Mitenkä helvetissä sitä muka saa? Vituttaa ja masentaa olla neitsyt enkä homoksikaan halua ryhtyä. Kaikki potentiaaliset ilmoitukset netissäkin on jossain helsingissä.
Mitenkä sitä seksiä saa?
44
6399
Vastaukset
ei täällä Helsingissäkään pahemmin mahdollisuuksia ole. Varsinkaan vähän ujommille.
- nohaloooo
no onko vähän liian isot kriteerit? ns tavallisen näköiset näköiset naiset ei kelpaa, vaan aina pitäisi joka miehelle olla jotain malli aineista!!
- jumalauta!!!
nohaloooo kirjoitti:
no onko vähän liian isot kriteerit? ns tavallisen näköiset näköiset naiset ei kelpaa, vaan aina pitäisi joka miehelle olla jotain malli aineista!!
no niimpä, miehet ei saa yhtää parempaa mitä ne ite on..
- juuuuuuujee
mitäs oot ujo, paljosta jäät paitsi
nohaloooo kirjoitti:
Hyvin kelpaa tavallisen näköiset naiset! Eikä malli look muutenkaan iske, ovat aivan liian pitkiä.
Kriteereillä ei ole merkitystä, kun en pysty edes lähestymään naisia ja naiset eivät ole kiinnostuneet lähestymään minua.
- Mies Kouvolasta
euroilla saa ihan mitä suinkin haluaa.
Googleta www.sekstitreffit.fi
Onpahan naista ympäri Suomea. - kysymällä
ainakun näet mielestäsi sopivan kunppanin, niin kysy kohteliaasti.
Kun aina kysyy niin usein saa :)
Opin tempun kaveriltani joka oli kiertävä pölyimurikauppias- piip piip
olen joskus ihmetellytkin miksi nuo pölynimurikauppiaat sitä työtään tekee kun kukaan ei tuolla tavalla imuria osta, mutta nythän tuokin selvisi! taidanpa ostaa tarjoustalosta 39 euron pölynimurin ja lähteä kaupustelemaan sitä ovelta ovelle puku päällä. jos oven avaa mies, kysyn haluaako hän ostaa imurin 399 eurolla. jos avaa nainen, tiedustelen saisiko sitä pillua.
enpä tajunnutkaan miten helppoa tämä on. siis ainakin teoriassa. unohdinko suunnitelmasta jotain? - jotain?
piip piip kirjoitti:
olen joskus ihmetellytkin miksi nuo pölynimurikauppiaat sitä työtään tekee kun kukaan ei tuolla tavalla imuria osta, mutta nythän tuokin selvisi! taidanpa ostaa tarjoustalosta 39 euron pölynimurin ja lähteä kaupustelemaan sitä ovelta ovelle puku päällä. jos oven avaa mies, kysyn haluaako hän ostaa imurin 399 eurolla. jos avaa nainen, tiedustelen saisiko sitä pillua.
enpä tajunnutkaan miten helppoa tämä on. siis ainakin teoriassa. unohdinko suunnitelmasta jotain?joo unohdit hyvän kauppiaan käytöstavat!
tolla asenteella et saisi kuin täysin toivottomalta jos sellaisen jostain sattuisit löytämään piip piip kirjoitti:
enpä tajunnutkaan miten helppoa tämä on. siis ainakin teoriassa. unohdinko suunnitelmasta jotain?Hahaa, oletkos jos testannut tätä? Kyllä niitä naisia helpomallakin saa
- p.iht.ari
Netistä sitä saa. Olin neitsyt 33-vuotiaaksi saakka ja voin kertoa, että nyt 40-vuotiaana on yli 50 seksikokemusta.
- Otan osaa
Eli sulla on noin 7 seksikokemusta joka vuodelle. Toisilla niitä on samanverran viikolle :D
- saanpilluajokapvä
Sitä saa hommaamalla muijan :P
- kaken keke
Et halua homoksi,oisko miehillä sitten kiinostusta vai..
