Tietääkö joku mistä muualta löytyisi kuvia Aarne Erkki Järvisen akvarelleistä. Yhden löysin Metsästysmuseon sivulta ja minkähän arvoisia ne mahtavat olla?
A.E Järvinen
15
3857
Vastaukset
- Toivottavasti auttoi
AE Järvisen taide pyörii keskimääräisesti tällä hetkellä 400 - 800 euron välillä- riippuen taulun koosta ja kunnosta. Toki tiedän jopa yhdestä 67 x 82cm taulusta tarjotun ja ostetun jopa 950 eurolla, joka on kyllä mielestäni ehdottomasti yläkanttiin. Nämä hinta-arviot kylläkin ovat hänen öljyväritöistä, joten ne akvarellit ovat noin 30% edullisemmat.
- eevahi
Kiitos tiedosta - ompahan joku hintahaarukka nyt. Tiedätkö missä niitä voisi nähdä - en löydä netistä.
- myy-jä
eevahi kirjoitti:
Kiitos tiedosta - ompahan joku hintahaarukka nyt. Tiedätkö missä niitä voisi nähdä - en löydä netistä.
Ota yhteyttä spostiin sitkea (at) suomi24.fi
- MKettu
Kysele minulta [email protected]
- Tokkopa
...sinulla noita löytyy Markku. Hauskoja noi sinun nimimerkkisi kyllä kieltämättä on. ;)
- 0449273679
MINULLA ON YKSI AE JÄRVISEN AKVARELLITYÖ TUNTURILAMPI AAMU-USVAN AIKAAN. ERITTÄIN KAUNIS TYÖ ETTEN SANOISI HYPNOTISOIVA!!! PISTÄ TULEMAAN KOODIA NIIN VOIN LÄHETTÄÄ TÄMÄN TEOKSEN KUVAN. MITAT: 590*430
- Nilla2017
Minulla on yksi Järvisen akvarelli jonka hän on maalannut omasta mökistään. Voisin myydä sen, jos tietäisin missä sitä kaupata.
- Hookoivula
Terve!
Appiukko on Järvisen akvarellia ollut vailla jo pitkään. Jos sinulla vielä tuo taulu on niin voisitkohan lähettää kuvan, taulun koon ja hintapyynnön osoitteeseen [email protected]
- JärvisTaulunEtsijä
Olisiko kellään apuja tai vinkkejä antaa maalasiko A E Järvinen yhtään kuvaa kaamoksesta ja jos maalasi niin saako kyseisestä taulusta kuvaa nähdä?
- Apukinkki
Et ole kuullut googlesta ja sen kuvahaku valinnasta...
- Anonyymi
minulla on talvisodan tammikuulta
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut ostamaan a.e. järvisen taulun
satuisikohan jollain olemaan myytävänä.- Anonyymi
Minulla olisi A.E. Järvisen akvarelli myytävänä.
- Anonyymi
Laitan kuvan ja tietoa kun saan sähköposti os.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854