Kyrie eleison

Küürie

Olen ymmärtänyt, että ateisteja viehättää idän uskonnoissa omituiset hokemat, mantrat, tyhjät sanat, demoneiden ohjailemat mietinnöt! Mutta pohtikaatten näitä sanoja ja huomatkaa, kuinka oivallatte, mikä on se uskonto, jonka puolesta on syytä vaikka joutua kidutetuksi tai tapetuksi raa'asti!

Kyrie eleison
Christe eleison
Kyrie eleison

10

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • pitää tietää sanansa

Nämä ovat siis silloin turhuutta, jos ne ovat hokemista jossa ei tarvita aivoja?

• Olet ymmärtänyt väärin.

Sinunkaan uskontosi tyhjät höpinät eivät puhuttele minua.

• beenthere

Olet ymmärtänyt väärin. Ainakaan tätä ateistia ei tuollaiset asiat viehätä tipan tipaa.
      Mistä olet saanut tuollaisen kummallisen luulon?

• Knechtland

Palstalla kyllä kauhistellaan hyökkäyksiä buddhalaistemppeleihin ja pride-kulkueisiin, mutta ei korosteta kristittyjen marttyyreiden kärsimysten merkitystä esim. Rooman valtakunnassa. Olette täysin harhautuneita. Palvotte kaikkea kamalaa ja syntistä, mutta ette Yhtä Totta Jumalaa.

• Knechtland kirjoitti:

Palstalla kyllä kauhistellaan hyökkäyksiä buddhalaistemppeleihin ja pride-kulkueisiin, mutta ei korosteta kristittyjen marttyyreiden kärsimysten merkitystä esim. Rooman valtakunnassa. Olette täysin harhautuneita. Palvotte kaikkea kamalaa ja syntistä, mutta ette Yhtä Totta Jumalaa.

Voi olla, että palstalla kauhistellaan enemmän sitä, mitä nyt elävät ihmiset tekevät toisilleen kuin sitä mikä on tapahtunut liki 2000 vuotta sitten.

Puhun tietysti vain omasta puolestani, mutta mielestäni kaikki uskonnon nimissä tehty, kuten muukin väkivälta on tuomittavaa, uskonnosta riippumatta.

Olen kyllä ollut havaitsevanani uskonnottomien olevan lähes yhtenä miehenä tuomitsemassa ympärileikkauksia, kivitystuomioita, pappipedofiliaa, lahkojen henkistä väkivaltaa ja muita "voiman" pimeän puolen tekosia kaikkien uskontojen piirissä.

Ymmärrän tietenkin, että omaan nilkkaan kalahtaneet kalikat tuntuvat kristityistä erityisen ikäviltä. Lisäksi kristittyjen ahkera kirjoittelu palstalle lisää heihin liittyvien aiheiden käsittelyä täällä.

• beenthere
        Knechtland kirjoitti:

Ketähän minä mahdan palvoa, kun en tiedä itse tuollaisesta mitään? Ai juu, minä palvoen rakastan kissaani joka ei kyllä ole lainkaan kamala ja syntinen.
        Tuo jumalasi on uusi minulle. Kuuluuko Yksi Suuri Jumala samaan sarjaan kuin Jumala ja Allah? Minkälainen oppi tämän jumalan ympärillä pyörii?

• beenthere kirjoitti:

Ketähän minä mahdan palvoa, kun en tiedä itse tuollaisesta mitään? Ai juu, minä palvoen rakastan kissaani joka ei kyllä ole lainkaan kamala ja syntinen.
        Tuo jumalasi on uusi minulle. Kuuluuko Yksi Suuri Jumala samaan sarjaan kuin Jumala ja Allah? Minkälainen oppi tämän jumalan ympärillä pyörii?

>>Ai juu, minä palvoen rakastan kissaani joka ei kyllä ole lainkaan kamala ja syntinen.

• beenthere
        Phoebus kirjoitti:

>>Ai juu, minä palvoen rakastan kissaani joka ei kyllä ole lainkaan kamala ja syntinen.

Jotenkin tämä palvonta tuntuu erilaisemmalta ;D kuin Egyptin muinaisuskonnon palvonta. En kyllä voi sanoa tuntevani Egyptin muinaisuskoa kovin hyvin. Kuuluiko siihen suuri rakkaus?

• ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9077
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1380
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      889
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      708
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe