Miksi olet täällä, etkä tanssiravintolassa jahtaamassa naisia?
Itse nautin pienestä flunssanpojasta, joten en viitsi lähteä mihinkään. Lisäksi minua pidättelee omituinen tunne; olen tapaillut erästä naista muutaman kuukauden, jota kohtaan tunnen omituisia uskollisuuden tunteita. Eräs toinen neiti, jota olen suunnitellut kairaavani, pyyteli minua mukaansa baariin, mutta ihme kyllä tämän naisen hännystely tuntuisi tämän "vakituisemman" tapailuystävän pettämiseltä. Kerrassaan ihmeellistä, mutta toivottavasti se menee ohi.
Sinkku, miksi olet täällä?
16
287
Vastaukset
- nöösi_poika
Olen täällä, koska kävin muutama tunti sitten leffassa katsomassa elokuvan Reindeerspotting.
Sen jälkeen tulin asunnolleni, join pullollisen (0,375) shampanjaa ja kävin lenkillä. Sitten tulin tilittämään tänne tuntoja tuohon avaamaani 'ATM:t ja Reindeerspotting' -ketjuun.- Flunssakinkku
Lenkillä? Ei hullumpaa. Itsekin olisin mieluusti viettänyt tämän viikonlopun kuntoilun merkeissä, mutta saas nähdä nyt.
- nöösi_poika
Flunssakinkku kirjoitti:
Lenkillä? Ei hullumpaa. Itsekin olisin mieluusti viettänyt tämän viikonlopun kuntoilun merkeissä, mutta saas nähdä nyt.
Pitää käudä lenkillä, että tulee hyvä uni.
Olen oikeasti niin fanaattien, että käyn lenkillä joka päivä. EI väliä olenko ollut leffassa vai sataako ulkona. Pakko tehdä lenkki joka päivä. :D
Hyvät viikonloput sulle ja hienoa, että kunnioitat uutta naistasi niin paljot, ettet lähtenyt vanhan hoidon kanssa baariin. Toivottavasri suhteestanne tulee hyvä. Siis tämän uuden kanssa. - Arasville
nöösi_poika kirjoitti:
Olen oikeasti niin fanaattien, että käyn lenkillä joka päivä. EI väliä olenko ollut leffassa vai sataako ulkona. Pakko tehdä lenkki joka päivä. :D
Hyvät viikonloput sulle ja hienoa, että kunnioitat uutta naistasi niin paljot, ettet lähtenyt vanhan hoidon kanssa baariin. Toivottavasri suhteestanne tulee hyvä. Siis tämän uuden kanssa."Olen oikeasti niin fanaattien, että käyn lenkillä joka päivä. EI väliä olenko ollut leffassa vai sataako ulkona. Pakko tehdä lenkki joka päivä. :D"
Samma här. - Flunssakinkku
nöösi_poika kirjoitti:
Hyvät viikonloput sulle ja hienoa, että kunnioitat uutta naistasi niin paljot, ettet lähtenyt vanhan hoidon kanssa baariin. Toivottavasri suhteestanne tulee hyvä. Siis tämän uuden kanssa.Kiitoksia vaan ja viikonloppuja herrallekin! =). Tosin tämä likka, jonka kanssa en lähtenyt baariin ei ole vanha hoito, vaan tapailukaveria uudempi tuttavuus. En ole pitkii aikoihin ajatellut itseäni minään suhdetyyppinä ja yhden naisen miehenä, mutta voi olla, että ajatteulua pitää nyt tarkistaa, koska pidän tosi paljon tästä nykyisestä leidistä.
en yleensäkään käy tanssipaikoissa vaan metallibaareissa. Työttömänä ei hirveästi ole varaa käydä viihteellä ja senverta kovia keikkoja koko kevät ja kesä, että säästän niihin.
- Mies1985
Itsellenikin kun viimeksi koitti elävä kaverityttö niin mietin jo sitä miten olisimme viikonlopun yhdessä, ehkä samassa huoneessakin ja kuka ties välillämme tapahtuisi jotakin lihallista ja tunsin itseni oikein 'peluriksi' kun juttelin muillekkin naisille melkein syyllisyyttä tuntien. Tosin kaverityttönihän oli varattu eikä koskaan näyttänyt mitään vihreää valoa vaikka onkin vähän sen kuuloinen että saattaisi pettää.
-
Että ei kannata tuntea itseään pahikseksi jos tuntee enemmän kuin yhden naisen yhtä aikaa. Naisilla on niitä erilaisia säätöjä kuitenkin aina enemmän.
Perjantai ei ole mielestäni hyvä ravintolapäivä vaan se on lauantai. Sen lisäksi olen aika masentunut.- nöösi_poika
Mee laffaan kattoon Reindeerspotting.
Siitä alkaa hyvä viikonlopu! Etkä tunne itseäsi enää niin luuseriksi. - Flunssakinkku
"Että ei kannata tuntea itseään pahikseksi jos tuntee enemmän kuin yhden naisen yhtä aikaa. Naisilla on niitä erilaisia säätöjä kuitenkin aina enemmän."
Ei se pelkkä tunteminen vielä haittaa, eikä yhteydenpito muutenkaan. Olin kuitenkin suunnitellut tämän uudemman tuttavuuden nassimista, mutta nyt se tunnu oikealta, vaikka luulenpa, että kuolinvuoteella tulee kaduttua enemmän tekemättömiä kuin tehtyjä lovia sängyn päädyssä.
Tässä on nyt menossa moraalinen paini. Saas nähdä miten käy. - MChammeri
Flunssakinkku kirjoitti:
"Että ei kannata tuntea itseään pahikseksi jos tuntee enemmän kuin yhden naisen yhtä aikaa. Naisilla on niitä erilaisia säätöjä kuitenkin aina enemmän."
Ei se pelkkä tunteminen vielä haittaa, eikä yhteydenpito muutenkaan. Olin kuitenkin suunnitellut tämän uudemman tuttavuuden nassimista, mutta nyt se tunnu oikealta, vaikka luulenpa, että kuolinvuoteella tulee kaduttua enemmän tekemättömiä kuin tehtyjä lovia sängyn päädyssä.
Tässä on nyt menossa moraalinen paini. Saas nähdä miten käy.Minä taas ajattelin kolata seinänaapurin vaimoa tänään ja huomenna suunnittelin lähikaupan kassan penetrointia.
En tiedä jaksaisko, aika näyttää. - Flunssakinkku
MChammeri kirjoitti:
Minä taas ajattelin kolata seinänaapurin vaimoa tänään ja huomenna suunnittelin lähikaupan kassan penetrointia.
En tiedä jaksaisko, aika näyttää.Mutta sepä ei olekaan oleellista, että menisinkö baari-illan jälkeen omaan sänkyyni, vai kyseisen eukon sänkyyn. Moraalinen rikos olisi jo tehty siinä vaiheessa, kun 100% efforttia akan vikittelyyn olisi kohdennettu.
Aika vänkää, että painiskelen tällaisen moraalisen ongelman kanssa, koska järkeni sanoo, että sinkut saavat tehdä mitä huvittaa, naida mitä, missä ja milloin huvittaa, ja vasta molemmin puolin sovitussa suhteessa tulisi olla uskollinen. Ongelma on siinä, että vaikka emme olekaan sopineet yksinoikeudellisesta tapailusta, niin olen melkoisen varma, että nainen pahoittaisi mielensä, jos havaitsisi, että vikittelen muitakin naaraita. Itse en ole kovinakaan omistuksenhaluinen, enkä katsoisi tulleeni kaltoin kohdelluksi, jos "naiseni" paneskelisi myös muita miehiä... toki pientä mustasukkaisuutta kokisin, sehän kuuluu asiaan.
- Lycklig
Kun siinä on kohta "jahtaamassa naisia"?
No, vastaan vaikka nainen olenkin eikä naisten jahtaaminen kiinnosta. Tällä palstalla olen siksi, että olen yhtä aikaa sekä utelias että ärsyyntynyt näistä omituisista teksteistä. Kun kerran koneelle istahdin niin avasin tämänkin palstan auki toiseen ikkunaan.
Kotona olen siksi, että olin jo aamupäivällä ulkona pitkällä kävelylenkillä eikä nyt pilvisyyden lisäännyttyä huvita lähteä enää toiselle lenkille. Ravintoloihin minua ei saisi millään ilveellä, olen viimeksi käynyt bailaamassa kesällä 2008. Tanssiminen sinänsä on ihan kivaa, mutta ruuhkat ja känniset ihmiset - ei kiitos.
Sunnuntai-iltaisin pitää jo alkaa valmistautua tulevaan työviikkoon, ja kerran kuukaudessa on kokous su-iltaisin, joten lauantaisin haluan nauttia vapaudesta ja omasta rauhasta. Televisiosta tulee luultavasti "Rakkautta ja rimakauhua", lisäksi ostin eilen kaksi kirjaa, ja iltaan kuuluu tietysti vielä pieni lenkki ulkona koiran kanssa. Sen jälkeen kunnon yöunet ja huomenna, jos sää sallii, puutarhatöihin. Ihan täydellinen viikonloppu minulle.- Flunssakinkku
Kirjoitin tuon alkuperäisen viestini lauantaina puolen yhden aikaan yöllä. Kellonaikaan liittyen kohdistin kysymykseni miehille, koska naisilla on muutakin tekemistä perjantain ja lauantain välisenä yönä, kuin kilpaa valitella maailman epäreiluutta sinkut-keskustelupalstalla. Ulos äijät ja naisten kimppuun kuin sika limppuun!!
Kivaa, että sinulla on hyvä viikonloppu tiedossa =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217