ulos ihmisten ilmoille

dunga_

Jos haluaisin tavata/tutustua uusiin ihmisiin (naisiin), niin lopputuloksen kannalta on aika lailla yhdentekevää ollako ulkona ihmisten ilmoilla vaiko istua tietokoneen ääressä.

Niin eihän sitä tarvitse kuin luoda keskustelu tyhjästä ja sen jälkeen ylläpitää sitä. Mikä onkin helppoa tuntemattomien naisten kanssa, kun kukaan ei ole oikeastaan edes näkevinään. Puhumattakaan mistään kiinnostuksen osoittamisesta.

Esimerkiksi nyt lauantaina olin melkein koko päivän kaupungilla sekä rannalla ottamassa aurinkoa. Lauantai-iltana poikkesin pitkästä aikaa myös yökerhossa. Sunnuntaina olin taas kuutisen tuntia kaupungilla/rannalla.

Keskusteluni viikonlopun aikana jäivät kuitenkin vanhaan työkaveriin ja kaupan kassaan. Eli käytännössä näin:
"Miten menee?", "Paskaaks tässä."
"Moi", "pankki", "ei", "kiitti"

Huvittavaa on lisäksi se, että paikkakunta jossa viikonloppuna vietin aikaa, on ns. kotipaikkakuntani. Toisin sanoen sosiaalinen elämäni on normaalisti vielä tätäkin "rauhallisempaa", koska paikkakunnat ovat vaihtuneet niin useasti opiskelun/työn takia.

20

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

onhan se vähän niin.

kännissä naiset on vastaanottavaisempia vieraan ihmisen lähestymiseen, samoin töissä esim. kassalla.

ihmisten kanssa voi vääntää vaikka tikusta asiaa jos ovat kiinnostuneita juttelemaan. Ite juttelen niitä näitä kaiken ikästen ihmisten kanssa kun sattuu semmonen tilanne ja ku on avoin asenne. Positiivisista jutusteluista tulee hyvä fiilis eikä niiden tartte merkkaa mitään. Ihmiset tekee vaan toisilleen hyvän mielen

mut luulen että netistä jutustelemalla naisten kanssa käy huomattavasti tehokkaammin flaksi, koska naiset suosii sitä lähestymistapaa. Itseäniki kiinnostaa miehenä suora aito lähestyminen, piti alentua sinne ku naiset ei suostu lähtemään koskaan kysymällä ulos, mutta heti kun juttelee netissä voit käydä vaikka joka päivä treffeillä

• ei hyvä tämä

ehkä jos asuu pk-seudulla. Muualla suomessa naiset joko kaukaa tai rumia.

• Älymies 23
        ei hyvä tämä kirjoitti:

ehkä jos asuu pk-seudulla. Muualla suomessa naiset joko kaukaa tai rumia.

Kyllä stadissa on paras tarjonta. Maatiaisnaiset on yleensä rumia ja/tai läskejä.

• Oispa kiva

Jos niitä miehiä tulis vähän useammin juttusille ihan selvinpäin, ite ainaki koitan ottaa katsekontaktia jos mukavan näköinen mies osuu näköpiiriin ja silmäpeliä on useinkin mutta siihen se sitten jääkin :D ois todella piristävää jos joku uskaltais tulla juttelemaan kun ite on tällane vähän ujo siinä mielessä ettei rohkeutta riitä tarpeeks aloittamaan keskustelua tuntemattoman kanssa, tietenki jos tilanne tulee että voi jotain heittää ni sen teen, mutta sellasia tilanteita tulee harvoin. Ja baarissa käyminen se vasta turhauttavaa onki, kyllähä niitä miehiä tulee juttelemaan mutta lähes aina pelimiehiä tai muuten vaan ihan ympäripäissään.. että sillai :p

• utelias m

netissä niitä naisia liikkuu? joku tietty saitti vai? Taitaa olla enempi alle kaksvitosten juttu, kun en muista että kukaan kolmeakymppiä lähempänä oleva olis ainakaan tunnustanut harrastavansa.

• zzag

Tänään illalla tein selvin päin spontaanin aloitteen tuntemattoman naisen suuntaan, ihme kyllä.

Tilanne oli sellainen, että tulin pyörällä punaisiin liikennevaloihin ja samoin tuo nainen hetkeä myöhemmin. Tavanomaiseen tapaan rekisteröin siis totta kai viereen odottamaan tupsahtaneen pirteän oloisen naisen. No valojen vaihtuessa lähdimme ylittämään katua, nainen aavistuksen nopeammin, mutta kieppasikin sitten heti yli päästyään takaisin eli tuli minua vastaan.

