>>Kyllähän totuus on se, Jussa von L. S.23.2.2011 08:54 että tällä foorumilla ei ole ainuttakaan todellista Jumalan palvelijaa.
On vain legioona todellisuustajunsa menettäneitä höyrypäitä, joita Jumaa ei voi käyttää - umpisokeita ja umpikuuroja.
Hyvästi häyrypäät. Minulla on parempaakin tekemistä - mie kun palvelen Jumalaa.
Jussa von L.S.:lle
4
108
Vastaukset
mikko.salmi:
"Nyt kun olen päässyt totuuden tuntoon, on ainut haluni siinä pysyä Jeesuksen armosta ja puolustaa heikkoja, sorrettuja.
Paljon on Jeesuksella minullekin vielä annettavaa, niin luulen, mutta kun tällä tiellä taistelen se voittoon vie".
----
Ihmisten on vaikea tunnustaa oma heikkoutensa ja syntisyytensä.
"Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä"(1.Joh.1:8).
Paavali, syntisistä suurin, sanoo:
"Jos minun kerskata täytyy, niin kerskaan heikkoudestani". (2Kor. 11:30).- Jussa von
se usko, mikä sinulla on ja ole kaikessa rauhassa. Kukaan tai mikään ei sinulta muuta vaadi eikä odota.
Minun tehtäväni Jumalan palvelijana on tunnistaa tämän ajan ajan merkit ja vastata tämän ajan haasteisiin niillä avuilla ja keinoilla, joita minulla on käytettävissä. Just pari päivää sitten tuumittiin erään kaverin kanssa, että Suomessa tarvitaan kokonaan uutta toimintaa, sellaista, joka on kaikkien nykyisten puolueiden ja uskontojen yläpuolella. Nykyiset lahkot ja lohkot kun eivät pysty ajan haasteisin vastaamaan.
Mitä tuohon "von" nimikkeeseen tulee, niin se on ilmeisesti Sveitsissä minulle annettu nimike, mutta ei tästä sen enempää."uusajattelullasi pois Raamatun evankeliumista joka todella on VANHAA, mutta eina uutta ja tuoretta, ja on ainut oikea koska se on Jumalan sanaa. Evankliumi ei ole muuttunut, vaikka Raamattuakin suomitaan ja arvostaallaan, niin evankeliumin sanoma Raamatussa on säilynyt tuoreena, jos ja kun sen heluaa uskoa niin kuin se on kirjoitettu. Kaiikki vaan ei sitä sellaisenaan omassa viisaudessaan usko, ja menevät turmioon omine valhe-evankeliumineen. Älä sinä eksy pois johonkin UUTEEN, sellaista kun ei ole, usko Jumalaan ja usko Jeesukseen, eli Raamatun evankeliumiin !
- Jussa von
Mohikaani_27 kirjoitti:
"uusajattelullasi pois Raamatun evankeliumista joka todella on VANHAA, mutta eina uutta ja tuoretta, ja on ainut oikea koska se on Jumalan sanaa. Evankliumi ei ole muuttunut, vaikka Raamattuakin suomitaan ja arvostaallaan, niin evankeliumin sanoma Raamatussa on säilynyt tuoreena, jos ja kun sen heluaa uskoa niin kuin se on kirjoitettu. Kaiikki vaan ei sitä sellaisenaan omassa viisaudessaan usko, ja menevät turmioon omine valhe-evankeliumineen. Älä sinä eksy pois johonkin UUTEEN, sellaista kun ei ole, usko Jumalaan ja usko Jeesukseen, eli Raamatun evankeliumiin !
ole tälle ihmiskunnalle muuta annettavaa?
Minulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001