Tällä palstalla ei mistään muusta puhuta kuin seksistä ja ATM:stä tai muusta soopasta.
Eikö teillä sinkuilla ole mitään muuta mielessä, kuin tyhjänpäiväiset jaaritukset.
Minä, pokaalimamma, joksi minut kiribati jostain syystä nimitti, jota en vieläkään ymmärrä, olen nyt 57 v ja
kun ajattelee elämää taaksepäin, niin kyllä siinä on ollut tuhat ja sata muuta asiaa ja niin tulee olemaan teilläkin, mutta tällä hetkellä olette täysin harhautuneet elämän todellisista realiteeteista.
MIEHILLE TIEDOKSI: Miksi niin valtava määrä miehiä uhraa elämänsä jonkun naisen oikkujen ja pirullisuuden ja täydellisen ilkeyden ja rahanhimon takia, että löytää vielä itsensä täysin rahattomana jostain roskalaatikosta tai vastaavasta ja nainen saa talot ja tavarat noin käytännössä.
Moni pitkälle opiskellut mieskin jättää avioehdon tekemättä ja nainen repii edellistenkin sukupolvien aherrusten hedelmät ja kohta on joku jätkänketale käsipuolessa ja lapset ovat taivasalla ja ettekö te miehet tajua, että ne lapset ovat myös teidän.
Siis menetätte kaiken. Teistä tulee joitain viikonloppusirkuspellejä. Lapset häiriintyy totaalisesti, mutta onhan sitten huume- ja mielenterveysihmisillä työtä.
Lisäksi sanoisin, että jokaisen miehen kannattaa tehdä avioehto ja seurustella ainakin pari vuotta ilman seksiä. jotta naisen todellinen persoona ja luotettavuus tulee ilmi.
Muussa tapauksessa teitä voi sanoa hieman nyrjähtäneiksi.
No. en sanoisi, että se nuoren yh-pissiksen elämäkään luulisi herkkua olevan, mutta uutta jätkää ollaan metsästämässä. mutta korkeintaan rapajuoppo tai koditon voi huolia ja käyttää hyväkseen ja ties mitä saa
aikaiseksi lasten, jotka eivät edes ole omia, heidän mielenterveydelleen. Itsemurhia on riittämiin.
Tässä lopuksi sanoisin, että ikäni, siis 57 v ei rasita, koska olen elänyt itselleni asettamieni tavoitteiden mukaan ja on turha urputtaa esim. tyttömyydestä, koska monet osakkeet pörssissä ovat nousseet satoja prosentteja ja eräs osake yli 600%.
Kannattaa käyttää järkeä, se on elämässä se tärkein asia, muuten menee päin honkia.
Jos on tunteita, ne voivat olla vaikka pelkästään seksuaalisia, mutta parissa vuodessa ehtii rakkaus kypsyä
ja tulevaisuus on hyvä. Lisäksi vaikeudet ovat sitä varten, että ne voitetaan eikä heti lähdetä eri suuntiin.
Ehkä tämä on nykyaikana täysin turhaa edes ajatella näin, koska naiset ovat täysiä lunttuja ja miehet eivät osaa pientä murto-osaa lukuunottamatta ajatella kuin seksiä ja omaa mukavuuttaan ja se tyttökaveri tai
vaimo on jonkinlainen seksikone ja talousihme.
Kyllä on nykynuoriso pilalle mennyttä!
Realiteettitajua
5
214
Vastaukset
- ikisinkkumies
ATM-mies ei saa sitä ensimmäistäkään lasta tai vaimoa joka ne rahat veisi.
hyvin voisin ollakkin ilman seksiä sen pari vuotta, jos sen sopivan kumppanin vaan löytäisin.
- Järjenääni
Ei nykyisin sellaisia naisia enää ole, ne on katulumsukoita ja panopatjoja ja vie sellainen sitten vihille.
Minulla (pokaalimamma) eli kiribatin keksintö, ei olisi tullut mieleenkään mennä jonkun vieraan tai ties kenen miehen panopatjaksi.
Luulisi kunnon naisten sentään osaavan arvostaa itseään.
