Miksi kyselette täällä

viIi.

neuvoja ihmissuhdeasioissa? Ettekö huomaa, että palsta on täynnä ihmisiä, joilla on ihmissuhdeasiat viturallaan. Hekö ovat mielestänne päteviä neuvomaan toisia?

Hähä! :D

57

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhteet ja tunteet palsta. Ihmisten on yleensä helpompi neuvoa kuin toteuttaa neuvojaan omassa elämässään. Aika moni on pätevä neuvomaan. Eihän niiden neuvoja sitäpaitsi tarvii vastaanottaa sellaisena kuin niitä tarjoillaan.

• viIi.

tämä olekaan turinapalsta?

• viIi. kirjoitti:

tämä olekaan turinapalsta?

tappelu käynnissä niin, että on poliisikin tarvittu
        Sielläkin monte tunnetaan erittäin hyvin

• anzzy kirjoitti:

tappelu käynnissä niin, että on poliisikin tarvittu
        Sielläkin monte tunnetaan erittäin hyvin

muuten puhut aina montesta?

• viIi.
        timanttia kirjoitti:

on pakkomielle..

• viIi. kirjoitti:

on pakkomielle..

anssin itsensä kertomana kuulla miksi hänellä on monte-fiksaatio, koska se vaikuttaa perin oudolta.

• timanttia kirjoitti:

palstoja kue koskaan?
        Juurihan poistettiin aloitukseni siitö, että kun olen poissa viikon ja monte on "nähnyt" minut yli 10 kertaa jo MLpalstalla,
        Ja miten monte riitelee "anzzyn" kanssa samaan aikaan kun juttelen puhelimessa yhden toisen henkolön kanssa ja seuraamme monten monologiaa ...........ja tautologiaa

• anzzy kirjoitti:

palstoja kue koskaan?
        Juurihan poistettiin aloitukseni siitö, että kun olen poissa viikon ja monte on "nähnyt" minut yli 10 kertaa jo MLpalstalla,
        Ja miten monte riitelee "anzzyn" kanssa samaan aikaan kun juttelen puhelimessa yhden toisen henkolön kanssa ja seuraamme monten monologiaa ...........ja tautologiaa

koskaan muita palstoja kuin tätä. Musta on vaan outoa, että joku mies puhuu koko ajan toisesta miehestä, enhän tietysti tiedä oletko hetero vai et. Eikä siinä mitään, jos et ole hetero sillä arvostan toki homoseksuaaleja siinä missä heteroitakin.

• anzzy kirjoitti:

palstoja kue koskaan?

Viime Joulunpyhät pyrin välttämään palstoja ja monte pommitti herkeämättä anzzya ja §§anzzyna

Edellisenä Jouluna olin kylässä ja kone oli auki----en halunnut sillä koneella osallistua, mutta välillä vilkaismme palstaa------parhimillaan oli 11 aloitusta monten anzzy-juttuja

Jo voudelta 2001 löytyy 24,12 siis Jouluna monten kiusaamisjuttuja--ML palstaakaan ei vielä ollut

MONTELLA ON TOSIAAN ANKEAT JOULUT---EI KUKAAN KUTSU KYLÄÄN SIETÄMÄTÖNTÄ ÄÄLIÖTÄ
        monte jaksoi vanhalla hitaalla modeemillakin tuijottaa monitoria joulunajankin
        ja puheelee harhoista

• anzzy kirjoitti:

Viime Joulunpyhät pyrin välttämään palstoja ja monte pommitti herkeämättä anzzya ja §§anzzyna

Edellisenä Jouluna olin kylässä ja kone oli auki----en halunnut sillä koneella osallistua, mutta välillä vilkaismme palstaa------parhimillaan oli 11 aloitusta monten anzzy-juttuja

Jo voudelta 2001 löytyy 24,12 siis Jouluna monten kiusaamisjuttuja--ML palstaakaan ei vielä ollut

MONTELLA ON TOSIAAN ANKEAT JOULUT---EI KUKAAN KUTSU KYLÄÄN SIETÄMÄTÖNTÄ ÄÄLIÖTÄ
        monte jaksoi vanhalla hitaalla modeemillakin tuijottaa monitoria joulunajankin
        ja puheelee harhoista

ihmettelet että miten isot miehet (oletan näin että ikää jo on) jaksaa tuollasta "se alotti! Toi kiusaa mua!- läppää. Lopettakaa ny jo vanhat äijät tuollanen pikkulikkojen touhu. Siis ihan hyvällä, oikeesti!

• viIi.
        timanttia kirjoitti:

anssin itsensä kertomana kuulla miksi hänellä on monte-fiksaatio, koska se vaikuttaa perin oudolta.

potilaalta ole tapana tiedustella diagnoosia..

• viIi. kirjoitti:

potilaalta ole tapana tiedustella diagnoosia..

minulta, että onko minulla epilepsia, kun sitä ei terkoissa tutkimuksissa löydy...............
        Sanoinkin, että sinähää alan professori olet enkä minä, kun en ole periaatteessa edes oppivelvollisuuttani suorittanut, kun karkasin kesken koulu merille.........ei minulla ole oikeutta yehdä diagnooseja, kuen dazulla, mutta hänellähän onkin Wittgensteinin Traktatus uninallenkin..

farmakolgian erikoislääkäri teki sitten dignoosin sillä perusteella, että epilepsialääkkeet paransivat särkyni

• timanttia kirjoitti:

koskaan muita palstoja kuin tätä. Musta on vaan outoa, että joku mies puhuu koko ajan toisesta miehestä, enhän tietysti tiedä oletko hetero vai et. Eikä siinä mitään, jos et ole hetero sillä arvostan toki homoseksuaaleja siinä missä heteroitakin.

asioita, joku sinua kiinnostava mies voikin olla omituisen kiinnostunut lesbopalstalla.....
        Tai tyhmäksi luulemasi keskusteleekin ydinfysiikasta

• ,..,,.,..,
        anzzy kirjoitti:

asioita, joku sinua kiinnostava mies voikin olla omituisen kiinnostunut lesbopalstalla.....
        Tai tyhmäksi luulemasi keskusteleekin ydinfysiikasta

katsoa jos sinne pääsee:)

• ex monte
        ,..,,.,.., kirjoitti:

katsoa jos sinne pääsee:)

vaatii poistamaan monte artig24 muut törkyilyt. Siellä on listaa monten sivunikeistä

• ex monte
        timanttia kirjoitti:

ihmettelet että miten isot miehet (oletan näin että ikää jo on) jaksaa tuollasta "se alotti! Toi kiusaa mua!- läppää. Lopettakaa ny jo vanhat äijät tuollanen pikkulikkojen touhu. Siis ihan hyvällä, oikeesti!

.

• ,.,.,..,,.
        ex monte kirjoitti:

vaatii poistamaan monte artig24 muut törkyilyt. Siellä on listaa monten sivunikeistä

tai vaikene.

oot ollut fion opissa ku noin tehottomasti valehtelet

• ,.,,.,.,.
        ex monte kirjoitti:

.

viiksien lisäksi???

• ,.,.,..,,. kirjoitti:

tai vaikene.

todistan käräjäoikeudessa--älä nyt niin tyhmäksi taas luule:D

• SVIXXX
        ,.,.,..,,. kirjoitti:

tai vaikene.

Keitä kaikkia sinä yleensä affektitilassa näet veijoa , Ulla-Maijan, Leifin, mMarkon

• joskus joitakin vuosia sitten palstalle eksyessäni sitä samaa... Ja joskus livessäkin, kun kerran yhden naispolttariporukan tuleva morsian kyseli minulta neuvoja tulevaan juuri silloin, kun oli oma ihmissuhde ihan viturallaan. Halusi minulta neuvoja silti, vaikka sille sanoin et olen erittäin väärä henkilö neuvomaan ketään...

• näkyvissäkin parisuhdeoalstoja melkein 10kpl eri tarkoituksiin ja tilanteisiin ja seksilleja feminismille omat palstat.
      Silti esim lesbot kokontuvat keskustelemaan monkkuräteistään
      Suhteen lopettamispalstaan dazukin voisi ulista aina, kun joku nainen kyllästyy siihen ja hakea
      Treffipalstalta uuden
      Alkohlisteille on varmaan satoja palstoja
      vilille lastenpalstoja
      mämmille hihhulipelstoja jne

• viIi.

Ja anzzyllekin on eläkeläis- ja vankipalsta.

• viIi. kirjoitti:

Ja anzzyllekin on eläkeläis- ja vankipalsta.

Oikea eläkepalsta S24:ssä ei olekaan
        pelkille tavisvanhuksille vain----------saan vähän miehekkäämpää eläkkettä, kuin mummot
        Vankipalstalle haluttiin sefuksi, kun en ole rikollinen, enkä puolueellinen tyhmä pamppu

• anzzy kirjoitti:

Oikea eläkepalsta S24:ssä ei olekaan
        pelkille tavisvanhuksille vain----------saan vähän miehekkäämpää eläkkettä, kuin mummot
        Vankipalstalle haluttiin sefuksi, kun en ole rikollinen, enkä puolueellinen tyhmä pamppu

kiinnostaa vangeissa?

• timanttia kirjoitti:

kiinnostaa vangeissa?

tauoituja narkkareita preidentti Riso Ryti ja noin 10 ministeriä on lusinut ja nykyinen kokoomushallitus joutaisi lusimaan---------monet ex-vangit tarvisevat tukea päästäkseen normaaliin työ elämään --Yx tuttu on nykyään merikapteeni--siihen ei pamppu tai passipoliisi kykene.
        Palkaksi vapaaehoistyöstäni olen saanut kunniajäsenyyden--monte on runoistakin mustasukkainen:D
        http://www.youtube.com/watch?v=M1ZtY2Jyu7g

• anzzy kirjoitti:

tauoituja narkkareita preidentti Riso Ryti ja noin 10 ministeriä on lusinut ja nykyinen kokoomushallitus joutaisi lusimaan---------monet ex-vangit tarvisevat tukea päästäkseen normaaliin työ elämään --Yx tuttu on nykyään merikapteeni--siihen ei pamppu tai passipoliisi kykene.
        Palkaksi vapaaehoistyöstäni olen saanut kunniajäsenyyden--monte on runoistakin mustasukkainen:D
        http://www.youtube.com/watch?v=M1ZtY2Jyu7g

http://www.youtube.com/watch?v=iVWPHRt9Nww&feature=related

• timanttia kirjoitti:

edelleenkään mitään syytä laskea alleni. En myöskään käytä sukkiksia.

ja ilman panssarisukkisia vielä ne on pirullisen nopeita viemään poikuuden;-)

• .,,.,.,.,.,.,.,
        anzzy kirjoitti:

ja ilman panssarisukkisia vielä ne on pirullisen nopeita viemään poikuuden;-)

.

• ihmissuhdekyselyihin! Ettekö huomaa, että palsta on täynnä ihmisiä, joille on ihmissuhdeasiat aivan vieraita. Hekö ovat mielestänne päteviä neuvomaan toisia?

• viIi.

...

• Onneksi ei sen Wittgensteinkielestä ei saa selvää dazu itsekään

• no höh

nyt vaan luulee että miehillä on joku logiikka, mutta näinhän ei ole. Miehillä ei todellakaan ole loogista ajattelukykyä tunneasioissa ainakaan.

• viIi.

dazun kaltaisilla paskahousuilla ei..

• Eli kommenttisi perusteella tunnet useimmat (vai kaikki) täältä myös livessä?! Koska muutenhan kommenttisi on täysin vailla pohjaa...

• viIi.

ketään palstalaista henkilökohtaisesti.. Väitteeni perustuu siihen että kukaan muunlaiset ihmiset kuin ihmissuhteissaan epäonnistuneet sekopäät eivät voisi tuottaa tällaista paskaa mitä palstalta saa lukea.

• viIi. kirjoitti:

ketään palstalaista henkilökohtaisesti.. Väitteeni perustuu siihen että kukaan muunlaiset ihmiset kuin ihmissuhteissaan epäonnistuneet sekopäät eivät voisi tuottaa tällaista paskaa mitä palstalta saa lukea.

vili on äitinsäkin hylkäämä rassukka pikkupoika

• viIi. kirjoitti:

..mihin tämä olettamuksesi ("siihen että kukaan muunlaiset ihmiset kuin ihmissuhteissaan epäonnistuneet sekopäät eivät voisi tuottaa tällaista paskaa mitä palstalta saa lukea.") puolestaan perustuu?! Omakohtaisiin kokemuksiin vai johonkin laajempaan tutkimustulokseen...?! ;)

• viIi.
        TheOne kirjoitti:

..mihin tämä olettamuksesi ("siihen että kukaan muunlaiset ihmiset kuin ihmissuhteissaan epäonnistuneet sekopäät eivät voisi tuottaa tällaista paskaa mitä palstalta saa lukea.") puolestaan perustuu?! Omakohtaisiin kokemuksiin vai johonkin laajempaan tutkimustulokseen...?! ;)

on loogista olettaa, että tasapainoiset ihmiset tuottavat järjellistä tekstiä ja epätasapainoiset järjetöntä..

• ovat ihmisiä

joilla on suhteita. Siis oikeasti ihmissuhteita. Viturallaan tai ei.

Ja ainahan voi kysyä. Ilmaistahan se on, kuten lukeminenkin. Vastaaminen saattaa maksaa jonkun hetken ajasta(si).

Entäpä jos kaikki suhteet olisivat selvempääkin selvempiä ja tunteetkin taidokkaasti jo turrutettu, mihin Suhteet ja Tunteet (johon myös Miehen Logiikka kuuluu) kaltaista palstaa enää tarvittaisiin? Vilin veitsenterällä valituille viisauksilleko? Kuulostaa pikemmin joltain Samurai ja Sota -palstalta, jos korviltani kysytään.

• viIi.

raha-asioissa neuvoa ihmiseltä, jolla on ulosotossa velkoja ja kaikki raha-asiat päin helvettiä? Miksi sitten kysyisit ihmissuhdeasioissa neuvoa ihmisiltä, joilla on ihmissuhdeasiat päin helvettiä?

• analogia
        viIi. kirjoitti:

raha-asioissa neuvoa ihmiseltä, jolla on ulosotossa velkoja ja kaikki raha-asiat päin helvettiä? Miksi sitten kysyisit ihmissuhdeasioissa neuvoa ihmisiltä, joilla on ihmissuhdeasiat päin helvettiä?

Ei materiaa ja immateriaa voi verrata keskenään.

Raha-asiat liittyvät Talous-palstalle, vaikka perustuvatkin kultaan.

• trust_mii
        analogia kirjoitti:

voihan sitä kantapään kautta oppineilta tai muita ihmissuhdeasioissa kusettaneilta kysyä ilmaista neuvoa.

• viIi.
        analogia kirjoitti:

luottotiedoton voi sinusta olla pätevä neuvomaan ihmisiä raha-asioiden hoidossa? Voiko hän olla myös uskottava?

"Älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon."

• jo sanoin
        viIi. kirjoitti:

luottotiedoton voi sinusta olla pätevä neuvomaan ihmisiä raha-asioiden hoidossa? Voiko hän olla myös uskottava?

"Älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon."

analogiasi luottoon ja rahaan eivät ole oikein vertailukelpoisia, koska ne perustuvat aineellisiin asioihin ja loppujen lopuksi kultaharkkoihin. Enkä nyt puhu jostain SM-liigan harjoituspeleistä. Vai miten itse punnitsisit suhteita tai tunteita?

Riskinsä toki on molemmissa, ja myös se ainoa analogiakin.

• nojo...

No? Viturallaanhan tällä palstalla on kaikki. Ymmärrän, että sinulla tuskin on riittävästi käsitystä, mutta tuon takia en minä jaksa enää kovin usein edes kirjoittaa tai kiinnostua keskusteluissa. Ja säkin: ei millään pahalla, enkä tunne sua, mutta tosta tulee tunne, kuin tosiaan kirjoittelisi idioottien kanssa, kun lukee hähättelyjä.

Tyhmähän sitä pitäisi olla, jollei tajuaisi, että tää palsta on esim. täysin kaikenmaailman idareiden yhden asian propagandamaakareiden ja muiden pervojen feikkien vallassa, mutta minä onneksi en ole sillä tapaa kenkä, vaikka ääliöllä palstalla joskus käynkin. Melkein kaikki asiakeskustelu on kadonnut. Huolimatta siitä, etten omaa edes rekisteröityä nimimerkkiä, silti melkein hävettää kirjoittaa tällaiselle palstalle, kun jutut useimmiten on niin tyhmiä...Tulee kirjoittajia tuntemattakin vaistomainen tunne, että: "tohon joukkoon en tasan(!) ikinä mitenkään haluaisi identifioitua, enkä pätkääkään koe samankaltaisuuden tunteita" (sori vaan, kaikki!). Ei kiva kirjoittaa, kun kokee itsensä tyhmäksi pelkästään vastatessaan kirjoituksiin.

Hesarissa todettiin kerran hyvin keskustelusaiteista. Mua ainakin ottaa kaaliin vastata asiallisesti jonkun nettikirjoittajan kirjoitukseen, joka ei aiokaan mulle argumentoida vastineessaan ja jolla ylipäätään ei ole mitään ajatuksia joita esittää. Kaikenmaailman p*skapäät keksii faktoja hatusta ja ilmeisesti ilokseen(?!?) mölyää näillä palstoilla. Sullakin on vissiin joku pakkoliike laittaa toi hähättely typerien jokellustesi perään ja suoltaa palstalla taukoamatta juttua, vaikket ajattele mitään, vaiko miten on?

• Siksi opettajatkin on opettajia. Ne kertoo ihmisille kuinka pitäisi toimia ja kuinka itse eivät ole aikanaan älynneet toimia.

• tosivaitaru

Ihmisiä kiinnostaa omat ja muiden ihmissuhteet, sen vuoksi aihe on aina pop, oltiin sitten palstalla tai missä vaan. Lisäksi jokainen neuvoo mielellään muita, itseä kun on hankala lähteä neuvomaan. Tulis pian vastalauseita tai jotain :)

• Miten menee?

• tosivaitaru

• tosivaitaru kirjoitti:

Mitäs tänne, tänään on ollut vähän laiskan saamaton päivä. Hyvä vaan, onhan tuota taas tullut rällättyä. Viimeksi täällä

http://www.kisalfoldvolan.hu/volan/egynaposok2009/images/ljubljana.jpg

Mitäs sinne, aakeelle laakeelle?

Oliko kiva paikka?

Ei tänne mitään erikoista...Paitsi, että avokultarakas pääs tänään viieminkin sairaalasta kotiin... On vähä tähän asti ollu pikkusta paljon stressinpoikasta. Yrittäny sen stressin hukuttaa epäolennaisuuksien tekemiseen ja epäolennaisuuksista jutteluun.

Nyt kun se tuli kotiin, ni iski melkoinen väsymys meikällekin.

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

Oliko kiva paikka?

Ei tänne mitään erikoista...Paitsi, että avokultarakas pääs tänään viieminkin sairaalasta kotiin... On vähä tähän asti ollu pikkusta paljon stressinpoikasta. Yrittäny sen stressin hukuttaa epäolennaisuuksien tekemiseen ja epäolennaisuuksista jutteluun.

Nyt kun se tuli kotiin, ni iski melkoinen väsymys meikällekin.

Aivan mieltön maa! Tää oli vielä romanttisempi, suosittelen kympillä pariskunnille.

http://www.marcopolo.hr/dest/common/bled/bled3.jpg
        ja
        http://www.students.stedwards.edu/ggrossm/lakebled.jpg

ja ei...järvessä ei saa kalastaa :)

No onpas siellä ollut menoa, pahoittelen. Joskus epäolennainen on olennaista tärkeämpää. Sillekin on sijansa. Ehkä nyt on lupa olla väsynyt itsekin. Koitahan lepuutella riittävästi - vaikka sitten niillä epäolennaisilla puuhasteluilla :)

• Täällä voi hoitaa parisuhdeterapian ilmaiseksi psykiatrien kanssa, eikä tarvi edes puolison olla läsnä.
      Eihän suutarin lapsillakaan ole kenkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8859
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3268
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1744
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1136
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      975
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65