Kakkoseen vaan,poikuus jää- hhäh
kyl ei tarvii ku ilmotus laittaa hetkeks jonneki palstalle nii heti tulee vastauksia
- woude1966
Ootko kokeillu? Hienoo,kokeile,anna mun naida liuulla sua.ni varmaan on jees
- melkein saanut
hhäh kirjoitti:
kyl ei tarvii ku ilmotus laittaa hetkeks jonneki palstalle nii heti tulee vastauksia
En oo mihinkää palstalle laittanu ja lähel oon ollu saada ja oon vast 12.
- LessuTyttö
melkein saanut kirjoitti:
En oo mihinkää palstalle laittanu ja lähel oon ollu saada ja oon vast 12.
olin 8 ja sain isältäni.ET HAISTA HESSU HOPO PITKÄT
- fonziee
Naamalla sitä pillua saa veljet, naamalla ;) olen 24v ja kirjanpidossani jo yli 200 rastia;) Tiiä sitten nämä pano partyt missä niin seipääs ettei aamulla muista ketä pani :D Mutta veljet semmonen neuvo että jos oot ruma, niin sitten olet :D:D
" Jos pillua saan, niin mä lähden mukaan.." ! ;)- jeespoks
no jos oot joku vitu plösö nii ei paljoo heru, vaikka oisit turpavärkistä vaikka kui komee..
- bganö
Eikö se Jetro kiinteistö kuru ollut ennen pölyimurikauppias"pitkä sana".
Lieneekö monelta saanut kun alaa vaihtanut?- Calosub
On saanu jo tarpeeksi varastoon asti, nii aatteli viimein tehdä rahaa.
Suosittelisin ihan seurustelua naisen/naisten kanssa. Ihan vaan naisiin tutustumalla kohteliaasti ja siitä sitten jossain vaiheessa jotain varmasti kolahtaa jos olet katseenkestävä ja hyvät käytöstavat omaava, osaat kuunnella ja keskustella, huolehdit hygieniasta ja pukeudut suht hyvin/kohtalaisesti. Netissäkin on mahdollisuuksia tavata naisia.
Totuus on että Suomessa ollaan aika sisäänpäin kääntyneitä ja sosiaalisia ollaan vaan ystävien/läheisten kanssa ja tuntemattomalle ihmiselle puhuminen selvänä vältetään kuin ruttoa, mutta älä anna sen lannistaa.- killallwomen
Lainaus:
"...hyvät käytöstavat omaava, osaat kuunnella ja keskustella,"
Minä olen 27 vuotias kokematon "poika" ja käyttäytynyt juuri noin. Ainoa mitä tuosta seuraa on se että naisen kiinnostus lakkaa jo ensimetreillä ja nainen sanoo päin naamaa että "en mä sun kanssa halua seurustella, sä oot vaan kaveri!"
Naiset vihaavat kilttejä miehiä jotka kuuntelevat ja keskustelevat! Sellaiset miehet ovat naisten silmissä säälittäviä luusereita jotka pitäisi tappaa. Naiset haluavat kovan jätkän joka hakkaa ja kohtelee naista kuin roskaa.
Ja tämän sanon ihan vuosien kokemuksesta naisten kanssa. - Vaikea juttu...
killallwomen kirjoitti:
Lainaus:
"...hyvät käytöstavat omaava, osaat kuunnella ja keskustella,"
Minä olen 27 vuotias kokematon "poika" ja käyttäytynyt juuri noin. Ainoa mitä tuosta seuraa on se että naisen kiinnostus lakkaa jo ensimetreillä ja nainen sanoo päin naamaa että "en mä sun kanssa halua seurustella, sä oot vaan kaveri!"
