http://www.youtube.com/watch?v=ZbO1bZi2sb0
Päivää! Olen Jeesukseen uskova kristitty itse. En tullut tappelemaan tänne teidän ateistien kanssa, mutta olisin kiinnostunut miten te ateistit vastaatte ajatuksiin joita tämä herra esittää tuossa em. videossa?
Mitä mieltä olette tästä?
6
150
Vastaukset
- pekka-
Aika pahaa asenteellista roskaa.
Jaksoin katsoa jaarittelua vajaan kymmenen minuuttia. Ei asiaa, puhuja yritti tehdä ateismista uskonnon.
Mikä kumma siinä on, eikö se ole nyt aika selvää, Kristitty tulee kertopmaan jumalastaan ja toinen henkilö ei usko tämän kristityn tarinoita. Ei sen enempää eikä vähempää.
Onneton ja heikosti tehty esitys. Parempaakin on uskovien puolelta tarjolla. Ihan suomalaisen piispan keskustelu Valtaojan kanssa. parempi apologia jumalan ja kristinuskon puolesta. Ei tuollaista jaarittelua jaksa katsoa liki puolta tuntia.
Jos sinulla on joku pointti, johon haluat vastauksen, niin esitä kysymys!- herttainenhertta
Joku sellainen, joka kipeästi kaipaa omille käsityksilleen vahvistusta, vaikka se vahvistus tulisi satunnaisen YouTuberin kovin pitkän jaarituksen muodossa, josta on vieläpä kytketty kommentointimahdollisuus pois päältä.
herttainenhertta kirjoitti:
Joku sellainen, joka kipeästi kaipaa omille käsityksilleen vahvistusta, vaikka se vahvistus tulisi satunnaisen YouTuberin kovin pitkän jaarituksen muodossa, josta on vieläpä kytketty kommentointimahdollisuus pois päältä.
:D Näinhän se menee..
- perus e faktaa
suosittelen katsoa.
Niinkuin Jaakobbi olis höpissy:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958356- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562574- 482185
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788