Yleensä leikkaa liian hitaasti, mutta nyt jokin raksahti ja sain päähäni huikata hänelle huumorisävyyn onko suunta hukassa. Nainen naurahti takaisin, että no näyttääpä olevan. Jatkoin vielä samaan tyyliin, että "hei, tarvitsetko opastusta" johon nainen yhä nauraen "mä asun täällä päin, eiköhän tämä tästä" tai jotain sinne päin.

Leffoissa tilanne olisi tietenkin edennyt siten, että nainen olisi otanut opastustarjouksen vastaan, olisimme ajaneet mukavia jutellen hänen kotiovelleen toivoen kumpikin, ettei matka päättyisi niin nopeasti, ja kohtaaminen olisi päättynyt yhteystietojen vaihtoon ja siihen, että käännymme molemmat vielä pari kertaa katsomaan hymyillen toisiamme loitotessamme paikalta.

Tosielämässä sen harvan kerran, kun kohtalo heittää otollisen tilanteen käsiin, siitä ei kehity mitään.

• 34868
        zzag kirjoitti:

Tänään illalla tein selvin päin spontaanin aloitteen tuntemattoman naisen suuntaan, ihme kyllä.

Tilanne oli sellainen, että tulin pyörällä punaisiin liikennevaloihin ja samoin tuo nainen hetkeä myöhemmin. Tavanomaiseen tapaan rekisteröin siis totta kai viereen odottamaan tupsahtaneen pirteän oloisen naisen. No valojen vaihtuessa lähdimme ylittämään katua, nainen aavistuksen nopeammin, mutta kieppasikin sitten heti yli päästyään takaisin eli tuli minua vastaan.

Yleensä leikkaa liian hitaasti, mutta nyt jokin raksahti ja sain päähäni huikata hänelle huumorisävyyn onko suunta hukassa. Nainen naurahti takaisin, että no näyttääpä olevan. Jatkoin vielä samaan tyyliin, että "hei, tarvitsetko opastusta" johon nainen yhä nauraen "mä asun täällä päin, eiköhän tämä tästä" tai jotain sinne päin.

Leffoissa tilanne olisi tietenkin edennyt siten, että nainen olisi otanut opastustarjouksen vastaan, olisimme ajaneet mukavia jutellen hänen kotiovelleen toivoen kumpikin, ettei matka päättyisi niin nopeasti, ja kohtaaminen olisi päättynyt yhteystietojen vaihtoon ja siihen, että käännymme molemmat vielä pari kertaa katsomaan hymyillen toisiamme loitotessamme paikalta.

Tosielämässä sen harvan kerran, kun kohtalo heittää otollisen tilanteen käsiin, siitä ei kehity mitään.

Aika hienosti hoidit tuon tilanteen mielestäni. Mulla ei ainakaan riittäis rohkeus eikä varsinkaan "tilannenopeus" tollaseen. Kaikki "hyvät" jutut keksii aina vasta jälkikäteen. Harmi, ettei nainen ottanut tarjousta vastaan.

• zzag
        34868 kirjoitti:

Aika hienosti hoidit tuon tilanteen mielestäni. Mulla ei ainakaan riittäis rohkeus eikä varsinkaan "tilannenopeus" tollaseen. Kaikki "hyvät" jutut keksii aina vasta jälkikäteen. Harmi, ettei nainen ottanut tarjousta vastaan.

Kuten sanottua, niin aika tosi harvoin minullakaan riittävän sähäkästi välähtää. Ja harvoin ovat olosuhteetkaan näin edulliset, että ihmisillä on rento lomafiilis ja positiivinen asenne outoja höpöttäjiä kohtaan...

Oli miten oli, niin nyt vaan toivomaan, että parempi onni jollain kerralla... ja ainahan voin leijua itsetyytyväisyydessä ajatellen, että siellä se nainenkin ehkä nyt sadattelee pitkiä piuhojaan ;)

• ...........
        Oispa kiva kirjoitti:

Jos niitä miehiä tulis vähän useammin juttusille ihan selvinpäin, ite ainaki koitan ottaa katsekontaktia jos mukavan näköinen mies osuu näköpiiriin ja silmäpeliä on useinkin mutta siihen se sitten jääkin :D ois todella piristävää jos joku uskaltais tulla juttelemaan kun ite on tällane vähän ujo siinä mielessä ettei rohkeutta riitä tarpeeks aloittamaan keskustelua tuntemattoman kanssa, tietenki jos tilanne tulee että voi jotain heittää ni sen teen, mutta sellasia tilanteita tulee harvoin. Ja baarissa käyminen se vasta turhauttavaa onki, kyllähä niitä miehiä tulee juttelemaan mutta lähes aina pelimiehiä tai muuten vaan ihan ympäripäissään.. että sillai :p

"ois todella piristävää jos joku uskaltais tulla juttelemaan kun ite on tällane vähän ujo siinä mielessä ettei rohkeutta riitä tarpeeks aloittamaan keskustelua tuntemattoman kanssa, tietenki jos tilanne tulee että voi jotain heittää ni sen teen, mutta sellasia tilanteita tulee harvoin."

Niin, jälleen kerran nainen vaatii miehiltä aktiivisuutta vaikka itse ei uskalla tehdä samaa.

• Lycklig
        zzag kirjoitti:

Elämä ei ole elokuvaa eikä tapaamisista kehity yleensä sen enempää, mutta niistä tulee hyvä mieli. Ja olen satavarma että tuon hetken jälkeen se hyvä mieli näkyi sinusta ulospäin, mikä lisää todennäköisyyttä että tulee uusi vastaavankaltainen tilanne. Ja voihan olla, että näet saman tytön lähiaikoina uudestaan ja tervehditte tai saat tilaisuuden sanoa taas jotain.

Lisää tuollaisia kokemuksia tälle palstalle!

• Lycklig

Minun on oikeasti vaikea uskoa, ettei kukaan ottaisi mitään kontaktia. Ihan ilman mitään vinoilua. Näin kesällä (ja varsinkin näillä ilmoilla) ihmiset ovat niin paljon avoimempia kuin talvella, jolloin vain siirrytään nopeasti paikasta A paikkaan B.

Kävelin tänään itse uimarannan ohi, hissukseen kun ei ollut kiirettä minnekään. Ulkomaalainen nainen pysäytti ja kysyi olenko paikallinen ja puhunko englantia ja kysyi eräästä asiasta tällä alueella. (Oli, muuten, todella kaunis nainen, ja vaikka ikää oli arviolta yli 20 niin kyllä olisi Älymieheltäkin äly vähäksi aikaa lähtenyt.) Myöhemmin tietysti jonkun koiranulkoiluttajan kanssa juteltiin, mutta vaikka koiraihmiset jätettäisiin pois niin varmaan päivittäin tulee edes jotain jonkun kanssa puhuttua. Valitettavasti Suomessa ei ole vieläkään yleistynyt se tapa, että tervehdittäisiin lenkkipolulla vastaan tulijoita (siis kävelijöitä), aina kun joku tervehtii niin sen arvaa, että kyseessä on turisti.

Mutta jos on tuntikausia vaikkapa rannalla eikä ihan oikeasti kenenkään kanssa vaihda sanaakaan, niin .. no, en ymmärrä. Siitä olen varma, ettei se johdu ulkonäöstä, tuolla ulkona on niin monenlaista ja monen näköistä tallaajaa ja jokainen löytää juttuseuraa halutessaan. Pikemmin uskoisin, että kyseessä on joku oma ele tai ilme, jolla pitää muut loitolla. Jos ei itse katso ketään silmiin tai on kovin "lukossa" asennoltaan niin voi olla ettei kukaan uskalla lähestyä.

SOLER-sääntö on hyvä muissakin kuin kahdenkeskisissä keskustelutilanteissa:
      Smile
      Open position
      Lean forward (siis jos istuisi vastapäätä jotakuta)
      Eye contact
      Relax.

• Varmasti saa kontaktia, jos olisi itse aloitteellinen. Pyörin useamman tunnin rannalla ja omassa rauhassa sai olla koko ajan. Naisilla ilmeisesti eri juttu.

• mitä_puppua

...kun et Lycklig tajua tavallisen miehen tilannetta. Ei tavallista miestä lähestytä rannoilla - ei siinä ole mitään kummallista. Koko elämäni aikana mua on vain kerran lähestytty rannalla ja se oli nuorisoryhmä, joka tuli puhumaan mulle Jeesuksesta, muuten olen saanut olla aivan rauhassa.

"ja jokainen löytää juttuseuraa halutessaan"

Missä ihmeen todellisuudessa elät? Et ainakaan isossa kaupungissa.

• Lycklig
        mitä_puppua kirjoitti:

...kun et Lycklig tajua tavallisen miehen tilannetta. Ei tavallista miestä lähestytä rannoilla - ei siinä ole mitään kummallista. Koko elämäni aikana mua on vain kerran lähestytty rannalla ja se oli nuorisoryhmä, joka tuli puhumaan mulle Jeesuksesta, muuten olen saanut olla aivan rauhassa.

ja ihan varmasti lähestytään. Ei iskumielessä, mutta lähestytään, ja lähestyminen tuottaa aina mielihyvää joka näkyy ulospäin ja tuottaa lisää lähestymisiä. Hyväntuulista ihmistä on helppo lähestyä. Kun pyörii tutuilla paikoilla, ne lähestymiset johtavat ennen pitkää siihen, että alkaa tulla "ulkonäkötuttuja". Ja tutuilla on tuttuja ja siten "kontaktipiiri" laajenee koko ajan.

• ...........
        mitä_puppua kirjoitti:

"...kun et Lycklig tajua tavallisen miehen tilannetta. Ei tavallista miestä lähestytä rannoilla - ei siinä ole mitään kummallista. Koko elämäni aikana mua on vain kerran lähestytty rannalla ja se oli nuorisoryhmä, joka tuli puhumaan mulle Jeesuksesta, muuten olen saanut olla aivan rauhassa."

Ei naiset lähesty komeitakaan miehiä. Ei naiset tee aloitteita, eivät selvinpäin rannalla eivätkä kännissä baarissa.

• .............
        Lycklig kirjoitti:

ja ihan varmasti lähestytään. Ei iskumielessä, mutta lähestytään, ja lähestyminen tuottaa aina mielihyvää joka näkyy ulospäin ja tuottaa lisää lähestymisiä. Hyväntuulista ihmistä on helppo lähestyä. Kun pyörii tutuilla paikoilla, ne lähestymiset johtavat ennen pitkää siihen, että alkaa tulla "ulkonäkötuttuja". Ja tutuilla on tuttuja ja siten "kontaktipiiri" laajenee koko ajan.

olet lähestynyt miehiä?

• sama kokemus
        Lycklig kirjoitti:

mutta vaikka olet muuten oikeassa kehoittaessasi miehiä käyttämään kesän tarjoamat tilaisuudet kontaktin ottoon, niin omakin kokemukseni on, että kukaan nainen ei lähesty yksin liikkuvaa miestä rannoilla, puistoissa tai katukuvassa. Paitsi tosiaan ne uskonnollista tai aatteellista materiaalia tarjoamaan tulevat. Enkä edes ilmeisesti ole silmiinpistävän superATM, koska joskus on jopa nainen lähtenyt mukaan ravintolasta.

• dunga_

Elät nähtävästi jossain rinnakkaistodellisuudessa. Enkä nyt siis tarkoita Helsinkiä.

Oikeasti tuo on niin utopiaa, että katsekontaktein, hymyileväisyydellä, avoimuudella, mutta ilman sanallista aloitteellisuutta saisi mitään kontaktia täysin tuntemattomiin naisiin. Riippumatta paikasta tai tapahtumasta. Lisäksi se, että jos tuolla yksinäni ollessa kovastikin hymyilen, niin valitettavasti se helposti johtaa miellekuviin humalaisuudesta tai väärästä lääkityksestä.

Itse asiassa minulla on aina ollut tapana hakea katsekontakteja. Ja siis ilman tuijottamista. Mutta ne eivät ole johtaneet kuin feissareiden lähestymisiin.

• bhgh
        dunga_ kirjoitti:

Elät nähtävästi jossain rinnakkaistodellisuudessa. Enkä nyt siis tarkoita Helsinkiä.

Oikeasti tuo on niin utopiaa, että katsekontaktein, hymyileväisyydellä, avoimuudella, mutta ilman sanallista aloitteellisuutta saisi mitään kontaktia täysin tuntemattomiin naisiin. Riippumatta paikasta tai tapahtumasta. Lisäksi se, että jos tuolla yksinäni ollessa kovastikin hymyilen, niin valitettavasti se helposti johtaa miellekuviin humalaisuudesta tai väärästä lääkityksestä.

Itse asiassa minulla on aina ollut tapana hakea katsekontakteja. Ja siis ilman tuijottamista. Mutta ne eivät ole johtaneet kuin feissareiden lähestymisiin.

"Elät nähtävästi jossain rinnakkaistodellisuudessa."

Sama todellisuus, mutta eri sukupuoli.

• hjj.
        ........... kirjoitti:

"...kun et Lycklig tajua tavallisen miehen tilannetta. Ei tavallista miestä lähestytä rannoilla - ei siinä ole mitään kummallista. Koko elämäni aikana mua on vain kerran lähestytty rannalla ja se oli nuorisoryhmä, joka tuli puhumaan mulle Jeesuksesta, muuten olen saanut olla aivan rauhassa."

Ei naiset lähesty komeitakaan miehiä. Ei naiset tee aloitteita, eivät selvinpäin rannalla eivätkä kännissä baarissa.

kuvitella että Kyckling on näitä naisia, joilla on kyky pitää jatkuva Elisabethrehn-hymy naamalla. Kyllähän niitä lähestymisiä silloin taatusti tulee, kun puolet kaupungin miehistä luulee, että hän flirttaa heille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      19
      1037
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72