Profiilivinkkejä aloittelijoille

netticupido

Hei nettideittailijat!

Täällä on aiemmin ollut puhetta paljonkin puhetta profiileista ja päätin kantaa korteni kekoon. Tässä ihan muutama perusvinkki, joilla aloittelijat pääsevät nettideittailuun mukaan.

Ennen profiilin täyttämistä muista, että...
...nettideittailijat saattavat selata satoja ellei tuhansia profiileja. Sinun täytyy miettiä jokin juju, millä erotut joukosta.
...sinun ei tarvitse yrittää miellyttää kaikkia, vaan luoda profiili joka vetoaa etsimäsi kaltaiseen ihmiseen.

1. Valitse sinulle oikea palvelu. Mieti millaista seuraa etsit ja kirjaudu oikealle sivustolle. Siellä ovat ne samaa etsivät ihmiset; onnistumisen mahdollisuus lisääntyy, pettymysten mahdollisuus pienenee. Plus mitä tarkemmin palvelua monitoroidaan ja miten siihen panostetaan ylläpitäjän osalta, sen parempi (feikkejä profiileja karsitaan, palvelua parannellaan).

2. On ehdottoman tärkeää, että täytät profiilisi kokonaisuudessaan. Älä oikaise tämän kohdalla!

3. Keksi naseva tervehdys. Tällä voit erottautua joukosta ja herättää profiilin katselijan uteliaisuuden. Huumoria suositellaan!

4. Vältä yleistyksiä kertoessasi itsestäsi/kiinnostuksistasi ja pyri aina mainitsemaan yksityiskohtia. Profiilin katselijan on nimittäin helpompi tarttua niihin ja kirjoittaa sinulle.

5. Kerro tarpeeksi selvästi mitä etsit. Aikaa ei tuhlaannu turhaan kummallakaan osapuolella. Nettideittailussakin kannattaa muistaa, että ei se määrä vaan se laatu.

6. Lataa profiilisi valokuva, jos mahdollista. Niin se vain menee, valokuvallisia profiileja katsotaan vähintään kaksinkertainen määrä kuvattomiin verrattuna. Kasvokuva, jossa katsot kameraan on hyvä. Hymyä unohtamatta!

7. Pidä profiilisi tuoreena päivittämällä sitä silloin tällöin.

Näillä toivottavasti pääsee ainakin alkuun!

Terveisin, Netticupido

82

8495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Netticupidon apuri

Hyviä neuvoja. Minulla vain on ongelma tuon kuvan kanssa, sillä naiset menevät monesti hiljaiseksi nähtyään kuvani (kuvani ei siis ole profiilissani). Ulkonäköäni on monesti kehuttu, mutta en tiedä missä vika. Yritänköhän poseerata vähän liiankin innokkaasti :/ Sytyttäisiköhän ihan tavallinen kahvikuppi kädessä-kuva paremmin kuin "herutuskuvat"?

• netticupido

Moi!

Ehdottomasti kannattaa välttää näitä "herutuskuvia", joissa miehet esimerkiksi poseeraavat ilman paitaa. Riippuu tietenkin taas siitä millaista seuraa hakee, mutta kuulostaa siltä että kohdeyleisösi ei ole vielä aivan vakuuttunut :) Tämä voi kuulostaa itsestään selvältä, mutta paras kuva on hyvin yksinkertainen; kasvokuva, katse kameraan ja hymy. Hymy on oleellinen ja sen merkityksen huomaa aika helposti kun katselee kuvia hymyilevistä ja hymyttömistä jäsenistä.

Eli toki, kokeile hieman "maanläheisempää" kuvaa. Jos naisella näkyy kuva profiilissa jo valmiiksi, kannattaa ottaa siitä suuntaa, millaisen kuvan voit itsestäsi lähettää. Palautteen (tai sen saamattomuuden perusteella) tiedät toivottavasti taas enemmän. Tsemppiä!

Terveisin, Netticupido

• juups...

herutuskuvista tulee mieleen ylimielinen ja itseään täynnä oleva paskiainen. Ei mitään kuppeja käteen, koska ei tedä mitä siellä kupissa on (mies on ilmiselvästi juoppo).

Ole oma itsesi (lihaksia voi sitten esitellä vaikka myöhemmin ).

Mulla oli joskus jossain (en edes muista missä) ilmoitus. Sain aika yllättävän monelta mieheltä kuvia sukukalleuksistaan :D Erinomainen karkoitin, jos sellainen laitetaan ensimmäiseksi kuvaksi.

• varsinaista

Joo mulla taas menee niin että kun laittaa kuvan niin ei tuu enää minkäänlaista vastausta saatika että noin muuten naiset ottaisivat yhteyttä.. ja kun löytää hyvän profiilin ja siihen vastaa niin ei tuu mitään vastausta sellasta tuntuu tää nettideittailu olevan..

• sjfgjfgjjfg
        netticupido kirjoitti:

Moi!

Ehdottomasti kannattaa välttää näitä "herutuskuvia", joissa miehet esimerkiksi poseeraavat ilman paitaa. Riippuu tietenkin taas siitä millaista seuraa hakee, mutta kuulostaa siltä että kohdeyleisösi ei ole vielä aivan vakuuttunut :) Tämä voi kuulostaa itsestään selvältä, mutta paras kuva on hyvin yksinkertainen; kasvokuva, katse kameraan ja hymy. Hymy on oleellinen ja sen merkityksen huomaa aika helposti kun katselee kuvia hymyilevistä ja hymyttömistä jäsenistä.

Eli toki, kokeile hieman "maanläheisempää" kuvaa. Jos naisella näkyy kuva profiilissa jo valmiiksi, kannattaa ottaa siitä suuntaa, millaisen kuvan voit itsestäsi lähettää. Palautteen (tai sen saamattomuuden perusteella) tiedät toivottavasti taas enemmän. Tsemppiä!

Terveisin, Netticupido

SUKSI VITTUUN SUPON TROLLI!

t: Profiilivinkkejä aloittelijoille

• AintFckingAlBundy
        varsinaista kirjoitti:

Joo mulla taas menee niin että kun laittaa kuvan niin ei tuu enää minkäänlaista vastausta saatika että noin muuten naiset ottaisivat yhteyttä.. ja kun löytää hyvän profiilin ja siihen vastaa niin ei tuu mitään vastausta sellasta tuntuu tää nettideittailu olevan..

Toinen ikävä piirre joka on muodostunut ennemminkin säännöksi kuin poikkeukseksi on kommunikoinnin lakkaaminen kuin seinään ilman mitään selitystä.

Eli ei riitä että näkee paljon vaivaa profiilinsa ja ehkä ensimmäisen viestin eteen. Naispuolinen deittaaja pitää hurmata joka ikisellä viestillä uudelleen tai kommunikointi lakkaa.
        Vaikka luulisi toisenkin osapuolen ymmärtävän että jos välissä tulee vaikka lyhyempi tai vain vähemmän pohdittu viesti niin se ei muuta sitä ihmistä miksikään muuksi siitä mihin tämä jo ihastui profiilissa -tai päätyi sen perusteella kirjoittelemaan ja harkitsemaan tutustumista tarkemmin.

Työpaikkahakemuksiinkin saa nykyään paremmin vastauksia jos ei vaikka olekaan tullut valituksi.

Lisäksi kirjoittelussa pitää edetä jollain toistaiseksi arvoitukseksi jääneellä nopeudella ilman että on liian innokas tai epäaloitteellinen. Jos omat viestit ajautuvat kumpaan tahansa suuntaan vähänkään liikaa niin tulos on taas vanha tuttu; yhteyden pito katkeaa ilman syitä tai selittelyitä.

Usein käy niin että ollaan vaihdettu viestejä, fiksuun sävyyn mutta sitten homma vain tyrehtyy ja jään ihmettelemään mitä tapahtui ja miksi.
        Kun iso osa äijistä tuntuu olevan alapäällään ajattelevia urpoja ja lähettelevät tosiaan jotain alastonkuvia heti kättelyssä niin yksi vaihtoehto mitä epäilen on että olen itse liiankin korrekti kun koitan välttää sitä epätoivoisen seksiseuran hakijan vaikutelmaa.

Mikä muuten siinä tasa-arvon toteutumisessa maksaa? Eikö voisi pikkuhiljaa tämä miehen vastuu pokaamisesta ja "hurmaamisesta" jäädä historiaan?
        Mullekin saa avata oven ja muakin voisi muijat mielistellä kilpaa että saisivat mahdollisuuden viettää kanssani hetken ja tarjota niitä juomia ja lounaita.

Jäisin myös hyvin mielelläni odottamaan postilaatikkoni täyttymistä innokkaista vonkaajapimuista joista sitten valkkaisin parhaat päältä ja kävisin niiden kanssa treffeillä. Monikossa, juuri niin kuin tytöillä on yleensä tapana tehdä.
        Mäkin varmaan kyllästyisin seksiseuran hakijoihin jos tasa-arvo toteutuisi oikeasti. Kävisi vain baarissa kääntymässä ja ottais jonkun kun vähän tekis mieli. Vois sitten keskittyä sen tosirakkauden eteen kun olisivat fyysiset tarpeet jatkuvasti tyydytetty.

Ne yleiset käytännöt deittailussa ovat menneet huonompaan suuntaan. Mulle ainakin tulee moraalinen ongelma jos kaksi tyttöä vastaa yhtä aikaa ja joudun kirjoittelemaan molemmille. Puhumattakaan tapaamisesta.
        Miten tytöt sitten pärjäävät kun niitä vastauksia tulee suurin piirtein satakertainen määrä miesten saamiin yhteydenottomääriin verrattuna? En halua välttämättä edes tietää.

Deittipalvelut tekeekin musta pikkuhiljaa lähinnä naisvihaajan. Onpahan helpompi kärvistellä puutteessa.

• Hannah300
        AintFckingAlBundy kirjoitti:

Toinen ikävä piirre joka on muodostunut ennemminkin säännöksi kuin poikkeukseksi on kommunikoinnin lakkaaminen kuin seinään ilman mitään selitystä.

Eli ei riitä että näkee paljon vaivaa profiilinsa ja ehkä ensimmäisen viestin eteen. Naispuolinen deittaaja pitää hurmata joka ikisellä viestillä uudelleen tai kommunikointi lakkaa.
        Vaikka luulisi toisenkin osapuolen ymmärtävän että jos välissä tulee vaikka lyhyempi tai vain vähemmän pohdittu viesti niin se ei muuta sitä ihmistä miksikään muuksi siitä mihin tämä jo ihastui profiilissa -tai päätyi sen perusteella kirjoittelemaan ja harkitsemaan tutustumista tarkemmin.

Työpaikkahakemuksiinkin saa nykyään paremmin vastauksia jos ei vaikka olekaan tullut valituksi.

Lisäksi kirjoittelussa pitää edetä jollain toistaiseksi arvoitukseksi jääneellä nopeudella ilman että on liian innokas tai epäaloitteellinen. Jos omat viestit ajautuvat kumpaan tahansa suuntaan vähänkään liikaa niin tulos on taas vanha tuttu; yhteyden pito katkeaa ilman syitä tai selittelyitä.

Usein käy niin että ollaan vaihdettu viestejä, fiksuun sävyyn mutta sitten homma vain tyrehtyy ja jään ihmettelemään mitä tapahtui ja miksi.
        Kun iso osa äijistä tuntuu olevan alapäällään ajattelevia urpoja ja lähettelevät tosiaan jotain alastonkuvia heti kättelyssä niin yksi vaihtoehto mitä epäilen on että olen itse liiankin korrekti kun koitan välttää sitä epätoivoisen seksiseuran hakijan vaikutelmaa.

Mikä muuten siinä tasa-arvon toteutumisessa maksaa? Eikö voisi pikkuhiljaa tämä miehen vastuu pokaamisesta ja "hurmaamisesta" jäädä historiaan?
        Mullekin saa avata oven ja muakin voisi muijat mielistellä kilpaa että saisivat mahdollisuuden viettää kanssani hetken ja tarjota niitä juomia ja lounaita.

Jäisin myös hyvin mielelläni odottamaan postilaatikkoni täyttymistä innokkaista vonkaajapimuista joista sitten valkkaisin parhaat päältä ja kävisin niiden kanssa treffeillä. Monikossa, juuri niin kuin tytöillä on yleensä tapana tehdä.
        Mäkin varmaan kyllästyisin seksiseuran hakijoihin jos tasa-arvo toteutuisi oikeasti. Kävisi vain baarissa kääntymässä ja ottais jonkun kun vähän tekis mieli. Vois sitten keskittyä sen tosirakkauden eteen kun olisivat fyysiset tarpeet jatkuvasti tyydytetty.

Ne yleiset käytännöt deittailussa ovat menneet huonompaan suuntaan. Mulle ainakin tulee moraalinen ongelma jos kaksi tyttöä vastaa yhtä aikaa ja joudun kirjoittelemaan molemmille. Puhumattakaan tapaamisesta.
        Miten tytöt sitten pärjäävät kun niitä vastauksia tulee suurin piirtein satakertainen määrä miesten saamiin yhteydenottomääriin verrattuna? En halua välttämättä edes tietää.

Deittipalvelut tekeekin musta pikkuhiljaa lähinnä naisvihaajan. Onpahan helpompi kärvistellä puutteessa.

"Mikä muuten siinä tasa-arvon toteutumisessa maksaa? Eikö voisi pikkuhiljaa tämä miehen vastuu pokaamisesta ja "hurmaamisesta" jäädä historiaan?
        Mullekin saa avata oven ja muakin voisi muijat mielistellä kilpaa että saisivat mahdollisuuden viettää kanssani hetken ja tarjota niitä juomia ja lounaita. "

Tasa-arvon toteutumisessa maksaa se, ettei saavutetuista eduista luovuta. Niin kauan kun miehet ovat valmiita alistumaan tuohon osaansa, niin kauan naiset nauttivat siitä.

Vakavasti puhuen uskoisin, että tässä on kyse kahdesta eri maailmasta. Eli mies voi ihastua siihen mitä näkee ja kuulee, nainen ihastuu siihen, johon luottaa ja jonka tuntee. Siksi miehen ihastuksen voimin edetään siihen pisteeseen, että nainenkin mahdollisesti ihastuu.

Minä olen monet kerrat ollut aloitteellinen. Yksikään niistä suhteista ei ole kantanut alkua pidemmälle. Se että minä olen tullut ensin valituksi on ollut lupaavampi merkki suhteen toimivuudesta.

• Iso Jorma_
        juups... kirjoitti:

herutuskuvista tulee mieleen ylimielinen ja itseään täynnä oleva paskiainen. Ei mitään kuppeja käteen, koska ei tedä mitä siellä kupissa on (mies on ilmiselvästi juoppo).

Ole oma itsesi (lihaksia voi sitten esitellä vaikka myöhemmin ).

Mulla oli joskus jossain (en edes muista missä) ilmoitus. Sain aika yllättävän monelta mieheltä kuvia sukukalleuksistaan :D Erinomainen karkoitin, jos sellainen laitetaan ensimmäiseksi kuvaksi.

Jos nyt sukukalleudet on sieltä suuremmasta päästä niin kyllä kiinnostaa monia ja vastauksia tulee erityisesti viikonloppuisin juopuneilta rouvilta.

Terveisin

Iso Jorma

• Sori...

Kerron sinulle salaisuuden: miehetkään eivät vastaa kaikkien naisten aloitteisiin. Kokeilin huhti-kesäkuussa deitti.netiä. Minulla ei ollut ilmoitusta, mutta vastailin 34-42-vuotiaiden miesten ilmoituksiin. Olen itse 38-vuotias. Kirjoitin kymmenelle miehelle vastauksen, jonka kohdensin hänen ilmoitukseensa. Neljä vastasi takaisin.

Miehet tekevät tätä vastaamattomuutta samalla tavalla, joten ei se pelkästään naisten ominaisuus ole.

• salamanteri73
        varsinaista kirjoitti:

...kuin otsikolla varsinaista. Faktaahan on että naiset etsii aina sitä täydellistä joka suhteessa ja että siihen tavalliseen joko ei kiinnitetä huomiota tai sitten kyllästytään aika pian. Ei katkeruutta tai mitään mutta niin se on.

• tomi.maki
        Sori... kirjoitti:

Kerron sinulle salaisuuden: miehetkään eivät vastaa kaikkien naisten aloitteisiin. Kokeilin huhti-kesäkuussa deitti.netiä. Minulla ei ollut ilmoitusta, mutta vastailin 34-42-vuotiaiden miesten ilmoituksiin. Olen itse 38-vuotias. Kirjoitin kymmenelle miehelle vastauksen, jonka kohdensin hänen ilmoitukseensa. Neljä vastasi takaisin.

Miehet tekevät tätä vastaamattomuutta samalla tavalla, joten ei se pelkästään naisten ominaisuus ole.

mulla ainakin on ongelmana etten voi vastata kenellekkään,kun en ole maksanut jotain vip-jösenmaksuja,no viestejä mulle lähetetään vaan en voi niitäkään lukea ko.syystä,no pitää vaan pitää toivoa yllä,kukaties joku mun postilaatikkoon löytää osotteen.olen muuten tota ikäryhmää josta kirjotit.

• rthnfdfddf

Neuvoja miehille:

Kirjoita profiilitekstiisi pitkä kuvaus siitä missä elämäntilanteessa olet, mitä harastat yms. Tyhjä profiili vaatii erittäin hyvän ulkonäön ja kuvallisen profiilin, joten tekstiä on hyvä olla melko paljon jos omaat vain keskiverto ulkonäön. Listaa jotain tiettyjä ominaisuuksia mitä odotat kumppaniltasi, naiset eivät pidä siitä että mies etsii 100-200cm pitkää ja 16-100 vuotta vanhaa naista.

Neuvoja naisille:

Tyhjä profiili vaatiin kuvan ja silloinkin suurin osa saamistasi viesteistä on seksinruinaus viestejä. Jos profiilissa on tietoja sinusta ja siitä mitä olet etsimässä, saat vähemmän viestejä, mutta ne ovat laadultaan keskimäärin parempia. Jos deitipalvelussa on mahdollista estää tietyn ikäryhmän ulkopuolella olevien lähttämät viestit, niin sitä kannattaa käyttää.

• herleys

Neuvo, jonka itse olisin tarvinnut:

Jos profiilissa lukee "sinkku", mutta profiiliteksti haiskahtaa seikkailulta, henkilö (yleensä hän on mies)
      on varattu. Profiileissa valehdellaan, aivan kuten yöelämässäkin.

• Näitä nähnyt

Nämä siis naisille:

- Jos et ole valmis oikeaan suhteeseen vaan pelkästään epämääräiseen "kaveruuteen", niin ilmaise se suoraan profiilissasi. Minä en ainakaan jaksaisi tuhlata aikaani enää yhteenkään naiseen, joka pyörittelee n. kpl "kaverimiehiä", eikä ole valmis etenemään suhteessa mihinkään.

- Jos poseeraat kuvassasi kuin miestenlehdessä, älä valita jos suurin osa saamistasi viesteistä on vonkausviestejä. Tyylikäs, hyvällä maulla otettu kuva on huomattavasti kiinnostavampi kuin mahdollisimman paljon ihoa paljastava tyrkytyskuva. Kuten sanottua: Laatu korvaa määrän.

• deft

Ensimmäinen kohta särähtää pahasti korvaan ja on omalta kohdalta todettua. Toisaalta, pitäisi ilmeisesti itsekin ymmärtää jos profiilissa kerrotaan (jossain sivulauseessa) ettei tiedetä mitä etsitään.

• Näitä nähnyt
        deft kirjoitti:

Ensimmäinen kohta särähtää pahasti korvaan ja on omalta kohdalta todettua. Toisaalta, pitäisi ilmeisesti itsekin ymmärtää jos profiilissa kerrotaan (jossain sivulauseessa) ettei tiedetä mitä etsitään.

Jesh. Naisten kannattaisi lykätä hiukan sitä profiilin tekemistä ja miettiä ensin mitä etsivät, eikä mennä ihan väärinpäin tekemällä ensin profiilin ja sitten arpomalla että mitäs tässä taas haetaankaan.

Vielä yksi juttu: Jos haluat vain kirjoitella, etsi seuraa jostain kirjeenvaihtopalstalta tai ilmaise selkeästi ettei ole aikomustakaan tavata livenä. Kavereiden etsimisellekin on varmaan paremmat paikat kuin treffipalstat. Minäkin kyllä pidän naisista myös ystävinä, mutta en etsi treffipalstalta kavereita, vaan ihan oikeaa suhdetta.

• kesällä sinkuksi
        Näitä nähnyt kirjoitti:

Jesh. Naisten kannattaisi lykätä hiukan sitä profiilin tekemistä ja miettiä ensin mitä etsivät, eikä mennä ihan väärinpäin tekemällä ensin profiilin ja sitten arpomalla että mitäs tässä taas haetaankaan.

Vielä yksi juttu: Jos haluat vain kirjoitella, etsi seuraa jostain kirjeenvaihtopalstalta tai ilmaise selkeästi ettei ole aikomustakaan tavata livenä. Kavereiden etsimisellekin on varmaan paremmat paikat kuin treffipalstat. Minäkin kyllä pidän naisista myös ystävinä, mutta en etsi treffipalstalta kavereita, vaan ihan oikeaa suhdetta.

Nainen kertoo profiilissa: normivartalo- oikeesti onkin ylipainoinen!
        tupakointi- joskus tarkoittaa jatkuvasti ehkä josku lopettaa
        valokuva- tissivako esillä mut kasvoista ei saa selkoo..

Kun tällaisen tapaa livenä ei siitä tapaamisesta jää hyviä fiilareita eli tekevät itsellee hallaa olemalla muuta kun mitä on.

Sama tietysti koskee miehiä mutta minulla ei ole niistä tietenkää kokemusta.
        Naiset olkaa sitä mitä olette niin trefiit saa jatkoa helpommin.

• seuranetsijä

Minkä tapaisia asioita miehen kannattaa kertoa/jättää kertomatta profiilissaan, kun hän etsii seksiseuraa? Eli mitkä seikat ovat oleellisia, mitkä epäoleellisia?

• * haukotus

Öööö.... miten olisi, jos kirjoitat sitä mitä olet todellisuudessa hakemassa ?! Miksi ilmoitus pitäisi kirjoittaa kontinkielellä, kun luultavasti aikuiset ihmiset osaavat sanoa myös ääneen kiertelemättä ja kaartelematta, että ovat etsimässä vain seksiseuraa. Mikä tässä yhtälössä on niin erikoista, ettei se teille tyhmemmille mene jakoon ?

Esimerkki: Jos olen ravintolassa syömässä, ja tahdon ruokaani lisää suolaa, miksi pyytäisin sokeria ?

• seuranetsijä
        * haukotus kirjoitti:

Öööö.... miten olisi, jos kirjoitat sitä mitä olet todellisuudessa hakemassa ?! Miksi ilmoitus pitäisi kirjoittaa kontinkielellä, kun luultavasti aikuiset ihmiset osaavat sanoa myös ääneen kiertelemättä ja kaartelematta, että ovat etsimässä vain seksiseuraa. Mikä tässä yhtälössä on niin erikoista, ettei se teille tyhmemmille mene jakoon ?

Esimerkki: Jos olen ravintolassa syömässä, ja tahdon ruokaani lisää suolaa, miksi pyytäisin sokeria ?

Mistä moiset oletukset, että kierrellä ja kaarrella tahtoisin? Käsittämätöntä, öärh.
        En todellakaan ole pyytämässä kontinkielistä versiota, vaan juuri sellaista suoraa ja selkeää, joka toimii.

Profiilissa ei voi kertoa kaikkea itsestään eikä siitä mitä on hakemassa. Siksi on valikoitava, mitä kertoo ja mitä ei. Mikä tässä yhtälössä on niin erikoista, ettei se mene jakoon ?

"Etsin vain seksiseuraa" on tuskin paras profiili-ilmoitus. Eiköhän siihen kannata lisätä jotain. Mitä?

• Pilke silmäkulmaan
        seuranetsijä kirjoitti:

Mistä moiset oletukset, että kierrellä ja kaarrella tahtoisin? Käsittämätöntä, öärh.
        En todellakaan ole pyytämässä kontinkielistä versiota, vaan juuri sellaista suoraa ja selkeää, joka toimii.

Profiilissa ei voi kertoa kaikkea itsestään eikä siitä mitä on hakemassa. Siksi on valikoitava, mitä kertoo ja mitä ei. Mikä tässä yhtälössä on niin erikoista, ettei se mene jakoon ?

"Etsin vain seksiseuraa" on tuskin paras profiili-ilmoitus. Eiköhän siihen kannata lisätä jotain. Mitä?

millainen rakastaja olisit ja millaista kumppania olet etsimässä. Jos olet valmis myös muunlaiseen toimintaan, kerro miten tutustuminen sinun mielestäsi voisi tapahtua ennen ensimmäistä intiimiä hetkeä.
        Menestystä etsintääsi

• AintFckingAlBundy
        seuranetsijä kirjoitti:

Tuon kysymyksen voi ymmärtää tahallaan väärin.

Kylä meitä miehiäkin on ja ihan fiksuja sellaisia jotka voisivat tosi rakkauden puuttuessa hakea vain seksiseuraa, ei sitä tarvitse peitellä.
        Närkästyneet vastaukset tähän uteluun paljastavat sen että joitain vituttaa se että menit paljastamaan sen minkä jokainen jo muutenkin tietää; kaikki miehet eivät ole niitä prinssejä valkoisella ratsulla..

Mutta mies ei vain näytä saavan sanoa mitä hakee. Kun itse teen oman "turn on" listani ominaisuuksista mitä haluat naiselta niin se vaikuttaa lähinnä vitsiltä.

Muijat voivat tehdä -ja tekevätkin- sen ilman samaa efektiä.

Kuinka moni nainen tai tyttö deittipalveluissa hakeekaan pitkää miestä?
        En ole PITKÄ mutta en lyhytkään. Itse asiassa pidempi kuin suurin osa niistä tytöistä joten asia ei hirveän pahasti haittaa mutta olenpahan vain pistänyt asian merkille.

Koko tämä peli on naurettavaa. Muijat hakee pitkää miestä tajuamatta ollenkaan miksi. Heitetään vain että "no kun tykkään pitkistä miehistä" tai "ne on vaan niin hotteja".

Mutta ei ajatella MIKSI niistä tykätään. Syynähän ovat suvun jatkamiseen liittyvät vietit. Se eläin joka vielä on ihmisissä.
        Sitä halutaan kykenevää suojelijaa tulevalle perheelle. Puhdasta luolamiesmeininkiä siis edelleen.

Samoja peruja on miesten hinku isotissisten ja pyöreäperseisten muijien perään mutta sitä ei saa ääneen sanoa.
        Miksi naiset sitten saavat vaatia sitä pitkää ja harteikasta miestään leimautumatta miksikään?

Sen ei pitäisi olla yhtään vähempää sallittua niissä deittailun kirjoittamattomissa laeissa kuin miesten naisille asettamat muotovaatimuksetkaan.

Nyt siihen kysymykseen. En osaa vastata siihen. Jos osaisin niin käyttäisin niitä neuvoja itsekin.
        Veikkaisin kuitenkin että kaikkea ei saa sanoa eikä asettaa niitä ulkonäkövaatimuksia jos haluaa jotain tuloksia.

• vinkki vaan

Kylä meitä miehiäkin on ja ihan fiksuja sellaisia jotka voisivat tosi rakkauden puuttuessa hakea vain seksiseuraa, ei sitä tarvitse peitellä.
        Närkästyneet vastaukset tähän uteluun paljastavat sen että joitain vituttaa se että menit paljastamaan sen minkä jokainen jo muutenkin tietää; kaikki miehet eivät ole niitä prinssejä valkoisella ratsulla..

Mutta mies ei vain näytä saavan sanoa mitä hakee. Kun itse teen oman "turn on" listani ominaisuuksista mitä haluat naiselta niin se vaikuttaa lähinnä vitsiltä.

En ole PITKÄ mutta en lyhytkään. Itse asiassa pidempi kuin suurin osa niistä tytöistä joten asia ei hirveän pahasti haittaa mutta olenpahan vain pistänyt asian merkille.

Koko tämä peli on naurettavaa. Muijat hakee pitkää miestä tajuamatta ollenkaan miksi. Heitetään vain että "no kun tykkään pitkistä miehistä" tai "ne on vaan niin hotteja".

Mutta ei ajatella MIKSI niistä tykätään. Syynähän ovat suvun jatkamiseen liittyvät vietit. Se eläin joka vielä on ihmisissä.
        Sitä halutaan kykenevää suojelijaa tulevalle perheelle. Puhdasta luolamiesmeininkiä siis edelleen.

Samoja peruja on miesten hinku isotissisten ja pyöreäperseisten muijien perään mutta sitä ei saa ääneen sanoa.
        Miksi naiset sitten saavat vaatia sitä pitkää ja harteikasta miestään leimautumatta miksikään?

Sen ei pitäisi olla yhtään vähempää sallittua niissä deittailun kirjoittamattomissa laeissa kuin miesten naisille asettamat muotovaatimuksetkaan.

Nyt siihen kysymykseen. En osaa vastata siihen. Jos osaisin niin käyttäisin niitä neuvoja itsekin.
        Veikkaisin kuitenkin että kaikkea ei saa sanoa eikä asettaa niitä ulkonäkövaatimuksia jos haluaa jotain tuloksia.

Niin että mites kertoisitte että vaan pillua haluatte!
        No hei kuulkaa pöhköpäät, onhan niitä maksullisia naisia aivan sitä varten.
        Menkää sinne niin kukaan ei pety.
        Vai ootteko vain saitureita ja haluutte pillua ILMASEKSI!?
        Sanokaa vain suoraan niin ei tartte teille vastailla.

• n30

niin laita vetävä kuva ja kerro profiilissa, etää et juuri nyt hae vakavaa suhdetta

• jos sais kerran ....
        vinkki vaan kirjoitti:

Niin että mites kertoisitte että vaan pillua haluatte!
        No hei kuulkaa pöhköpäät, onhan niitä maksullisia naisia aivan sitä varten.
        Menkää sinne niin kukaan ei pety.
        Vai ootteko vain saitureita ja haluutte pillua ILMASEKSI!?
        Sanokaa vain suoraan niin ei tartte teille vastailla.

Itse käyn maksullisissa naisissa n.kuukauden välein.Satkulla pääsee paineet poistamaan.Ja ovat ne tytöt sitten kauniita.Kuka sitä tumputtamalla jaksaa pitemmän päälle.Hakusessa on kuitenkin surustelusuhde.Jaksaa etsiä rauhassa kun ei ole puutteessa.

• ööööööööööh

minusta meillä kaikilla on oikeus määritellä, niin visuaaliset kuin henkisetkin ominaisuudet, millaisen ihmisen kanssa me arkemme haluamme jakaa. Mihin valinnat tai paremminkin kriteerit sitten perustuvat, niin minusta olet täysin oikeassa, evoluutiopsykologiaan. ns. kemiakin perustuu siihen että mm. hajun perusteella me tunnistamme vastapuolesta ne geenit jotka täydentävät ja vahvistavat omiamme.

Kun teet selkeän määrityksen millaista naista ja mihin tarkoitukseen niin muista yksi pieni juttu ... me ihmiset mielämme asioita eri tavalla. Se mikä on sinusta normaali voi olla jonkun mielestä hoikka ja päin vastoin. Naiset voivat olla hyvinkin kriittisiä omasta ulkonäöstään ja voivat mieltää olevansa paljon vähemmän kuin sitten sinun silmissäsi todellisuudessa ovat. Minä en ainakaan ota yhteyttä nihiin jotka määrittelevät painon ja pituuden niin että painoindeksi variaatiossa jää alle 20 ja silti minä olen normaali painoinen. Tosin on myös niitä naisia ja miehiä jotka sanovat olevansa normaali painoisia tai kokoisia ja todellisuudessa näin ei ole.

Määritelmä "joskus" on myös hyvinkin laaja, joilekkin se tarkoittaa joitakin kertoja vuodessa kun taas toiset mieltävät sen kahdesti viikossa .. ..

Minusta, siis minun pienessä täydellisessä maailmassa meidän jokaisen tulisi kertoa rehelliseti mitä me haemme. Senkin uhalla että määrä mistä sitten lopulta valitsemme onkin pienempi. Minä uskon siihen että siinä missä on miehiä on myös naisia jotka hakevat pelkkää seksiä, ilman sitoutumista. Parhaiten ja nopeiten saavutat lopputuloksen kun esität suoraan haluavasi pelkästään seksi niin varmasti löytyy se toinen osapuoli joka haluaa sinun kanssasi samaa. Jos esität etsiväsi jotain muuta niin silloin joudut viestin toisensa perään lämmitellä ja "voidella", voittaa luottamus ja tuottaa toiselle pettymyksen sekä sydän suruja!

Laitampa tähän samalla:
        Kuvan laitaminen profiiliin aiheuttaa kyllä viestien monin kertaistumisen mutta viestien laatu onkin sitten aivan ala-arvoista roskaa. Eikä ole mitään väliä vaikka olisi kuva missä näkyy vain kasvot ja muuten on verhottuna esim. takilla.

Miehille vinkki:
        Olkaa ystävällisiä ja lukekaa naisten ilmoitukset, jos nainen hakee elämänkumpania niin jättäkää laittamatta heille seksi ehdottelu -viestejä. Siinä tuhlaatte omaa aikaanne sekä vastaanottajan aikaa ja on olemassa mahdollisuus että kyseinen viestin vastaanottaja pahoittaa törkyviestistänne mielensä!!!

Tämä oli aikalailla moneen viestiin lisä pohdintaa ja minun omakohtaisia näkemyksiä kokemusten kautta eikä ole tarkoitettu kenelekkään henkilökohtaiseki sormen osoitukseksi!

• Nuorimies.

Itse annan sellaisen vinkin miehille sekä naisille, että ei kannata liikaa mainostaa omia negatiivisia puolia.
      Tottakai kannattaa ja pitää olla rehellinen mutta liika rehellisyys ei kannata.

Ei kannata myöskään mollata ketään profiilissa. Itse olen monesti ohittanut sellaisten naisten profiilit joissa nainen haukkuu sellaisia miehiä joista hän ei pidä.
      Toisten mollaamisella antaa vain huonon kuvan itsestään ja saattaa helposti karkoittaa niitä kiinnostavia kumppaniehdokkaita.

• schimmel

Toinen ääripää on sitten yltiöpositiivisuus. Liian monen naisen profiili tuntuu olevan kirjoitettu kuin hassispäissään.

Siis jotain tällaista: "Liitelen läpi elämän ja nautin aah auringosta, hymyni on valloittava ja herkuttelen joka hetkellä. Ystäviä minulla on tuhat ja kaikki on täydellistä. Vain sinä puutut, ihana mies, joka saat polveni notkahtamaan pelkällä katseellasi."

• AintFckingAlBundy2

Hehheh... noita "Olen hankala ja itsepäinen" profiileja on tullut vastaan aika monta.

Kuka oikeasti haluaisi ehdoin tahdoin sellaisen? Siis pelkän stressiä aiheuttavan jatkuvaa riitaa täynnä olevan suhteen?

Ja miksi muijat kuvittelee sen olevan jotenkin hienoa että on hankala, itsepäinen, jääräpäinen jnejne.?

Ollaanko sitä "isin tyttöjä" joille on sanottu pienenä että pitää olla vahva ja kova että pärjää elämässä?

Vai ovatko isät jotka ovat halunneet pojan yrittäneet kasvattaa tyttärestään sellaista? Vai onko syynä hollywoodista ja listahittitehtaista peräisin oleva girlpower vamppi look ja asenne?

Vai onko kysynnän ja tarjonnan laki niin epäsuhtainen nykyään että tytöt voivat heittäytyä niin hankalaksi kuin vain onnistuu ilman että se edes heikentää potentiaalia parisuhdemarkkinoilla? (Mitä väliä jos 50 vonkaajaa jää pois kun on toiset 50 jonossa?).

• Nams<3

Tämä voi olla typerä kysymys mutta:

Tietääks kukaan onko Netticupidolla jossain profiilia? *wink ;)

• seuranetsijä

Kun haetaan parisuhdeseuraa, ei profiilin laiteta ainoastaan, että "etsin pelkkää parisuhdeseuraa". Samoin,
      kun haetaan seksiseuraa, ei profiiliin laiteta anoastaan, että "etsin pelkkää seksiseuraa". Molemmissa tapauksissa on hyvä kertoa jotain muutakin (rehellistä) itsestä ja siitä, mitä hakee.

Mikä on oleellista, kun hakee seksiseuraa? Onko parasta kertoa juuri samoista seikoista kuin parisuhdettakin etsiessä, esim. tulevaisuuden haaveista, arvoista, edellisistä suhteista yms.?

• Sannikaks

Selkokielinen teksti vähentäisi väärinymmärryksiä ja turhia kontakteja ja toiveita.

• seuranetsijä
        Sannikaks kirjoitti:

Selkokielinen teksti vähentäisi väärinymmärryksiä ja turhia kontakteja ja toiveita.

Ei voi kirjoittaa täsmälleen samasta syystä kuin miksi parisuhdeseuraa etsivä ei kirjoita, että hakee parisuhdeseuraa. Eli: voi toki kirjoittaa, MUTTA SE EI RIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Siksihän täällä näitä neuvoja annetaan ja vaihdetaan.

• Sannikaks
        seuranetsijä kirjoitti:

Ei voi kirjoittaa täsmälleen samasta syystä kuin miksi parisuhdeseuraa etsivä ei kirjoita, että hakee parisuhdeseuraa. Eli: voi toki kirjoittaa, MUTTA SE EI RIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Siksihän täällä näitä neuvoja annetaan ja vaihdetaan.

Jos hakee seksiseuraa, niin ei kai silloin tarvitse jaaritella tulevaisuuden haaveista tai arvoista, vaan asioista joilla on merkitystä seksissä. Eli millaisesta seksistä pidät, mikä kiihottaa, miten usein haluat seksiä? Ja yrittää myydä itseäsi "unelmien seksikumppanina"; komea, kestävä, huomaavainen, taitava, herkkä, intohimoinen, jne.

• seuranetsijä
        Sannikaks kirjoitti:

Jos hakee seksiseuraa, niin ei kai silloin tarvitse jaaritella tulevaisuuden haaveista tai arvoista, vaan asioista joilla on merkitystä seksissä. Eli millaisesta seksistä pidät, mikä kiihottaa, miten usein haluat seksiä? Ja yrittää myydä itseäsi "unelmien seksikumppanina"; komea, kestävä, huomaavainen, taitava, herkkä, intohimoinen, jne.

Menihän se näemmä ymmärrykseen saakka. Luulisi noiden seksikumppaniominaisuuksien muuten olevan vieläkin tärkeämpiä parisuhteessa, jossa yksiavioisen mielenkiinnon olisi tarkoitus säilyä vuosikymmeniä. Eikö sillä sitten ole niin väliä, mikä on seksikumppanin sosiaalinen status, varalllisuus, rikosrekisteri/hyväntekeväisyysharrastukset tms.? Eikö miehen luonteella ole niin väliä, kun nainen valikoi seksikumppania, "käsittelytaidoilla" pelkästäänkö?

• sannikaks
        seuranetsijä kirjoitti:

Menihän se näemmä ymmärrykseen saakka. Luulisi noiden seksikumppaniominaisuuksien muuten olevan vieläkin tärkeämpiä parisuhteessa, jossa yksiavioisen mielenkiinnon olisi tarkoitus säilyä vuosikymmeniä. Eikö sillä sitten ole niin väliä, mikä on seksikumppanin sosiaalinen status, varalllisuus, rikosrekisteri/hyväntekeväisyysharrastukset tms.? Eikö miehen luonteella ole niin väliä, kun nainen valikoi seksikumppania, "käsittelytaidoilla" pelkästäänkö?

Ei ole väliä. Miksi seksikumppanin varallisuus tai rikosrekisteri vaikuttaisivat mihinkään? Kun kyse on pelkästä seksistä, en hae kokonaista ihmistä.

Seksikumppanin kanssa harrastetaan seksiä, ei sitä tarvitse esitellä kavereille, lapsille tai sukulaisille, tai viedä muutenkaan ihmisten ilmoille. Tietenkin asiallinen kohtelias käytös, siistit vaatteet ja jonkinlainen keskustelutaito on eduksi (small talk).

Parisuhde on eri asia, silloin kummallakin pitäisi olla mielenkiintoa "seksikumppanitaitojen" kehittämiseen ja yhdessä uuden oppimiseen.

• seuranetsijä
        sannikaks kirjoitti:

Ei ole väliä. Miksi seksikumppanin varallisuus tai rikosrekisteri vaikuttaisivat mihinkään? Kun kyse on pelkästä seksistä, en hae kokonaista ihmistä.

Seksikumppanin kanssa harrastetaan seksiä, ei sitä tarvitse esitellä kavereille, lapsille tai sukulaisille, tai viedä muutenkaan ihmisten ilmoille. Tietenkin asiallinen kohtelias käytös, siistit vaatteet ja jonkinlainen keskustelutaito on eduksi (small talk).

Parisuhde on eri asia, silloin kummallakin pitäisi olla mielenkiintoa "seksikumppanitaitojen" kehittämiseen ja yhdessä uuden oppimiseen.

Niin, ajattelin että miehen sosiaalinen status saattaisi vaikuttaa siihen, miten seksikkääksi ja puoleensavetäväksi nainen miehen kokee. Edelleen joidenkin naisten olen kuullut sanovan, että lapsista pitävä mies on seksikäs. Tai että vain luotettava mies voi olla seksikäs. Yms. Siksi hieman yllätyin kommentistasi.

Miehellähän se menee yleensä niin, että mitä parempaa vaimomateriaalia nainen on, sitä seksikkäämmäksi ja puoleensavetävämmäksi mies naisen kokee.

• Sannikaks
        seuranetsijä kirjoitti:

Niin, ajattelin että miehen sosiaalinen status saattaisi vaikuttaa siihen, miten seksikkääksi ja puoleensavetäväksi nainen miehen kokee. Edelleen joidenkin naisten olen kuullut sanovan, että lapsista pitävä mies on seksikäs. Tai että vain luotettava mies voi olla seksikäs. Yms. Siksi hieman yllätyin kommentistasi.

Miehellähän se menee yleensä niin, että mitä parempaa vaimomateriaalia nainen on, sitä seksikkäämmäksi ja puoleensavetävämmäksi mies naisen kokee.

älykkyys ja huumorintaju ovat MINUSTA seksikkäitä ominaisuuksia. Eli jos hakisin seksiseuraa niin pilkahdus älyä ja huumoria profiilissa vetoaisi.

Sosiaalinen status, luotettavuus ja lapsista pitäminen vaikuttavat kun haetaan kokonaisvaltaista "oikeaa" parisuhdetta.

• Toinen nainen
        seuranetsijä kirjoitti:

Seuranetsijä:
        >>Niin, ajattelin että miehen sosiaalinen status saattaisi vaikuttaa siihen, miten seksikkääksi ja puoleensavetäväksi nainen miehen kokee. Edelleen joidenkin naisten olen kuullut sanovan, että lapsista pitävä mies on seksikäs. Tai että vain luotettava mies voi olla seksikäs.>>
        >>Miehellähän se menee yleensä niin, että mitä parempaa vaimomateriaalia nainen on, sitä seksikkäämmäksi ja puoleensavetävämmäksi mies naisen kokee. >>

Sinulle taitaa olla jotenkin epäselvää, mikä ero on seksiseuralla ja parisuhteella?

Aviomies- ja vaimoehdokkaan täytyy tietysti olla myös seksikäs, mutta se ei riitä. Seksikumppanille se melko pitkälle riittää. Toisaalta kaikki ominaisuudet, joia ihminen saattaa kumppanissaan arvostaa, eivät ole "seksikkyyttä".

Lapsista pitämisellä ja seksikkyydellä ei tietenkään ole yhtään mitään tekemistä keskenään. Jos joku nainen on tuollaista sanonut, niin hän on luultavasti tarkoittanut, että lapsista pitävä mies on kiinnostava parisuhdemielessä. "Seksikäs" vain on niin kiva seksikäs sana, jota hoetaan naistenlehdissä.

Sitäpaitsi minusta on aika typerää sanoa pitävänsä lapsista. Kuten Juban Wagner-sika totesi, lapsethan ovat erilaisia. Sama kun ilmoittaisi pitävänsä aikuisista.

Varallisuudella ei ole mitään väliä seksisuhteessa, paitsi jos kysymys on maksullisista seksipalveluista. Sosiaalisella statuksella on väliä siinä tapauksessa, että on tarkoitus viettää yhdessä aikaa sosiaalisissa ympyröissä, ei juuri muuten. Kunhan nyt ei olla niin eri maailmoista, ettei mitään yhteistä puheenaihetta löydy.

Luonne taas on tietenkin tärkeä ominaisuus missä tahansa ihmissuhteessa, myös seksisuhteessa. Ääliötä ei jaksa normaali ihminen tapailla, vaikka olisi millainen seksipeto. Eli olen samaa mieltä kuin Sannikaks, että älyä ja huumorintajua pitäisi löytyä.

Tämä tietysti koskeee vain meitä älykkäitä ja huumorintajuisia naisia, muuntyyppisillä on varmaan eri käsitys toivottavasta luonteesta. Vastaavasti yksi tykkää rauhallisesta luonteenlaadusta, toinen touhottavasta pälpättäjästä, jne. Yleensäkään ei ole mitään standardisettiä, joka puree kaikkiin naisiin, me kun olemme erilaisia. Monet eivät tajua tätä vaan luulevat että naiset ovat kaikki yhtä ja samaa kloonia ja olettavat uuden naisen pitävän samoista asioista kuin edellinen. Hyvässä lykyssä vielä ihmettelevät, että Maija tykkäsi shoppailla mutta Liisa onkin semmoinen kulutuskriittinen ituhippi, joten kyllä ne naiset sitten ovat ristiriitaisia ja epäloogisia. Sitten ei tarvitse ihmetellä miksi ei flaksi käy.

Ja siihen profiiliin ei sitten tietenkään kannata kirjoittaa, että "olen älykäs ja huumorintajuinen", vaan jotain sellaista mistä se käy ilmi. Että mitäkö? No se sinun pitää keksiä itse.

• seuranetsijä
        Toinen nainen kirjoitti:

Seuranetsijä:
        >>Niin, ajattelin että miehen sosiaalinen status saattaisi vaikuttaa siihen, miten seksikkääksi ja puoleensavetäväksi nainen miehen kokee. Edelleen joidenkin naisten olen kuullut sanovan, että lapsista pitävä mies on seksikäs. Tai että vain luotettava mies voi olla seksikäs.>>
        >>Miehellähän se menee yleensä niin, että mitä parempaa vaimomateriaalia nainen on, sitä seksikkäämmäksi ja puoleensavetävämmäksi mies naisen kokee. >>

Sinulle taitaa olla jotenkin epäselvää, mikä ero on seksiseuralla ja parisuhteella?

Aviomies- ja vaimoehdokkaan täytyy tietysti olla myös seksikäs, mutta se ei riitä. Seksikumppanille se melko pitkälle riittää. Toisaalta kaikki ominaisuudet, joia ihminen saattaa kumppanissaan arvostaa, eivät ole "seksikkyyttä".

Lapsista pitämisellä ja seksikkyydellä ei tietenkään ole yhtään mitään tekemistä keskenään. Jos joku nainen on tuollaista sanonut, niin hän on luultavasti tarkoittanut, että lapsista pitävä mies on kiinnostava parisuhdemielessä. "Seksikäs" vain on niin kiva seksikäs sana, jota hoetaan naistenlehdissä.

Sitäpaitsi minusta on aika typerää sanoa pitävänsä lapsista. Kuten Juban Wagner-sika totesi, lapsethan ovat erilaisia. Sama kun ilmoittaisi pitävänsä aikuisista.

Varallisuudella ei ole mitään väliä seksisuhteessa, paitsi jos kysymys on maksullisista seksipalveluista. Sosiaalisella statuksella on väliä siinä tapauksessa, että on tarkoitus viettää yhdessä aikaa sosiaalisissa ympyröissä, ei juuri muuten. Kunhan nyt ei olla niin eri maailmoista, ettei mitään yhteistä puheenaihetta löydy.

Luonne taas on tietenkin tärkeä ominaisuus missä tahansa ihmissuhteessa, myös seksisuhteessa. Ääliötä ei jaksa normaali ihminen tapailla, vaikka olisi millainen seksipeto. Eli olen samaa mieltä kuin Sannikaks, että älyä ja huumorintajua pitäisi löytyä.

Tämä tietysti koskeee vain meitä älykkäitä ja huumorintajuisia naisia, muuntyyppisillä on varmaan eri käsitys toivottavasta luonteesta. Vastaavasti yksi tykkää rauhallisesta luonteenlaadusta, toinen touhottavasta pälpättäjästä, jne. Yleensäkään ei ole mitään standardisettiä, joka puree kaikkiin naisiin, me kun olemme erilaisia. Monet eivät tajua tätä vaan luulevat että naiset ovat kaikki yhtä ja samaa kloonia ja olettavat uuden naisen pitävän samoista asioista kuin edellinen. Hyvässä lykyssä vielä ihmettelevät, että Maija tykkäsi shoppailla mutta Liisa onkin semmoinen kulutuskriittinen ituhippi, joten kyllä ne naiset sitten ovat ristiriitaisia ja epäloogisia. Sitten ei tarvitse ihmetellä miksi ei flaksi käy.

Ja siihen profiiliin ei sitten tietenkään kannata kirjoittaa, että "olen älykäs ja huumorintajuinen", vaan jotain sellaista mistä se käy ilmi. Että mitäkö? No se sinun pitää keksiä itse.

Seksi- ja parisuhdeseuran ero ei ole mitenkään epäselvää.

Mutta se on hieman epäselvää, pitääkö seksisuhteeseen olla jotenkin vieläkin seksikkäämpi mies kuin parisuhteeseen. Naisen ei tarvitse olla, tietenkään - parisuhteeseen vaaditaa vähintään yhtä paljon myös seksikkyyden osalta.

Pohdit kovin järkevästi varallisuuden ja statuksen merkitystä. Olettamukseni oli, että nämä todella nostavat miehen seksikkyyttä ja kolahtavat naisen tiedostamattomaan, koska ne kertovat vahvuudesta ja menestyksestä, vaikka tietoisella tasolla nainen pystyykin järkeilemään, ettei noilla seikoilla pitäisi olla väliä.

• Toinen nainen
        seuranetsijä kirjoitti:

Seksi- ja parisuhdeseuran ero ei ole mitenkään epäselvää.

Mutta se on hieman epäselvää, pitääkö seksisuhteeseen olla jotenkin vieläkin seksikkäämpi mies kuin parisuhteeseen. Naisen ei tarvitse olla, tietenkään - parisuhteeseen vaaditaa vähintään yhtä paljon myös seksikkyyden osalta.

Pohdit kovin järkevästi varallisuuden ja statuksen merkitystä. Olettamukseni oli, että nämä todella nostavat miehen seksikkyyttä ja kolahtavat naisen tiedostamattomaan, koska ne kertovat vahvuudesta ja menestyksestä, vaikka tietoisella tasolla nainen pystyykin järkeilemään, ettei noilla seikoilla pitäisi olla väliä.

Ahaa, ehkä ymmärsin sitten hiukan väärin kysymyksesi.

Kyllä, seksisuhteeseen naiset yleensä haluavat nimenomaaan seksikkään miehen, siis komean ja fyysisesti kiihottavan. Parisuhteessa taas tarvitaan muita, tärkeämpiä ominaisuuksia kuten kyky ja halu huolehtia lasten toimeentulosta ja ylipäänsä luotettavuus. Koska kaikkea ei voi saada, haetun suhteen tyyppi vaikuttaa siihen mitä ominaisuuksia painotetaan enemmän ja mistä voi tinkiä.

Siinäkin on perää, että tiedostamattomasti varallisuus ja sosiaalinen asema vaikuttavat siihen, miten seksikkääksi nainen miehen kokee, vaikka niillä ei käytännössä ja järjellä ajatellen ole merkitystä. Törkeästi kärjistäen voi melkein sanoa, että naaraat haluavat paritella sen koreimman alfauroksen kanssa, jota kaikki muutkin haluavat, mutta aviomieheksi he haluavat sen kiltin ja uskollisen miehen. Mutta olisin silti sillä kannalla, että seksisuhteessa varallisuus silti vaikuttaa vähemmän kuin parisuhteessa, myös tiedostamattomalla tasolla.

Ketjun aihe koski sitä millainen nettideitti-profiili toimii. Tuollaisiin kysymyksiin suhtaudutaan järjellä ainakin ennen kuin on nähty livenä. Seksiseuraa etsivä nainen tuskin valikoi profiileja vuositulojen mukaan, jos vaikutus kerran on tiedostamaton.

Sitäpaitsi suomifilmit, kotiopettajattarenromaanit ja kansanperinne yleisesti on pullollaan tarinoita, joissa naisen intohimo kohdistuu siihen seksikkääseen persaukiseen reissumieheen (Tauno Palo) vaikka kilpakosijana olisi ison talon poika (Eino Kaipainen).

Toisaalta naimisissa olevista miehistä varakkailla on todennäköisemmin sivusuhteita kuin köyhemmillä. Eli jos nainen ryhtyy varatun miehen kakkosnaiseksi, silloin miehen on syytä olla edes keskituloinen.

Eli jälleen ne yksilölliset makumieltymykset ratkaisevat. Ja sekin, onko seksisuhde tarkoitettu lyhyt- vai pitkäaikaiseksi.

Ilmeisesti kysyt varsinaisesti sitä, kannattaako varallisuustiedot ilmoittaa profiilissa jos hakee vain seksiseuraa? a) jos on rikas b) jos on köyhä?

Ehkä on paras jättää kokonaan ilmoittamatta, olipa rikas tai köyhä. Jos se naista kiinnostaa, sopii arvuutella ja sehän voi olla molemmista hauskaa.

Sama juttu sen lapsijutun kanssa. Profiilissa ei pidä lässyttää pitävänsä lapsista, mutta livetreffeillä voi ohimennen kiinnittää huomiota johonkin näköpiirissä olevaan lapseen. Jos vaikuttaa siltä, että nainen lämpenee tällaisesta, voi vaikka ruveta kaverin tai sukulaisen lapsenvahdiksi ja kutsua nainen treffeillle vaikka sirkukseen tai tivoliin. Tämmöiset siis heti alkuun, ennen kuin siihen seksisuhteeseen on ryhdyttty. Ja jos nainen ei tunnukaan lämpenevän "seksikkäälle" lapsiystävällisyydellesi, niin sitten pitää tietysti unohtaa vaihe 2.

• LoveMaisteri

Tunnen muutamia pareja, jotka tavanneet netin kautta. Kaikilla oli kuva ilmossa!
      Jotenkin käsittämätöntä millaisia selityksiä ihmisillä on, kun eivät kehtaa näyttää kasvojaan.
      Joka toinen voisi vedota ammattiin tms.
      Itselläni kävi hyvä viuhka aikoinaan kuvallisena.

• E-kontaktista

Feikkejä profiileja karsitaan! E-kontakti halusi nimenomaan pitää pimennossa sen että en ollut maksanut maksua, enkä siis pysty vastaamaan saamiini viesteihin, saati sitten lukemaan. Sain varoituksen, mutta siinä ei pyydetty minua poistumaan tai maksamaan, vaan kiellettyä oli ilmoittaa, että sorry, en ole maksanut, enkä voi siksi vastata. Että silleen... Kusetuksen makua.

• pelkkä p

Huomasin saman.
        Et voi poistaa profiilia (koska silloin vähenee käyttäjä määrä -1: nehän leveilee suurilla käyttäjä määrillä).
        Vaikka löytäsit aviopuolison: profiili jää oleskelemaan "täkynä".
        ... siis: kannataa vissin vetää tyhjäksi koko sivu ?????????? vai?
        Ei sieltä oikeasti ketään löydä. Suurin osa käyttäjistä on varmaan samanlailla pettyneitä.
        Luvatiin alunperin ilmaista aikaa 3 päivää... kiva että profiilin tarkistamiseen meni sekin aika.
        Kusetuksen maku

• Kiesus!
        pelkkä p kirjoitti:

Huomasin saman.
        Et voi poistaa profiilia (koska silloin vähenee käyttäjä määrä -1: nehän leveilee suurilla käyttäjä määrillä).
        Vaikka löytäsit aviopuolison: profiili jää oleskelemaan "täkynä".
        ... siis: kannataa vissin vetää tyhjäksi koko sivu ?????????? vai?
        Ei sieltä oikeasti ketään löydä. Suurin osa käyttäjistä on varmaan samanlailla pettyneitä.
        Luvatiin alunperin ilmaista aikaa 3 päivää... kiva että profiilin tarkistamiseen meni sekin aika.
        Kusetuksen maku

Etkö voi vähän Panostaa! Vai menetkö konkkaan parista egestä?

• Kiesus!

Maksa ja lopeta ruikutus.

• e-kontaktista
        Kiesus! kirjoitti:

Maksa ja lopeta ruikutus.

En halunnut edes maksaa, aikomukseni ei edes ollut maksaa. Halusin vain nähdä millaisia ilmoituksia siellä on, että kannattaako edes maksaa. Ja kun totesin, että ei kannata, niin silti sitä ei saa mainita ilmoituksessa. Olen tuon toisen yllä olevan kanssa ihan samaa mieltä, että sinne jätetään ilmoituksia, jotta olisi sellainen kuva että siellä olisi paljon ihmisiä.

Oikeasti kourallinen oli käynyt pienemmällä paikkakunnalla katsomassa samana päivänä tai edes parin päivän sisällä omaa postiaan, siis ollut kirjautuneena, mutta monta sivullista on niiden lisäksi ilmoituksia, joissa sitten lukee että henkilö ei ole kirjautunut kuukauteen..

Valitus koski deittipalvelun toimintaa, kun Nettikupido suitsuttaa, että sivustoilla poistetaan feikkiprofiileja, niin vastaukseni oli siihen että paskanmarjat, oma kokemus on ihan muuta, deittisivusto haluaa että ilmoituksia olisi mahdollisimman paljon, vaikkei ihmiset edes olisi maksaneet, ja on tehneet ilmoituksen vain tsekatakseen, että mikä se palvelu on. Sitä että ei ole maksanut, ei saa mainita... Siis miksiköhän?

Poistin ilmoituksen, mutta kyllä nyt vähän epäilyttää, että poistuikohan se oikeasti vai kekkuloikohan se siellä edelleen täkynä miehille.

• Kiesus!
        e-kontaktista kirjoitti:

En halunnut edes maksaa, aikomukseni ei edes ollut maksaa. Halusin vain nähdä millaisia ilmoituksia siellä on, että kannattaako edes maksaa. Ja kun totesin, että ei kannata, niin silti sitä ei saa mainita ilmoituksessa. Olen tuon toisen yllä olevan kanssa ihan samaa mieltä, että sinne jätetään ilmoituksia, jotta olisi sellainen kuva että siellä olisi paljon ihmisiä.

Oikeasti kourallinen oli käynyt pienemmällä paikkakunnalla katsomassa samana päivänä tai edes parin päivän sisällä omaa postiaan, siis ollut kirjautuneena, mutta monta sivullista on niiden lisäksi ilmoituksia, joissa sitten lukee että henkilö ei ole kirjautunut kuukauteen..

Valitus koski deittipalvelun toimintaa, kun Nettikupido suitsuttaa, että sivustoilla poistetaan feikkiprofiileja, niin vastaukseni oli siihen että paskanmarjat, oma kokemus on ihan muuta, deittisivusto haluaa että ilmoituksia olisi mahdollisimman paljon, vaikkei ihmiset edes olisi maksaneet, ja on tehneet ilmoituksen vain tsekatakseen, että mikä se palvelu on. Sitä että ei ole maksanut, ei saa mainita... Siis miksiköhän?

Poistin ilmoituksen, mutta kyllä nyt vähän epäilyttää, että poistuikohan se oikeasti vai kekkuloikohan se siellä edelleen täkynä miehille.

Jos näihin juttuihin ei lähde täysillä, ei myöskään mitään löydä!
        Itse olin vain hetken e-kontaktissa ja sain mieheksi yllättävän paljon postia. Tosin kuvallisena, koska
        se on aina Se juttu netissä, sanovat muut kuvattomat mitä tahansa.
        Tiedän siellä olevan yllättävän paljon noita "ei ole kuukauteen ollut sivuilla"-tyyppejä, mutta so what!
        Siellä on paljon myös niitä, jotka ovat siellä aktiivisena.
        Niin, ja löysin kauniin ja mukavan naisen, mutta sitten iski live-elämä ja yllätti, ja nyt avoliitossa:)
        Ja ed.mainittu nainen ei nyt vaan sitten kuitenkaan ollut se oikee...Mutta kontakteja tuli ja paljon!
        24.sen kautta kehittelin myös muutaman suhteen..Mutmut pers.häiriöisiä on niin paljon maailmassa...

• e-kontaktista
        Kiesus! kirjoitti:

Jos näihin juttuihin ei lähde täysillä, ei myöskään mitään löydä!
        Itse olin vain hetken e-kontaktissa ja sain mieheksi yllättävän paljon postia. Tosin kuvallisena, koska
        se on aina Se juttu netissä, sanovat muut kuvattomat mitä tahansa.
        Tiedän siellä olevan yllättävän paljon noita "ei ole kuukauteen ollut sivuilla"-tyyppejä, mutta so what!
        Siellä on paljon myös niitä, jotka ovat siellä aktiivisena.
        Niin, ja löysin kauniin ja mukavan naisen, mutta sitten iski live-elämä ja yllätti, ja nyt avoliitossa:)
        Ja ed.mainittu nainen ei nyt vaan sitten kuitenkaan ollut se oikee...Mutta kontakteja tuli ja paljon!
        24.sen kautta kehittelin myös muutaman suhteen..Mutmut pers.häiriöisiä on niin paljon maailmassa...

Hyvä Jeesus,

väännän tämän vielä rautalangasta.

Eikö ilmoitusta saa tehdä katsoakseen, onko e-kontaktissa samat ihmiset kuin Suomi24:lla, siis vain katsoakseen että kannattako siitä maksaa? Ja koska heti kun tein ilmoituksen e-kontaktiin, alkoi sataa flirttejä ja viestejä, joita en pystynyt edes lukemaan, korjasin ilmoitukseni tekstiä, lisäsin sinne, että teille tiedoksi, jotka lähetätte minulle 5 flirttiä illassa, että en ole maksanut maksua, enkä pysty vastaamaan viesteihin. Silloin lähtähti varoitus, ylläpito ilmoitti, että sitä, että ei ole maksanut ei saa ilmoittaa...

Siitä jäi itselle sellainen fiilis, että homma on pitkälti kusetusta. Ja kirjoitin vastuksen aloittajan ekaan viestiin, että kuinka treffipalvelut ovat niin hyviä, kun niistä ylläpito poistaa feikkiprofiilit.

E-kontaktista ei tullut kuva että siellä pelataan reilua peliä.

Kysyisin vielä Jeesukselta, että oliko eka viestini todella niin epäselvä, että pointtini ei tullut selväksi, vai osuiko se johonkin arkaan paikkaan. Mieleeni tuli jopa, että oletko E-kontaktin ylläpidosta ;)

Vaan ei se mitään, nythän sain mahdollisuuden selittää kantani selkeämmin.

• netticupido
        e-kontaktista kirjoitti:

Hei! Itse tarkoitin feikeillä profiileilla huijareiden tai muuten selvästi valheellisten profiilien poistoa. E-kontaktin käytännöistä en valitettavasti osaa kertoa, mutta C-Daten/be2:n kautta profiilit deaktivoituvat automaattisesti jos jäsen ei kirjaudu sisään tietyn ajan kuluessa.

Terveisin, Netticupido

• ei luusereille
        e-kontaktista kirjoitti:

Hyvä Jeesus,

väännän tämän vielä rautalangasta.

Eikö ilmoitusta saa tehdä katsoakseen, onko e-kontaktissa samat ihmiset kuin Suomi24:lla, siis vain katsoakseen että kannattako siitä maksaa? Ja koska heti kun tein ilmoituksen e-kontaktiin, alkoi sataa flirttejä ja viestejä, joita en pystynyt edes lukemaan, korjasin ilmoitukseni tekstiä, lisäsin sinne, että teille tiedoksi, jotka lähetätte minulle 5 flirttiä illassa, että en ole maksanut maksua, enkä pysty vastaamaan viesteihin. Silloin lähtähti varoitus, ylläpito ilmoitti, että sitä, että ei ole maksanut ei saa ilmoittaa...

Siitä jäi itselle sellainen fiilis, että homma on pitkälti kusetusta. Ja kirjoitin vastuksen aloittajan ekaan viestiin, että kuinka treffipalvelut ovat niin hyviä, kun niistä ylläpito poistaa feikkiprofiilit.

E-kontaktista ei tullut kuva että siellä pelataan reilua peliä.

Kysyisin vielä Jeesukselta, että oliko eka viestini todella niin epäselvä, että pointtini ei tullut selväksi, vai osuiko se johonkin arkaan paikkaan. Mieleeni tuli jopa, että oletko E-kontaktin ylläpidosta ;)

Vaan ei se mitään, nythän sain mahdollisuuden selittää kantani selkeämmin.

Minusta tuo e-deittipalvelu toimii täydellisesti, minulla ei edes ole kuvaa ja postia pukkaa niin etten ehdi kaikkiin vastaamaan, enkä ole edes nuori, aika selvä taitaa kuitenkin profiilini olla.
        Tosin jankkaavat tuosta kuvasta hetipaikalla, en vain ole osannut sitä sinne laittaa, siis kysymys on vain taitamattomuudesta, ei halusta laittaa kuvaa, minulla on oikein kauniita kuvia, muttei tällä koneella.
        Niin että hyvin pyyhkii, en ymmärrä teidän haukkumisia ja valituksia ja tietenkin maksullinen deittipalvelu on maksettava, eiväthän noi maksut korkeita ole.
        Mene ilmaiseen suomi24:ään jos et maksaa halua, mitä ihmettä sitten tukit maksulliselle deittipalvelulle ja sitten tulet tänne haukkuun ja valittaan.
        Tommsta ei kyllä haluis ees tavata-ikinä.

• ........

oli pyhä tarkoitus etten naamaani näytä 24:lla. Viestejä ei tullut kuin pari hassua. Eilen sitten ajattelin, että laitampa sitten kuvan hetkeksi ainakin. Postilaatikko täyttyi tunnissa. Ei vaan huvita maksaa, että saisin lisää tilaa postilootaan. No otan kuvan pois ja keskustelen noiden kanssa ketkä jo viestittelikin. Liika on liikaa viesteissäkin :D

Tästä kyllä nyt huomaa, että kuva tekee ihmeitä

• mies30+

Kenelläkään miehellä ei käy noin.

• joku vaan....
        mies30+ kirjoitti:

Kenelläkään miehellä ei käy noin.

no jos on hyvän näköinen mies, niin varmaan käy samoin!

• mies30+
        joku vaan.... kirjoitti:

että mies saa tunnnissa kahtakymmentä viestiä, vaikka olisi paremman näköinen kuin 99 sadasta.

• Näkis vaan
        joku vaan.... kirjoitti:

Naiset elävät omassa hattaramaailmassaan ja kuvittelevat että kaikilla on yhtä helppoa kuin heillä. Joutuisittepa elämään edes muutaman viikon seuraa hakevana miehenä, niin tajuaisitte miten etuoikeutetussa asemassa olette.

• Kokemusta riittää
        Näkis vaan kirjoitti:

Naiset elävät omassa hattaramaailmassaan ja kuvittelevat että kaikilla on yhtä helppoa kuin heillä. Joutuisittepa elämään edes muutaman viikon seuraa hakevana miehenä, niin tajuaisitte miten etuoikeutetussa asemassa olette.

Mutta joskus kannattaa luopua tuosta "naisilla on niin helppoo"-asenteesta ja mennä ja tehdä jotain asian eteen. Se onnistuu lopulta yllättävän usein.

• AintFckingAlBundy
        Näkis vaan kirjoitti:

Maailma on todella erilainen miehelle. Sitä kärvistelee jatkuvasti puutteessa mutta seksiseuraa ei saa hakea vaan romantiikkaa ja pitää nauttia viinistä ja kynttiläillallisista.

Pitää olla lisäksi vahva taloudellinen tilanne ja korkea sosiaalinen status.

Rumemmat naiset saavat ehkä pientä käsitystä asiasta mutta eivät siltikään samalla lailla koska heillekin riittää kysyntää -rumempia miehiä on paljon enemmän.

Ja vanhetessaan kans silloin kun poikien tai miesten päät eivät enää käännykään kadulla... mutta siltikään ei päästä tasoihin koska on jo vietetty riittoisan seksin kyllästämä hurja nuoruus ja sitä ollaan henkisesti valmiita viettämään eteeristä aj rauhallista vanhuutta.

Itse haluan ikuisesti takaisin korjaamaan sen puuttuneeksi jääneen teiniseksin niiltä vuosilta kun hormonit hyrräsivät oikein toden teolla.
        Naisilla ei edes ole sitä tarvetta "tyhjentää lasti" eikä sitä kulttuuritaustaa että seksiä pitää olla mahdollisimman paljon että on "nainen", niin kuin miehen on saatava että olisi MIES.

Naiselle voi olla kunnia asia elää siveellistä elämää. Miehen seksin puute tekee lähes sairaaksi.
        Kun nämä puntit tasoittuisivat jollain ihmeen konstilla niin maailma olisi parempi paikka.

PS. Viini on pahaa.

• Melissa1983

Maailma on todella erilainen miehelle. Sitä kärvistelee jatkuvasti puutteessa mutta seksiseuraa ei saa hakea vaan romantiikkaa ja pitää nauttia viinistä ja kynttiläillallisista.

Pitää olla lisäksi vahva taloudellinen tilanne ja korkea sosiaalinen status.

Rumemmat naiset saavat ehkä pientä käsitystä asiasta mutta eivät siltikään samalla lailla koska heillekin riittää kysyntää -rumempia miehiä on paljon enemmän.

Ja vanhetessaan kans silloin kun poikien tai miesten päät eivät enää käännykään kadulla... mutta siltikään ei päästä tasoihin koska on jo vietetty riittoisan seksin kyllästämä hurja nuoruus ja sitä ollaan henkisesti valmiita viettämään eteeristä aj rauhallista vanhuutta.

Itse haluan ikuisesti takaisin korjaamaan sen puuttuneeksi jääneen teiniseksin niiltä vuosilta kun hormonit hyrräsivät oikein toden teolla.
        Naisilla ei edes ole sitä tarvetta "tyhjentää lasti" eikä sitä kulttuuritaustaa että seksiä pitää olla mahdollisimman paljon että on "nainen", niin kuin miehen on saatava että olisi MIES.

Naiselle voi olla kunnia asia elää siveellistä elämää. Miehen seksin puute tekee lähes sairaaksi.
        Kun nämä puntit tasoittuisivat jollain ihmeen konstilla niin maailma olisi parempi paikka.

PS. Viini on pahaa.

Kynttilät, viini ja hyvä ruoka on just parasta välillä tunnelman luomiseksi. Ikävää, et oon poikaystäviäni tällaisella piinannut...;) Mulla on hyvä lemmen-lasagnen resepti.

Naisilla on taakkana pelko maineen menettämisestä, edelleen. Siksi seksiä ei heruteta niin helpolla. Ikävää, mutta tuolla takaraivossa se pelko on. Lisäksi useilla naisilla on "heart in vagina"- ilmiö, eli jos seksi on huonoa, kaduttaa pirusti. Olo on syntinen. Jos se on hyvää, mutta suhteen kehittelyssä ei ole järkeä, seuraa siitäkin jonkinlainen pieni tuska. Eli mulle ainakaan seksi ei ole pelkkää paineen purkamista tai lastin tyhjennystä oikein ikinä... Ja seksi on hyvin intiimiä, parhaimmillaan ihmisen kanssa, joka välittää. Jos tuntee sen, ettei toinen välitä vaan haluaa vaan suunnilleen masturboida sun vartalolla niin ei se kovin hyvältä tunnu!

Runkkaa enemmän, Al. Niin me naisetkin tehdään, mutta sitä taidetaan kutsua itsetyydytykseksi näillä välineillä, jotka luoja soi;D Sillä mä ainakin vältän sen, että himokkaana vaan pokaan jonkun, hahhah. Se olotila on vaarallinen! Sitä himoitsee pizzakuskia, työkaveria, ketä vaan miestä.

• Dremeli

Ootteko muuten huomannu sellasta ilmiötä, ku jotku kertoo ilmotustensa alussa tyyliin "Mä en oikein tiedä mitä mä täältä haen.." mut myöhemmin sitten alkavat latailemaan hirveetä litaniaa vaatimuksista. Jotenkin tulee sellainen olo että on pallo hukassa. Ja ilmoitukset missä lukee vaan "Moikka!" tyyliin yksi sana, niin vähän huonot lähtökohdat.

• eikö löydy?

Selailin tuttuja omasta ikäluokasta. Surkian näköistä sakkia kaiken kaikkiaan. Ei sillä, hukkuisin itsekin naamallani samaan mitättömyyksien valjuun kuvakavalkaadiin. Kokonaisuutena näyttäisi epätoivoisten olevan sankoin joukoin liikkeellä. Onneksi kaikilla on toisistaan poikkeavat tuulipuvut kuvissa.
      Samat naamat vuodesta toiseen, vaihtaisivat kuvaansa joskus.

• tuulipukukansalainen

Ovat samaa mieltä.

• perseestä.

Netistä kukaan ei saa mitään. Syy: Etsitään itseä tasokkaampaa seuraa. Eikä netissä alkanut suhde ole pitkäikäinen. Houkutus palata takaisin normivaikeuksien keskellä on suuri ja ratkaisu on yhtä lähellä kuin lähin tietokone. Itse olin 5 vuotta välillä poissa ja nyt selatessani profiileita: Ihan samat nimet ja naamat on hakupäällä kuin vuonna 2005. About 70 prossaa vanhaa "jätettä".

Kaiken päälle nettideittailupalstoissa ei ole valinnan varaa. Suomi24 on käytännössä ainoa.

• Deitti-konkari

• eqwert

voi olla se, miks jotkut roikkuu pitkään netin treffipalstoilla ja muissa kuvagallerioissa on se,
        että ei edes etsitä enää seuraa, vaan siitä on tullut pelkkää viihdettä ja hauskaa ajantappoa.
        Sitten yks ryhmä on ne, joilla on vuosien varrella muodostunut iso nettikavereiden joukko
        ja rupattelurinkejä. Niillä ihmisillä ei ole tarkoituskaan koskaan tavata toisiaan, vaihdetaan
        vaan kuulumisia ja pidetään hauskaa netissä, mutta ei sen enempää.

• thiaroty

"Mieti millaista seuraa etsit ja kirjaudu oikealle sivustolle"

Eli suora ja yksinkertainen kysymys... mistä riivatusta voisi hevari sit löytää seuraa kerran suurin osa nettideitti mestoista niin sanotusti "normaalin" musiikki maun omaaville ja näiltä sivuilta löytyy hevari muijia melkein nollaa.

• jep, useimmin törmää profiileihin joissa sanotaan "kuuntelen kaikkea paitsi metallia".

• bodarifromhell

olen kiveä kovempi

• tyhmä?

Olenko hölmö kun en ehkä ymmärrä mitä on nettideittailu?
      Käsitän asian niin että "deittaillaan" pelkästään netissä, eli ei (välttämättä) ole tarkoitus koskaan tavata oikeasti, joten en ymmärrä miksi profiiliin pitäisi laittaa valokuva??!!
      Eikö nettideittailu ole nimenomaan niitä/meitä sellaisia varten jotka eivät halua pärstäänsä näkyviin, ehkä siksi ettei ole kaunis/komea?

Minä itse ainakin voisin ns. deittailla netissä ilman että tarvitsisi ajatella miltä näyttää, voisi vain vaikka vaihtaa ajatuksia ja jutella ilman ulkonäköpaineita...

• ahjoo

Nettideittailu on käsittääkseni sitä, että deittailu alkaa netistä, mutta ideaalitapauksessa jatkuu liveen ja mieluiten kohtuullisen nopeasti.

• n30

Mulla on profiili netissä, kun muuten on vaikeaa tutustua uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin siinä mielessä. Eihän kenestäkään nykyään tiedä onko vapaa vai varattu, kun suhteiden kirjo on niin valtava ja avoliittokaan ei näy mitenkään päälle päin. Voisin tavata miehen ulkoillessa tai kaupassa, mutta kukaan ei tietenkään halua häiritä ketään. Baaria en ole koskaan kokenut tapaamispaikaksi, vaikka paljon aloitteita siellä saankin.

Profiilin kautta ihmiset tulevat näkyviksi, mielenkiinto herätetään, verrataan ehkä arvoja ja odotuksia, kerrotaan itsestä ja sitten ehkä tavataan ja katsotaan, kiinnostaako tutustua enemmän.

• netticupido

Hei,

Nettideitti paikat ovat tarkoitettu sinkkujen kohtaamispaikoiksi, missä toiseen ihmiseen on helppo tutustua. Näitä löytyy paljon erilaisia.

--> niitä missä etsitään ystävää, ehkä ainoastaan nettiystävää
        --> sinkkupaikkoja missä etsitään "tyttö tai poikaystävää"
        --> halutaan tavata joku kenen kanssa viettää aikaa tai tavata yhden illan ajan
        --> tai sitten etsitään todellakin vakituista, pitkäkestoista parisuhdetta joka toivottavasti johtaa avioliittoon.

Se mille sivustolle kirjautuu, riippuu sinun tarpeistasi.

Terveisin, Netticupido

• Huh, huh...
        netticupido kirjoitti:

Hei,

Nettideitti paikat ovat tarkoitettu sinkkujen kohtaamispaikoiksi, missä toiseen ihmiseen on helppo tutustua. Näitä löytyy paljon erilaisia.

--> niitä missä etsitään ystävää, ehkä ainoastaan nettiystävää
        --> sinkkupaikkoja missä etsitään "tyttö tai poikaystävää"
        --> halutaan tavata joku kenen kanssa viettää aikaa tai tavata yhden illan ajan
        --> tai sitten etsitään todellakin vakituista, pitkäkestoista parisuhdetta joka toivottavasti johtaa avioliittoon.

Se mille sivustolle kirjautuu, riippuu sinun tarpeistasi.

Terveisin, Netticupido

No... jos esim. etsii vain nettiystävää, suomi24 galleriasta, niin useimmat pitävät sitäkin VAIN treffipaikkana.
        Sitten nuo mopokuvat on niin ärsyttäviä.

• elämänrumuus
        Huh, huh... kirjoitti:

No... jos esim. etsii vain nettiystävää, suomi24 galleriasta, niin useimmat pitävät sitäkin VAIN treffipaikkana.
        Sitten nuo mopokuvat on niin ärsyttäviä.

on katsojan silmässä...... Livessä minut nähneet ovat sanoneet kauniiksi..jopa myös naiset...
        Olen eräässä ystävänhaku..firmassa,,joka muutti muotoaan...niinkuin täällä näyttävät tekevän vähän yksi sun toinen ...mutta loppujen lopuksi vain huonompaan suuntaan. Tässä ns. yst.haku jutussa oli ennen bloki..joka minun mielestäni oli aika tärkeä monele ihmiselle kertoa ajatuksistaan ja sitä kautta myös oppi ihmistä tuntemenn enemmän. Nyt sekin on poistettu, elli joillekkin tosi yksinäisille ihmisille
        on viety se ehkä ainoa henkireikä mistä ammentaa voimaa tulevaan päivään(yöhön. Ei kai kukaan maksa
        turhasta. Itse saisin varmasti livestä kenet tahansa, mutta etsinkin sitä ybtä ja ainoaa... ja kaikkia kuppiloita ei viitsi kierrellä..kirjastoissa on hiljaisuus suotavaa..kauppajonossa mennään kassan tahtiin-
        Hööööö.. eli minullakin on maksettua aikaa vielä kyseiseen yst.hakupalstaan...mutta jotenkin tuntuu siltä jos bloki on poistettuniin mistä löydän sen miehen..lesboksi en viitsi tässä iässä alkaa..biikään ei onnistu..munkiksi en pääse..nunnaksi ehkä monen vuoden yksinäisyydessä..tosin omassa asunnossa.
        N. tuhat k'ävijää sivuillani..aluksi oli kuvani, poistin sen..koska kaikenmaailman naimisissa olevat alkoivat ehdotella vaikka mitä. nyt ei ole kuvaa, mutta silti yhteydenottoja on tullut..kävijöitä n. 1000 joista suurin osa myös ottanut yhteyttä. Ehkä olen ronkeli...etsin vain yhtä ja ainoaa. Livessä en vielä ole häntä tavannut..toivottavasti..ehkä joskus natsaa. ....=) toivottavasti joku ei "opettaja" ei ärsyynny kirj.virheistäni tai isojen kirjainten poisjättämisestä...tai yhdys-sanoista...meitä on monen junaan..
        toiset jää asemalle/asemille toiset pääsevät kyytiin ja ehkä perille.. Hauskaa syksynjatkoa kaikille..

• TakkuTakiainen

Minä yleensä klikkaan heti raxia, jos profiilikuvassa on hymy, koska etsin aitoa ihmistä.

Tekohymy on minulle yksi pahimpia ensivaikutelmia mitä voi antaa. Vaikka olisi kuinka hurmaavan näköinen. Senhän tietää että se on teko, kun se on kameralle annettu.

En nyt löydä sanoja joilla kuvata miten paljon inhoan tekohymyjä, mutta inhoan niiku tosi paljon. :|

• -Aloittelija-

Luin ensin että PEDOFIILI VINKKEJÄ ALOTTELEVILLA.... *heheheh* =D

• Hekotin

Sehän selittääkin minkä takia aloitus on saanut -14 pistettä... xD

• ehdotus

Kun hakee profiileista, haku tapahtuu oman ikätoiveen ja muun mukaan, esim haen mies, ikä 50 jne. Hakutuloksena hyvin paljon profiileita. Haun tuloksen profiilit voivatkin sitten lähes kaikki hakea 25-30 vuotiasta povekasta blondia, . Toivoisin hakumahdollisuudeksi toisinpäin olevaa, voisin seuloa kenellä on haussa nainen 50 jne., hakuloksena olisikin jo paljon vähemmän profiileita, jolloin olisi helpompi löytää niitä jotka hakevat ikäisiään.

• (tästä miehet vastaan naiset jne -ikiaiheesta)

Jos kuvattomassa profiilissa lukee vain "Ota selvää" ja viesti sisältää: "Kiinnostaiskos", niin vastausta tuskin tulee.
      Muita harvinaisen valaisevia ja heti kiinnostuksen herättäviä viestitekstejä:
      "En oikeastaan usko tähän juttuun, mutta..." (no, miksi sitten olet täällä?)
      "Kuvan saa anomalla kauniisti" (miksi ihmeessä pyytelisin, jos näytän oman naamani pyytämättä?)
      "Olen kaikinpuolin kiva mies.." ja sitten luettelo mitäänsanomattomia adjektiiveja, jotka kuvaavat ennemmin jotain, mitä olisi kiva olla kuin jotain, mitä oikeasti olet.
      Ensin mainittua yhtään paremmin ei toimi myöskään: "En viitsi itseäni kehua, mutta ota selvää"
      tai "Vaikea kuvata itseään, jne"

Eli, lyhyemmin, vähemmällä sarkasmilla: Parhaiten elämänkumppanin (tai muunkin) löytyminen onnistuu, jos kertoo itsestään mahdollisimman rehellisesti ja oikeasti kuvaavasti. Silloin sinun kaltaisestasi pitävällä ihmisellä on mahdollisuus tunnistaa sinut sen tyyppiseksi ihmiseksi, jota arvostaa, josta voisi kiinnostua.
      Jos kerrot olevasi muuta kuin olet, seuraa tätä väistämättä pettymys - feikkiä roolia kun on hemmetin vaikea pitää pidemmän päälle - ja se myös estää sinua koskaan saamasta aitoa yhteyttä toiseen ihmiseen.

Sitten tätä seksikumppanin etsintää kyselleelle, yksi reunahuomio: Jos toinen etsii _elämänkumppania_ - mahdollisesti jopa ilmoittaa (kyllästyttyään totaalisesti lukutaidottomiin seksinvonkaajiin), ettei halua mitään panopartneria - hänelle vastaaminen tuskin tuottaa tulosta.
      Kyllä nainenkin voi etsiä vain seksikkumppania, mutta silloin hän luultavasti ilmoittaa etsivänsä juuri sitä. Sitä EI ilmaista (myöskään?) naisen maailmassa kertomalla, että juuri sitä EI haeta.

Minulla henkilökohtaisesti on myös semmoisia vikoja päässä, että EN kiinnostu:
      - miehen palkkapussista vaan ennemmin henkisestä (ja sen myötä fyysisestäkin) yhteydestä. Toki ihan kiva on, jos toinen pärjää elämässä kutakuinkin asiallisesti omillaan - ja jopa suotavaa on, ettei hän ole sössinyt raha-asioitaan pelaamalla flipperissä mummonkin rahoja.
      - Ihmisestä, joka ilmoittaa elämässään kaiken olevan täydellisesti mallillaan ja elämän olevan aivan ylivoimaisen loistavaa joka hetki ja etsivänsä iloista, nauravaista, aina positiivista ihmistä. - Syystä että tällainen ihminen a) ei tunnu aidolta, rehelliseltä, oikealta ihmiseltä, b) ei tunnu sellaiselta, jonka kanssa minulla olisi mitään yhteistä, c) ei kuulosta ihmiseltä, joka kestää yhtään elämän kolhua, jos on jotenkin ihmeesti niiden yli onnistunut kolme-neljäkymppiseksikin asti liihottelemaan ottamatta hipaisuakaan, d) etsii jotain sellaista, mitä oikeasti ei ole - tai on äärimmäisen harvassa (ihminen, joka olisi AINA positiivinen, iloinen ja hyvällä tuulella)

(Nuo viimeisimmät tuntuvat olevan jotenkin ne päällimmäiset meriitit ja luettelot, jotka joka toisesta profiilista löytyvät. Ikään kuin ihmisen kuuluisikin olla joku ikimenestyvä bisnes-koti-seksikäsharrastus-robotti saadakseen yleensä kantaa "arvonimeä" ihminen..)

Sen sijaan kiinnostun, jos ihminen kuulostaa Ihmiseltä.
      Omanlaiseltaan, rosoiseltakin, mutta aidolta ihmiseltä.

• Annariina__

Millasiksi nämä palstat ovat oikein muuttuneet? Hakeeko siellä kukaan enää oikeasti elämänkumppania? Ainakin suomi24:lla näyttää roikkuvan samoja tyyppejä vuosikausia. Kolme vuotta on mennyt suhteessa, joka nyt näyttäisi olevan ohi (hyvällä muistelen silti) ja suomi24:lla törmäsin samoihin tyyppeihin kuin kolme vuotta sitten. Uskomatonta! Seksiseurastako on kyse vai mistä? Taitaa olla tämäkin väylä menetetty, jos oikeasti hakee pitkäaikaista suhdetta.

• Annariina__ kirjoitti:

Millasiksi nämä palstat ovat oikein muuttuneet? Hakeeko siellä kukaan enää oikeasti elämänkumppania? Ainakin suomi24:lla näyttää roikkuvan samoja tyyppejä vuosikausia. Kolme vuotta on mennyt suhteessa, joka nyt näyttäisi olevan ohi (hyvällä muistelen silti) ja suomi24:lla törmäsin samoihin tyyppeihin kuin kolme vuotta sitten. Uskomatonta! Seksiseurastako on kyse vai mistä? Taitaa olla tämäkin väylä menetetty, jos oikeasti hakee pitkäaikaista suhdetta.

...juuri elämänkumppanin löytyminen kestää aika kauan. Seksiseuraa kai saa nopeastikin, mutta jos haluaa löytää sielunkumppanin, joutuu kahlaamaan aika monta ilmotusta, käymään melko monilla treffeillä, juttelemaan pitkään ja jälleen pitkään useamman ihmisen kanssa...
        Ja jonain vuonna se löytyy - tai sitten ei löydy.

Olishan se helppoa, etsiä vaan ihmistä, joka on ihan jees. Mutta kun tietää, mitä on oikea syvä rakkaus, ei voi tyytyä puolikkaaseen.

• exlover
        zentuuli kirjoitti:

...juuri elämänkumppanin löytyminen kestää aika kauan. Seksiseuraa kai saa nopeastikin, mutta jos haluaa löytää sielunkumppanin, joutuu kahlaamaan aika monta ilmotusta, käymään melko monilla treffeillä, juttelemaan pitkään ja jälleen pitkään useamman ihmisen kanssa...
        Ja jonain vuonna se löytyy - tai sitten ei löydy.

Olishan se helppoa, etsiä vaan ihmistä, joka on ihan jees. Mutta kun tietää, mitä on oikea syvä rakkaus, ei voi tyytyä puolikkaaseen.

Viihdyttävä keskustelu neittideittailun kulisesseista! Tosiaankin. Jotenkin haikeaa on se, että aitoutta niin kovasti kaivataan, mutta harva osaa/uskaltaa sitä itsessään ilmaista vaan oma persoona naamioidaan johonkin ideaalihöttöön.

Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat tavanneet kumppaninsa netissä, mutta deitin sijaan jonkin yhteisen kiinnostuksen kohteen parissa, esim. pelit. Ehkäpä kannattaakin suunnata jonnekin harrastusfoorumeille, jos profiilin luonti tuottaa tuskaa.

Terveisin, läheisyydenkaipuinen ihan tavallinen kolmeakymppiä hipova, rakkauden kerran kokenut, sittemmin sen harmittavasti kadottanut, nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe