ja eikö palstapersooniin keskittyminen juuri aiheutakin kaikenlaista ylimääräistä kähinää ja kiusaamista...

päivän paras: sullakin voisi olla paljon helpompi olo, jos keskittyisit vähemmän näihin palstahahmoihin..

Mees nyt dazuliini peilin eteen sanoon toi muutaman kerran :O)

• Noin se on kirjoitti:

Joskus ja useinkin kannattaa sanoa asia niin kuin se on. Tosin dazua auttaisi paljon jo se, että lopettaisi palstailun ainakin joksikin aikaa.

kannatat tätä palstalaisten persooniin keskittymistä? Onko sinusta palstatauon paikka, jos joku keskustelija ei sitten keskitykään toisiin palstan henkilöihin, vaan haluaa keskustella asioista? Käsitätkö keskustelupalstan sitten jonkinlaisena oman olemassaolon oikeuttamisen paikkana muiden kustannuksella?

• appilan papupata kirjoitti:

päivän paras: sullakin voisi olla paljon helpompi olo, jos keskittyisit vähemmän näihin palstahahmoihin..

minun ottaa vastuu Genion sanoista sinun mielestäsi? Enkö silloin olisi hieman liikaa kiinni tässä palstassa, jos niin tekisin?

• dazu kirjoitti:

Mä olen sullekin ihan vitun kateellinen. Vieläku tietäis syynkin siihen...

Mut kerro mulle yks juttu. Mitä järkeä on yrittää keskustella pellen kanssa järkevästi ja asiaa? Tuleeko siitä mitään?

• appilan papupata kirjoitti:

projektiivinen identifikaatio

• Genio.Mente kirjoitti:

Mä olen sullekin ihan vitun kateellinen. Vieläku tietäis syynkin siihen...

Mut kerro mulle yks juttu. Mitä järkeä on yrittää keskustella pellen kanssa järkevästi ja asiaa? Tuleeko siitä mitään?

jos tuolla pellellä mua tarkoitat, niin mun kanssa ainakin voi keskustella ihan asiallisesti ja järkevästi. Moni on niin tehnytkin.

• dazu kirjoitti:

jos tuolla pellellä mua tarkoitat, niin mun kanssa ainakin voi keskustella ihan asiallisesti ja järkevästi. Moni on niin tehnytkin.

Tässähän alkaa jo muutnekin tehdä itseään naurettavaksi kun niinkin paljon oon jaksanut sulle vastailla.

Mut palstatauko tekis sulle hyvää. Sä et taida itsekään tajuta miten palsta on vetänyt sun mieles solmuun. Kantsis avata ne solmut eikä selitellä solmujen syytä tai etsiä solmujen solmijia. Itse ne olet kuitenkin solminut.

Mutjoo. Mä lähen nyt baariin. Käy säkin tuulettumassa jossain, ettei palstapsykoosi pääse pahenemaan.

• Genio.Mente kirjoitti:

Tässähän alkaa jo muutnekin tehdä itseään naurettavaksi kun niinkin paljon oon jaksanut sulle vastailla.

Mut palstatauko tekis sulle hyvää. Sä et taida itsekään tajuta miten palsta on vetänyt sun mieles solmuun. Kantsis avata ne solmut eikä selitellä solmujen syytä tai etsiä solmujen solmijia. Itse ne olet kuitenkin solminut.

Mutjoo. Mä lähen nyt baariin. Käy säkin tuulettumassa jossain, ettei palstapsykoosi pääse pahenemaan.

vähemmän minä täällä käsittääkseni olen, kuin sinä, mutta hyvää baari-iltaa sinne ja varo psykologiasta puhuvia naisia.(voi mennä ilta pilalle)

• dazu kirjoitti:

vähemmän minä täällä käsittääkseni olen, kuin sinä, mutta hyvää baari-iltaa sinne ja varo psykologiasta puhuvia naisia.(voi mennä ilta pilalle)

sun loistavalla psykologisella silmällä nähtynä?

Kerron sulle salaisuuden. Viikolla en ole ollut jo aikoihin koneella ennen iltakahdeksaa...

• Genio.Mente kirjoitti:

Kerron sulle salaisuuden. Viikolla en ole ollut jo aikoihin koneella ennen iltakahdeksaa...

Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta...

• Genio.Mente kirjoitti:

kyllästynyt tähän palstaan niin, että aion lopettaa palstailun ja yhteydenpidon näihin palstatuttuihin. Paljoltihan tämä palstassa kiinni oleminen johtuu siitä, että tunnen henkilöitä palstan ulkopuolelta... etenkin, kun joillain heistä on minusta kovin negatiivisia mielipiteitä, joita he kertovat vain täällä palstalla ja puskista.

Katkaisen näin siis kaikki yhteydet tähän palstaan.

• tuliko ikävä
        dazu kirjoitti:

kyllästynyt tähän palstaan niin, että aion lopettaa palstailun ja yhteydenpidon näihin palstatuttuihin. Paljoltihan tämä palstassa kiinni oleminen johtuu siitä, että tunnen henkilöitä palstan ulkopuolelta... etenkin, kun joillain heistä on minusta kovin negatiivisia mielipiteitä, joita he kertovat vain täällä palstalla ja puskista.

Katkaisen näin siis kaikki yhteydet tähän palstaan.

maltoitkin olla pois.....

• Tosin sivistyssanoilla höystetty psykologisointi aiheuttaa lähinnä säälinsekaista hymistelytä. Ja huvittuneisuuden huippu on tietysti, kun joku heiluttelee narsisti-korttia. ;-)

• Sinua ei sitten kuitenkaan ilmeisesti häiritse yhtään puskien harrastama manipulatiivinen psykologia? Erikoista, että keskityit juuri sivistyssanoihin. Käytätkö itse paljon sivistyssanoja puheessasi, tai kirjoituksissasi?

Entä mitä erityisen pahaa on narsismista keskustelemisessa? Pitäisikö narsismi jollain tavalla pyhittää niin, ettei siitä saisi keskustella objektiivisesti?
        Pitäisikö puskille mielestäsi jakaa jotkin syytesuojat, kun kuitenkin ilmeisesti viittaat narsismikortilla puskiin suuntautuneeseen kriitiikkiin?

• hökkimöperö
        dazu kirjoitti:

Sinua ei sitten kuitenkaan ilmeisesti häiritse yhtään puskien harrastama manipulatiivinen psykologia? Erikoista, että keskityit juuri sivistyssanoihin. Käytätkö itse paljon sivistyssanoja puheessasi, tai kirjoituksissasi?

Entä mitä erityisen pahaa on narsismista keskustelemisessa? Pitäisikö narsismi jollain tavalla pyhittää niin, ettei siitä saisi keskustella objektiivisesti?
        Pitäisikö puskille mielestäsi jakaa jotkin syytesuojat, kun kuitenkin ilmeisesti viittaat narsismikortilla puskiin suuntautuneeseen kriitiikkiin?

Puskien harrastama manipulatiivinen psykologia -

Fiksu ihminen ei korvaansa lotkauta puskien tai kenenkään muunkaan jutuille anonyymillä keskustelupalstalla. Sinä olet niin syvällä tässä palstamaailmassa, että todellisuus on jo pahan kerran hämärtynyt. Etkä tietenkään huomaa sitä itse.

• hökkimöperö kirjoitti:

Puskien harrastama manipulatiivinen psykologia -

Fiksu ihminen ei korvaansa lotkauta puskien tai kenenkään muunkaan jutuille anonyymillä keskustelupalstalla. Sinä olet niin syvällä tässä palstamaailmassa, että todellisuus on jo pahan kerran hämärtynyt. Etkä tietenkään huomaa sitä itse.

nyt kyse siitä, että olisin harmistunut puskien harjoittamasta psykologiasta, vaan siitä, että puskat ovat harmistuneet minun käyttämästäni psykologiasta. Eli mielestäsi puskat ovat liikaa kiinni tässä palstamaailmassa?

• ugwef
        dazu kirjoitti:

nyt kyse siitä, että olisin harmistunut puskien harjoittamasta psykologiasta, vaan siitä, että puskat ovat harmistuneet minun käyttämästäni psykologiasta. Eli mielestäsi puskat ovat liikaa kiinni tässä palstamaailmassa?

käsität jos särmä riittää sen itsellesi myöntämään, sinä olet liikaa kiinni palstamaailmassa. Puskat sen kuin huvittelevat ja nauravat sinunlaisille tosikoille, joiden elämä tuntuu määrittyvän palstan mukaan.

• ugwef kirjoitti:

käsität jos särmä riittää sen itsellesi myöntämään, sinä olet liikaa kiinni palstamaailmassa. Puskat sen kuin huvittelevat ja nauravat sinunlaisille tosikoille, joiden elämä tuntuu määrittyvän palstan mukaan.

nyt siitä, että puskat ottavat minun kirjoitukseni kovin tosissaan. Miksi koitat sysätä vastuuta puskien toiminnasta minulle?

• dazu kirjoitti:

Sinua ei sitten kuitenkaan ilmeisesti häiritse yhtään puskien harrastama manipulatiivinen psykologia? Erikoista, että keskityit juuri sivistyssanoihin. Käytätkö itse paljon sivistyssanoja puheessasi, tai kirjoituksissasi?

Joo, ei häiritse sitten tippaakaan. Minua huvittaa aivan helvetisti, jos joku ottaa tällaisen palstan niin tosissaan, että tulee manipuloiduksi.

Narsismista toki voidaan keskustella, mutta narsisti-kortin heiluttelu vähän joka käänteessä kertoo surullista kieltä heiluttajasta itsestään.

Ja höpö höpö täällä mitään syytesuojia ole sen enempää rekatuilla kuin puskillakaan.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Joo, ei häiritse sitten tippaakaan. Minua huvittaa aivan helvetisti, jos joku ottaa tällaisen palstan niin tosissaan, että tulee manipuloiduksi.

Narsismista toki voidaan keskustella, mutta narsisti-kortin heiluttelu vähän joka käänteessä kertoo surullista kieltä heiluttajasta itsestään.

Ja höpö höpö täällä mitään syytesuojia ole sen enempää rekatuilla kuin puskillakaan.

tunteiden kautta se manipulointi toimii. Jos henkilö kokee jotain tunteita palstan tapahtumista, hän voi tulla manipuloiduksi. Mielestäni viestisi tähän ketjuun ovat olleet aika tunteikkaita.

Olenko mielestäsi heilutellut "narsismi-korttia" "vähän joka käänteessä", kun sellaiseen nyt tässä yhteydessä viittaat?

• dazu kirjoitti:

tunteiden kautta se manipulointi toimii. Jos henkilö kokee jotain tunteita palstan tapahtumista, hän voi tulla manipuloiduksi. Mielestäni viestisi tähän ketjuun ovat olleet aika tunteikkaita.

Olenko mielestäsi heilutellut "narsismi-korttia" "vähän joka käänteessä", kun sellaiseen nyt tässä yhteydessä viittaat?

"Olenko mielestäsi heilutellut "narsismi-korttia" "vähän joka käänteessä", kun sellaiseen nyt tässä yhteydessä viittaat?"

Sellainen mielikuva minulla on.

• muuten lueskellut Unien tulkinnan (S. Freud) kannesta kanteen? Pika-analyysi teoksen merkittävyydestä?

Suosittelisitko unien tulkinnasta ja unimaailmasta kiinnostuneelle kenties jotain muuta?

• lukematta tämä kirja, mutta voisi olla ihan yleissivistyksen kannalta mukava se lukea. Viittaako tällä kysymykselläsi nyt niin, että jos henkilö ei ole tuota Unien tulkintaa lukenut, niin hänellä on oikeus käyttää psykologiaa vain kiusaamisen tarkoituksessa?

• dazu kirjoitti:

lukematta tämä kirja, mutta voisi olla ihan yleissivistyksen kannalta mukava se lukea. Viittaako tällä kysymykselläsi nyt niin, että jos henkilö ei ole tuota Unien tulkintaa lukenut, niin hänellä on oikeus käyttää psykologiaa vain kiusaamisen tarkoituksessa?

ihan vaan kysyin. Musta se oli aika tylsä kirja, aika ajanut ohi.

Unettava...

• Dazu-Z
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

ihan vaan kysyin. Musta se oli aika tylsä kirja, aika ajanut ohi.

Unettava...

aika ajaa ohi. Vaikka sama asia ruvettaisiin sanomaan toisin sanoin, niin ei kai se sitä tarkoita, että se olisi vanhentunut...

• vaikka oikeaa frenologiaa.

• psykologia olisi huuhaata? Frenologiallakin on kuitenkin varmasti jokin järkevä pohja, mutta psykologiahan voidaan käsittää pelkästään ihmisen ymmärtämisenä. Voiko ymmärtäminen olla huuhaata?

• dazu kirjoitti:

psykologia olisi huuhaata? Frenologiallakin on kuitenkin varmasti jokin järkevä pohja, mutta psykologiahan voidaan käsittää pelkästään ihmisen ymmärtämisenä. Voiko ymmärtäminen olla huuhaata?

kaikki psykologia ei ole saman arvoista. Ja kaikella on jokin pohja - ehkä jopa järkeväkin jos niin halutaan. Järkevä pohja ei taasen tarkoita et se missä ollaan nyt olis jotenkin järkevää - tai et se olis edes ymmärrystä lisäävää. Äärimmilleen vietynä voidaan toki sanoa et mustien orjuuttaminen ja sotiminen ovat ymmärrystä lisäävää - ja myös saatanan palvonta.

• qfc

"Minun mielestäni psykologia kuuluu tällaiselle palstalle jo pelkästään otsikkoa ja palstan luokittelua katsomalla, mutta pitäsikö oikea psykologia jättää sivuun palstalta ja antaa puskille yksinoikeus psykologian käyttämiselle ja käytännössä oikeus manipulatiiviseen psykologiaan?"

Rekisteröityminen on näppärä oikotie tulla "oikean psykologian" asiantuntijaksi.

• Näitkö tekstissäni sellaisen väitteen? Mitä luulet hyötyväsi siitä, että vääristät tekstini tarkoitusta, tai sisältöä? Koetko viestini jotenkin sinua uhkaavaksi, tai loukkaavaksi?

• qfc
        dazu kirjoitti:

Näitkö tekstissäni sellaisen väitteen? Mitä luulet hyötyväsi siitä, että vääristät tekstini tarkoitusta, tai sisältöä? Koetko viestini jotenkin sinua uhkaavaksi, tai loukkaavaksi?

että ne loukkaavat lukijoiden älykkyyttä.

• qfc kirjoitti:

että ne loukkaavat lukijoiden älykkyyttä.

Enhän missään kohtaa ole hyökännyt lukijoita vastaan, tai mitenkään käyttäytynyt loukkaavasti yleisellä tasolla.

• Palstakansa

Jos siihen on jotain edellytyksiä. Kaltaisesi wannabe-psykologi sen sijaan aiheuttaa vain mielipahaa itselleen ja muille.

• vwaca

"pitäsikö oikea psykologia jättää sivuun palstalta ja antaa puskille yksinoikeus psykologian käyttämiselle ja käytännössä oikeus manipulatiiviseen psykologiaan?"

Dazu saattaa alkaa jakamaan yksinoikeuksia psykologian harjoittamiselle palstalla. Jos elättelet toivoa saada oikeudet, käyttäydy kunnioittavammin.

• tittelin omaava pystyy/on pystynyt ihan samaan. Kyse ei minusta ole siitä kenellä lelut ovat vaan lelut itsessään.

• tulevan kiusaamisen mielihyvän aiheuttajana, mutta asiallisen psykologian käytön rakentavassa tarkoituksessa mielipahan aiheuttajana?

• vwaca kirjoitti:

"pitäsikö oikea psykologia jättää sivuun palstalta ja antaa puskille yksinoikeus psykologian käyttämiselle ja käytännössä oikeus manipulatiiviseen psykologiaan?"

Dazu saattaa alkaa jakamaan yksinoikeuksia psykologian harjoittamiselle palstalla. Jos elättelet toivoa saada oikeudet, käyttäydy kunnioittavammin.

aloitukseni nyt paremminkin puhunut psykologian käytön puolesta, kuin sitä vastaan? Mielestäni juuri kritisoin tällaista oikeuksien omimista, mitä puskat ovat harrastaneet.

• maa kutsuu dazua
        dazu kirjoitti:

tulevan kiusaamisen mielihyvän aiheuttajana, mutta asiallisen psykologian käytön rakentavassa tarkoituksessa mielipahan aiheuttajana?

sie oot nyt nimettömällä läpänheittopalstalla etkä missää psykologiseminaarissa tai ryhmäterapiaistunnossa :P

• maa kutsuu dazua kirjoitti:

sie oot nyt nimettömällä läpänheittopalstalla etkä missää psykologiseminaarissa tai ryhmäterapiaistunnossa :P

tavallaan "viihdepalstalla", mutta aloituksessa vaan kyselin ihan asiallisesti, että ovatko palstalaiset tosiaan sitä mieltä, että psykologiaa saa käyttää täällä pelkästään kiusaamiseen.

• 7+17

sä et pysty käsittelemään omia ilmeisiä ongelmiasi leikkimällä psykologian tuntijaa. älä turhaan kuvittele edes.

• ristiriitainen viesti. Teet minusta tuossa psykologisen arvion ja näet minulla kovastikin ongelmia... mutta eikö psykologian perusasioita se, että ongelmaton ihminen ei näe muissa ongelmia?

• dazu kirjoitti:

ristiriitainen viesti. Teet minusta tuossa psykologisen arvion ja näet minulla kovastikin ongelmia... mutta eikö psykologian perusasioita se, että ongelmaton ihminen ei näe muissa ongelmia?

mikäs teitä vaivaa, oletteko käynyt aikaisemmin meidän vastaanotolla.....no niin istukaas alas ja ottakaa tuo tutti pois suusta näin aluksi. 5 min. kuluttua HOITAJA....VAHTIMESTARI....VAHTIMESTARI....HOITAJA äkkiä tänne !!! pakkopaitaan ja viekää helvettiin tuo hullu täältä.

• iewfvg

Ihminen, joka oikeasti hallitsee psykologiaa jollakin tavalla (tai edes normaali tavisaikuinen) ei lähde sellaiseen puolimieliseen inttämiseen kuin sinä tällä palstalla. Milloin kenenkin kanssa ja mistä naurettavasta syystä. Ääretön määrä teini-ikänsä kanssa tuskittelevan murkun tasoisia.

• johonkin inttämiseen? Oletko kokenut jonkin viestini inttämiseksi?

• Nihnihnih
        dazu kirjoitti:

johonkin inttämiseen? Oletko kokenut jonkin viestini inttämiseksi?

ziselin, epävakaan teinin, kanssa monet kerrat. Naama punaisena huudat ettet ole tehnyt sitä taikka tätä... Viesti toisensa jälkeen.

• sananvapaus ja sitä voi rajoittaa pelkästään ylläpito.

• olen uskonut.

• dazu kirjoitti:

olen uskonut.

vastatessa viestiin, kirjoitusruudun alapuolella on "Käytä muuta kuin..." mahdollisuus ja tällöin vastaa puskasta, vaikka olisi rekkaantunut.

• I'm so bored

Miksi sinä olet niin ennalta arvattava?

• syystä, kuin sinäkin?

• ;-)

ensimmäisen vuoden markkinointiopiskelija...

*hymyilee maireasti*

• vuoden markkinointiopiskelijoissa mielestäsi jotain vikaa? :) Tuli vaan mieleen, että onkohan tuolla viestillä negatiivinen sävy...

• ;-)
        dazu kirjoitti:

vuoden markkinointiopiskelijoissa mielestäsi jotain vikaa? :) Tuli vaan mieleen, että onkohan tuolla viestillä negatiivinen sävy...

ja harjoittelet palstalaisilla omaa markkinapropagandaasi...

• määää vaaaaan

käy vähän sääliksi kirpelaa joka on kiva mimmi kaikin puolin.

• se yhtään! ;) Hellyyttää vaan.

• mr.sheIter

dazu luulee että puskat on joku järjestäytynyt joukko kuten jääkiekkojoukkue, joka juonittelee ja punoo salaliittoja häntä vastaan :-)) Pahaks on miespaha päässyt.

• cielä päässy psykologian taakse. Kyllä se siitä vielä aukee.

• jhöihöi

Määrittelisitkö S24:a tuntemattomalle lukijallesi korrektisti sanan "puska"? Kiitos! Minä kun katsos en tarkalleen tiedä, kun en foorumianne ja sisäpiirejänne tunne.

Minua psykologiset pohdinnat eivät haittaa, jos tuntuvat miellyttäviltä lukea ja sinun psykologissävytteisten juttujesi lukeminen tällä Miehen Logiikka- keskustelupalstalla - siltä osin, mitä olen silmännyt- ei ole tuntunut mukavalta. Jostakin syystä psykologian ammattilaisten jutut eivät yleensä minusta näytä ikäviltä. En koskaan ole nähnyt, että määrittelisit sillä omalla psykologiallasi ( josta muuten mä ainakaan en edes tiedä, että onko pseudoa keittiöpsykologiaa vaiko oikeaa tiedeperustaista - veikkaan ensin mainittua ja pahoittelen, jos olen väärässä) toisia rekisteröityneitä tai että analysoisit kaikkia tasapuolisesti... Sikäli vaikutat naurettavalta silmissäni - harvinaisen paljon siltä, koska jokin sairaalloinen psykologia-pakkomiellehan sinulla tällä viihdepalstalla ilmeisestikin näkyy olevan...

Siihen asti siedin, kunnes nimimerkkisi alkoi keskustelussa tehdä syväpsykologisoivaa analysointia minusta(kin) sinua tyystin tuntemattomasta keskustelupalstavierailijasta, jolla ei ole nimimerkkiä ts. joka täten en myöskään ole S24:n jäsen. Kukaan fiksu ei mielestäni sortuisi sellaiseen, koska erehtymisen ja väärintulkinnan mahdollisuus nimimerkittömien kirjoittajien kohdalla on niin damn' älyvapaasti suuri. Kukaan minun arvostusasteikollani älykäs tai viisas tai symppis ihminen ei mielestäni nolaisi itseään sinun nimimerkkisi tavalla...Yhh. Puhumattakaan siitä, että miten hullua ylipäätäänkään on ns. ronkkia internetin julkisella keskustelupalstalla vierailevien - esim. kuten mun, sanomisia keskusteluissa johonkin omaan 'agendaansa' sopiviksi, kuten millä tyylillä sinä ihme dazu nyt sitten ilmeisestikin röyhkeästi muunmuassa toimit. Siinä vaiheessa määritin sinut tahalliseksi kiusaajaksi. Tämä on tämän hetken näkemykseni nimimerkkisi kirjoituksista.:)

Tuot mieleeni kaksikymppisen idealistisen, mutta pelottavan faaaanaatiiical..noh, lippis-karvanopan. Anteeks, jos menee ikä-arviointi viis vuotta alakanttiin.:))

En käsittääkseni ole psykologia-vastainen, jos mielestäni joidenkin anonyymien nimettömien rekisteröityneiden taholta ei tarvitse sietää mautonta mukamas asiantuntijaksi asettumista, minkä ainoa tarkoitus näyttäisi olevan keskustelun häiritseminen ja kiusaaminen. En mielestäni myöskään ole psykologia-vastainen, jos mielestäni täysjärkisten aikuisten tulee kyetä laittamaan esimerkiksi sairaus-aiheita koskevat keskustelunaloituksensa aiheitaan vastaaville korrektimmille palstoille. En pidä kiusaamisesta tai sairaalloisesta pätemisestä. Erityisesti EN pidä siitä, että tuntemattomat nimimerkit hyökkäilevät internetin julkisella keskustelupalstalla nöyryyttämään ja valhepuheilla vittuilemaan minulle, joka en kyseisistä teistä kenestäkään henkilöinä pennin vertaa ole kiinnostunut. Ja manipuloijiin en osaa sanoa, mutta sä dazu näytät aika manipuloivalta....

Joku hyvin tuolla sanoikin, että aliarvioit lukijoidesi älyä. Törkeää!! Eikö sinua hävetä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3379
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2817
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2346
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2241
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2073
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2037
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      109
      1883
    Aihe