Miehet 20-30. Naisten aloite

kuis

Olen asiaa miettinyt ja minua kiinnostaisi kuulla miehet 20-30 v. Kuinka usein naiset tekevät aloitteen (siis tulevat pokaamaan) teille ja minkälaisissa tilaisuuksissa (baari,työ, koulu,etc) ja millä repliikeillä?

9

1065

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m t h c m

      Ei kyllä missään muualla kun baarissa. Tiskillä voi tulla heittämään jotain tai sitten tanssilattialla. Joskus ei ollenkaan, joskus pari-kolme kertaa baarissa ollessa.

    • kilux4

      Naiset tekevät lähempää tuttavuutta eniten muualla kuin baareissa: Työpaikalla, harrasteissa jne. Ihan niitä näitä juttelemalla. Ja parhaiten onnistuu aina, kun ei liian innokkaasti ja läpinäkyvästi yritä pokata miestä.

      Aika usein nämä sosiaaliset ja aktiiviset naiset herättävät miehen mielenkiinnon. Tyyliin onpas mukava neito, tähän voisin tutustua lähemminkin jne. Luonnostaan ne parhaat jutut lähtee

    • har har har 88

      Eipä ole montaa kertaa nainen tullut minua iskemään, ja ne muutamat jotka ovat tätä yrittäneet ovat olleet aina näitä kännisiä baarivosuja ja yleensä myös erittäin lihavia.

    • eivät missään, eivät koskaan, eivät selvin päin, eivät humalassa. Pari vuotta sitten eräs kylläkin yritti, mutta hän olikin mummoikäinen ja vakavasti paranoidi skitsofreeni.

    • Keskivertomies

      Eivät koskaan, missään, milloinkaan. Hyvä jos silmiin viitsivät katsoa.

    • jepujee25

      Kerran on bussissa joku jutellut kivasti, muuten ei kukaan koskaan missään :)

    • baarissa n 7 vuotta sitten viimeksi. Kysyi pilkun aikaan "lähdetkö mun luo". Muita suoria aloitteita ei ole ollut.

    • sattuu kohdalle...

      Ainoastaan baarissa on naiset tehneet aloitteita ja yrittäneet "pokata" minua, mutta poikkeuksetta kaikki nuo naiset ovat olleet hyvin humalassa ja erittäin lihavia (yli 90kg),

      Yliopistolla, töissä ja harrasteiden parissa monet naiset kyllä juttelevat minulle, mutta se on vain sitä arkista keskustelua ja yleensä nuokin naiset ovat vain niitä sosiaalisempia tapauksia, jotka ovat joko varattuja tai sitten tulevat juttelemaan ihan muuten vain.

      Erään kerran on tosin niin sattunut että opiskelijapippaloissa erän nuori neito vilkuili minun suuntaan aina välillä ja muutaman tuopin jälkeen meninkin sitten juttelemaan tuon neidon kanssa ja kyllähän siitä yhdessä kotiin lähdettiin, mutta kyllä se minä olin joka sen aloitteen, tylsät keskustelut, tarjoamiset yms. juoduin tekemään, joten en kyllä sanoisi tuon neidon minua pokanneen.

    • afasdfgfdh78

      Kerran tuli keskellä kirkasta päivää juttelemaan, kun istuin penkillä odottamassa kavereitani. Baareissa tulee todella harvoin käytyä, mutta kerran baarissa tuli muija kourimaan ja hinkkaamaan itseään mua vasteen, tiedä sitten mitä sekin tarkotti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe