Todiste Jumalastani

tkari

Halleluja ! Väkeviä todistuksia !

Tosielämässä niitä tapahtuu jatkuvasti , minun vaimon ensimmäinen mies kuoli vannottuaan , että hän on viisas mies ja oli hirveän ylpeä uudesta autostaan, jonka hän soneran osakkeilla sai " ilmaiseksi". Katseli ikkunasta pihalla olevaa autoa ja ylpeili siitä.

Hän ennätti iloitsemaan autostaan tasan kaksi viikkoa. Viikkoa ennen hänen kuolemaansa Polvijärven ehtoollispöydässä Pyhä Henki ilmoitti Leenalle, että hänen on autettava minua.

Ei hän olisi pysytynyt auttamaan, jos olisi ollut naimisissa toisen miehen kanssa. Siis jälkikäteen katseltuna Jumala ilmoitti Leenalle miehensä kuoleman viikkoa ennen miehensä kuolemaa. Halleluja ! Kiitos Jeesus, että minä saan elää Leenan kanssa Rauhallista Uutta Elämää ! kiitos Rakas Jeesus ! Kiitos !

11

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • htrgfhg

Voi Leena parkaa...

• AntiChrisu

Kristityillä vaikea ymmärtää suomenkieltä. Koulussa on ilmeisesti liikaa uskonnonopetusta koska
      se näyttää vaikeuttavan heikkolahjaisten eli uskovaisten kielen oppimiskykyä. Uskovaiset kuvittelevat vielä
      että ovat kielinerojakin kun mölisevät kokouksissaan siansaksaa.

Suomi-Kristitty sanakirja:

Todistus=Saatanan eksytystä
      Väittämä=Todistus
      Tieto=Epäilys
      Epäillä=Eksyttää
      Harhaluulo=Tieto

Sanat ovat kristinuskossa ja suomen kielessä kovin samankaltaisia joten ei ole ihme että
      alemman älykkyyden omaavat teistit eivät kykene suomen kieltä omaksumaan, kun se on liian
      looginen.

• Miksi se kaikkivaltias ei antanut sinulle sopivankokoista lottovoittoa tai vaan luonut sopivan summan rahaa pankkitilillesi?

Miksi sen piti murhata aviomies n:o 1 voidakseen auttaa n:0 2:sta?

Kiva jumala teillä!

• tkari

Työnnän Jeesuksen rappusia alas, koska Hän sallii viattomien kärsiä ebolasta ! KIITOS RAKAS JEESUS !

t: Krisitty KAri partunut

• uskis

Mitä hittoa aloitus oli? Ilmiselvä vitsi?

• kaikilla aikansa

Jokaisella ihmisellä on oma aikansa elää, ja sitten kuolee, toivottavasti se mies oli uskossa että pääsee pelastukseen helvetistä!

• S...ana
    • Ei kukaan terve ihminen iloitse kenenkään toisen kuolemasta, tai kiitä toisen kuolemasta. Tottakai poikkeuksena vois sanoo vaikka hyvin sairaan ihmisen, jolle kuolema ois helpotus, mutta ihan vaan sen takia, että ite sais tuon vainajan naisen? Ja ihan vaan sen takia Jumala päätti, että heivaanpa tuon miekkosen pois maan päältä. Tuommosta jumalaa en ite kykenis palvomaan.

• ei olekaan terve.

• Aloitus oli täysin
        Zelig kirjoitti:

ei olekaan terve.

tuulesta temmattu - ei ole uskova !

• tkari
        Aloitus oli täysin kirjoitti:

tuulesta temmattu - ei ole uskova !

OLEN OTTANUT JEESUKSEN SOVINTOVEREN VASTAAN JA UUDESTISYNTNYT ! HERRAN SIUNAUSTA PILKAAJALLEKIN !

T: KARI PARTUNUT HERRAN PALVELIJA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      77
      5160
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      76
      4119
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      3865
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      135
      3266
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2984
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      390
      2900
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2678
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2276
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      48
      2064
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      111