kreatiini

+??

mitäs mieltä ootte kreatiinin vaikutuksesta hiustenlähtöön? ite vedin noin 4kk kreaa ja huomasin pikku hiljaa että hiuksia alkoi tippuun, en tietenkään osannut heti yhdistää sitä kreaan koska lähtö oli niin hidasta.. tutkittuani asiaa selvisi että kreatiinin syönti näkyy vasta noin 3kk jälkeen hiustenlähtönä. on myös tehty eräitä tutkimuksia jossa on todistettu että krea kuurin aikana dhtn määrä voi kasvaa jopa 70%. näiden juttujen jälkeen olen melko varma että hiustenlähtö on ollut huomattavaa krean takia. olen lopettanut käytön kuukausia sitten ja tilanne näyttäisi vähän tasaantuneen mutta eipä hirveästi takasinkaan ole hiuksia kasvamassa,ainakaan vielä.

8

16133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoo kannattaa..

      jenkeissä on just näitä "eräitä tutkimuksia" ku ostat nyt animal stakin tarjoushintaa ,ni saat 5000% testoteroni nousut jo pelkästä ajatuksesta. mieti nyt hetki maalaisjärjellä ,miksi ihmeessä kreatiini vaikuttaisi luonnollisesti tuotetun testosteronin koostumukseen? se ei myöskään pitäisi millään tavalla aktivoida myöskää luteisoivaa hormonia. ainoastaan välikäsien kautta ,kuten se että jos se tuo kovimpia treenejä ja nopeuttaa hiukan palautumista ,niin se voi hiukan nostaa testosteronitasoja. paras tapa saada testotasot alas luonnollisesti , on vaikkapa treenata ittensä pirunmoiseen ylikuntoon ja stressata joka helkutan asiasta. :D dht kuuluu miehelle! dht on kauhean aliarvostettu hormoni .. esim kasvuiässä sillä on merkitystä mm peniksen kasvulle :) moneen muuhunkin asiaan sillä on positiivista vaikutusta , libido jne. pelkästään dht:n määrä ei tiputa hiuksia ,vaan hiustuppien ominaisuus ,kuinka herkkiä ne on tuolle hormonille tai paljonko se päänahka kerää sitä. oon ite pessyt nisim shampoilla,ku ne mainostaa sitä anti dht shampoona .. mitä lie sitten vaikuttaa, suhtkoht stabiilina pysyny hiustenlähtö.

      • srhsrh

        no milläs sää selität sitten tulosten paranemisen painonnostossa kreatiinin käytön aikana? kyllä mä ainaki aika vakaasti uskon tohon kreatiinin vaikutukseen hiustenlähdössä, en tietenkään suurena. itse tiedän kaljuuntuvani pikku hiljaa mutta kyllä tuo krea on sitä nopeuttanut. parilla kaverillakin on samoja kokemuksia. Jos et usko niin vedäppäs ite eka viikon kuuri 20g päivässä ja sit 3kk 5g päivässä. jos ei hiustenlähtö nopeudu niin on kumma.


      • djfdklfjdlkjdf
        srhsrh kirjoitti:

        no milläs sää selität sitten tulosten paranemisen painonnostossa kreatiinin käytön aikana? kyllä mä ainaki aika vakaasti uskon tohon kreatiinin vaikutukseen hiustenlähdössä, en tietenkään suurena. itse tiedän kaljuuntuvani pikku hiljaa mutta kyllä tuo krea on sitä nopeuttanut. parilla kaverillakin on samoja kokemuksia. Jos et usko niin vedäppäs ite eka viikon kuuri 20g päivässä ja sit 3kk 5g päivässä. jos ei hiustenlähtö nopeudu niin on kumma.

        Kreatiinin käyttö lisäravinteena varmistaa sen että lihaksessa on maksimimäärä energiavarastoa.
        Pystyy puristamaan mehut irti lihaksista, jaksaa vääntää vielä yhden toiston väkisin naama punaisena.
        Suurempi lihasärsyke ( riittävä palautuminen) = isompi lihaskasvu.


      • tjrtj
        djfdklfjdlkjdf kirjoitti:

        Kreatiinin käyttö lisäravinteena varmistaa sen että lihaksessa on maksimimäärä energiavarastoa.
        Pystyy puristamaan mehut irti lihaksista, jaksaa vääntää vielä yhden toiston väkisin naama punaisena.
        Suurempi lihasärsyke ( riittävä palautuminen) = isompi lihaskasvu.

        =suurempi testo


      • skeptic
        srhsrh kirjoitti:

        no milläs sää selität sitten tulosten paranemisen painonnostossa kreatiinin käytön aikana? kyllä mä ainaki aika vakaasti uskon tohon kreatiinin vaikutukseen hiustenlähdössä, en tietenkään suurena. itse tiedän kaljuuntuvani pikku hiljaa mutta kyllä tuo krea on sitä nopeuttanut. parilla kaverillakin on samoja kokemuksia. Jos et usko niin vedäppäs ite eka viikon kuuri 20g päivässä ja sit 3kk 5g päivässä. jos ei hiustenlähtö nopeudu niin on kumma.

        enpä oo moista kuullu,hiustenlähtöön liittyen siis.. eri asia sitten,et onko annostuksella jotain tekemistä asian kanssa. eiköhän toi 20g oo aika suuri yliannostus? ja toisaalta kreatiiniahan saa myös esim. punasesta lihasta,vaikkakin paljon pienempiä annoksia,mut kuitenki. jos vika ois kreatiinissa,ni aika monelta lihansyöjältä häviäis tukka..


      • gdsdg
        skeptic kirjoitti:

        enpä oo moista kuullu,hiustenlähtöön liittyen siis.. eri asia sitten,et onko annostuksella jotain tekemistä asian kanssa. eiköhän toi 20g oo aika suuri yliannostus? ja toisaalta kreatiiniahan saa myös esim. punasesta lihasta,vaikkakin paljon pienempiä annoksia,mut kuitenki. jos vika ois kreatiinissa,ni aika monelta lihansyöjältä häviäis tukka..

        tarkotinkin tässä tilanteessa kreatiinin käyttöä lisäravinteena. ja kreatiinia tulee käyttää viikko kuurin alusta 20g/päivä. Vinkkinä annan teille hiustenlähdöstä kärsiville bodareille että kyllä se krea siihen vaikuttaa!


      • bodiBodi
        gdsdg kirjoitti:

        tarkotinkin tässä tilanteessa kreatiinin käyttöä lisäravinteena. ja kreatiinia tulee käyttää viikko kuurin alusta 20g/päivä. Vinkkinä annan teille hiustenlähdöstä kärsiville bodareille että kyllä se krea siihen vaikuttaa!

        vaikuttaa kyllä hiustenlähtöön ihan muut mömmöt mitä kreatiini:)


    • en ole huomannut

      olen n.30v mies ja käynyt salilla aika säännöllisesti koko aikuis ikäni ja kreatiinia olen käyttänyt liki 10vuotta.itse en ole huomannut kreatiinilla mitään vaikutusta hiustenlähtöön.finaa olen käyttänyt liki 8 vuotta.olin joku aika siten reilu puoli vuotta ilman kreatiinia ja aloittanut nyttemmin uudestaan enkä hiuksissa huomannut mitään vaikutusta,sen sijaan lihasvoimaan tuolla kretiinilla on mulla iso vaikutus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      183
      1321
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe