Lyhyestä virsi kaunis: Miten olette oikeuttaneet (eli selitelleet) itsellenne tekemisiänne, niin hyvässä kuin pahassa? Onko tuollainen kuulunut tiettyyn vaiheeseen elämässä joka on ehken jäänyt taakse elämäntilanteen muuttuessa? Entä onko teillä lapsukaisilla millaisia kokemuksia noin yleensä muutoin tuosta kyseisestä asiasta, eli lähinnä jonkun muun tekemänä?
tekojen oikeutus itselle
67
182
Vastaukset
- Reason
menee selitellessä. On kokemusta.
Lähinnä mitään miettimättä menty. Niiden tekojen arviointi taas aika turhaa. Turhahan se on pyllistää kun paska on jo housuissa.
- up
up
tarkoitus pyhittää keinot, sallin väkivallan välillä opettamis mielessä
- Tämä selvä!
Etenkin ulkomaalaisia on hyvä opettaa maan tavoille.
Tämä selvä! kirjoitti:
Etenkin ulkomaalaisia on hyvä opettaa maan tavoille.
aivan, valta takaisin saamelaisille, liian vaaleat ja pitkät vittuun suomesta
monte24 kirjoitti:
aivan, valta takaisin saamelaisille, liian vaaleat ja pitkät vittuun suomesta
Perustetaanko Facebookiin Stoppi arjalaisille-ryhmä ja lähdetään mieltä osoittamaan? ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Perustetaanko Facebookiin Stoppi arjalaisille-ryhmä ja lähdetään mieltä osoittamaan? ;-)
ei voi miussa on germaanistakin verta :)
Uusnatseja jymäytettiin t-paidoilla!
Saksan Gerassa pidetyillä, uusnatseille suunnatuilla rockfestivaaleilla jaettiin ilmaiseksi t-paitoja, joihin oli painettu äärioikeistoa ihannoiva iskulause: "Kovan linjan kapinalliset - kansallismieliset ja vapaat".
Festivaalivieraat eivät mitenkään voineet arvata lahjuspaitojen oleva todellisuudessa varsinaisia "troijan hevosia". Totuus selvisi vasta ensimmäisen konepesun myötä. Alkuperäinen teksti haalistui olemattomiin ja paitaan ilmestyi uusi sanoma: "Jos t-paitasi pystyy siihen, pystyt sinäkin. Autamme sinua vapautumaan äärioikeistolaisuudestasi".
250 t-paitaa painattanut järjestö Exit Deutschland haluaa auttaa uusnatseja muuttamaan elämänsä. Yhteystiedot löytyivät luonnollisesti t-paidasta.
Asiasta kertoi keskiviikkona saksalaislehti Sueddeutsche Zeitung
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011081014187801_hu.shtml
hiukka hihitytti toi tempaus, ainut mikä hiukka laimensi tarinaa et noi oli ilmaispaitojaGenio.Mente kirjoitti:
Hyvät tarkoitukset pahoja keinoja käyttäen ei opeta muuta kuin pahoja keinoja.
kuoleman pelko opettaa pelkäämään ja pelko opettaa hillittemään väärän käyttäytymisen.
kysy miks arabi terroristit ei kaappaa venäläisiä, siksi kerran ne teki sen ja niiden johtajat löydettiin sen jälkeen silvottuina, eipä halunneet uudelleen yrittää.monte24 kirjoitti:
kuoleman pelko opettaa pelkäämään ja pelko opettaa hillittemään väärän käyttäytymisen.
kysy miks arabi terroristit ei kaappaa venäläisiä, siksi kerran ne teki sen ja niiden johtajat löydettiin sen jälkeen silvottuina, eipä halunneet uudelleen yrittää.Nojaa... On ne tsetsheenitkin islamilaisia...
Ja pelko on se hyvä tarkoitus? Kaikki täytyy opettaa pelkäämään?monte24 kirjoitti:
ei voi miussa on germaanistakin verta :)
Uusnatseja jymäytettiin t-paidoilla!
Saksan Gerassa pidetyillä, uusnatseille suunnatuilla rockfestivaaleilla jaettiin ilmaiseksi t-paitoja, joihin oli painettu äärioikeistoa ihannoiva iskulause: "Kovan linjan kapinalliset - kansallismieliset ja vapaat".
Festivaalivieraat eivät mitenkään voineet arvata lahjuspaitojen oleva todellisuudessa varsinaisia "troijan hevosia". Totuus selvisi vasta ensimmäisen konepesun myötä. Alkuperäinen teksti haalistui olemattomiin ja paitaan ilmestyi uusi sanoma: "Jos t-paitasi pystyy siihen, pystyt sinäkin. Autamme sinua vapautumaan äärioikeistolaisuudestasi".
250 t-paitaa painattanut järjestö Exit Deutschland haluaa auttaa uusnatseja muuttamaan elämänsä. Yhteystiedot löytyivät luonnollisesti t-paidasta.
Asiasta kertoi keskiviikkona saksalaislehti Sueddeutsche Zeitung
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011081014187801_hu.shtml
hiukka hihitytti toi tempaus, ainut mikä hiukka laimensi tarinaa et noi oli ilmaispaitojaNo perustetaanko sitten uudelleenkoulutusleirejä rasisteille? Joko Pohjois-Korean mukaan pistetään porukka kuokkimaan tai Ruotsin malliin itkemään ringissä?
http://www.youtube.com/watch?v=GpnVDPq7Ovo
Tuo muuten tuli tänään telkkarista, että vähän on maailmanmeno muuttunut. ;-)Genio.Mente kirjoitti:
Nojaa... On ne tsetsheenitkin islamilaisia...
Ja pelko on se hyvä tarkoitus? Kaikki täytyy opettaa pelkäämään?älä sekoita sotaa tähän asiaan, tsetsekärpäset taistelee itsenäisyydestä.
Genio.Mente kirjoitti:
Nojaa... On ne tsetsheenitkin islamilaisia...
Ja pelko on se hyvä tarkoitus? Kaikki täytyy opettaa pelkäämään?Minä olen kyllä sikäli Monten kanssa samaa mieltä, että (jonkun) pelko hillitsee ihmisten typeryyksien tekemistä. Noin niin kuin yleisellä tasolla.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä olen kyllä sikäli Monten kanssa samaa mieltä, että (jonkun) pelko hillitsee ihmisten typeryyksien tekemistä. Noin niin kuin yleisellä tasolla.
Onko pelolle vaihtoehtoja?
monte24 kirjoitti:
älä sekoita sotaa tähän asiaan, tsetsekärpäset taistelee itsenäisyydestä.
Eiku bisnestä sekin. Oliko se maakaasulinja tai mikä lie, mikä sen Tsetshenian läpi kulkee...
Genio.Mente kirjoitti:
Onko pelolle vaihtoehtoja?
on,se ettei vittuile syyttä, syystä saa vittuilla minunkin mielestä, sitä harrastan itsekkin.
Genio.Mente kirjoitti:
Eiku bisnestä sekin. Oliko se maakaasulinja tai mikä lie, mikä sen Tsetshenian läpi kulkee...
oon ollu räikkölän maakaasuasemalla pinnoittamassa noita putkia ja hiekkapuhaltamassa kuonalla
Genio.Mente kirjoitti:
Niin ja ne arabitkin... Eikös nekin taistele itsenäisyydestä ja silleen. Ja ne öljyvarat siellä, joista ei hyödy kuin muutamat sheikit, diktaattorit ja muu maailma, omien kansojen eläessään kurjuudessa?
Siinä on muuten hyvä esimerkki. Hyvä tarkoitus, pahat keinot. Mitä on opittu? Pahat keinot ja hyvä tarkoitus unohdettu...monte24 kirjoitti:
on,se ettei vittuile syyttä, syystä saa vittuilla minunkin mielestä, sitä harrastan itsekkin.
Niinpä. Jos ei halua tulla vittuilun kohteeksi, ei pidä antaa syytä vittuilulle.
monte24 kirjoitti:
oon ollu räikkölän maakaasuasemalla pinnoittamassa noita putkia ja hiekkapuhaltamassa kuonalla
Tämä on taas jotain, mikä ei nyt liity millään tavalla asiaan eikä minua kiinnosta.
Genio.Mente kirjoitti:
Niinpä. Jos ei halua tulla vittuilun kohteeksi, ei pidä antaa syytä vittuilulle.
meinaatko palstailua, vai live-elämää??? live-elämässä ei tartte ku olla niin tuntemattomilta tulee vittuilua vain sen takia et oot tumma
monte24 kirjoitti:
meinaatko palstailua, vai live-elämää??? live-elämässä ei tartte ku olla niin tuntemattomilta tulee vittuilua vain sen takia et oot tumma
Älä puhu paskaa. Jos sä käyttäydyt livessä samalla tavalla kuin olet täällä palstalla käyttäytynyt vuosien varrella, saisit olla tyytyväinen et vaan vittuilua osakses olet saanut.
Genio.Mente kirjoitti:
Vähän kaksipiippuista. Penskana kanssaihmiset vittuili kokeillaakseen rajojaan vaikkei syytä olisikaan ollut. Mutta aikuisena siihen ylensä on joku syy. Hyvä tai huono, mutta kuitenkin.
Genio.Mente kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Jos sä käyttäydyt livessä samalla tavalla kuin olet täällä palstalla käyttäytynyt vuosien varrella, saisit olla tyytyväinen et vaan vittuilua osakses olet saanut.
sano yksin tyyppi joka voi käyttäytyä ja olla hengissä livenä kuin täällä???
Ratikkakuski kirjoitti:
Vähän kaksipiippuista. Penskana kanssaihmiset vittuili kokeillaakseen rajojaan vaikkei syytä olisikaan ollut. Mutta aikuisena siihen ylensä on joku syy. Hyvä tai huono, mutta kuitenkin.
vittuiluakin on monenlaista, voi vittuilla yleisesti puuttumatta toisen synnyinperään tai rotuun, tai voi vittuilla yleisesti rotuun puuttumatta
Genio.Mente kirjoitti:
Niin ja ne arabitkin... Eikös nekin taistele itsenäisyydestä ja silleen. Ja ne öljyvarat siellä, joista ei hyödy kuin muutamat sheikit, diktaattorit ja muu maailma, omien kansojen eläessään kurjuudessa?
Siinä on muuten hyvä esimerkki. Hyvä tarkoitus, pahat keinot. Mitä on opittu? Pahat keinot ja hyvä tarkoitus unohdettu...tiiätkö kuka ees bushin sotaretket oikeutti?? jimmy carter 70-luvun lopulla.
eikös mies saanut rauhanpalkinnonkin???? mistä ihmeen syystäm satojatuhansia ihmisiä on tapettu sen valmisteleman lain perusteella.Genio.Mente kirjoitti:
No jaa, minäkin olen ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja saanut pataani. Sanaakaan en sanonut, kun luultiin yöbussiijonossa edessä seisovan miehen kaveriksi ja sitten heilahti. Tosin fiksunpana ja selvenpänä olisin tietysti jo aiemmin ottanut pari askelta taaksepäin, että sikäli oma vika.
Ja vasta pari viikkoa sitten oli terassikierroksen päätteeksi vääränlainen paita ja seuralainen, joten meinasi tulla pataan. Olisin ottanut hatkat, mutta kun frendi oli niin koomassa, ettei sitä voinut jättää sinne seisoskelemaan. Onneksi baarinpitäjä oli tilanteen tasalla.Ratikkakuski kirjoitti:
Niin...
Hyvä tai huono, mutta ainahan sitä jonkun syyn tai oikeutuksen keksii. Onko se sitten se todellinen syy tai oikeutus moiseen, onkin asia erikseen.monte24 kirjoitti:
vittuiluakin on monenlaista, voi vittuilla yleisesti puuttumatta toisen synnyinperään tai rotuun, tai voi vittuilla yleisesti rotuun puuttumatta
Aikuisena siihen on ylensä joku syy eikä se ole sattumanvaraista. Paitsi rähinäviinan voimalla tai kamoissa.
monte24 kirjoitti:
Tässä sinä keksit syitä ja oikeutuksia omille valinnoille.
Syntyperä tai rotu ei ole mikään syy syrjinnälle ja vittuilulle. Tyhmyys on.monte24 kirjoitti:
sano yksin tyyppi joka voi käyttäytyä ja olla hengissä livenä kuin täällä???
Juups. En ole kertaakaan ollut täällä sitä, mitä en tarvittaessa olisi livenäkään. Samaa ei voi sanoa sinusta.
Ratikkakuski kirjoitti:
No jaa, minäkin olen ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja saanut pataani. Sanaakaan en sanonut, kun luultiin yöbussiijonossa edessä seisovan miehen kaveriksi ja sitten heilahti. Tosin fiksunpana ja selvenpänä olisin tietysti jo aiemmin ottanut pari askelta taaksepäin, että sikäli oma vika.
Ja vasta pari viikkoa sitten oli terassikierroksen päätteeksi vääränlainen paita ja seuralainen, joten meinasi tulla pataan. Olisin ottanut hatkat, mutta kun frendi oli niin koomassa, ettei sitä voinut jättää sinne seisoskelemaan. Onneksi baarinpitäjä oli tilanteen tasalla.Onko joidenkin palstakerroin alttiimpi sellaiselle?
Mulla on joskus pentuna ja teininä ollut jotain samanlaisia ongelmia kun yksin jossain liikuin. Olin kai jotenkin liian kiltin oloinen tai jotain.Genio.Mente kirjoitti:
Juups. En ole kertaakaan ollut täällä sitä, mitä en tarvittaessa olisi livenäkään. Samaa ei voi sanoa sinusta.
puhut paskaa saisit livenä jos käyttäytyisit kuin täällä alta 5 minuutin kuonoos ihan kunnolla.
se mikä miut ja siut erottaa parhaiten, minä en haasta riitaa täälläkään ensimmäisenä,eli aloite tulee toiselta, samaa ei voi sanoa sinusta.Ratikkakuski kirjoitti:
Aikuisena siihen on ylensä joku syy eikä se ole sattumanvaraista. Paitsi rähinäviinan voimalla tai kamoissa.
mie en juurikaan humalassa suutu, oon selvinpäin paljon äkkipikaisempi, mut en silloinkaan syyttä :)
en käy nahkapäille sun muille ketkä rasismia kannattaa haastamassa riitaa, miul jopa on hyviä tuttuja ja kavereita keitä voi hyvin sanoa rasisteiksi,en silti tuomitte heitä enne ku se kohdistuu minuun.monte24 kirjoitti:
tiiätkö kuka ees bushin sotaretket oikeutti?? jimmy carter 70-luvun lopulla.
eikös mies saanut rauhanpalkinnonkin???? mistä ihmeen syystäm satojatuhansia ihmisiä on tapettu sen valmisteleman lain perusteella.Eiköhän sitä öljybisnestä ole tehty jo ennen 70-lukua ja arabiväestön kansallisomaisuutta ryöstetty. Siinä vaiheessa kun ne halusi hyötyä itsekin siitä, niin siitä ei jenkit tykännyt...
Rauhanpalkintoja on muutenkin jaettu ihan käsittämättömistä syistä ja ihan väärille ihmisille.Genio.Mente kirjoitti:
Tässä sinä keksit syitä ja oikeutuksia omille valinnoille.
Syntyperä tai rotu ei ole mikään syy syrjinnälle ja vittuilulle. Tyhmyys on.eli tarkoittaako tämä et joudut kokemaan livenä sitä, vaik täällä esität muuta???
jotenkin miust tuntuis loogiselta et syrjitty olis netissä hyvin vittumoinen, sehän on sen ainut paikka missä se voi ilman fyysisiä vahinkoja aukoa sormiaan.monte24 kirjoitti:
puhut paskaa saisit livenä jos käyttäytyisit kuin täällä alta 5 minuutin kuonoos ihan kunnolla.
se mikä miut ja siut erottaa parhaiten, minä en haasta riitaa täälläkään ensimmäisenä,eli aloite tulee toiselta, samaa ei voi sanoa sinusta.Totanoin... Esimerkiksi sinusta ei olisi antajaksi.
Ja sitäpaitsi minun käytös täällä... Minä olen seuraus, en se syy. Sitä on syytä miettiä.monte24 kirjoitti:
eli tarkoittaako tämä et joudut kokemaan livenä sitä, vaik täällä esität muuta???
jotenkin miust tuntuis loogiselta et syrjitty olis netissä hyvin vittumoinen, sehän on sen ainut paikka missä se voi ilman fyysisiä vahinkoja aukoa sormiaan.Logiikka ei ole kuulunut sinun vahvuuksiin. Jätä se niille, jotka sen päälle jotain ymmärtävätkin.
Minkälainen on sinun mielestä tyhmä ihminen?Genio.Mente kirjoitti:
Onko joidenkin palstakerroin alttiimpi sellaiselle?
Mulla on joskus pentuna ja teininä ollut jotain samanlaisia ongelmia kun yksin jossain liikuin. Olin kai jotenkin liian kiltin oloinen tai jotain.Heh... Piti sanoa pärstäkerroin. Hitto tätä The Palstaa. Heti vie voiton kaikesta...
Genio.Mente kirjoitti:
Niin...
Hyvä tai huono, mutta ainahan sitä jonkun syyn tai oikeutuksen keksii. Onko se sitten se todellinen syy tai oikeutus moiseen, onkin asia erikseen.perustele sinä genio miksi oot vittumoinen täällä sellaisiakin kohtaan jotka sua vastaan ei ole mitenkään toimineet, tiedän et pidät tyhmyyttä oikeutuksena palstalaisen kiusaamiselle, mikä sinänsä herättää ihmetystä sillä oikeesti älykäs ei tartte päteä, etenkään tyhmien edessä.
jos joku ei soita poskeansa täällä niin se herättää sinussa paheksunnan et tyyppi esittää jotain muuta kuin on. jos joku toinen esim minä ärähtää ku milloin puska milloin kukakin heittää vittuilua, niin sekää ei ole hyvä.
oi gempsu kerro meille millanen on sun lempi palstalainen, etenkin miespuolisista, vai onko näin et me miehet ollaan sun tarjoilutiskis eessä ja pidät meitä muita karjuja lihan varastelijoin?
saat pitää palstan naiset itteläs jos ne siut hyväksyy, en oo täällä iskemässä ketään vaan tappamassa aikaa mitä liikaa on.Genio.Mente kirjoitti:
Logiikka ei ole kuulunut sinun vahvuuksiin. Jätä se niille, jotka sen päälle jotain ymmärtävätkin.
Minkälainen on sinun mielestä tyhmä ihminen?kysytkö oikeesti miulta, miten valkoisen herrarodun edustaja mister estonia kysyy tuota tummalta?
monte24 kirjoitti:
perustele sinä genio miksi oot vittumoinen täällä sellaisiakin kohtaan jotka sua vastaan ei ole mitenkään toimineet, tiedän et pidät tyhmyyttä oikeutuksena palstalaisen kiusaamiselle, mikä sinänsä herättää ihmetystä sillä oikeesti älykäs ei tartte päteä, etenkään tyhmien edessä.
jos joku ei soita poskeansa täällä niin se herättää sinussa paheksunnan et tyyppi esittää jotain muuta kuin on. jos joku toinen esim minä ärähtää ku milloin puska milloin kukakin heittää vittuilua, niin sekää ei ole hyvä.
oi gempsu kerro meille millanen on sun lempi palstalainen, etenkin miespuolisista, vai onko näin et me miehet ollaan sun tarjoilutiskis eessä ja pidät meitä muita karjuja lihan varastelijoin?
saat pitää palstan naiset itteläs jos ne siut hyväksyy, en oo täällä iskemässä ketään vaan tappamassa aikaa mitä liikaa on."perustele sinä genio miksi oot vittumoinen täällä sellaisiakin kohtaan jotka sua vastaan ei ole mitenkään toimineet, tiedän et pidät tyhmyyttä oikeutuksena palstalaisen kiusaamiselle, mikä sinänsä herättää ihmetystä sillä oikeesti älykäs ei tartte päteä, etenkään tyhmien edessä"
Miksi sinä luulet, että kaikki liittyy minuun?Ratikkakuski kirjoitti:
Ja vasta pari viikkoa sitten oli terassikierroksen päätteeksi vääränlainen paita ja seuralainen, joten meinasi tulla pataan. Olisin ottanut hatkat, mutta kun frendi oli niin koomassa, ettei sitä voinut jättää sinne seisoskelemaan. Onneksi baarinpitäjä oli tilanteen tasalla.et voi olla väärään aikaan väärässä paikassa, mister gempsu on meille jo vuosia sitten sanonut et kaikissa on vika :)
monte24 kirjoitti:
kysytkö oikeesti miulta, miten valkoisen herrarodun edustaja mister estonia kysyy tuota tummalta?
Kysyn.
Genio.Mente kirjoitti:
Totanoin... Esimerkiksi sinusta ei olisi antajaksi.
Ja sitäpaitsi minun käytös täällä... Minä olen seuraus, en se syy. Sitä on syytä miettiä.tota noin, niinhän sinä gempsuilija luulet, mut se on vaan luulos.
2009 uhkasit läpsiä minua, mut uhkaukseksi se vain on jäänyt.Genio.Mente kirjoitti:
Onko joidenkin palstakerroin alttiimpi sellaiselle?
Mulla on joskus pentuna ja teininä ollut jotain samanlaisia ongelmia kun yksin jossain liikuin. Olin kai jotenkin liian kiltin oloinen tai jotain.sit opit anonyyminä netissä vittuilemaan ja koit et pallit kasvoi koripalloa isommiksi?
monte24 kirjoitti:
tota noin, niinhän sinä gempsuilija luulet, mut se on vaan luulos.
2009 uhkasit läpsiä minua, mut uhkaukseksi se vain on jäänyt.Vääristelet taas kerran sanomisiani, mutta eipä ole uutta se.
monte24 kirjoitti:
sit opit anonyyminä netissä vittuilemaan ja koit et pallit kasvoi koripalloa isommiksi?
Kiinnostaako sua nyt enemmän keskustella aiheesta tai minusta?
Genio.Mente kirjoitti:
Vääristelet taas kerran sanomisiani, mutta eipä ole uutta se.
Ottakkaas taas kaverit iisimmin. On täällä parempiakin päähänpotkittavia kuin te kaksi keskenänne. Eikös juu?
Genio.Mente kirjoitti:
Vääristelet taas kerran sanomisiani, mutta eipä ole uutta se.
mikään muu ei vääristele kuin sun pelokas mieli.
mut mitä muutakaan siulta vaalealta autolautalta vois osottaa.Ratikkakuski kirjoitti:
Ottakkaas taas kaverit iisimmin. On täällä parempiakin päähänpotkittavia kuin te kaksi keskenänne. Eikös juu?
Mä en voi sille nyt oikein mitään, että yksi pienen yksinkertaisen Genion läsnäolo palstalla käy niin pahasti monten itsetunnolle. Tai voisinhan minä, mutta en näe mitään syytä moiseen.
Genio.Mente kirjoitti:
Heh... Piti sanoa pärstäkerroin. Hitto tätä The Palstaa. Heti vie voiton kaikesta...
On varmaan. Joka baarissa näyttää olevan oma "koodinsa", jota rikottuaan on potentiaalinen uhri. Onpa kyse sitten vaatteista, puhetyylistä tai what some ever...
monte24 kirjoitti:
mikään muu ei vääristele kuin sun pelokas mieli.
mut mitä muutakaan siulta vaalealta autolautalta vois osottaa.Noh.. Tulkitsithan sinä naisen soittaman uhkaussoitonkin minun tekemäks. Mitä tästä niinku voisi loogisesti päätellä?
Ratikkakuski kirjoitti:
On varmaan. Joka baarissa näyttää olevan oma "koodinsa", jota rikottuaan on potentiaalinen uhri. Onpa kyse sitten vaatteista, puhetyylistä tai what some ever...
Mä oon huomannut, että huumorilla voi ratkaista montakin tilannetta. Jos löytyy nokkelaa tilanteeseen sopivaa itseironiaa, se toimii aina. Tosin jotkut saattaa senkin tulkita manipulaatioksi...
monte24 kirjoitti:
älä kysy tai oot höpso, senkin gempsusein :)
Et taida edes sitä tietää. Pitihän sekin arvata.
Genio.Mente kirjoitti:
Mä en voi sille nyt oikein mitään, että yksi pienen yksinkertaisen Genion läsnäolo palstalla käy niin pahasti monten itsetunnolle. Tai voisinhan minä, mutta en näe mitään syytä moiseen.
On niin vittumaista, kun te pari oikeasti mukavaa kaveria jatkuvasti olette toistenne kurkussa kiinni.
Tosin kuten joku nokkela totesi, pienestä se alkaa, kun ei näe eleitä eikä ilmeitä ja anaonyyminä on helppo provosoitua. Aivan kuin itsekin jatkuvasti teen.
Mutta hei silti? Ainakin tänään?Genio.Mente kirjoitti:
Mä oon huomannut, että huumorilla voi ratkaista montakin tilannetta. Jos löytyy nokkelaa tilanteeseen sopivaa itseironiaa, se toimii aina. Tosin jotkut saattaa senkin tulkita manipulaatioksi...
Joo, kunhan "vatsa sekaisin" kolmen promillen kännissä keksisi vielä jotain nokkelaa. No, viimeksi onnistui, mutta onhan melkoista sattumankauppaa...
Siksi toisekseen ihmisluonto pistää pahan kerran vastaan. Kun se toinen tarpeeksi kähmii Rouvaa tai homottelee, niin se ei kauheasti kannusta sovinnon etsimiseen.
Ensimmäinen ajatus on, että pitääkö nöyrtyä ja ottaa hatkat vai ottaa etu ja aloittaa reipasmielinen päähänlyöntiklpailu. Siinäkin kun on riskinsä, että häviää tai vaikka voittaisikin, niin aamulla on poliisi ja linnatuomio ovella.Ratikkakuski kirjoitti:
On niin vittumaista, kun te pari oikeasti mukavaa kaveria jatkuvasti olette toistenne kurkussa kiinni.
Tosin kuten joku nokkela totesi, pienestä se alkaa, kun ei näe eleitä eikä ilmeitä ja anaonyyminä on helppo provosoitua. Aivan kuin itsekin jatkuvasti teen.
Mutta hei silti? Ainakin tänään?tänää ollaan kiltisti :) eilen olin saatanan pahalla tuulella, mut en kyllä gempsun takia.
No ei oo tarvinnu vuoteen kahteen selitellä. Itsellenikään. Tkee vaan niinku pitää tehdä, ei tartte selitellä. Muiden selittelyistä nousee nykyään karvat pystyyn, eikä oikein tahdo enää mikään mennä läpi. Ei vaan jaksa kuunnella.
monte24 kirjoitti:
jos tekis mitä pitäis istuisin linnassa elinkautista. :)
Ei se ole silloin sitä mitä pitää tehdä.
monte24 kirjoitti:
jos tekis mitä pitäis istuisin linnassa elinkautista. :)
mee vaikka töihin ni et kerkee miettiä joutavia
relaxed_eyes kirjoitti:
mee vaikka töihin ni et kerkee miettiä joutavia
Ei se ehdi palstailuiltaan...
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei se ole silloin sitä mitä pitää tehdä.
se ois just sitä mikä ois oikeutettua, mut elämä on :)
monte24 kirjoitti:
se ois just sitä mikä ois oikeutettua, mut elämä on :)
Ei se ole. Joutuisit tekoasi selitellä ja silloin se ei ole sitä mitä pitää tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5161568- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691