Toisekseen ei koskaan tuolla nykysysteemillä saa kunnon aviomiestä itselleen, joka arvostaisi ja rakastaisi sinua koko elämän ajan.
Tästä saa helposti hieman siirappisen kuvan, se ei ole tarkoitus, elämässä on haasteita ja pitkän avioliiton aikana voi tulla suuriakin vaikeuksia, mutta tämä pohja, joka perustuu rakkauteen ja epäitsekkyyteen vaikuttaa siten, että ne vaikeudet ovat sitä varten, että ne voitetaan.
Itse olen sitä mieltä ja siitä aivan varma, että se, että lapset kiikutetaan tarhaan kehdosta eri tätejä pällistelemään ja rakkaus ja kiintymys jää saamatta, niin naiset esiintyvät täysin irrationaalisesti eli
vaativat mieheltä sitä, mitä ovat jääneet paitsi.
Eli omanarvontunne ei ole lapsuudessa muodostunut eikä se tule koskaan muodostumaankaan ja siitä
kunnolliset miehet joutuvat kärsimään.
Vielä sanoisin sen, että kyllä reilu sinkkuelämä aina perhehelvetin voittaa ja tällä hetkellä puolet miehistä saa luovuttaa omat lapsensa sille ex-puolisolleen ja tulevaisuudessa vielä enemmän tai sitten eletään suurimmassa osassa avioliittoa sitä perhehelvettiä. Eli revi siitä. - antti.
Järjenääni kirjoitti:
Ei nykyisin sellaisia naisia enää ole, ne on katulumsukoita ja panopatjoja ja vie sellainen sitten vihille.
Minulla (pokaalimamma) eli kiribatin keksintö, ei olisi tullut mieleenkään mennä jonkun vieraan tai ties kenen miehen panopatjaksi.
Luulisi kunnon naisten sentään osaavan arvostaa itseään.
Toisekseen ei koskaan tuolla nykysysteemillä saa kunnon aviomiestä itselleen, joka arvostaisi ja rakastaisi sinua koko elämän ajan.
Tästä saa helposti hieman siirappisen kuvan, se ei ole tarkoitus, elämässä on haasteita ja pitkän avioliiton aikana voi tulla suuriakin vaikeuksia, mutta tämä pohja, joka perustuu rakkauteen ja epäitsekkyyteen vaikuttaa siten, että ne vaikeudet ovat sitä varten, että ne voitetaan.
Itse olen sitä mieltä ja siitä aivan varma, että se, että lapset kiikutetaan tarhaan kehdosta eri tätejä pällistelemään ja rakkaus ja kiintymys jää saamatta, niin naiset esiintyvät täysin irrationaalisesti eli
vaativat mieheltä sitä, mitä ovat jääneet paitsi.
Eli omanarvontunne ei ole lapsuudessa muodostunut eikä se tule koskaan muodostumaankaan ja siitä
kunnolliset miehet joutuvat kärsimään.
Vielä sanoisin sen, että kyllä reilu sinkkuelämä aina perhehelvetin voittaa ja tällä hetkellä puolet miehistä saa luovuttaa omat lapsensa sille ex-puolisolleen ja tulevaisuudessa vielä enemmän tai sitten eletään suurimmassa osassa avioliittoa sitä perhehelvettiä. Eli revi siitä.perhehelvetin voittaa, mutta seksiä on saatava ennen seurustelua,ei voi sokkona suunnistaa.
- Aviossavasta
antti. kirjoitti:
perhehelvetin voittaa, mutta seksiä on saatava ennen seurustelua,ei voi sokkona suunnistaa.
Minun aviomieheni arvosti minua niin paljon, että halusi seksiä vasta avioliitossa ja voin sanoa, että se rakkaus on siinä seksissä se määräävä voima ja se sujuu vasta sitten, kun todella rakastetaan ja kunnioitetaan toista.
Vietimme kerran yhden yön mieheni kanssa samassa asunnossa ja minä vähän halaisin tulevaa miestäni, niin hän sanoi, että KYLLÄ MEILLÄ ON VIELÄ AIKAA RAKASTAA TOISIAMME TÄYDELLISESTI.
Niin on todella käynyt. Siis ei esiaviollista seksiä ja se oli hyvä se.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346