Olen asiaa miettinyt ja minua kiinnostaisi kuulla miehet 20-30 v. Kuinka usein naiset tekevät aloitteen (siis tulevat pokaamaan) teille ja minkälaisissa tilaisuuksissa (baari,työ, koulu,etc) ja millä repliikeillä?
Miehet 20-30. Naisten aloite
9
1071
Vastaukset
- m t h c m
Ei kyllä missään muualla kun baarissa. Tiskillä voi tulla heittämään jotain tai sitten tanssilattialla. Joskus ei ollenkaan, joskus pari-kolme kertaa baarissa ollessa.
- kilux4
Naiset tekevät lähempää tuttavuutta eniten muualla kuin baareissa: Työpaikalla, harrasteissa jne. Ihan niitä näitä juttelemalla. Ja parhaiten onnistuu aina, kun ei liian innokkaasti ja läpinäkyvästi yritä pokata miestä.
Aika usein nämä sosiaaliset ja aktiiviset naiset herättävät miehen mielenkiinnon. Tyyliin onpas mukava neito, tähän voisin tutustua lähemminkin jne. Luonnostaan ne parhaat jutut lähtee - har har har 88
Eipä ole montaa kertaa nainen tullut minua iskemään, ja ne muutamat jotka ovat tätä yrittäneet ovat olleet aina näitä kännisiä baarivosuja ja yleensä myös erittäin lihavia.
eivät missään, eivät koskaan, eivät selvin päin, eivät humalassa. Pari vuotta sitten eräs kylläkin yritti, mutta hän olikin mummoikäinen ja vakavasti paranoidi skitsofreeni.
- Keskivertomies
Eivät koskaan, missään, milloinkaan. Hyvä jos silmiin viitsivät katsoa.
- jepujee25
Kerran on bussissa joku jutellut kivasti, muuten ei kukaan koskaan missään :)
baarissa n 7 vuotta sitten viimeksi. Kysyi pilkun aikaan "lähdetkö mun luo". Muita suoria aloitteita ei ole ollut.
- sattuu kohdalle...
Ainoastaan baarissa on naiset tehneet aloitteita ja yrittäneet "pokata" minua, mutta poikkeuksetta kaikki nuo naiset ovat olleet hyvin humalassa ja erittäin lihavia (yli 90kg),
Yliopistolla, töissä ja harrasteiden parissa monet naiset kyllä juttelevat minulle, mutta se on vain sitä arkista keskustelua ja yleensä nuokin naiset ovat vain niitä sosiaalisempia tapauksia, jotka ovat joko varattuja tai sitten tulevat juttelemaan ihan muuten vain.
Erään kerran on tosin niin sattunut että opiskelijapippaloissa erän nuori neito vilkuili minun suuntaan aina välillä ja muutaman tuopin jälkeen meninkin sitten juttelemaan tuon neidon kanssa ja kyllähän siitä yhdessä kotiin lähdettiin, mutta kyllä se minä olin joka sen aloitteen, tylsät keskustelut, tarjoamiset yms. juoduin tekemään, joten en kyllä sanoisi tuon neidon minua pokanneen. - afasdfgfdh78
Kerran tuli keskellä kirkasta päivää juttelemaan, kun istuin penkillä odottamassa kavereitani. Baareissa tulee todella harvoin käytyä, mutta kerran baarissa tuli muija kourimaan ja hinkkaamaan itseään mua vasteen, tiedä sitten mitä sekin tarkotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207