Jos nyt tulisi sama tilanne kuin 1918, niin täältä löytyisi porukka joka olisi valmis lahtaamaan työntekijöitä montun reunalta,on nuo kirjoitukset sen tyylisä ja suurta vihaa täynnä.
1918
14
303
Vastaukset
- nettiin?
Sinulaiset ja muut änkyräpunikit laitettas hoitoon. Halvempaa, kuin maksaa lakoista vahinkoja.
- fgjghyk
talonpoikien perseennuolija siellä uhoaa kun ei pojusta ole oikeisiin hommiin.
- sdfghjuytre
fgjghyk kirjoitti:
talonpoikien perseennuolija siellä uhoaa kun ei pojusta ole oikeisiin hommiin.
Kirjoituksista päätellen teistä ei ole kenestäkään mihinkään, ei ainakaan työelämään.
- fgjghyk
sdfghjuytre kirjoitti:
Kirjoituksista päätellen teistä ei ole kenestäkään mihinkään, ei ainakaan työelämään.
tässä ole oltukaan työelämässä vasta kuin vähän vajaat neljäkyt vuotta. Mites itselläs ?
- hissanope
Valtiopetokseta oli ko. aikaan kuolemantuomio voimassa. Sitäpaitsi lahtaamisen aloitti SDP, tuo silloinen punainen terroristijärjestö pikku apulaisineen. Valkoiset ottivat aseen käteen vasta useiden satojen murhien JA vallankumousilmoituksen jälkeen.
- Puolueeton työläinen
Eihän noita poikasten turinoita tosissaan pidä ottaa. Kun ei ole kokemusta muusta kuin vanhempien varoilla siivestämisestä puuttuu realiteetit. Usko pois useimmat ovat vielä työläispesueesta eli jos isi sais tietää mitä täällä kirjoittavat tulis aikalailla rankkaa palautetta.
Ääntä maailmaan mahtuu mutta teot ratkaisee. - Matti-4
Nämä kirjoitukset ovat kyllä alle koko arvostuksen eikä rakentavia. ei puolin tai toisin.
Rakentavalla keskustelulla ( ei syyttämällä) niin asioita ratkotaan.
Heti kuin uhotaan niin toinen puolustautuu, elämän perusoppeja.
PUHUKAA- perse penkistä
Kehotan matalaottasta punikkai nostamaan perseen penkistä ja tekemään töitä. Kun vielä on!
- korkeat otsat
perse penkistä kirjoitti:
Kehotan matalaottasta punikkai nostamaan perseen penkistä ja tekemään töitä. Kun vielä on!
Terve olen korkeaotsainen,niinkuin sääkin siis,eihän meiän tarvi töitä tehdä,meiän korkea-ottasten.
- 12+11
Minä veisin mielelläni tarpeen tullen lahtareita kahville saunan taakse!
- "torppari"
vertaus verrata 2000 lukua 1918 keskenään!
Menkää vaikka kattoon Timo Koivusalon Täällä pohjantahden alla, ajat on nyt eri.
Kansan kahtia jaolla ei voiteta mitään.
Ainekset uuten punakapinaan ovat vieläkin olemassa. On tärkeää että porvaristo-oikeisto on valmiina puolustamaan Suomen itsemääräämäämisoikeutta ja vapautta.
- "lahdattavat"
Ne vetää kaksin käsin keppanaa ja hakee rahat sossusta.
Kun 90-luvun lamassa ei mitään tapahtunut, ei koskaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193350- 1143091
- 482924
- 232588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892