Pakastepizza ja dvd

adadadadadasdadadsda

14

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älymies 23

      Nettiä ja telkkaria niinkuin joka ilta muutenkin.

      • Ylijäämämies

        Kotona kykin. Ehkä musaa kuuntelen ja kaljaa juoden ja vähän sipsejäkin syöden.
        En nykyään jaksa edes elokuvia katsella, tylsää yksin katsella.


      • Lady 49v

        juuri töistä tulleena, Bolognese-pastakastike tulossa.. Kodikasta keittiössä, kotona siistiä. Kynttilät ja ulkona kaunista. Vapaa viikonloppu. Tämä kaunis ja älykäs nainen viettää iltaa itsekseen koska omat nuoret viettävät omien kavereidensa kanssa...

        Niin se menee, kauniissa keittiössä....


      • Älymies 23
        Lady 49v kirjoitti:

        juuri töistä tulleena, Bolognese-pastakastike tulossa.. Kodikasta keittiössä, kotona siistiä. Kynttilät ja ulkona kaunista. Vapaa viikonloppu. Tämä kaunis ja älykäs nainen viettää iltaa itsekseen koska omat nuoret viettävät omien kavereidensa kanssa...

        Niin se menee, kauniissa keittiössä....

        Vitun YH_lutka.


      • qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
        Älymies 23 kirjoitti:

        Vitun YH_lutka.

        Niin, oliko?


      • Lady 49v
        Älymies 23 kirjoitti:

        Vitun YH_lutka.

        onpa tässä harvinaisen fiksu 23 vuotias! Kivasti tiivistetty - muutamassa sanassa yhden miehen aivot kompaktissa paketissa.


      • Älymies 23
        Lady 49v kirjoitti:

        onpa tässä harvinaisen fiksu 23 vuotias! Kivasti tiivistetty - muutamassa sanassa yhden miehen aivot kompaktissa paketissa.

        Oon oikeesti jo 25.


    • asdgasdgasd

      elämää. Toivottavasti mätänette sinne kämpille kuin pizzanreunat pizzalaatikkoon.

      • Älymies 23

        Mitä mä sitten voisin tehdä? Kun ei ole kavereitakaan joiden kanssa lähteä baariin/jonnekkin.


      • asdadasdadsadada

        Mutta et itse vastannut aiheeseen, mitä ajattelit tänään tehdä?


    • tv2:lta klo 23:35 http://www.imdb.com/title/tt1079959/
      Pakastepitsan voisi tosiaan vielä käydä hakemassa.

      ei onneks tee mieli lähteä flunssasena baariin, eikä viime viikonlopun jälkeen muutenkaan maistu vähään aikaan.

      • Löysäilen

        ilmeisesti niin kuin ennenkin, pinnistelen pinnistelyni töissä, kun pakko on rahan takia käydä. Pesulassa on tosin pakko käydä. Kahden kirjan (Vain tytär & The Golden Willow) kanssa pitäisi päästä alkua pidemmälle. Telkkua ja radiota, kotona ei ole tietokonettakaan. Koska en oikein osaa laittaa ruokaa, nyt on kalapuikot ja muussipussi oottamassa.


    • Ei noin

      Lensin tänään himaan, jos sitä ottaisi pari kaljaa, nettaisi tai katsoisi telkkaria ja koittaisi toipua.

      Todennäköisesti ajan myös parran ja runkkaan. Että just niin aktiivista touhua tänään tarjolla.

    • ATM4EVA.

      lähden kohta salille, sen jälkeen menen saunaan, jonne tulee myös yksi kaverini. Saunan jälkeen saatetaan tulla vielä kämpille jauhamaan paskaa, mutta ihmisten ilmoille ei lähdetä. Ilta päättynee ennen puolta yötä, ei tämä kaveri ikinä jaksa sen kauempaa. Sitten varmaankin menen maate. Luultavasti myös runkkaan ennen nukahtamista. Yöpöydälläni on sitä varten vessapaperirulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe