.. USA:ssa on sen uskonnollisemman ja tiedettä (kuten evoa) vastaan eniten hyökänneen puolueen eli republikaanien kannattajia. Näin sanoo tuorein Scientific American May 2010.
Vain 6% tieteilijöistä..
6
193
Vastaukset
- jb
Aika huikea luku. Vaikka eiköhän äänestämisiin tuosskin maassa vaikuta muut asiat hiukan enemmän kuin ehdokkan kanta evoluutioon. Eli suomksi sanottuna, monenko suomalaisen kansanedustajan kannan evoluutioon tiedät. Minä en tiedä edes Räsäsen kantaa, koska suomen luterilaisistakin iso osa on luopunut uskosta jo ajat sitten, ehkäpä kaikki.
Ei evoluutio ihmisiä oikeasti kiinnosta. Tämäkin palsta on tynkä.- GJHGG
Vilkaisepa tämän osion otsikkoa. Se ei ole evoluutio ja sen arvioiminen.
jb vauhdissa. Jos tältä palstalta jotain puuttuu, niin kreationismia käsittelevät keskustelut. Vai onko kreationismi sittenkin kilpailu tieteellisen teorian vääristelystä?
- asianharrastaja
..kohta väität jossakin toisessa ketjussa, että 6 % USA:n tieteilijöistä vastustaa evoluutiota.
Kreationismi kiinnostaa ihmisiä vielä vähemmän kuin evoluutio. Palstan tila on paljolti omaa ansiotasi.
- A.E.A.
Jos olet lukenut Scientific American mielipidepalstaa, niin eipä tulos yllätä. Bushin aikana useista yleisönosaston kirjoituksista kuvastui suoranainen halveksunta Bushia kohtaan.
- Mr.K.A.T.
..halveksuntaa tiedettä kohtaan. Bisnestä haittaava tai moraalia järsivä tiede oli nimeltään
"junk-science" eli roskatiede.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865