Tänään marketissa

sir_eino

Anteeksi Naisasialooserimainen otsikko. Ja anteeksi että otsikossa on vale. En ollut marketissa vaan pikkukaupassa.

Mutta asiaan... Aika usein on päiviä jolloin sinkkuus ei haittaa. Mulla on periaatteessa elämässä jotain sisältöä, saan seksiä jos nyt en viikottain niin muutaman kerran kuukaudessa kuitenkin enkä nyt välttämättä edes kaipaa ihan ketä tahansa tänne kämpille roikkumaan jatkuvasti.

Tänään kaupassa näin iäkkään parin. Ikää pitkälle päälle kahdeksankymmentä. Ne puhuivat toisilleen ja katselivat toisiaan kauniisti. Rakastuneesti.

Mulle tuli jotenkin tosi paha olo kun ajattelin etten varmaan koskaan koe tuollaista rakkautta. Nappasin sen typerän soijamaitopurkin mitä olin hakemassa, maksoin sen ja kuuntelin kotimatkan Burzumia lujaa.

50

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3y5qhet

      "kuuntelin kotimatkan Burzumia lujaa."

      Oi ku söpöä. Viiltelitkö kotona itseäsi tai edes piirsit pääkallon mustalla hiilellä seinään?

      • sir_eino

        En. Söin tofunakkeja ja katselin Pasilan boksilta ja aloin netata. No helvetti. On vähän apea olo. Mitä sitten?


      • anna panna
        sir_eino kirjoitti:

        En. Söin tofunakkeja ja katselin Pasilan boksilta ja aloin netata. No helvetti. On vähän apea olo. Mitä sitten?

        Palaa kellariin, niin ei tarvii olla yksin ja apea. Saat muuta mietittävää, kun ruoskat läjähtelevät!


      • sir_eino
        anna panna kirjoitti:

        Palaa kellariin, niin ei tarvii olla yksin ja apea. Saat muuta mietittävää, kun ruoskat läjähtelevät!

        No ei tuokaan kuulosta hyvältä vaihtoehdolta. Miten jaksaa taas masentaa? Ja miksi se meni niin äkkiä tähän. Vielä tuossa tunti sitten olin ihan tasainen, nyt... Ääh.


      • nöösi_poika
        sir_eino kirjoitti:

        En. Söin tofunakkeja ja katselin Pasilan boksilta ja aloin netata. No helvetti. On vähän apea olo. Mitä sitten?

        Suosittelen Vatajan nakkeja. Lihapitoisuus 80% ja kotimaista tuotantoa. Kilohinta on jotain 12 euron paikkeilla eli markettinakkien huippua. Ei lisäaineita, ei väriaineita, ei mitään turhaa täytehössöä.

        Toki olettaen, että liha maistuu.


      • sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

        Suosittelen Vatajan nakkeja. Lihapitoisuus 80% ja kotimaista tuotantoa. Kilohinta on jotain 12 euron paikkeilla eli markettinakkien huippua. Ei lisäaineita, ei väriaineita, ei mitään turhaa täytehössöä.

        Toki olettaen, että liha maistuu.

        En syö lihaa. Enkä kanaa enkä kalaa. Maitotuotteita jonkun verran.


      • anna panna
        sir_eino kirjoitti:

        En syö lihaa. Enkä kanaa enkä kalaa. Maitotuotteita jonkun verran.

        Tee hengitysharjoituksia. Hiero jalkapohjasi. Tai no ne pitää osata tehdä oikein, jos haluaa helpotusta. En tiedä osaatko...


      • sir_eino
        anna panna kirjoitti:

        Tee hengitysharjoituksia. Hiero jalkapohjasi. Tai no ne pitää osata tehdä oikein, jos haluaa helpotusta. En tiedä osaatko...

        Mulla on nuha enkä osaa hieroa jalkapohjia. Juon suklaasoijamaitoa ja murjotan.


      • nöösi_poika
        sir_eino kirjoitti:

        En syö lihaa. Enkä kanaa enkä kalaa. Maitotuotteita jonkun verran.

        Ni, kyllähän se tofukin menee, kun makuun tottuu.


      • sir_eino
        nöösi_poika kirjoitti:

        Ni, kyllähän se tofukin menee, kun makuun tottuu.

        Tofuun tottuu? Mä en tajua miten te muut voitte syödä lihaa. Se haisee omituiselta ja näyttää epämääräiseltä.


      • anna panna
        sir_eino kirjoitti:

        Mulla on nuha enkä osaa hieroa jalkapohjia. Juon suklaasoijamaitoa ja murjotan.

        Suklaasoijamaito=hyvä asia. Auttaa varmasti!


      • ugly bitch
        nöösi_poika kirjoitti:

        Suosittelen Vatajan nakkeja. Lihapitoisuus 80% ja kotimaista tuotantoa. Kilohinta on jotain 12 euron paikkeilla eli markettinakkien huippua. Ei lisäaineita, ei väriaineita, ei mitään turhaa täytehössöä.

        Toki olettaen, että liha maistuu.

        Einolle ei maistu liha koska Eino on vege. Yritin joskus syödä soija- tai tofunakkeja mut ne ei maistuneet miltään.

        Niin ja tuohon vanhaan pariin..Kyllä sitä itsekin haluaisi olla vielä joskus samassa tilanteessa kuin se Einon näkemä pari eli siis "vanheta jonkun kanssa". No ehkä sit vanhana jonkun kenties löydän..Olin muuten viikonloppuna hautajaisissa: miespuolinen vainaja oli 83-vuotias ja häneltä jäi 80-vuotias leski ja he olivat olleet yli 60-vuotta yhdessä. Mahtaa olla outoa kun elämänkumppani poistuu tästä maailmasta noin pitkän yhdessäolon jälkeen..Nyt olis vissiin aika mennä nukkumaan..


      • sir_eino
        anna panna kirjoitti:

        Suklaasoijamaito=hyvä asia. Auttaa varmasti!

        No se on hyvä asia. Ja sitä menee rehellisyyden nimissä ihan liikaa. Eilen ehkä kaksi mukia ja tänään toiset kaksi. Pitää hakea kohta lisää kaupasta.


      • sir_eino
        ugly bitch kirjoitti:

        Einolle ei maistu liha koska Eino on vege. Yritin joskus syödä soija- tai tofunakkeja mut ne ei maistuneet miltään.

        Niin ja tuohon vanhaan pariin..Kyllä sitä itsekin haluaisi olla vielä joskus samassa tilanteessa kuin se Einon näkemä pari eli siis "vanheta jonkun kanssa". No ehkä sit vanhana jonkun kenties löydän..Olin muuten viikonloppuna hautajaisissa: miespuolinen vainaja oli 83-vuotias ja häneltä jäi 80-vuotias leski ja he olivat olleet yli 60-vuotta yhdessä. Mahtaa olla outoa kun elämänkumppani poistuu tästä maailmasta noin pitkän yhdessäolon jälkeen..Nyt olis vissiin aika mennä nukkumaan..

        Niillä oli jotenkin niin hyvä olla yhdessä. En mä usko että koen koskaan mitään sellaista.


      • 28
        sir_eino kirjoitti:

        No se on hyvä asia. Ja sitä menee rehellisyyden nimissä ihan liikaa. Eilen ehkä kaksi mukia ja tänään toiset kaksi. Pitää hakea kohta lisää kaupasta.

        Eiks soija ole epäterveellistä jos sitä syö paljon? Vieläkö sen arvellaan vaikuttavan suurissa määrissä miehen testosteronitasoihin?


      • 27
        sir_eino kirjoitti:

        Tofuun tottuu? Mä en tajua miten te muut voitte syödä lihaa. Se haisee omituiselta ja näyttää epämääräiseltä.

        Totta, liha on ällöttävää.


      • sir_eino
        28 kirjoitti:

        Eiks soija ole epäterveellistä jos sitä syö paljon? Vieläkö sen arvellaan vaikuttavan suurissa määrissä miehen testosteronitasoihin?

        Ei ja ei. Toi testosteroniläppä on joku urbaanilegenda. Ainakaan en ole mistään luotettavista lähteistä kuullut aiheesta.

        No, palataan asiaan jos mulle kasvaa tissit.


      • eino fan club
        28 kirjoitti:

        Eiks soija ole epäterveellistä jos sitä syö paljon? Vieläkö sen arvellaan vaikuttavan suurissa määrissä miehen testosteronitasoihin?

        Einol on testosteronii mitä laskee!


      • lihaani
        27 kirjoitti:

        Totta, liha on ällöttävää.

        Liha on ihanaa. Mistään papumössöistä ei tule sellaista ihanaa täyteläistä oloa kuin liharuuasta.


      • Eino testomax drop
        eino fan club kirjoitti:

        Einol on testosteronii mitä laskee!

        Eino on testomies. Eino pitää sivubisneksenä testoruiskujen myyntiä salilla. Voi nauttia joko suoraan ruiskusta suoneen tai suoraan ruiskusta suuhun. Eino suosittelee suoraan ruiskusta suuhun -vaihtoehtoa, koska se tuntuu hänestä kivemmalta sitten kun testot ruiskahtaa.


      • sir_eino
        Eino testomax drop kirjoitti:

        Eino on testomies. Eino pitää sivubisneksenä testoruiskujen myyntiä salilla. Voi nauttia joko suoraan ruiskusta suoneen tai suoraan ruiskusta suuhun. Eino suosittelee suoraan ruiskusta suuhun -vaihtoehtoa, koska se tuntuu hänestä kivemmalta sitten kun testot ruiskahtaa.

        Miksi tämä naurattaa minua?


      • 6234y63t2r3g35wqyhh3
        sir_eino kirjoitti:

        Miksi tämä naurattaa minua?

        siks ku sä oot hinttapulipoikia


      • 2527y235y3qw5ywqaey
        lihaani kirjoitti:

        Liha on ihanaa. Mistään papumössöistä ei tule sellaista ihanaa täyteläistä oloa kuin liharuuasta.

        Lihaa vai kalaa, sua tytöt vihaa, eiku halaa.


      • anna panna
        sir_eino kirjoitti:

        Miksi tämä naurattaa minua?

        Koska hulluilla on halvat huvit.


      • allmächt'ge jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

        Ei ja ei. Toi testosteroniläppä on joku urbaanilegenda. Ainakaan en ole mistään luotettavista lähteistä kuullut aiheesta.

        No, palataan asiaan jos mulle kasvaa tissit.

        No siis soija sisältää estrogeenin kaltaista phytoestrogeenia (ellen nyt muista nimeä väärin)... jota pitäisi tosin olla monissa muissakin kasvikunnan tuotteissa. Ilmeisesti soijassa vaan enemmän? Tai jotain. En muista oikein.

        Se ei ole varsinaista estrogeenia, eikä siitä pitäisi kasvaa tissejä, mutta sen terveysvaikutuksista ollaan kait montaa mieltä. Esim. jotkut tutkijat ovat sitä mieltä, että se ehkäisee rintasyöpää; joidenkin mielestä se stimuloi rintasyövän kasvua. Päättele siitä nyt sitten jotain. Ehkä sen voi päätellä, että soijaa ei kannata syödä liikaa - mutta mitä nyt kannattaisi. Kohtuus kaikessa.


      • palstamiliisi
        anna panna kirjoitti:

        Koska hulluilla on halvat huvit.

        Senkin narttu, mitä sä täällä teet... Mene kellariisi ja pysy siellä.


      • sir_eino
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        No siis soija sisältää estrogeenin kaltaista phytoestrogeenia (ellen nyt muista nimeä väärin)... jota pitäisi tosin olla monissa muissakin kasvikunnan tuotteissa. Ilmeisesti soijassa vaan enemmän? Tai jotain. En muista oikein.

        Se ei ole varsinaista estrogeenia, eikä siitä pitäisi kasvaa tissejä, mutta sen terveysvaikutuksista ollaan kait montaa mieltä. Esim. jotkut tutkijat ovat sitä mieltä, että se ehkäisee rintasyöpää; joidenkin mielestä se stimuloi rintasyövän kasvua. Päättele siitä nyt sitten jotain. Ehkä sen voi päätellä, että soijaa ei kannata syödä liikaa - mutta mitä nyt kannattaisi. Kohtuus kaikessa.

        Ai. Syön siis soijaa turhaan. Olisi niin kätevää kun olisi omat tissit. Näkisi tissit aina kun katsoisi peiliin.


      • Tässä yksi
        sir_eino kirjoitti:

        Ai. Syön siis soijaa turhaan. Olisi niin kätevää kun olisi omat tissit. Näkisi tissit aina kun katsoisi peiliin.

        neuvo miten ne saa, ryhdyt syömään isoja määriä rasvaisia sipsejä. Tosin silloin kyllä tulee läskiäkin. Liikunta tietenkin pitää lopettaa vähäksi aikaa. Epäterveellistä mutta sillä konstilla ne saat.


      • sir_eino
        Tässä yksi kirjoitti:

        neuvo miten ne saa, ryhdyt syömään isoja määriä rasvaisia sipsejä. Tosin silloin kyllä tulee läskiäkin. Liikunta tietenkin pitää lopettaa vähäksi aikaa. Epäterveellistä mutta sillä konstilla ne saat.

        No en minä lihava halua olla. Silikonit?


      • se on
        sir_eino kirjoitti:

        No en minä lihava halua olla. Silikonit?

        varma konsti. nyt sitten menet plastiikkakirurgille aikaa varaamaan.


      • Haaremisti
        sir_eino kirjoitti:

        En. Söin tofunakkeja ja katselin Pasilan boksilta ja aloin netata. No helvetti. On vähän apea olo. Mitä sitten?

        et on apea olo, jos semmosta roskaa joutuu katsomaan kuin Pasila?! Kuka pakotti?


    • Bububu

      jospa eino onki KTM..?

      • sir_eino

        Eino on luuseri. Ainakin taas vaihteeksi tuntuu vahvasti siltä.


    • lihaani

      Kebab ranskalaisilla ja feta-juustolla toimii paremmin kuin soijanakit.

      • sir_eino

        No... Toimii.


    • Vanhapoika...

      Huomaan nyt vanhempana eli yli kolmekymppisenä haaveilevani enemmän rakkaudesta kuin mistään huimasta määrästä irtosuhteita. Toistaalta ymmärrän kyllä, että tuskin koskaan sitä saavutan.

      • sir_eino

        Niinpä. Irtosuhteet eivät paljon lämmitä kun kaipaa jotain muuta.


      • 246w45yjnw46hj24h6w
        sir_eino kirjoitti:

        Niinpä. Irtosuhteet eivät paljon lämmitä kun kaipaa jotain muuta.

        Johtuu vaan siitä että ootte tulossa impotentiksi. Potenssilaskee niin ei jaksa enää juosta mulkkunsa perässä. Alatte väsähtää ja tyydytte johonkin mukavaan. Ehkä se on vain hyvä asia. Miettikääpä miten paljon parempi maailma tää olis jos poikalapset leikattais niinku kissat.


    • ellastella

      Minulla on jostain syystä "kauppafantasioita". Sellainen tunne ja haave että kävisi jonkun kanssa kaupassa. En tajua itsekään miksi se ajatus herättää minussa tunteita. Ehkä siihen liittyy jotain hyvin pientä ja todellista, jotain arkista hiljaista ei-yksinäisyyttä näiden suurten, nälkäisten ja epätoivoisten romantiikka- ja seksiunelmien vastapainoksi.

      Sit voisi mennä kotiin, laittaa jotain ruokaa tms ja katsoa telkkaria tai elokuvan. Näin tylsä olen...

      • have a happy life

        Niin, kannattaisiko ehkä tuoda vähän sitäkin puolta esille kun olet miesten läheisyydessä (ihan irl myös). Voisit yrittää tajuta, että jos etsit vain jotain suuria tunteita tuovia YTM:iä, niin saatat jäädä kokonaan ilman. Jos niin käy, että jäät lopullisesti yksin, niin se ei sitten johdu siitä että miehet olisivat nirsoja. Se johtuu siitä, että SINÄ AJOIT POIS KAIKKI SELLAISET MIEHET, JOTKA OLISIVAT SINUSTA VOINEET TYKÄTÄ JA HALUTA SINUSTA ELÄMÄNKUMPPANIN.


      • sir_eino

        No toihan juuri esimerkiksi edellisessä parisuhteessa oli parasta. Ihan vaan sellainen tavallinen yhdessäoleminen. Katseltiin joku dvd lauantaina ja syötiin pitsat. Tai mitä nyt tehtiinkin. Pienet asiat.


      • ES
        have a happy life kirjoitti:

        Niin, kannattaisiko ehkä tuoda vähän sitäkin puolta esille kun olet miesten läheisyydessä (ihan irl myös). Voisit yrittää tajuta, että jos etsit vain jotain suuria tunteita tuovia YTM:iä, niin saatat jäädä kokonaan ilman. Jos niin käy, että jäät lopullisesti yksin, niin se ei sitten johdu siitä että miehet olisivat nirsoja. Se johtuu siitä, että SINÄ AJOIT POIS KAIKKI SELLAISET MIEHET, JOTKA OLISIVAT SINUSTA VOINEET TYKÄTÄ JA HALUTA SINUSTA ELÄMÄNKUMPPANIN.

        En haaveile mistään "YTM:stä".

        Minulla on ongelmani ja yritän olla ainakaan ajamatta ketään pois.


      • -kysymysmerkki-
        sir_eino kirjoitti:

        No toihan juuri esimerkiksi edellisessä parisuhteessa oli parasta. Ihan vaan sellainen tavallinen yhdessäoleminen. Katseltiin joku dvd lauantaina ja syötiin pitsat. Tai mitä nyt tehtiinkin. Pienet asiat.

        miksi se mukava ja antoisa parisuhde sitten loppui?


      • sir_eino
        -kysymysmerkki- kirjoitti:

        miksi se mukava ja antoisa parisuhde sitten loppui?

        Alkoi masennusta pukata. Sen verran pahasti että menin ihan vapaaehtoisesti psykiatriselle tarkkailuun viikoksi.


    • jämääijä

      "Tänään kaupassa näin iäkkään parin. Ikää pitkälle päälle kahdeksankymmentä. Ne puhuivat toisilleen ja katselivat toisiaan kauniisti. Rakastuneesti. "

      Olivat varmaan juuri bingossa tavanneet. Kyllä se niidenkin ensihuuma siitä haihtuu. Paitsi jos on niin paha dementia, että voi joka aamu rakastua uudelleen.

    • Twin Six

      Ei tapahtunut tänään, mutta viime viikolla.

      Oli asiaa Citymarkettiin. Kauppaan mennessäni ajattelin Naisasialooserin Citymarket-ketjua ja naureskelin itsekseni, että "hah, tänne ne ATM:t menee tuijottelemaan naisia -ja sitten ne postaa nettiin mitä näkivät :D Pitäisiköhän itsekin?"

      Ovesta sisään -ja siinähän ensimmäinen nuori nainen onkin, ja vielä hyvän näköinen, heh heh! Mentiin yhtä aikaa portista myymälään ja otettiin itsellemme ostoskorit pinosta. Lähdin eri suuntaan kuin hän, mutta hetken päästä oltiin taas pääkäytävällä rinnakkain.

      Menin vaatehyllyille katselemaan valikoimaa ja huomasin, että hän oli naisten puolella niin ikään selailemassa vaatteita. Sitten hedelmätiskille -ja taas yhtä aikaa saman naisen kanssa. Sitten murohyllylle, ja sama nainen tulee sinnekin yhtä aikaa! Silloin vasta valkeni: "Ei helv... Ei ostoskärryjä, vaan kori, hän ostaa kaikki samat tuotteet kuin minäkin... Rinnallani kulkee ihan aito SINKKUNAINEN!"

      Silloin hymyilin ja katsoin häntä, ja hän katsoi minuun ja hymyili myös!

      Sitten heräsin todellisuuteen ja lähdin kassan kautta yksin ulos. :(

      • "Silloin vasta valkeni: "Ei helv... Ei ostoskärryjä, vaan kori, hän ostaa kaikki samat tuotteet kuin minäkin... Rinnallani kulkee ihan aito SINKKUNAINEN!""
        Jos tuota taktiikkaa käyttää että se pitäisi paikkansa, niin siinä tapauksessa olen ainakin pariinkymmeneen kohdannut lyhyen ajan sisään samassa pienessä kaupassa. Useampaankin tänään, niin ja kahvilassa samoin kymmenkunta. Hetken jo ajattelin tänä päivänä että voiko olla totta. Mutta sitten heräsin unesta, omassa sängyssäni. Eli täyttä kuvitelmaa oli vai oliko sittenkään? No jääköön se arvailuksi.


      • sir_eino

        Tuossa tilanteessa pyydetään puhelinnumero.


      • Twin Six

        kuka pyytää, kuka ei...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe