Moi Tikkanen ja kumppanit.

Late1..

Päätin pitkästä aikaa piipahtaa täälä juupas-ja eipäspalstalla kysymässä, että joko Tikkasellekin on valjennut jo vuosia sitten ennustamani luonnonmullistusten raamatullinen lisääntyminen tässä armotalouskauden lopussa.
Tuskinpa nyt enää kukaan järkevä ihminen väittää etteikö juuri ennustamallani tavalla ole edetty ja vauhti sen kun kiihtyy.

Vai lymyätkö sinä Tikkanen jossain Suomessa ja selität itsellesi, että ei tässä mikään ole muuttunut ja ei mitään hätää.;)
Jumala tulee aikanaan herättelemään myös suomalaisia tavallaan ja valtavat lumimassat Helsingin kaduilla ovat vasta alkusoittoa.

Tuo neljäs petovalta (EU) tulee myöskin erääseen ennustettuun vaiheeseen, eli se syö ja murskaa kaiken allensa. Raamattuhan kertoo kunka neljännen petovallan alku on erilainen kuin muiden petojen(esim. kolmas petovalta/hitleri) ja selitän sen niin, että alussa se on taloudellinen ja lopuksi se aiheuttaa taloudellisesti romahdettuaan nälänhätää ja muotoutuu lopulta sotilaalliseksi liittovaltioksi, jossa hallitsee
kymmenen "kuningasta".

Tässä vähän aiheeseen myös profetiaa vuodelta 1998 (tutkiskelkaa hengessä)

Pahimmat katastrofit ovat vielä edessäpäin, mutta --- täytyy olla sokea, ellei huomaa näissä jo toteutuneissa Tsekin tulvissa (HUOM !!!! täsmälleen 4:n vuoden välein) ja pian toteutuvissa ??? Portugalin ja Espanjan talouskriiseissä Jumalan varoituksia, --- ojennustuomioita. Koko EU:han kaatuu vasta sitten, kun Saksa kaatuu (erään Mellerin "paljastaman" Wilkersonin "salaisen" profetian mukaan), mutta näiden tapahtumien kautta Jumala puhuu koko Euroopalle. Me olemme juuri äskettäin nähneet koko keski- ja etelä-Euroopan kärsivän myös ennenkokemattomista lumimyrskyistä.

Tässä profetiassahan Euroopan joet tulevat tulvimaan niin, että miljoonat ihmiset hukkuvat --- ja vasta sen jälkeen (tai juuri silloin) Tsekissäkin tulee olemaan se kaikkein pahin tulva... ...mutta kuten totesin: Nämä 3 ensimmäistä Tsekin tulvaa ovat olleet Jumalan varoituksia --- koko Euroopalle, samoin kuin se, mikä kohtaa pian Portugalia ja Espanjaa. Tämä profetia on siis saatu vuonna 1998, --- 4 vuotta ennen tuota ensimmäistä Tsekin tulvaa. Tässä profetiassa sanotaan myös, että "Kun olin tämän ilmestyksen jo nähnyt, niin luin sanomalehdestä uutiset, että Tšekissä oli ollut pahimmat tulvat kuin milloinkaan aikaisemmin". Tsekissä on siis ollut suuri tulva myös vuonna 1998. Siitä ei vain enää löytynyt lehtiuutista (ilmeisesti silloin ei vielä uutisoitu kaikesta niin aktiivisesti netissä). Sekin Tsekin tulva "osuu" tähän samaan neljän vuoden sykliin...

v. 2002:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2002/08/125670/tulvat-ajavat-50-000-prahalaista-kodeistaan

v. 2006:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Vesi tulvi kaupunkiin jokivallin murruttua Itä-Tšekissä/1135219385416

v. 2010:
http://www.lapinkansa.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194621209628/artikkeli/tshekin tulvien uhriluku nousee.html

jatkuuuu!

29

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late1....

Kolmas enkeli
      Sitten yksi enkeleistä, jolla oli siivet, näytti minulle Euroopan laidasta laitaan, pohjoisesta aina alas Espanjaan ja Portugaliin asti. Kädessään hänellä oli punnitusvaaka. Minä näin hänen lentävän Euroopan ylitse ja minä kuulin hänen sanovan nämä sanat: "Olen surullinen. Olen surullinen. Epävanhurskautta! Epäpuhtautta! Epäjumalisuutta kaikkialla Euroopassa! Synnin mitta on kohonnut taivaaseen asti! Pyhä Henki on murheellinen." Minä näin Euroopan jokia tulvivan ja peittävän miljoonia koteja ja miljoonia ihmisiä hukkui. Kun olin tämän ilmestyksen jo nähnyt, niin luin sanomalehdestä uutiset, että Tšekissä oli ollut pahimmat tulvat kuin milloinkaan aikaisemmin. Minä kuulin myöskin, että suuri joki Kiinassa tulvi kauheasti ja tuhansia taloja tuhoutui. Minä en tiennyt mitään näistä uutisista ennen kuin olin nähnyt näkyni ja enkeli oli kertonut minulle. Sillä minä olin Patmos-saarella, enkä tiennyt maailman menosta mitään, mutta enkeli kertoi. Näky jatkuu: Yhtäkkiä minä kuulin että koko Euroopassa on maanjäristyksiä. "Maissa missä ei tavallisesti ole ollut maanjäristyksiä tulee niitä nyt olemaan," sanoi Enkeli. Ja yhtäkkiä näin hengessäni kuinka Eiffel-torni Pariisissa kaatui jytisten alas maahan. Suuri osa Saksaa tuhoutui. Mahtavassa Lontoon kaupungissa näin tuhoa kaikkialla. Minä näin tulvia kaikkialla Skandinaviassa. Minä katsoin etelään ja minä näin Espanjan ja Portugalin olevan suuressa nälänhädässä ja hävityksessä. Monet tulevat kuolemaan nälkään Espanjassa ja Portugalissa. Minä olin kauhistunut kaikista näistä uutisista ja minä sanoin: "Herra miten käy sinun omien lastesi?" Enkeli sanoi:" Minä valmistan heitä ja he tulevat odottamaan Herransa tulemusta ja ilmestystä. Monet huutavat minun puoleeni noina päivinä ja minä pelastan heidät. Minä olen tekevä mahtavia ihmeitä heille ja he tulevat näkemään minun voimani." Näin siis suuren hävityksen keskellä on myös oleva suuri Jumalan armo näille kansakunnille. Minä olin onnellinen siitä, että Jumalalla on suojelus ja varjelus omia lapsiaan varten.
      Profetia on vuodelta 1998. Siitä 4 vuotta = ensimmäinen uutisoitu tulva Tsekissä (2002)... ...jälleen 4 vuotta = toinen (2006)... ...ja taas 4 vuotta = kolmas (2010). Tämän profetian kuvaus siitä kaikkein pahimmasta (seuraavasta) tulvasta liittyy sellaiseen aikaan, jolloin tapahtuu paljon muutakin todella kauheaa. Jo nyt on tapahtunut paljon pahempia luononmullistuksia kuin koskaan aikaisemmin. Ne ovat olleet Jumalan varoituksia = ojennustuomioita. On hyvin todennäköistä, että seuraavan neljän vuoden kuluttua Tsekissä tapahtuva seuraava tulva (jolloin myös muualla Euroopassa on samanlaisia tulvia), on jo Jumalan Vihan aikaa. Jos viimeiset 7 vuotta alkavat tänä vuonna, niin v. 2014 ollaan Vihan ajan puolivälissä, --- siinä hetkessä, kun alkaa todella tapahtua...
      Tässä tuo profetia kokonaisuudessaan:
      http://www.armo.info/1998.htm

Tässä myöskin evouskoville ihmettelyä lopuksi kuinka viisas heidän evoluution jumala voikaan olla.;)
      http://www.tietokone.fi/uutiset/aivoissa_jattiyllatys_tietokoneet_naurettavan_yksinkertaisia

• Apo-Calypso

Muunsin tyhjäpäisen lässytyksesi selkokielelle. Olepa hyvä.

Lässyn lässyn
        Lässyn lässyn lässynä, lässyn lässyn lässyn, lässynälässyn lässyn Lässyn lässyn lässyn, lässyn lässyn lässyn Lässyn lässyn Lässyn lässyn. LäSSYNälässynäälässyn lässynälässynä lässyn lässyn. Lässynä lässynälässyn lässynälässyn lässynälässynälässyn Lässyn lässyn lässyn lässynä lässyn lässynälässyn lässyn lässynälässynä lässyn: "Lässyn lässyn. Lässyn lässyn. Lässynälässyn! Lässynälässyn! Lässynälässyn lässyn Lässyn! Lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn! Lässynä Lässyn lässyn lässyn." Lässynä lässynälässyn Lässyn lässyn lässyn lässyn lässynälässynälässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässynä lässyn. Lässyn lässyn lässynälässynälässyn lässyn lässyn lässynälässyn, lässyn lässyn lässynä lässyn, lässynä LäSSYNšlässynä lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn. Lässynä lässyn lässynölässyn, lässynä lässyn lässyn Lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn. Lässynä lässyn lässyn lässynäälässyn lässynälässynä lässyn lässyn lässyn lässyn lässynälässyn lässynälässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn. Lässynä lässynä lässyn Lässyn-lässyn, lässynä lässyn lässyn lässyn lässynäälässyn, lässyn lässyn lässyn. LäSSYNälässyn lässyn: Lässynälässynä lässynä lässyn lässynä lässyn Lässyn lässyn lässynälässynä. "Lässyn lässynä lässyn lässyn lässyn lässyn lässynälässynä lässyn lässynä lässyn lässyn," lässyn Lässyn. Lässyn lässynälässynä lässynälässyn lässynälässyn lässyn Lässyn-lässyn Lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn. Lässyn lässyn Lässyn lässyn. Lässyn Lässyn lässyn lässynälässyn lässyn lässyn. Lässynä lässynälässyn lässyn lässyn Lässyn. Lässynä lässyn lässynäälässyn lässyn lässynä lässynälässyn Lässyn lässyn Lässyn lässyn lässyn lässynälässynälässynälässynälässynä lässyn lässynälässynä. Lässyn lässyn lässyn lässynälässynäälässyn Lässyn lässyn Lässyn. Lässynä lässyn lässyn lässyn lässynälässynä lässyn lässyn lässynä lässyn: "Lässyn lässyn lässynälässyn lässyn lässyn lässyn?" Lässyn lässyn:" Lässynä lässyn lässynä lässyn lässyn lässyn lässyn Lässyn lässyn lässyn lässynä. Lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässynälässynä lässyn lässynä lässyn lässynälässyn. Lässynä lässyn lässynä lässyn lässynä lässyn lässyn lässyn lässyn lässynälässynäälässyn lässyn lässyn." LäSSYNälässyn lässyn lässyn lässynälässyn lässynä lässyn lässynölässyn lässyn lässyn Lässyn lässyn lässynälässyn lässyn. Lässynä lässyn lässyn lässynä, lässynä Lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn.
        Lässyn lässyn lässyn 1998. Lässynä 4 lässyn = lässynälässyn lässyn lässyn Lässynä (2002)... ...lässynälässyn 4 lässyn = lässyn (2006)... ...lässyn lässyn 4 lässyn = lässyn (2010). LäSSYNälässynälässyn lässyn lässyn lässynä lässyn lässyn (lässyn) lässyn lässyn lässyn lässyn, lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn. Lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn. Lässyn lässyn lässyn Lässyn lässyn = lässyn. Lässyn lässyn lässynälässynölässynä, lässynä lässyn lässynälässyn lässyn lässyn Lässynä lässyn lässyn lässyn (lässyn lässynölässyn lässyn Lässyn lässyn lässyn lässyn), lässyn lässyn Lässyn Lässyn lässyn. Lässyn lässyn 7 lässyn lässyn lässynälässynä lässyn, lässyn lässyn. 2014 lässyn Lässyn lässyn lässynälässynä, --- lässynä lässynä, lässyn lässyn lässyn lässyn...
        LäSSYNälässynä lässyn lässyn lässyn:
        lässyn://lässyn.lässyn.lässyn/1998.lässyn

LäSSYNälässynä lässynölässyn lässyn lässynä lässyn lässyn lässyn lässynälässyn lässyn lässyn lässyn lässyn.;)
        lässyn://lässyn.lässyn.lässyn/lässyn/lässyn

• Jotain rotia

Joko sinä kehittelet itsellesi hyviä selityksiä miksi mitään tuollaista ei tapahtunutkaan. Noita profetioita tulee ja menee, aina löytyy kuitenkin varma syy miksi ne eivät toteutuneet.

• HEH !

• Late1...

• pekka-
        Late1... kirjoitti:

Alatkohan sinä illuminatus pikkuhiljaa miehistymään/sivistymään? :)

No tässä sulle ihan oma HEHhe!

The omen for Turkey: 279 quakes in 14 days
        http://theextinctionprotocol.wordpress.com/2011/01/12/the-omen-for-turkey-279-quakes-in-14-days/

Aina on ollut, ja aina tulee olemaan. Siitä pitää laattatektoniikka huolen.
        Ihmisten määrän kasvu ja tiedonkulun parantuminen on tuonut ihmisten kärsimykset kaikkien luettavaksi.

http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/recenteqsww/Quakes/quakes_all.php

• Late1...
        pekka- kirjoitti:

Aina on ollut, ja aina tulee olemaan. Siitä pitää laattatektoniikka huolen.
        Ihmisten määrän kasvu ja tiedonkulun parantuminen on tuonut ihmisten kärsimykset kaikkien luettavaksi.

http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/recenteqsww/Quakes/quakes_all.php

>>>Aina on ollut, ja aina tulee olemaan. Siitä pitää laattatektoniikka huolen.

Kukas on muuta väittänyt, mutta ilmeisesti keskeisen pointin löytäminen tuottaa sinulle kohtuuttomia vaikeuksia?

• Late1... kirjoitti:

Alatkohan sinä illuminatus pikkuhiljaa miehistymään/sivistymään? :)

No tässä sulle ihan oma HEHhe!

The omen for Turkey: 279 quakes in 14 days
        http://theextinctionprotocol.wordpress.com/2011/01/12/the-omen-for-turkey-279-quakes-in-14-days/

Sitä kiukkua sinä olet aina projisoinut ihan itsestäsi ja ne viljelemäni lievät kirosanat ovat vain osa vittumaista persoonaani ja kirjoitusteni tarkoin valittu tyylikeino.

Kiitoksia kuitenkin artikkelista. Ihmettelen vain, miksi moisella minua ilahdutit; ovatko Turkin (joka sijaitsee Arabian ja Euraasian mannerlaatan rajalla) maanjäristykset jotenkin kenties eksoottinen uutinen? Ilmastonmuutoksen vaikutukset tulviin ainakin näyttivät sitä sinulle olevan.

• Late1...
        illuminatus kirjoitti:

Sitä kiukkua sinä olet aina projisoinut ihan itsestäsi ja ne viljelemäni lievät kirosanat ovat vain osa vittumaista persoonaani ja kirjoitusteni tarkoin valittu tyylikeino.

Kiitoksia kuitenkin artikkelista. Ihmettelen vain, miksi moisella minua ilahdutit; ovatko Turkin (joka sijaitsee Arabian ja Euraasian mannerlaatan rajalla) maanjäristykset jotenkin kenties eksoottinen uutinen? Ilmastonmuutoksen vaikutukset tulviin ainakin näyttivät sitä sinulle olevan.

>>>Ilmastonmuutoksen vaikutukset tulviin ainakin näyttivät sitä sinulle olevan.

Ilmastonmuutokset ovat osa luonnonmullistuksia ja niiden kautta syntyy vielä paljon juuri niitä ongelmia, mistä Raamattu on ennustanut mm. tulvia ja tsunameja.

Monille suomalaisillekin on vielä ihmeen vaikea käsittää ilmastonmuutos, sillä he ymmärtävät siitä monet ainoastaan, että se olisi pelkkää ilman lämpenemistä.
        Lämpeneminen on vain osa ilmastonmuutosta ja todellakin tulee vielä niin kuumia helteitä, että ihmiset purevat tuskissan kielensä poikki ja saavat ihoonsa vaarallisia paiseita (ihosyöpä) kuten hyvä tietokirjamme Raamattu jälleen opastaa, mutta ilmastonmuutos aiheuttaa monia muitakin vakavia ongelmia kuten kovia pakkasia esim. Eurooppaan, jos golfvirran virtaukset radikaalisti muuttuvat.

Juuri nyt ;
        http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2011/01/1255360/etna-syoksi-lieskoja-satojen-metrien-korkeuteen---katso-video

• Late1... kirjoitti:

Ilmastonmuutokset ovat osa luonnonmullistuksia ja niiden kautta syntyy vielä paljon juuri niitä ongelmia, mistä Raamattu on ennustanut mm. tulvia ja tsunameja.

Monille suomalaisillekin on vielä ihmeen vaikea käsittää ilmastonmuutos, sillä he ymmärtävät siitä monet ainoastaan, että se olisi pelkkää ilman lämpenemistä.
        Lämpeneminen on vain osa ilmastonmuutosta ja todellakin tulee vielä niin kuumia helteitä, että ihmiset purevat tuskissan kielensä poikki ja saavat ihoonsa vaarallisia paiseita (ihosyöpä) kuten hyvä tietokirjamme Raamattu jälleen opastaa, mutta ilmastonmuutos aiheuttaa monia muitakin vakavia ongelmia kuten kovia pakkasia esim. Eurooppaan, jos golfvirran virtaukset radikaalisti muuttuvat.

