Raamattu

VALETTAKO???

Raukeaako Raamatun sanoma tyhjiin? Ei varmasti raukea!

Pedon Merkki Raamatussa: Ihmisten sirutus 666 ???

Onko pedon merkki käteisetön yhteiskunta jossa jokainen ihminen on sirutettu, seurattu ja kontrolloitu ???

Ilmestyskirja
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

Jeesus saves! Repent turn away from sin and believe him, forgive everyone who has made sin against you. This 666 is mentioned in Holy Bible ! ! ! DO NOT TAKE IT OR YOU WILL BE CURSED WITH SATAN IN ETERNAL FIRE! ! !

http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA
http://www.youtube.com/watch?v=fEjFJRd-RIo&p=90E9102988844806&playnext=1&index=10

11

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VALETTAKO???

666 on Jeesuxen eli pedon (=PEDOFIILI) merkki! Jeesus rappusia alas; sitä on onni.

• Jaakob.

hyvä kommentti aloittajalta! Jeesus mätkis pois, kierii alas rappusia

• Ovatko nämä tuomiopäivän profeetat yhtä sekaisin livenä, kuin tällä palstalla?

Missä näitä voi käydä katsomassa?

• 1.2.3

No viimeiset 2000-vuotta teikäläiset ovatte soveltanut ennustuksenne vaikka mihinkä, jeesusta ei ole eikä tule.

• kutktft

NahkaHanskanaama ja läski punanaama!

Siitä se Kristinusko lähtee!

• Ilmestyskirjan ennustus pedon merkistä on selkeä profetia, jonka täyttyminen on jokaisen nähtävänä. Olemme asteettain siirtymässä pedon merkkiin. Ensin ovat tullet luottokortit ja viivakoodit välivaiheena. Sitten käteinen raha jää pois ja lopulta luottokortitkin. Ihmisen otsaan tai oikeaan käteen pistetään mikrosiru, joka korvaa luottokortin.
      Pankki ja rahajärjestelmää yhtenäistetään koko ajan EU:ssa. Lopulta kaikki keskittyy Brysseliin ja sen tietokoneelle.
      EU:n johtoon nousee diktaattori, jota Raamattu kutsuu antikristukseksi. Ottaessaan pedon merkin ihminen sitoo itsensä antikristuksen hallintaan ja samalla helvettiin.
      Oman ja monien Raamatuntutkijoiden mukaan Jeesus tulee kuitenkin sitä ennen noutamaan omansa ja niin uskovat pelastuvat tuosta tilanteesta.

p.s. tässä ketjussa on taas henkilö, joka käyttää minun nimimerkkiäni harhauttaakseen ihmisiä ja mustamaalatakseen minua. Siinä on vain piste perässä, siis Jaakob.
      Minun nimimerkissäni ei ole tuota pistettä. Siitä pisteestä erotatte eksytyksen hengen.

• sefe

Harmi vaan että VTn ennustus Jeesuksesta meni vituiksi! eiks niin Jaska?

• sgseges
        sefe kirjoitti:

Harmi vaan että VTn ennustus Jeesuksesta meni vituiksi! eiks niin Jaska?

"p.s. tässä ketjussa on taas henkilö, joka käyttää minun nimimerkkiäni harhauttaakseen ihmisiä ja mustamaalatakseen minua."

Älä hätäile Jakke, kukaan muu suomessa ei kykene laskeutumaan sinu tasollesi teki mitä tahansa.

• awdw
        sgseges kirjoitti:

"p.s. tässä ketjussa on taas henkilö, joka käyttää minun nimimerkkiäni harhauttaakseen ihmisiä ja mustamaalatakseen minua."

Älä hätäile Jakke, kukaan muu suomessa ei kykene laskeutumaan sinu tasollesi teki mitä tahansa.

"EU:n johtoon nousee diktaattori, jota Raamattu kutsuu antikristukseksi."

On se hienoa että tullaan siihen että EU johonka kristityt meidät äänesti muka sitten on maailmanloppu, kiitos siitä Kristityt.

• Juurihan sinä, Jaakob, eilen sanoit että ilmestyskirjan profetiat ovat jotenkin salattuja ja vaikeita.

Nyt puhut ihan päinvastoin. Säähän olet ihan niinku ameriikkalaiset sanoo, full of shit.

T: MikrosiruAntikristus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5417
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4361
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      4346
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      511
      3950
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3428
    6. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      62
      3126
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe