Olen 19-vuotias nainen ja olen ulkonäöltäni viehättävä. Kuitenkin olen alkanut miettimään, että miksi minua ei kukaan mies lähesty baarissa. Minua on vain kaksi kertaa tullut mies iskemään baarissa ja nämäkin ovat olleet jo lähemmäs 30-vuotiaita. Kukaan nuorempi ei ikinä ole tullut iskemään. Miehet kyllä taputtelevat ohi mennessä takapuolelle, mutta eivät kuitenkaan tule juttelemaan. Saan miehiltä huomion osoituksia kyllä kaupungilla ja joskus joku on tullut iskemään ruokakaupassa ja huoltoasemalla. Sinäänsä ihan tyhmä ongelma kun kuitenkin saan miesten huomiota muuten, mutta kyllä se välillä ärsyttää kun erästä kaveriani tulee aina joku mies iskemään baarissa vaikka kaverini on ihan tavalllisen näköinen, mutta riittää, että hän pukee paljastavat vaatteet päälle niin johan on vientiä. Oiskin mielenkiintoista tietää millaiset naiset kiinnostavat miehiä baarissa?
Millaiset naiset kiinnostavat baarissa?
6
350
Vastaukset
- valistuksen sana.
"Oiskin mielenkiintoista tietää millaiset naiset kiinnostavat miehiä baarissa? "
Sellaiset, joiden kanssa mies arvelee olevan realistiset mahdollisuudet päästä nussimaan. Jos nainen on kovasti korkeatasoisempi kuin mies, mies pitää pillunsaanti mahdollisuutta vähäisenä eikä tuhlaa aikaansa.
Poikkeus on känniurpot, jotka yrittävät iskeä kaikkia hyvännäköisinä pitämiään naisia. - ratkaisu_on_helppo
...itse aloite tai flirttaile edes.
- ............
aloittaja ja tai joku muu nainen ottaisi tuon neuvon tosissaan. 97 prosenttia naisista ei elämänsä aikana tee yhtäkään aloitetta joko siksi etteivät vaan halua tai siksi etteivät uskalla. Miesten täytyy tämäkin asia heidän puolestaan hoitaa.
Aloitteelliset naiset kiinnostaa.
- --**--
ole niin viehättävä kuin olet kuvitellut, ainakin itse katson nimenomaan kaikkein kauneimmat.
Esim viimeksi kävi näin, aluks katoin et herrajumala mikä kinkku ,sit näin sen tytön nenän, siis ihan valtava tarja halonen nenä. mut se siitä.
Olet muuten juuri sopivaa ikäluokkaa kolmekymppiselle,et kannattaa ottaa tosissaan ne tyypit.
Jos haluat vilpittömän arvion ulkonäöstäsi, niin voin kattoo sun kuvan jos lähetät.? - sgsdg34
Olet ilmeisesti kateellinen kaverillesi. Hän on varmaankin fiksu ja mukava ihminen toisin kuin sinä, joka olet vain kateellinen muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915