kreatiini

+??

mitäs mieltä ootte kreatiinin vaikutuksesta hiustenlähtöön? ite vedin noin 4kk kreaa ja huomasin pikku hiljaa että hiuksia alkoi tippuun, en tietenkään osannut heti yhdistää sitä kreaan koska lähtö oli niin hidasta.. tutkittuani asiaa selvisi että kreatiinin syönti näkyy vasta noin 3kk jälkeen hiustenlähtönä. on myös tehty eräitä tutkimuksia jossa on todistettu että krea kuurin aikana dhtn määrä voi kasvaa jopa 70%. näiden juttujen jälkeen olen melko varma että hiustenlähtö on ollut huomattavaa krean takia. olen lopettanut käytön kuukausia sitten ja tilanne näyttäisi vähän tasaantuneen mutta eipä hirveästi takasinkaan ole hiuksia kasvamassa,ainakaan vielä.

8

14332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoo kannattaa..

jenkeissä on just näitä "eräitä tutkimuksia" ku ostat nyt animal stakin tarjoushintaa ,ni saat 5000% testoteroni nousut jo pelkästä ajatuksesta. mieti nyt hetki maalaisjärjellä ,miksi ihmeessä kreatiini vaikuttaisi luonnollisesti tuotetun testosteronin koostumukseen? se ei myöskään pitäisi millään tavalla aktivoida myöskää luteisoivaa hormonia. ainoastaan välikäsien kautta ,kuten se että jos se tuo kovimpia treenejä ja nopeuttaa hiukan palautumista ,niin se voi hiukan nostaa testosteronitasoja. paras tapa saada testotasot alas luonnollisesti , on vaikkapa treenata ittensä pirunmoiseen ylikuntoon ja stressata joka helkutan asiasta. :D dht kuuluu miehelle! dht on kauhean aliarvostettu hormoni .. esim kasvuiässä sillä on merkitystä mm peniksen kasvulle :) moneen muuhunkin asiaan sillä on positiivista vaikutusta , libido jne. pelkästään dht:n määrä ei tiputa hiuksia ,vaan hiustuppien ominaisuus ,kuinka herkkiä ne on tuolle hormonille tai paljonko se päänahka kerää sitä. oon ite pessyt nisim shampoilla,ku ne mainostaa sitä anti dht shampoona .. mitä lie sitten vaikuttaa, suhtkoht stabiilina pysyny hiustenlähtö.

• srhsrh

no milläs sää selität sitten tulosten paranemisen painonnostossa kreatiinin käytön aikana? kyllä mä ainaki aika vakaasti uskon tohon kreatiinin vaikutukseen hiustenlähdössä, en tietenkään suurena. itse tiedän kaljuuntuvani pikku hiljaa mutta kyllä tuo krea on sitä nopeuttanut. parilla kaverillakin on samoja kokemuksia. Jos et usko niin vedäppäs ite eka viikon kuuri 20g päivässä ja sit 3kk 5g päivässä. jos ei hiustenlähtö nopeudu niin on kumma.

• djfdklfjdlkjdf
        srhsrh kirjoitti:

no milläs sää selität sitten tulosten paranemisen painonnostossa kreatiinin käytön aikana? kyllä mä ainaki aika vakaasti uskon tohon kreatiinin vaikutukseen hiustenlähdössä, en tietenkään suurena. itse tiedän kaljuuntuvani pikku hiljaa mutta kyllä tuo krea on sitä nopeuttanut. parilla kaverillakin on samoja kokemuksia. Jos et usko niin vedäppäs ite eka viikon kuuri 20g päivässä ja sit 3kk 5g päivässä. jos ei hiustenlähtö nopeudu niin on kumma.

Kreatiinin käyttö lisäravinteena varmistaa sen että lihaksessa on maksimimäärä energiavarastoa.
        Pystyy puristamaan mehut irti lihaksista, jaksaa vääntää vielä yhden toiston väkisin naama punaisena.
        Suurempi lihasärsyke ( riittävä palautuminen) = isompi lihaskasvu.

• tjrtj
        djfdklfjdlkjdf kirjoitti:

Kreatiinin käyttö lisäravinteena varmistaa sen että lihaksessa on maksimimäärä energiavarastoa.
        Pystyy puristamaan mehut irti lihaksista, jaksaa vääntää vielä yhden toiston väkisin naama punaisena.
        Suurempi lihasärsyke ( riittävä palautuminen) = isompi lihaskasvu.

=suurempi testo

• skeptic
        srhsrh kirjoitti:

enpä oo moista kuullu,hiustenlähtöön liittyen siis.. eri asia sitten,et onko annostuksella jotain tekemistä asian kanssa. eiköhän toi 20g oo aika suuri yliannostus? ja toisaalta kreatiiniahan saa myös esim. punasesta lihasta,vaikkakin paljon pienempiä annoksia,mut kuitenki. jos vika ois kreatiinissa,ni aika monelta lihansyöjältä häviäis tukka..

• gdsdg
        skeptic kirjoitti:

enpä oo moista kuullu,hiustenlähtöön liittyen siis.. eri asia sitten,et onko annostuksella jotain tekemistä asian kanssa. eiköhän toi 20g oo aika suuri yliannostus? ja toisaalta kreatiiniahan saa myös esim. punasesta lihasta,vaikkakin paljon pienempiä annoksia,mut kuitenki. jos vika ois kreatiinissa,ni aika monelta lihansyöjältä häviäis tukka..

tarkotinkin tässä tilanteessa kreatiinin käyttöä lisäravinteena. ja kreatiinia tulee käyttää viikko kuurin alusta 20g/päivä. Vinkkinä annan teille hiustenlähdöstä kärsiville bodareille että kyllä se krea siihen vaikuttaa!

• bodiBodi
        gdsdg kirjoitti:

tarkotinkin tässä tilanteessa kreatiinin käyttöä lisäravinteena. ja kreatiinia tulee käyttää viikko kuurin alusta 20g/päivä. Vinkkinä annan teille hiustenlähdöstä kärsiville bodareille että kyllä se krea siihen vaikuttaa!

vaikuttaa kyllä hiustenlähtöön ihan muut mömmöt mitä kreatiini:)

• en ole huomannut

olen n.30v mies ja käynyt salilla aika säännöllisesti koko aikuis ikäni ja kreatiinia olen käyttänyt liki 10vuotta.itse en ole huomannut kreatiinilla mitään vaikutusta hiustenlähtöön.finaa olen käyttänyt liki 8 vuotta.olin joku aika siten reilu puoli vuotta ilman kreatiinia ja aloittanut nyttemmin uudestaan enkä hiuksissa huomannut mitään vaikutusta,sen sijaan lihasvoimaan tuolla kretiinilla on mulla iso vaikutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      30
      1426
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1270
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe