Kreationismiin uskovat ovat käveleviä muistutuksia siitä, että tavallinen, koulutettukin ihminen voi ja pystyy uskomaan ihan mihin tahansa. Ovat eläviä varoitustolppia tavalliselle kirkkouskovalle, jonka pitäisi oivaltaa, että on itsekin mennyt uskomisen retkuun.
Kun juttelin nooakin arkkiin, luomiseen, muutama tuhat vuotta vanhaan maailmankaikkeuteen ym uskovan DI:n kanssa hähen uskonasioistaan, niin olin pohjimmiltani hieman hämmentynyt. Miten valmistua DI:ksi ja silti pitää lapsenuskonsa.
Kreationismin ainoa "hyöty"
5
213
Vastaukset
Jos se olisikin vilpitöntä lapsenuskoa. Mutta kun se ei ainakaan näillä myöhään heränneillä yleensä ole. Käännynnäiset kieltävät todellisuuden ja hyvin usein se johtaa siihen että he jäävät vaille ns normaalia elämää. Silloin tällöin dokumenttiohjelmissa nähtävät äärilahkot ja nyt viimeksi Koivuniemen tapaus ovat surullisia todisteita siitä miten pahimmillaan käy.
- korfu
ja syntymättömien lasten maailmansotiakin suurempiin uhrilukuihin päätynyt aborttitehtailu on sitten ollutkin se evoluutioteoria-uskonnon hedelmä. Enpä kehuisi tuotakaan lahkoa kovin inhimilliseksi.
- poikjuhg
korfu kirjoitti:
ja syntymättömien lasten maailmansotiakin suurempiin uhrilukuihin päätynyt aborttitehtailu on sitten ollutkin se evoluutioteoria-uskonnon hedelmä. Enpä kehuisi tuotakaan lahkoa kovin inhimilliseksi.
"syntymättömien lasten maailmansotiakin suurempiin uhrilukuihin päätynyt aborttitehtailu on sitten ollutkin se evoluutioteoria-uskonnon hedelmä"
Sikiönlähdetys tunnettiin jo kauan ennen evoluutioteoriaa. - 34
korfu kirjoitti:
ja syntymättömien lasten maailmansotiakin suurempiin uhrilukuihin päätynyt aborttitehtailu on sitten ollutkin se evoluutioteoria-uskonnon hedelmä. Enpä kehuisi tuotakaan lahkoa kovin inhimilliseksi.
- hyödyllisiä
aatteen sanansaattajia.
Kaikki suurimmat kristilliset kirkot ovat evoluution tunnustaneet jo aikoja sitten. Mitähän paavi tai arkkipiispa miettivät näitä kretujen juttuja katsellessaan? Myötähäpeää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416