ajaa auto, jonka perälaudassa on kala-symboli niin tuleeko sinulle tarve ajaa rinnalle ja kurkistaa minkänäköinen yrittäjä siellä ratin takana on?
En ole ilmeisesti yksin pakkomielteeni kanssa.
Jos edessäsi
10
110
Vastaukset
- M@k3
Ja aina siellä on joku propellihattu päässä.
- Kurkittu on
Aika harvoin noita symboleja näkee. Melkein aina on sitten kyseessä iso, vanha volvonrähjä, jota ajaa vakavailmeinen vanhahko mies, ja vieressä istuu yhtä vakava vanhahko nainen permanentti päässä ja käsiveska sylissä. Olen siis kurkkinut sinne ohjaamoon uteliaisuuksissani.
Olen nähnyt yhden kerran sen jalallisen Darwin-kalankin. Halusin ajaa rinnalle ja näyttää peukkua ylöspäin, mutta keltainen keskiviiva esti. Olisin ottanut omaan autooni semmoisen jo aikaa sitten, mutta ammatilliset syyt estävät. Ja olenpa kuullut, että isossa maailmassa Darwin-kala kirvoittaa sivullisista esiin ilkivaltataipumuksia, joten annanpa olla ärsyttämättä. aina se pistää silmään ja herättää uteliaisuutta. Ostaisitko käytetyn auton, jossa olisi kalankuva perässä? En minäkään.
- .
ostaisi?
Sen merkin saa pois siitä,nythän sinäkin USKOT että merkillä olisi jokin vaikutus,mutta muuta vaikutusta sillä ei ole kuin sinun harhaisen mielen sumutus,jonka itse aiheutat.
Täytyy tunnustaa, että jos näen "varoitusmerkin" auton takaosassa, suhtaudun siihen varovaisemmin, kuin muihin tienkäyttäjiin.
- .
lievästi sanottuna vainoharhaisia,tuo on aika sairasta jo.
vainoharhaista on se, että luulee joutuvansa helvettiin kun sanoo sanan saatana (joka on hepreaa ja tarkoittaa syyttäjää)?
- Rami Bar-Amin
Ei ole tullut eteen perää autosta, jossa olisi ollut muunlaisia kalasymboleja kuin elintarvikkeisiin liittyviä. Ehkä täytyy sanoa onneksi. Jenkkiläinen tapa tehdä autostaan ilmoitustaulu bumper stickereillä yms. on vähän amiksen autopuolen 1. vuosikurssin juttuja imo, kaikella kunnioituksella amiksen autopuolta kohtaan.
- AntiChrisu
Kummasti tekisi tuollaisen nähdessä vaarantaa liikennettä ja harrastaa romurallia. Mutta onneksi
minulla, toisin kuin "kala"-miehillä, on moraali ja ylivertainen se onkin kaikkiin teisteihin verrattuna. - +++++++++++
"ajaa auto, jonka perälaudassa on kala-symboli niin tuleeko sinulle tarve ajaa rinnalle ja kurkistaa minkänäköinen yrittäjä siellä ratin takana on?"
Ei, mutta jos menen muuten vaan ohi (ohitaessa tai edessäolevan hidastaessa liikaa) niin vilkaisisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232418
- 402361
- 322318
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1382267- 402070
- 281981
- 1081822
- 361795