Naiset vihaavat kilttejä miehiä jotka kuuntelevat ja keskustelevat! Sellaiset miehet ovat naisten silmissä säälittäviä luusereita jotka pitäisi tappaa. Naiset haluavat kovan jätkän joka hakkaa ja kohtelee naista kuin roskaa.
Ja tämän sanon ihan vuosien kokemuksesta naisten kanssa.Tosi on. Naiset eivät juuri tykkää kilteistä miehistä. Tai kiltti mies on hyvä kaveri, mutta ei kelpaa seksiin. Jos nainen alkaa pitää sinua kaverina, kannattaa hänet unohtaa, jos odotat häneltä muuta kuin kaveruutta...
Kannattaa ottaa naista halveksiva asenne. Sellainen, että voisit saada monta muutakin naista kuin sen, johon olet tutustumassa. Toisaalta sitä ei pidä sanoa suoraan. Kun nainen saa sen kuvan, että sinulla voisi olla muitakin naisia, hän saattaa kiinnostua sinusta seksuaalisessa mielessä.
Epätoivoinen ja yksinäinen mies koetaan luuserina. Kuka haluaisi luuserin? Joutuisi häpeämään sinua kaveriensa edessä... Naiselle yksi tärkeimmistä seikoista on kasvojen säilyttäminen kaveripiirissä muiden naisten keskuudessa. - äly älä jätä
Vaikea juttu... kirjoitti:
Tosi on. Naiset eivät juuri tykkää kilteistä miehistä. Tai kiltti mies on hyvä kaveri, mutta ei kelpaa seksiin. Jos nainen alkaa pitää sinua kaverina, kannattaa hänet unohtaa, jos odotat häneltä muuta kuin kaveruutta...
Kannattaa ottaa naista halveksiva asenne. Sellainen, että voisit saada monta muutakin naista kuin sen, johon olet tutustumassa. Toisaalta sitä ei pidä sanoa suoraan. Kun nainen saa sen kuvan, että sinulla voisi olla muitakin naisia, hän saattaa kiinnostua sinusta seksuaalisessa mielessä.
Epätoivoinen ja yksinäinen mies koetaan luuserina. Kuka haluaisi luuserin? Joutuisi häpeämään sinua kaveriensa edessä... Naiselle yksi tärkeimmistä seikoista on kasvojen säilyttäminen kaveripiirissä muiden naisten keskuudessa.Hyväkäytöksinen ja kiltti ovat ihan eri asiat kuin epätoivoinen ja luuseri!
Itse en ainakaan huolis jätkää joka hakkaa ja kohteelee kuin roskaa. Sen sijaan haluan itsetuntoa ja huomionosoituksia. Ymmärrän tosin että itsetunto voi olla huono, jos tulee koko ajan torjutuksi. Siinä tapauksessa älä ainakaan yritä "omaa tasoasi" tasokkaampaa naista vaan tyydy ensin vähän "heikompiin".
- -
Jos ahdistaa, suosittelisin keskittymistä maksulliseen naiseen. Ei sekään helppoa ole, mutta luultavasti helpompi juttu kuin asian hoitaminen muulla tavalla.
Sitten olisi homma pois päiväjärjestyksestä, ja voit keskittyä muihin asioihin. Elämä voi olla ihanaa myös ilman naista. Elät sitten vain elämääsi normaalisti, ja ehkä jossain vaiheessa joku löytyy, kunhan et käperry itseesi.
Mutta ei sitten muuta kuin säästöpossu rikki ja ammattimaista poikuuden poistajaa etsimään...- kaipaa läheisyyttä
Entä jos ei ole tarpeeksi rahaa, tahtovat järjestään olla olla sellasta 200e luokkaa tunnin sessiot. Ei mitenkään saa sellasia rahoja irtoomaan vaikka haluais...
- fdsfdss
kaipaa läheisyyttä kirjoitti:
Entä jos ei ole tarpeeksi rahaa, tahtovat järjestään olla olla sellasta 200e luokkaa tunnin sessiot. Ei mitenkään saa sellasia rahoja irtoomaan vaikka haluais...
sitten ei auta muu kuin alkaa homoksi, saanti100% varma niinkuin naisilla
Hei älä oo noin masentunu, kyllä naisia on ja niitä saa, pitää vaan etsiä.
- athlon4000
Tä? Potentiaalisia kumppaneitahan on joka puolella...tämä on hieno asia, kun on netit, sätit ja deitit, ja mitä helkkarin juttuja nyt onkaan. Nyt ylös, ulos, ja bongailemaan. Vaikka marketin kassajonosta saattaa napsahtaa...ei kai sentään nykyäänkään vielä niin kätevää ole, että jos jää sinne monitorin ääreen, niin se unelmien partneri saapuu soittelemaan ovikelloa... Onnea etsintöihin.
- 1 + 1 = ?
Mitenkä sitä seksiä saa?
HELPOITEN RUNKKAAMALLA - -
Tuossa joku mainitsi, että seksi maksaa jotain 200 euroa. Kyllä se nainen kumppaninakin maksaa paljon, itse asiassa paljon enemmän. Ja seurustelukumppanin kanssa on aika paljon pelkoa siitä, että suhde karahtaa kiville. Maksullisessa seksissä ainakin homma on selkeää ja tiedetään mitä molemmat haluavat.
Se 200 euroa tai enemmänkin kyllä maksaa mielestäni itsensä takaisin, jos saat poikuuden menettämisen myötä sitä kaivattua itseluottamusta ja potkua elämään. - pro älä kainostele
Mut harvempi kummiski ny haluu menettää poikuutensa maksullisiin.
Helpointa on tosiaan et meet vaa juttelee vaik kassajonos jotai läppää tai kysyy tuotteesta mitä toinen on ostamas (vaik ruoka et onks toi hyvää?" 'ite oon kelannu tota ostaa mut en oo uskaltanu") nii tosta se lähtee:D paras on tilanne komiikkaa! Ei se vastapuolinen syö suo vaik haluisitki;P
Jos on päästy ny treffeille asti nii älä helvetissä vie sitä leffaan... Siel sä et tutustu henkilöön ollenkaa. Hyvä on pyytää muija omaan kämppään (jos asuu) ja kokkaa jotai kivaa. Siel voi ehk kattoo joku leffa koska siel voi samal jutella ja olla vähä lähekkäin :)- Säästöpossu rikki
Vaan, jos sosiaaliset taidot eivät riitä moiseen...
Nythän on niin, että jos miehen vetovoima ei riitä vetämään naisia luokseen, eikä itse ole rohkea tekemään kuvatunlaisia aloitteita, hän jää armotta ilman seksiä.
Rohkeutta sekin vaatii, mutta vähemmällä lepertelyllä pääsee, jos menee maksullisiin.
- nnenenenene
no täällä olisi yksi halukas nainen!! mutta ettehän te miehet tietenkään yhteyttä ota..
- hhhhhhh21323
Multa voit kyllä ihan vapaasti tulla hakemaan poikuuden jos joensuuhun tulet :D
- vanzai
No heitä tiedot beibe!:D nii kattoo mitä väsätään;P
- looooll
no vttu muna pilluun ah ah!
- lkj
ravintolasta naisen kanssa jatkoille hyvässä lykyssä saa pillua jos ei anna alkaa itkemään että kaikki painaa päälle ja masentaa ja on työtön yms niin sitten saa säälipillua kokeiltu on
- -
Joo. Aika varma nakki, jos saa naisen lähtemään jatkoille. Sitten vain lisää alkomahoolia, niin johan seksiä irtoaa.
Tietty jatkoille saaminen voi olla ison työn takana. Ei onnistu joka ilta.
- kosdino
oon 11 v ja haluisin neitsyyteni pois onko vapaa ehtoisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512829Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071682- 1041000
- 83925
- 59849
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163770- 42766
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57751Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59732Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28685