Juuri nyt ;
        http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2011/01/1255360/etna-syoksi-lieskoja-satojen-metrien-korkeuteen---katso-video

Ilmastonmuutoksia on maapallon historia täynnä, pienemmistä luonnonkatastrofeista kuten tsunamit ja tulvat nyt puhumattakaan. Eikä tämä tämänkäänkertainen muutos ole mitenkään muuten poikkeuksellinen kuin korkeintaan siinä mielessä, että ihmisellä on tällä kertaa todennäköisesti itsellään asiassa osasyy.

Nykyinen vulkaaninen aktiivisuuskin on pelkkää lastenleikkiä vaikkapa Toban räjähdykseen verrattuna, josta siitäkään ei ole kuin n. 73000v. Ja maanjäristyksien määrä tai voimakkuus ei ole olennaisesti muuttunut mihinkään - suurtuhoja on mannerlaattojen reuna-alueilla ollut jatkuvasti.

Odotellaanpas nyt kiltisti sitä Yellowstonen suurtulivuorenpurkausta ja katsotaan sitten, miltä nämä nykyiset vaikuttavat.

• heh !
        Late1... kirjoitti:

Kukas on muuta väittänyt, mutta ilmeisesti keskeisen pointin löytäminen tuottaa sinulle kohtuuttomia vaikeuksia?

>>Aina on ollut, ja aina tulee olemaan. Siitä pitää laattatektoniikka huolen.
        Kukas on muuta väittänyt, mutta ilmeisesti keskeisen pointin löytäminen tuottaa sinulle kohtuuttomia vaikeuksia? >>

Jos pointtisi oli se, että maanjäristykset olisivat jotenkin lisääntyneet, niin eivätpähän vaan ole. Aina noita on ollut suunnilleen tuon verran.

• tämä !

Tässä oli siis taas yksi profetia. Itse asiassa tänne http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html on koottu noita täysin varmoja ja ehdottoman toteutuneita profetioita. Sieltä voitte tarkastaa, miten loistavasti ihan jokainen profetia on pitänyt paikkansa. Ehkä juuri tämä nyt kyseessä oleva profetia on luonteeltaan erilainen - ehkä jopa sellainen, että joku jopa huomaa sen toteutumisen kun nuo muut ovat olleet sellaisia, ettei esim. suomalaiset ole huomanneet (ehkä lehdistö peittelee toteutunutta profetiaa ?), että puolet Suomesta on valloitettu itäisen mahdin alle (tämä siis tapahtui jo syyskuussa 2009, jos ette ole tietoisia asiasta).

• T7
        tämä ! kirjoitti:

Tässä oli siis taas yksi profetia. Itse asiassa tänne http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html on koottu noita täysin varmoja ja ehdottoman toteutuneita profetioita. Sieltä voitte tarkastaa, miten loistavasti ihan jokainen profetia on pitänyt paikkansa. Ehkä juuri tämä nyt kyseessä oleva profetia on luonteeltaan erilainen - ehkä jopa sellainen, että joku jopa huomaa sen toteutumisen kun nuo muut ovat olleet sellaisia, ettei esim. suomalaiset ole huomanneet (ehkä lehdistö peittelee toteutunutta profetiaa ?), että puolet Suomesta on valloitettu itäisen mahdin alle (tämä siis tapahtui jo syyskuussa 2009, jos ette ole tietoisia asiasta).

Onko venäläiset ostaneet niitä tontteja jo niin paljon...tseesus.

• pekka-
        Late1... kirjoitti:

Johaqn minä silloin vuosia sitten osoitin sinulle, että maanjäristysten määrä tai suuruus ei ole muuttunut mihinkään siitä, mitä se on ollut tunnetun historian ajan.

Tyypilliseen kretiinitapasi "unohdat" asian ja palaat sitä julistamaan jonkin ajan kuluttua.

Se, miksi lehdissä kirjoitetaan näistä enemmän johtuu siitä, että ihmisiä on nykyisin enemmän ja tiedonkulku on parantunut.

p.s. Kirjoitn ennen nimimerkillä "alex", mutta foorumin muutoksien myötä joku varasi sen, ja otin toisen nimimerkin (jolla olen jo kirjoitellut nyt usean vuoden)

• !

• pekka-
        Late1... kirjoitti:

Juuri nyt ;

Onhan ihmeellistä, Etna purkautuu. Näinhän ei ole tapahtunut, kuin aina muutaman kymmenen vuoden välein koko tunnetun historian ajan.

Keksi jotain muuta.

• Late1...
        heh ! kirjoitti:

>>Aina on ollut, ja aina tulee olemaan. Siitä pitää laattatektoniikka huolen.
        Kukas on muuta väittänyt, mutta ilmeisesti keskeisen pointin löytäminen tuottaa sinulle kohtuuttomia vaikeuksia? >>

Jos pointtisi oli se, että maanjäristykset olisivat jotenkin lisääntyneet, niin eivätpähän vaan ole. Aina noita on ollut suunnilleen tuon verran.

"-Jos pointtisi oli se, että maanjäristykset olisivat jotenkin lisääntyneet, niin eivätpähän vaan ole. Aina noita on ollut suunnilleen tuon verran.-"

Etkö ole seurannut asiasta uutisointia, kun hyvin monesta asiantuntijan suusta on tullut, että maanjäristykset ovat lisääntyneet ja lisääntyvät edelleen aiheuttavat myös maapallon huojuntaa, (kts. oppikirja Raamattu) tulvia ja tsunameita lisääntymässä määrin.

Kylkiäisinä tulee myöskin nälänhätää, tauteja ja levottomuuksia, kun kansa nousee kansaa vastaan (mellakat/ryöstelyt)
        Samanaikaisesti myös sähkömagneettisia häiriöitä tulee lisääntyvässä määrin, jotka johtuvat napojen siirtymisestä ja auringon aktiviteetin lisääntymisestä.

Jumalan pasuunat ovat alkaneet törähdellä, mutta valitettavasti Raamattu kertoo, että vaikka ihmiset pelkäävät, mikä maanpiiriä kohtaa, niin osa kansasta (ateistit) syyttävät ja pilkkaavat Jumalaa tuskissaankin.

• puuöljy
        Late1... kirjoitti:

"-Jos pointtisi oli se, että maanjäristykset olisivat jotenkin lisääntyneet, niin eivätpähän vaan ole. Aina noita on ollut suunnilleen tuon verran.-"

Etkö ole seurannut asiasta uutisointia, kun hyvin monesta asiantuntijan suusta on tullut, että maanjäristykset ovat lisääntyneet ja lisääntyvät edelleen aiheuttavat myös maapallon huojuntaa, (kts. oppikirja Raamattu) tulvia ja tsunameita lisääntymässä määrin.

Kylkiäisinä tulee myöskin nälänhätää, tauteja ja levottomuuksia, kun kansa nousee kansaa vastaan (mellakat/ryöstelyt)
        Samanaikaisesti myös sähkömagneettisia häiriöitä tulee lisääntyvässä määrin, jotka johtuvat napojen siirtymisestä ja auringon aktiviteetin lisääntymisestä.

Jumalan pasuunat ovat alkaneet törähdellä, mutta valitettavasti Raamattu kertoo, että vaikka ihmiset pelkäävät, mikä maanpiiriä kohtaa, niin osa kansasta (ateistit) syyttävät ja pilkkaavat Jumalaa tuskissaankin.

Minä en enää koskaan kiroa maata ihmisen tähden, vaikka ihmisen ajatukset ja teot ovat pahat nuoruudesta saakka, enää en hävitä kaikkea elävää, niin kuin tein.
        Niin kauan kuin maa pysyy, ei lakkaa kylvö eikä korjuu, ei vilu eikä helle, ei kesä eikä talvi, ei päivä eikä yö."
        Minä teen liiton ja annan teille lupaukseni: koskaan enää ei vedenpaisumus tuhoa kaikkea elävää, se ei koskaan enää hävitä maata."
        vedet eivät enää koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää

• Late1...
        puuöljy kirjoitti:

Minä en enää koskaan kiroa maata ihmisen tähden, vaikka ihmisen ajatukset ja teot ovat pahat nuoruudesta saakka, enää en hävitä kaikkea elävää, niin kuin tein.
        Niin kauan kuin maa pysyy, ei lakkaa kylvö eikä korjuu, ei vilu eikä helle, ei kesä eikä talvi, ei päivä eikä yö."
        Minä teen liiton ja annan teille lupaukseni: koskaan enää ei vedenpaisumus tuhoa kaikkea elävää, se ei koskaan enää hävitä maata."

>>>Minä en enää koskaan kiroa maata ihmisen tähden, vaikka ihmisen ajatukset ja teot ovat pahat nuoruudesta saakka, enää en hävitä kaikkea elävää, niin kuin tein.

• mitä mieltä?
        Late1... kirjoitti:

>>>Minä en enää koskaan kiroa maata ihmisen tähden, vaikka ihmisen ajatukset ja teot ovat pahat nuoruudesta saakka, enää en hävitä kaikkea elävää, niin kuin tein.

Koskas mielestäsi otetetaan se pedonmerkki (666) käyttöön?

Onko siis ahdistusten aikojen alussa, keskellä vai lopussa, jolloin ei voi ostaa ja myydä, ellei ole ottanut ns. pedonmerkkiä oikeaan käteen tai otsaan?

• toivottamaan sinut tervetulleeksi, mutta oletkin vain halpa kopio. Ei muistamamme Late1 noin tyhmiä "profetioita" olisi uskonut.

• T7

Miksiköhän raamattu ei sitten ennustanut euroopan mustaa surmaa joka teki selvää kolmanneksesta euroopan asukeista tai pikkujääkaudesta joka aiheutti katovuodet? Kaikki profetiat tolkuttavat aina että nyt juuri toteutuu lopun aikojen ennusmerkit, vaikka historiasta voimme todeta että mullistuksia sattuu aina silloin tällöin. Ja juuri nyt on aika rauhallista. Ihmisiä kuolee vähemmän kuin koskaan ennen synnytyksiin ja tarttuviin tauteihin . Odotettavissa oleva elinikäkin nousee jatkuvasti.

Ja petovaltoja löytyy aina jostain. Veikkaan että lähitulevaisuudessa joku saa profetian että Kiina on petovalta. Sehän on lohikäärme ja talousmahtinsa kautta kaikki valta on sillä.

• T7 kirjoitti:

Miksiköhän raamattu ei sitten ennustanut euroopan mustaa surmaa joka teki selvää kolmanneksesta euroopan asukeista tai pikkujääkaudesta joka aiheutti katovuodet? Kaikki profetiat tolkuttavat aina että nyt juuri toteutuu lopun aikojen ennusmerkit, vaikka historiasta voimme todeta että mullistuksia sattuu aina silloin tällöin. Ja juuri nyt on aika rauhallista. Ihmisiä kuolee vähemmän kuin koskaan ennen synnytyksiin ja tarttuviin tauteihin . Odotettavissa oleva elinikäkin nousee jatkuvasti.

Ja petovaltoja löytyy aina jostain. Veikkaan että lähitulevaisuudessa joku saa profetian että Kiina on petovalta. Sehän on lohikäärme ja talousmahtinsa kautta kaikki valta on sillä.

""Ja petovaltoja löytyy aina jostain. Veikkaan että lähitulevaisuudessa joku saa profetian että Kiina on petovalta. Sehän on lohikäärme ja talousmahtinsa kautta kaikki valta on sillä.""

tuollaisia jo ole. Kaikkea ennustellaan, jotta sitten voidaan joskus sanoa, että ennustus osui oikeaan.

• 34
        moloch_horridus kirjoitti:

""Ja petovaltoja löytyy aina jostain. Veikkaan että lähitulevaisuudessa joku saa profetian että Kiina on petovalta. Sehän on lohikäärme ja talousmahtinsa kautta kaikki valta on sillä.""

tuollaisia jo ole. Kaikkea ennustellaan, jotta sitten voidaan joskus sanoa, että ennustus osui oikeaan.

Ja sitten kun jotain on tapahtunut, huomataan että Nostradamushan ennusti tämän! Mutta eipä vain ole äijän teksteistä löydetty mitään ennusteita tulevalle. Vain menneelle. Surullistakin, tavallaan.

• Late1 häviää joka sarjassa kirkkaasti Late Lampaalle.

• puuöljy

Mikähän mielen mekanismi saa ihmiset vastaanottavaisiksi näille lopun aikojen profetioille?

Uskonlahkojen käyttövoimaa ne ovat aina olleet: mitä ehdottomampi uskonlahko, sitä varmemmin se on myös elänyt lopun aikaa. Suomessakin tulee mieleen Korpelalaisuus. He uskoivat että Pohjois-Ruotsin Jukkasjärven jäälle laskeutuu hopea-arkki, jolla sitten valitut lentävät Israeliin. Adventistit ja Jehovalaiset elävät lopun aikoja ja taitaapa Herännäisyyteenkin liittyä Jeesuksen toisen tulemisen odottelu. Muistan kun tv:n ajankohtaisohjelman naispappeuskeskustelussa uskovaisten edustajalta kysyttiin, tuleeko kirkko siunaamaan homot lähitulevaisuudessa. Vastaus oli jotenkin siihen suuntaan että uskon Jeesuksen toisen tulemisen koittavan ennen sitä ja että nämähän ovat juuri niitä lopun aikojen merkkejä kun syntisyys lisääntyy ja saa vallan.

• puuöljy

Jumala on tehnyt liiton "kaikkien elävien olentojen, kaiken elollisen kanssa". Miksi hän rankaisisi meitä noilla ennustustesi tuhotulvilla? Hänhän on nimenomaan sanonut että hän ei enää kiroa maata ihmisen tähden.

1. Mooseksen kirjan 9. luvusta otteita

vedet eivät enää koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää.

• T7

Jostain kumman syystä profetiat aina ennustavat tapahtumia jotka ovat tarkeitä jenkkien tai eurooppalaisten kannalta. WTC tornit , irakin sota ja mm Neuvostoliitto ovat olleet merkkeinä lopun ajoista.

Sitten kun puhutaan vaikka Kongon sisällissodasta joka eri tietolähteistä riippuen vaati noin 500 000 kuolonuhria. Tällä ei ole profetioissa ollut ainakaan minun käsittääkseni mitään sen suurempaa merkitystä.
        Taitavat olla liian köyhiä ja mustia.

Lopun ajan ennusmerkkien näkeminen on vain hyvää bisnestä. Rikkaat uskovat länsimaalaiset ostavat apokalyptisiä julkaisuja tuhottomasti, se on heidän actionviihteensä. He elävät jossain roolipelimaailmassa. Ovat itse uskonsotureita jotka taistelevat pahuutta vastaan.
        Afrikan kristityt ovat taas näistä lopun ajoista autuaan tietämättömiä. He käyttävät uskoa vain rukoillakseen ruokaa ja rauhaa Jumalalta.Heillä on tarpeeksi draamaa oikeassa elämässään.

• Mr.K.A.T.
        T7 kirjoitti:

Jostain kumman syystä profetiat aina ennustavat tapahtumia jotka ovat tarkeitä jenkkien tai eurooppalaisten kannalta. WTC tornit , irakin sota ja mm Neuvostoliitto ovat olleet merkkeinä lopun ajoista.

Sitten kun puhutaan vaikka Kongon sisällissodasta joka eri tietolähteistä riippuen vaati noin 500 000 kuolonuhria. Tällä ei ole profetioissa ollut ainakaan minun käsittääkseni mitään sen suurempaa merkitystä.
        Taitavat olla liian köyhiä ja mustia.

Lopun ajan ennusmerkkien näkeminen on vain hyvää bisnestä. Rikkaat uskovat länsimaalaiset ostavat apokalyptisiä julkaisuja tuhottomasti, se on heidän actionviihteensä. He elävät jossain roolipelimaailmassa. Ovat itse uskonsotureita jotka taistelevat pahuutta vastaan.
        Afrikan kristityt ovat taas näistä lopun ajoista autuaan tietämättömiä. He käyttävät uskoa vain rukoillakseen ruokaa ja rauhaa Jumalalta.Heillä on tarpeeksi draamaa oikeassa elämässään.

Eihän se ole uutinen että kristillisyys on naimisissa rasismin kanssa.
        Kun tuommoinen Wilkersonin profetia ilmestyi jo vuosia sitten edesmenneeseen saunalahden/jippiin foorumille, siinä puhuttiin rasistisesti että mustien ja valkoisten pitäisi olla erillään (ei naida toisiaan).

Ehkä vielä karmeampaa on että suurin osa suomalaisista uskovista ei välittänyt siitä rasismista, ei edes huomannut ennen kuin joku huomauttis sivulla sata jotakin.

Toivokaamme 5 mustaa naimaan 5 valkoista ja 30 miesparia pussaamaan ja hyväilemään Laten kirkon eteen joka sunnuntai.

Latekin on muuten Homojen sukua. Ja tämä on biolooginen fakta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      314
      6781
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3829
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3096
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2787
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1922
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1672
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe