Ikivanhojen Fossiilien todisteet todistavat vieläpä 6 miloonaa
varhaisemmasta siviilisaatioiden olemassa olosta. Muinainen Alexsandrian
kirjaston tuholla koetettiin mitätöidä varhaisempien luomois tarinoiden
kertomukset aikaisemmista Katasrofeista. Aikaisempien katasrofien jäljelle
jääneet rodut kertovat kertovat varhaisemmista luonnon tuhoista. Tästäkin
tuhopoltosta huolimatta on jäljelle on jäljelle jäänyt 4 todistettavaa aikaisempaa
luomis tarinaa. Ehkä aikaisempiakin tarinoita lienee, vaikkei näistä varmoja
todisteita löydykään. Mitä tapahtuisi, jos nyt meidän sukupolvi joutuisi Katas-
rofin uhreiksi ja muutama ei nykytekniikasta tietäviä ihmisistä jäisi eloon, vaan
nämä eloon jääneet olisivat yksikertaisia maalais ihmisiä, niin tuskimpa heillä
olisi paljoankaan maailmalle kerrottavana annettavaksi []!¤ ?
Montako luomis tarinaa mahtuu 6 miljoonaan vuoteen ?
6
138
Vastaukset
- Proff*
Uskottelee meille maailman luoduksi kuudessa päivässä? Aurinkokin on
luotu vasta kolmantena päivänä. Näin ollen ei ole Dinojen luomista edes
tapahtunut.
Luomisesta on kulunut Raamatun mukaan 6 tuhatta vuotta. Vastaavasti
yhdeksän ja puolituhatta vuotta sitten Indialaiset lentelivät Vimanoilla
ympäri meidän maaplaneettaa? onkohan Raamatun kirjoittajat erehtyneet?
Vai mistähän nämä Indian pyhät ovat ennen Jumalan luomista Vimanan
keksineet???- Raamatun tietoa
Raamatullinen "luulo", on ihmisten väärää Raamatun tulkintaa.
Tieteelinen tieto muuttuu kaiken aikaa, tämä sukupolvi on tietävinään, mutta seuraava sukupolvi osoittaa sitten että meidän tietomme olikin vajanaista.
Todellisesta tiedosta sanoo Raamattu näin:
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä TIETÄISIN kaikki salaisuudet ja kaiken TIEDON ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
Rakkaus on pitkämielinen,
rakkaus on lempeä;
rakkaus ei kadehdi,
ei kerskaa, ei pöyhkeile,
ei käyttäydy sopimattomasti,
ei etsi omaansa,
ei katkeroidu,
ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
Kaikki se peittää,
kaikki se uskoo,
kaikki se toivoo,
kaikki se kärsii.
Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä TIETOMME ON VAJAVAISTA ja profetoimisemme on vajavaista.
Mutta kun TULEE se, mikä täydellistä on, KATOAA se, mikä on vajavaista.
Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi..kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
--------
Tämä on todellista tietoa, tietoa eli ymmärrystä siitä että tietomme on vajavaista ja että tie siihen todellisuuteen ja todelliseen ymmärrykseen ei voi tulla mahdolliseksi ilman rakkautta.
- kysymys
Ensin ei ole MITÄÄN, Jumala luo kaiken kuudessa päivässä. Kysymys: MIstä Jumala On Tullut?
## Ensin ei ole MITÄÄN, Jumala luo kaiken kuudessa päivässä. Kysymys: MIstä Jumala On Tullut? ## UnaFortuna ("Yksi Sattuma")
Mutta jotain on täytynyt aina olla tietenkin, se "tyhjyys", mistä oleainen tulee. Niinpä - Jumala on aina ollut ja Hänen asuinsijansa.
Ilm.1:8
"Minä olen A ja O, alku ja loppu"*, sanoo Herra Jumala, hän, joka on, joka oli ja joka on tuleva, Kaikkivaltias.
2.Moos. 3:13
Mooses sanoi Jumalalle: "Kun minä menen israelilaisten luo ja sanon heille,
että heidän isiensä Jumala on lähettänyt minut heidän luokseen, he kysyvät
minulta: 'Mikä on hänen nimensä?' Mitä minä heille silloin sanon?"
14
Jumala sanoi Moosekselle: "Minä olen se joka olen."* Hän sanoi vielä:
"Näin sinun tulee sanoa israelilaisille: 'Minä-olen on lähettänyt minut teidän
luoksenne.'"
[»Minä-joka-olen» (hepreaksi ehje a er ) viittaa Jumalan nimeen (vrt. jae 15).
merkitsee 'minä olen', 'hän on'. Jahve-nimen asemesta käytetään
käännöksissä perinnäisesti sanaa 'Herra'. Myös juutalaiset ovat vanhastaan
lukeneet tämän sanan kohdalla 'Herra', koska he kokonaan lakkasivat
lausumasta nimeä . Myös vanhoissa käännöksissä (kreikkalaisissa,
latinalaisissa jne.) käytetään Jahve-nimen tilalla Herraa tarkoittavaa sanaa.]
15
Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sinun tulee sanoa israelilaisille: 'Jahve, Herra, teidän isienne Jumala, Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, on lähettänyt minut teidän luoksenne.' Se on oleva minun nimeni ikuisesti, ja sillä nimellä minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.
antti## Ikivanhojen Fossiilien todisteet todistavat vieläpä 6 miloonaa
varhaisemmasta siviilisaatioiden olemassa olosta ##
Ottamatta kantaa tieteellisesti, herätän vain ajatuksia tavallisen ihmisen mieleen.
Miksiköhän varhaiset sivilisaatiot ovat kaikki evoluutioitumisen sijasta sukupuuttoon kuolleet? Vaikka tämä nykyinen äärimmäisen lyhyt sivilisaatio (6000 vuotta) on niin erilainen, että on lähes kuolemattomaksi itsensä tehnyt.
Jokin aika sitten langaton tiedonvälitys, kuten puhelin, olisi ollut niin suuri ennustus tai ihme, ettei sitä kukaan tiedemieskään olisi uskonut tulevaisuuden todeksi. Miljoonia vuosia sivilisaatiot eläneet lähes kivikautisesti ja nyt tekniikka on huipussaan ollut hetkisen? Kehityskäyrä olisi aivan uskomaton.
Ja mitä seuraavat 6 miljoonaa vuotta tuovatkaan tullesaan? Heh, kuinkahan alkeellisina meitä pitävätkään 6 miljoonan vuoden päästä syntyvät sukupolvet.
Raamatun opetus elämästä ja elämän tarkoituksesta on uskottavampaa kuin opetus miljoonien vuosien ihmissuvuista.
antti- ????.
Una-Fortuna2. . .Ei ole pitkiin aikoihin kirjoitellut palstalla. Mitähän Unalle tänäpäivänä kuuluu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594