Olivia Pakka saada levy!!!

fani -84

Jee vihdoinkin joku suomalainen tekee erilaista musiikkia mitä muuten kuulee radiosta!!
Onko joku kuullut artistista Olivia. Teki just vähän aikaa sit sinkun siivetön perhonen. Jazz ja 1950-luku jyrää!!! Haluaa cd:n... Tietääkö kukaan mistä saa?? Joku sanoi, että olis facebookis ryhmä, mut mulla ei ole profiilia siellä. Vihdoin jotain omalaista musiikkia jee!!

11

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aini-elina

Katos youtube olivia siivetön perhonen :)

• olvia

Lauluääntä ei ainakaan tunnu olvan ollenkaan, joten kannattaa varmaan jatkaa hänenkin vaan päivätöitään.

• toimii kyllä

sitäpaitsi on muuten itse säveltänyt ja sanoittanut
        kaikki eivät ole musikaalisesti sivistyneitä.. hmmmm
        musta kyl toimii

• hoitsu -78

Taidat ollakin enemmän Martina fania!
        härveli päässä, ääni miksattu ja esiintyy varmasti vain ääninauhan kanssa!
        ja matkii Lady Gagaaa!

• hoitsu -78 kirjoitti:

Taidat ollakin enemmän Martina fania!
        härveli päässä, ääni miksattu ja esiintyy varmasti vain ääninauhan kanssa!
        ja matkii Lady Gagaaa!

Mä tunnen ton laulajan, laita sinne youtuben videon kommentteihin sun s.postiosoite ja pyydä ottamaan yhteyttä niin saat ostettua levyn. Mä diggaan ainakin=)

• martinakin parempi
        hklgjft kirjoitti:

Mä tunnen ton laulajan, laita sinne youtuben videon kommentteihin sun s.postiosoite ja pyydä ottamaan yhteyttä niin saat ostettua levyn. Mä diggaan ainakin=)

Taas yksi wannbe-laulaja. Biisi huono ja ääntäkään ei ole. Ei tuo laulajan homma ole kaikille todellakaan, eikä varsinkaan tälle amatöörille!

• djfsihjrsthio
        martinakin parempi kirjoitti:

Taas yksi wannbe-laulaja. Biisi huono ja ääntäkään ei ole. Ei tuo laulajan homma ole kaikille todellakaan, eikä varsinkaan tälle amatöörille!

on se nyt kumma jos ihmiset nauttivat musiikista ja sen tekemisestä...ei jokaisen laulajan tarvitse päästä huipulle ollakseen siinä hyvä sitä paitsi ilkeästi kommentoitu itse vaan yrittämään laulamista tai sen valmistamista ei ole helppoo voin sanoo että siinä menee itsesäälissä rypeville henkilöillä peukku suuhun...vaikka musiikki itsessään ei vastaa minun makuani niin kannustan silti häntä jatkamaan...

• wannabefaniko
        martinakin parempi kirjoitti:

Niin tosiaan livenä kuulostaa paremmalta, mutta martina ei taida tehdä livekeikkoja?

• ei tämmöstä enään
        wannabefaniko kirjoitti:

Niin tosiaan livenä kuulostaa paremmalta, mutta martina ei taida tehdä livekeikkoja?

Mahtijuttu että joku nobody on unelmiaan päässynnä toteuttaan, mutta olis nyt hyvä ihiminen jättänyt laittamatta tänne kokomaailman intternettiin. Karaokkee vaan laulamaan, siellä tämmösetkin artistit saa kehuja ja aplooteja, ja hyvä niin! Onnea kuitenkin yritykselle.

• oho -78

Sairaan hyvin vetää noin matalalta! Monet mieslaulajatkaan eivät pysty!

• Selvinnyt perhonen

Ihanat sanat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2409
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      478
      2387
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    4. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1491
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      35
      1210
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      23
      1177
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      270
      1129
    10. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    Aihe