Miksi rikkoa toisen perhe?

äiti itsekin

Olen tässä miettinyt miehen vieraissakäynnin jälkeen, että millainen ihminen alkaa suhteeseen varatun kanssa. Miehen juttu oli alkanut netissä, nainen tiesi miehen olevan varattu, oli vielä sanonut miehelle, että mies saa päättää jatkaako yhteydenpitoa...no asiat johti sitten vähän muuhunkin. Nainen on miehen sanojen mukaan sinkku yksinhuoltaja. Joten olisin vähän kiinnostunut tietämään millainen äiti tahtoo rikkoa toisen ihmisen perheen? Ja toki miehessäni on myös vikaa samalla lailla, mutta ei puhuta siitä nyt.

113

2031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stiinukka

      yksinkertainen vastaus: ihminen joka rakastuu mieheen! niinä minullekin kävi, itse olin vapaa,eronnut nainen ja niin vaan rakastua repsahdin ukkomieheen!! tarkoitus ei todellakaan ollut rakastua eikä rikkoa kenenkään perhettä. Uskon että kukaan nainen ei tarkoituksella riko kenenkään perhettä, rakkaus vaan on niinkuin se on, ei se kysy siviilisäätyä kun kolahtaa! :D

      • Enpä tiedä

        Olen eri mieltä Stiinukan kanssa, ettei läheskään aina ole mistään rakastumisesta kyse. Moni nainen alkaa suhteeseen ukkomiehen kanssa esim. seksin takia, kilpailuvietistä tai jopa kostosta. Syitä on monia.

        Tuo rakastuminenkin on vähän monimutkainen juttu. Ihastumiset ja rakastumiset tulevat ja menevät, mutta johtavat johonkin vasta kun ihminen alkaa itse ruokkia tunnetta. Siksi omaa vastuuta ei voi kieltää sanomalla, että minä vaan rakastuin. Tunteilleen ihminen ei aina mahda mitään, mutta teoilleen mahtaa. Mutta nykyään on vähän niin kuin muotia, että rakastumisella voi selittää kaiken ja se ikäänkuin tuo jonkinlaista hyväksyttävyyttä asiaan. Onhan rakastuminen niin somaa. Tällainen asetelmahan on yleistä esim. elokuvissa ja tv-sarjoissa, jotka syöttävät meille tiettyjä arvoja. Mutta kuten tiedämme, niin seuraukset voivat olla ihan muuta kuin saippuasarjat ja iltalehtien lööpit meille kertovat. Jotkut maksavat kovan hinnan toisten rakastumisista. Ennenkaikkea lapset.


      • äiti itsekin

        Tuskinpa kukaan ensi kirjoittamalla chatissa rakastuu? Siinä vaiheessa tuskin on vielä sen suurempia tunteita, ettei voisi sanoa ei.


    • Röyhkeä luonne kai

      Sivusta seuranneena voisin sanoa, että naiset jotka ryhtyvät tietoisesti suhteeseen ukkomiehen kanssa ovat normaalia kilpailunhaluisempia. Halutaan ikäänkuin päihittää miehen vaimo esim. seksuaalisesti. Tästähän on tehty tutkimuskin, että näin todella on. Jotkut ovat myös itse tulleet petetyiksi ja haluavat pistää vahingon kiertämään. Kyllähän tuollainen tiettyä röyhkeää luonnetta vaatii. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ei kuka tahansa nainen tuollaiseen pysty. Vain tietyntyyppiset.

      Hyvä kun kuitenkin tiedostat myös miehesi syyllisyyden. Ei se toinen nainen, vaikka törkeä olikin, miestäsi väkisin pakottanut vaan miehesi oli se joka valitsi pettää. Siispä miestäsi sinun tulee ensisijaisesti syyttää tilanteesta.

      • 00

        Itse vastaavan kokeneena olen miettinyt samaa.
        Omani (nyt ex) miehen salarakas itse kertoi minulle sen olleen vain kahden aikuisen kivaa ja ettei sen pitäisi vaikuttaa parisuhteeseen!? Hän itse oli sitä mieltä ettei tälläinen aikuisten kivan pitäsi vaikuttaa parisuhteeseen. Minä olen eri mieltä.
        Mieheltä olen yrittänyt saada syytä siihen miksi? En ole saanut juurikaan mitään selville. Mies itsekkään ei tiedä (?).
        Tämä toinen nainen, yh, on vanhempi kuin minä. Yritin saada häneltä syytä siihen miksi tietoisena ollut suhteessa varattuun. Hän ei koe tehneensä mitään väärää, vaikka kuitenkin tiesi miehellä olevan perhettä.
        Nainen vielä "kehuskeli" hänellä olevan muitakin seksikumppaneita. kuin mieheni. Tätä asiaa hän ei ollut kertonut miehelleni, jolle se tuli hieman "järkytyksenä". Työpaikalla häntä pidetään munahaukkana. Tämän olen kuullut hänen työkavereiltaan.
        Ja tämä nainen on kehuskellut suhteellaan mieheeni. Tämän sain itse kuulla.
        Ei ehkä pitäisi "välittää" tälläisestä haukasta, mutta se tuntuu todella pahalle ja nöyryyttävälle. Siksi olenkin ajatellut vakavasti eroa. Vaikka meillä yhteistä historiaa 20v ja kolme lasta.
        Ja se tuntuu myös pahalle, kun "hävinnyt" vanhemmalle naiselle. Mitähän hänellä on ollut tarjota miehelleni mitä minä en ole voinut? Tähän ei mieheni osaa/halua vastata. Mutta jotakinhan se parempaa on ollut.
        Mies ei kuitenkaan halua/haluaisi rikkoa perhettä tälläisen vuoksi. Hän ei koe sitä suhdetta niin vakavana. Minulla on hieman eri ajatus asiasta. Mies ei koe siinä toisessa suhteessa olleen tunteita mukana. Tämän tämä toinen nainenkin kertoi. Olen antanut heille mahdollisuuden jatkaa, mutta ilman minun mukanoloa, eipä kelvannut enää kummallekkaan.
        Ehkä näillä joillakin toisilla naisilla on näyttämisen halua, hyväksytyksi tulemisen tunnetta, kilpailua siitä, "kumpi on parempi miehelle", tai sitten pelkkää kostoa toisen parisuhdetta kohtaan.


    • salainen elämä

      Omassa tapauksessani jouduin satimeen ukkomiehen taholta, siitä on eri ketju olemassa otsikolla "satimessa". Mies ei päästänyt irti, vaikka miten yritin. Hän olikin vaarallinen saalistaja narsisti, joka tekee kaikkensa pitääkseen uhrin hallinnassaan.
      Vain viestin lähettäminen vaimolle katkaisi suhteen ja pääsin vapaaksi.

    • minäpä kerron

      Ihan tavallinen nainen, joka esim. on eronnut pitkästä parisuhteesta syystä tai toisesta. Ei kaipaa miestä rinnalleen 24/7, mutta haluaa hyvää seksiä ja kivaa seuraa silloin tällöin. Baarista sitä ei jaksa hakea, joten ukkomies on siihen käyttöön juuri sopiva.
      En usko, että kyseessä on halu rikkoa toisen perhe. Itse en ainakaan ajattele asiaa niin. Pidän miehestä hyvin paljon ja nautin hänen seurastaan. Vaimosta emme puhu, lapsistamme silloin tällöin. En halua lasteni tapaavan häntä, joten yhteiset hetket järjestetään silloin, kun lapset eivät ole kotona. Enkä sysää lapsia muualle että saisin miestä tavata.
      Koen olevani aivan tavallinen äiti, käyn töissä, siivoan, pyykkään, laitan ruokaa, huolehdin lapsista ja heidän harrastuksistaan ja kouluasioista. Tuon "pimeän puolen" (suhteeni ukkomieheen) pidän aivan piilossa ja muilta salassa.

      • holamola

        Niin, että äiteessä on toinen puoli huoraa. Ihan sitte hyväksi käytät, voi helevetti millainen luuska, sorry mutta tavallisesta naisesta olet kaukana. Tavallisella naisella on moraalia ja empatiakykyä. Mutta mitä toisten perheestä, kunhan minä saan munaa eikö niin?!!


      • minäpä kerron
        holamola kirjoitti:

        Niin, että äiteessä on toinen puoli huoraa. Ihan sitte hyväksi käytät, voi helevetti millainen luuska, sorry mutta tavallisesta naisesta olet kaukana. Tavallisella naisella on moraalia ja empatiakykyä. Mutta mitä toisten perheestä, kunhan minä saan munaa eikö niin?!!

        Tämähän oli arvattavissa. Ensin pyydetään kertomaan, millainen on toinen nainen ja mitä ajattelee, niin heti käydään huorittelemaan. Empatiakykyä minulta löytyy kyllä, ymmärrän sinuakin. Pahalta se petetyksi joutuminen tuntuu. En siltikään käy haukkumaan sinua että oisit lahna antanut ukollesi, niin ei vieraissa juoksisi.
        Parempi pitää ukkosi tyytyväisenä sinunkin, niin ei ainakaan seksin puutteen takia vieraissa juokse. Sitä en tiedä, pystytkö tuntemaan empatiaa, rakastatko miestäsi vai oletko häntä kohtaan kylmä kuin kala. Siltikään en sinua hauku.


      • voi jessus
        minäpä kerron kirjoitti:

        Tämähän oli arvattavissa. Ensin pyydetään kertomaan, millainen on toinen nainen ja mitä ajattelee, niin heti käydään huorittelemaan. Empatiakykyä minulta löytyy kyllä, ymmärrän sinuakin. Pahalta se petetyksi joutuminen tuntuu. En siltikään käy haukkumaan sinua että oisit lahna antanut ukollesi, niin ei vieraissa juoksisi.
        Parempi pitää ukkosi tyytyväisenä sinunkin, niin ei ainakaan seksin puutteen takia vieraissa juokse. Sitä en tiedä, pystytkö tuntemaan empatiaa, rakastatko miestäsi vai oletko häntä kohtaan kylmä kuin kala. Siltikään en sinua hauku.

        Pidä H... turpasi kiinni. Paskat sinun empatiastasi, varastat hetkiä toiselta perheeltä. Jos et satu horo tietämään meillä miehillä on tapana nusasta sinun kaltasia ilman että vaimossa tai avokissa on mitään vikaa. Luuletko sinä että seksi avioliitossa ei pelaa, jos jompi kumpi käy vieraissa. se on pettäjän päässä, onneksi siitä voi parantua ja te löysäperseet mahdollistatte tämän varattujen pettämisen. On siinä äidin malli. Sinä oot kaukana tavallisesta perheen äidistä.


      • nyt loppui empatia
        voi jessus kirjoitti:

        Pidä H... turpasi kiinni. Paskat sinun empatiastasi, varastat hetkiä toiselta perheeltä. Jos et satu horo tietämään meillä miehillä on tapana nusasta sinun kaltasia ilman että vaimossa tai avokissa on mitään vikaa. Luuletko sinä että seksi avioliitossa ei pelaa, jos jompi kumpi käy vieraissa. se on pettäjän päässä, onneksi siitä voi parantua ja te löysäperseet mahdollistatte tämän varattujen pettämisen. On siinä äidin malli. Sinä oot kaukana tavallisesta perheen äidistä.

        Jospa jeesustelija sitten ihan kertoisit, että miksi juokset vieraissa, jos saat seksiä vaimoltasikin? Ja jos olet parantunut taudistasi niin miten sen teit?
        Ai niin, sähän oletkin varsinainen hyväntekijä. Pitäähän sitä puutteessa riutuvaa vierasta naista auttaa.
        Empä sinuna haukkuisi ketään huoraksi, hyvinhän nuo on tuntuneet itsellesikin kelpaavan. Vai eikö lehmä enää muista vasikkana oloaan? Tekopyhä olet.


      • Naisen nalkutusta!
        voi jessus kirjoitti:

        Pidä H... turpasi kiinni. Paskat sinun empatiastasi, varastat hetkiä toiselta perheeltä. Jos et satu horo tietämään meillä miehillä on tapana nusasta sinun kaltasia ilman että vaimossa tai avokissa on mitään vikaa. Luuletko sinä että seksi avioliitossa ei pelaa, jos jompi kumpi käy vieraissa. se on pettäjän päässä, onneksi siitä voi parantua ja te löysäperseet mahdollistatte tämän varattujen pettämisen. On siinä äidin malli. Sinä oot kaukana tavallisesta perheen äidistä.

        Kuulostat ihan nartulta.

        ;)


      • GR
        voi jessus kirjoitti:

        Pidä H... turpasi kiinni. Paskat sinun empatiastasi, varastat hetkiä toiselta perheeltä. Jos et satu horo tietämään meillä miehillä on tapana nusasta sinun kaltasia ilman että vaimossa tai avokissa on mitään vikaa. Luuletko sinä että seksi avioliitossa ei pelaa, jos jompi kumpi käy vieraissa. se on pettäjän päässä, onneksi siitä voi parantua ja te löysäperseet mahdollistatte tämän varattujen pettämisen. On siinä äidin malli. Sinä oot kaukana tavallisesta perheen äidistä.

        Sinun kannattaisi vähän löysätä pipoa. Ei pettäminen ole noin vakava asia, että siitä kannattaa noin suurta hernettä vetää nenään. Tukehtuu pian...


      • buaaahaah
        nyt loppui empatia kirjoitti:

        Jospa jeesustelija sitten ihan kertoisit, että miksi juokset vieraissa, jos saat seksiä vaimoltasikin? Ja jos olet parantunut taudistasi niin miten sen teit?
        Ai niin, sähän oletkin varsinainen hyväntekijä. Pitäähän sitä puutteessa riutuvaa vierasta naista auttaa.
        Empä sinuna haukkuisi ketään huoraksi, hyvinhän nuo on tuntuneet itsellesikin kelpaavan. Vai eikö lehmä enää muista vasikkana oloaan? Tekopyhä olet.

        Kelpasi, joo. Sinunlaisia mahtuu 20 tusinaan. Helppoja nakkeja. Onneksi ei kaatunut hyvä avioliitto teikäläiseen. Hutsulle kun tarjosin hotellihuoneen ja illallisen oli kun maansa myynnyt. Naureskelin jälkeenpäin. Pitää älytä asemansa.


      • kuka nauraa ja kelle
        buaaahaah kirjoitti:

        Kelpasi, joo. Sinunlaisia mahtuu 20 tusinaan. Helppoja nakkeja. Onneksi ei kaatunut hyvä avioliitto teikäläiseen. Hutsulle kun tarjosin hotellihuoneen ja illallisen oli kun maansa myynnyt. Naureskelin jälkeenpäin. Pitää älytä asemansa.

        Ootpa ällötys mieheksi. Kerro kuitenkin, mikä sai sinut panemaan vierasta naista? Tuskimpa se seksi sinun kanssasi on hyvää ollut sen vieraan naisenkaan mielestä. Hyvä kun päätit jatkaa vaimosi kanssa, eihän sua huoli kukaan täysjärkinen nainen.
        Vaimosihan varmasti tietää, minkälaisen ällötyksen kanssa on naimisissa? Voi vaimo parkaa.


      • buah haaaa
        kuka nauraa ja kelle kirjoitti:

        Ootpa ällötys mieheksi. Kerro kuitenkin, mikä sai sinut panemaan vierasta naista? Tuskimpa se seksi sinun kanssasi on hyvää ollut sen vieraan naisenkaan mielestä. Hyvä kun päätit jatkaa vaimosi kanssa, eihän sua huoli kukaan täysjärkinen nainen.
        Vaimosihan varmasti tietää, minkälaisen ällötyksen kanssa on naimisissa? Voi vaimo parkaa.

        Vaimoko ei täysyjärkinen??? Sinusta ja hänestä ei voi puhua samana päivänä. Sä oot niitä, jota piilossa nusastaan jossakin elämän varrella, kun muutenkin kuljetaan takki auki. Vaimosta voi olla ylpeä.Ei oo mikään parka. Sinua voi suositella eteenpäin kaverille kun on itse tarpeeksi nylkyttänyt. Liekkö ollut seksi hyvää, mutta perään vonkui ja vokisi. Meinasi sotkea perhe-elämän.


      • kuka nauraa ja kelle
        buah haaaa kirjoitti:

        Vaimoko ei täysyjärkinen??? Sinusta ja hänestä ei voi puhua samana päivänä. Sä oot niitä, jota piilossa nusastaan jossakin elämän varrella, kun muutenkin kuljetaan takki auki. Vaimosta voi olla ylpeä.Ei oo mikään parka. Sinua voi suositella eteenpäin kaverille kun on itse tarpeeksi nylkyttänyt. Liekkö ollut seksi hyvää, mutta perään vonkui ja vokisi. Meinasi sotkea perhe-elämän.

        Et edelleenkään ole vastannut, miksi panit niitä vieraita naisia, jos yököttäviä huoria olivat? Ihanko oikein rakastat vaimoasi kun tauti on parantunut?
        En väitä, etteikö vaimosi olisi täysjärkinen. Väitän ettei vaimosi voi olla sinusta yhtään ylpeä. Jos ei olisi jollain lailla parka, niin olisi pistänyt sut pihalle tai kietonut kiven kaulaasi ja heittänyt kaivoon.
        Ai niin, et tietenkään ole uskaltanut vaimollesi asiasta kertoa. Ja se toinen nainen on vaan sinun mieliksesi vonkunut perään ettei vaan isolle pojalle tule paha mieli.


      • Aijai......
        voi jessus kirjoitti:

        Pidä H... turpasi kiinni. Paskat sinun empatiastasi, varastat hetkiä toiselta perheeltä. Jos et satu horo tietämään meillä miehillä on tapana nusasta sinun kaltasia ilman että vaimossa tai avokissa on mitään vikaa. Luuletko sinä että seksi avioliitossa ei pelaa, jos jompi kumpi käy vieraissa. se on pettäjän päässä, onneksi siitä voi parantua ja te löysäperseet mahdollistatte tämän varattujen pettämisen. On siinä äidin malli. Sinä oot kaukana tavallisesta perheen äidistä.

        Vaimo -kulta, olet suloinen, kun esität miestä! Ihan hellät tunteet sydämessä läikähtävät! Jos et tiennyt, niin miehet ei vaivaudu tuolla tavalla kommentoimaan näitä pettämis-juttuja. Miehet viis veisaa -pääasia, että saa pillua. Jos sitä ei kotona irtoa, niin kyllä sitten muualta. ;)


      • vastaus H.lle
        kuka nauraa ja kelle kirjoitti:

        Et edelleenkään ole vastannut, miksi panit niitä vieraita naisia, jos yököttäviä huoria olivat? Ihanko oikein rakastat vaimoasi kun tauti on parantunut?
        En väitä, etteikö vaimosi olisi täysjärkinen. Väitän ettei vaimosi voi olla sinusta yhtään ylpeä. Jos ei olisi jollain lailla parka, niin olisi pistänyt sut pihalle tai kietonut kiven kaulaasi ja heittänyt kaivoon.
        Ai niin, et tietenkään ole uskaltanut vaimollesi asiasta kertoa. Ja se toinen nainen on vaan sinun mieliksesi vonkunut perään ettei vaan isolle pojalle tule paha mieli.

        kerroinhan, etkö prkle ymmärä. Jossain vaiheessa elämää kuljin takki auki. Siinä se syy. Ja tarjolla oli lihaa. Rumimpia piti potkia pois.
        Rakastin ja rakastan vaimoani ja hyviä lapsiani perheineen oikeasti. Sairaslomalla surffaan täällä ja löysin tämän palstan.
        Tällä palstalla vosut selittelee. Mulle ja liikemies ystäville te olette käyttötavaraa. Mulle ei enää maistu.
        Noissa piireissä pyörimisestä sain tarpeekseni. Nyt on aika laatuelämään, on ollut jo muutaman vuoden.


      • En minä mutta ne
        minäpä kerron kirjoitti:

        Tämähän oli arvattavissa. Ensin pyydetään kertomaan, millainen on toinen nainen ja mitä ajattelee, niin heti käydään huorittelemaan. Empatiakykyä minulta löytyy kyllä, ymmärrän sinuakin. Pahalta se petetyksi joutuminen tuntuu. En siltikään käy haukkumaan sinua että oisit lahna antanut ukollesi, niin ei vieraissa juoksisi.
        Parempi pitää ukkosi tyytyväisenä sinunkin, niin ei ainakaan seksin puutteen takia vieraissa juokse. Sitä en tiedä, pystytkö tuntemaan empatiaa, rakastatko miestäsi vai oletko häntä kohtaan kylmä kuin kala. Siltikään en sinua hauku.

        muut. Tuomitset pettämisen tai ainakin sanot sen tuntuvan pahalta. Kuitenkin luot sille kenttää . Tuntuu että toinen jalkateräsi ei tiedä mitä toinen puuhaa, eli väli on vapaa:). Uskotko ihan aidosti pettävän miehen satuun pihtaavasta vaimosta? Masturbaatioastiana se sinua pitää, eikä siinä sinun tunteesi häntä kohtaan tilannetta muuksi muuta. En nyt kuitenkaan käy sinua silti nimittelemään, empatiakykyni riittää ymmärtämään sinuakin.


      • voi niitä aikoja
        Aijai...... kirjoitti:

        Vaimo -kulta, olet suloinen, kun esität miestä! Ihan hellät tunteet sydämessä läikähtävät! Jos et tiennyt, niin miehet ei vaivaudu tuolla tavalla kommentoimaan näitä pettämis-juttuja. Miehet viis veisaa -pääasia, että saa pillua. Jos sitä ei kotona irtoa, niin kyllä sitten muualta. ;)

        Se on totta, miehet ei muusta veisaa kuin vitun saamisesta.. Vaikka kotoa irtoaa, teiltä horoilta saa vaihtelua. Ongelma on, miten sen saa piiloteltua. Yksinkertaisesti, että ette tunge puhumaan. Ikiaikoen teitä on ollut olemassa. Pitää ollakin.


      • yx kakkonen
        buaaahaah kirjoitti:

        Kelpasi, joo. Sinunlaisia mahtuu 20 tusinaan. Helppoja nakkeja. Onneksi ei kaatunut hyvä avioliitto teikäläiseen. Hutsulle kun tarjosin hotellihuoneen ja illallisen oli kun maansa myynnyt. Naureskelin jälkeenpäin. Pitää älytä asemansa.

        Saanko nauraa.... Miten noin ylevä ja kunnollinen jätkä on joutunut hutsun seuraan kun avioliitossakin kaikki hyvin. Nyt taidan tietää syyn....et olekkaan mies vaan petetty ykkönen :) (siis vaimo)


      • höpö höpö höpön
        Aijai...... kirjoitti:

        Vaimo -kulta, olet suloinen, kun esität miestä! Ihan hellät tunteet sydämessä läikähtävät! Jos et tiennyt, niin miehet ei vaivaudu tuolla tavalla kommentoimaan näitä pettämis-juttuja. Miehet viis veisaa -pääasia, että saa pillua. Jos sitä ei kotona irtoa, niin kyllä sitten muualta. ;)

        Onko lorton vaikea hyväksyä, että joku mieskin täällä vastaa. Sitä täällä toivotaan,. Olisi hyvä, että jokin muukin mies vastaisi. Saisi oikein fakta tietoa enemmän , miksi mies pettää.


      • JIHUU SYY SELVISI!!
        höpö höpö höpön kirjoitti:

        Onko lorton vaikea hyväksyä, että joku mieskin täällä vastaa. Sitä täällä toivotaan,. Olisi hyvä, että jokin muukin mies vastaisi. Saisi oikein fakta tietoa enemmän , miksi mies pettää.

        No nythän se syy selvisi, että miksi ne miehet pettää! Niiden vaimoille on näemmä kasvanut munat jossain välissä papin aamenen jälkeen. :D Kuulkaa ämmät, ihan turha väittää, että tuo olisi miehen kommentti. Vaimo siellä vain vastaa ja yrittää esittää miestä. Miksi kukaan mies, joka vieraissa juoksee mukamas tuolla tavalla sitten vaimoa puolustaisi ja noin raivokkaasti hyökkäis kakkosten kimppuun? Ei niitä liikuta vaimon tunteet paskan vertaa, milloin se menee teillä jakeluun? Jos liikuttais, niin eivät pettäisi -se on näin yksinkertaista! Ei ne kakkosia hauku, miksi haukkuisivat, nehän saa namia niiltä. Kakkoset on oikein kivoja naisia uskottomien miesten mielestä. Enkä minä ole mikään lortto, ihan kunniallinen ihminen, mutta huvittunut joidenkin tyhmyydestä. ;)


      • Säälittävä_panopuu

        Koen, että olet aivan tavallinen lamppu.


      • Anonyymi
        minäpä kerron kirjoitti:

        Tämähän oli arvattavissa. Ensin pyydetään kertomaan, millainen on toinen nainen ja mitä ajattelee, niin heti käydään huorittelemaan. Empatiakykyä minulta löytyy kyllä, ymmärrän sinuakin. Pahalta se petetyksi joutuminen tuntuu. En siltikään käy haukkumaan sinua että oisit lahna antanut ukollesi, niin ei vieraissa juoksisi.
        Parempi pitää ukkosi tyytyväisenä sinunkin, niin ei ainakaan seksin puutteen takia vieraissa juokse. Sitä en tiedä, pystytkö tuntemaan empatiaa, rakastatko miestäsi vai oletko häntä kohtaan kylmä kuin kala. Siltikään en sinua hauku.

        Oksettava kommentti! Tiedätkö että miehet tuppaa valehtelemaan sinun kaltaisillesi helpoille munahaukoille siitä että kotona ei saa? Saattaisit ihan hämmästyä kun näkisit miten hyvänä pitää myös omaa vaimoaan


    • näin minulla

      Enemmän olisin huolissani siitä millainen aviomies hakee netistä seksiseuraa. Ja eronneena yksinhuoltajana netistä seuraa itsekin haeskelen. Ette rouvat uskokaan kuinka paljon siellä on aviomiehiä hakemassa seksiseuraa. En ala heidän kanssa milleen, koska en todellakaan halua olla rikkomassa kenenkään parisuhdetta. On netissä vapaitakin miehiä tyrkyllä.

      Muutamilta ukkomiehiltä olen kysynyt, että mitä he netistä seksiä hakevat. Menisivät vaimon luo ja pitäisivät tätä hyvänä ja satsaisivat sen vaivan omaan vaimoon minkä vaivan näkevät vonkaamalla naista netistä. Mutta selitys on lähes poikkeuksetta se, että vaimo ei anna vaikka kuinka hyvänä yrittää häntä pitää. Auttaa lasten hoidossa, kotitöissä, maksaa kaikki menot jne jne. Tuon täytyy olla jo totta, ei kai kaikilla miehillä muuten voi olla sama selitys? Vaimot hyvät, syttykää niistä miehistänne. Antakaa heille läheisyyttä ja seksiä, vain siten saatte ne pidettyä täysin itsellänne.

      Ja kyllä, minä olen eronnut avioliitostani sen vuoksi kun mies petti minua. Ja monesti. Tunnustan syylistyneeni samaan mistä pyydän teitä rouvia kunnostautumaan, en antanut seksiä kun en jaksanut. Pienet lapset uuvutti ja iltaisin lasten pannessa nukkumaan ei jaksanut itsekään ajatella kuin nukkumista. Ei paljon seksin papittareksi viitsinyt muuttua. Vaikka mies teki kyllä osansa kotitöistä ja lasten hoidosta. Sitten ku mies petti, se ei ollutkaan hyvä. Ei tietenkään. Mutta siitäpä tulikin kierre, vastakos en halunnut antaa miehelle seksiä. Ällötti ajatuskin siitä, mitä mies oli toisen/toisten naisten kanssa tehnyt. Ennen kärsin itsekin puutteesta kuin levitin reiteni miehelle, joka oli käynyt vieraissa. Erohan siitä lopulta tuli, en voinut elää pettäneen miehen kanssa. Eikä hän naisen kanssa, jolta ei seksiä saanut.

      Petetyksi tullut nainen voi helposti laittaa vahingon kiertämään, ja alkaa suhteeseen varatun miehen kanssa. Sinkkuna myös helposti ajattelee, etten minä ketään petä - olen vapaa. Joskus varmasti varattu kelpaa kun tuntee olevansa niin yksin, että kuka vain mies kelpaa kunhan seksiä edes saa. Näitä syitä olen miettiny, mutta vielä olen pystynyt pysymään erossa varatuista miehistä. Mutta sen tiedän, vaikka minä en antaudu varatulle - heille löytyy aina nainen kun haluavat vaimoaan pettää. Kysymys onkin, miksi vaimo pysyy sellaisen miehen kanssa.

      • Tuulinen ukko

        Tärkeä kysymys. Miksi etsimme täältä netistä seuraa, miten voimme luottaa täältä löytyvään? Onko varattu, vapaa oikeasti`?

        Mitä on toiveet kaipaukset?


    • KissaJuuliska

      Minä olen yksinhuoltaja, hyvin toimeentuleva. Olen herkkä, sivusta seuraaja, en pidä minkäänlaisesta kilpailusta, omaan huonon itsetunnon, pidän ihmisistä ja olen empaattinen auttaja. Yritän aina elää hyvin ja oikein ja kohdella ikäviäkin ihmisiä hyvin. Olen huono pitämään puoliani, sillä ajattelen ensin muita ja vasta sitten itseäni. Haluan uskoa ihmisistä hyvää. Peruspositiivinen ja ystävänä pidetty. Ulkomuodoltani olen hoikka ja urheilullinen ja ihan kivan näköinen.

      Mies kertoi olevansa eroamassa. Juttelimme ja meillä oli paljon yhteistä niin arvoissa kuin harrastuksissakin. Tutustuimme ja ihastuimme.

      Mies oli mukava, huomioonottava, empaattinen, hauska, loistava sängyssä. Harrastimme ja vietimme muutenkin aikaa yhdessä.

      Sitten selvisi, ettei vaimo ei ollut tietoinen erosta... Mies oli valehdellut kaikkea muutakin.

      En meinannut päästä miehestä millään eroon. Hän soitteli, meilasi ja kävi kylässä, vannoi rakkauttaan, valitteli huonoa avioliittoaan, itki ja aneli. Ei varmaan tarvitse kertoa, että oloni oli kamala.

      Lopulta mies muutti pois perheensä luota ja laittoi eron vireille. Tällä hetkellä tapailemme taas, mutta nyt osaan olla varovaisempi. Jos vaimoon päin alkaa näyttää lämpimämmältä, lopetan heti. Vuoden verran tätä kaaosta on kaikkiaan kestänyt. Jatkosta en kovin lupaavaa ennusta.

      En osaa nähdä itseäni perheenrikkojana, vaikka saatoin olla yksi syy miksi mies erosi. Jos se en olisi ollut minä, se olisi ollut joku toinen joka olisi helpottanut miehen erosuunnitelmaa.

      Useimmiten taitaa kuitenkin käydä niin, että petetty vaimo rikkoo perheen eroamalla pettävästä miehestään. Mieshän haluaa usein kiinni jäätyäänkin jatkaa helppoa elämäänsä, jossa vaimo hoitaa arjen ja rakastajatar juhlat.
      I

      • 00

        Ei se vaimo sitä perhettä riko ensin, vaan se mies kun alkaa pettämään. Ja nämä kakkoset ovat siinä avuliaina mukana. Ja kun sitten vaimo laittaa miehen pihalle, niin jatkuukohan monikaan salasuhde sen jälkeen?
        Salasuhteen tarkoitushan on olla salassa ja tehdä "kiellettyä" puolison selän takana.
        En ole vielä saanut vastauksia näiltä salarakkailta, jotka hehkuttavat etteivät miestä itselleen halua, miten suhteen käy, kun mies onkin vapaa? Ei monellekkaan taida enää kelvata kun mies vapaa.?
        Entäs nämä pettävät puolisot, jatkavatko suhdetta siihen salarakkaaseen, kun ei ole enää ketään ketä pettää?


      • KissaJuuliska
        00 kirjoitti:

        Ei se vaimo sitä perhettä riko ensin, vaan se mies kun alkaa pettämään. Ja nämä kakkoset ovat siinä avuliaina mukana. Ja kun sitten vaimo laittaa miehen pihalle, niin jatkuukohan monikaan salasuhde sen jälkeen?
        Salasuhteen tarkoitushan on olla salassa ja tehdä "kiellettyä" puolison selän takana.
        En ole vielä saanut vastauksia näiltä salarakkailta, jotka hehkuttavat etteivät miestä itselleen halua, miten suhteen käy, kun mies onkin vapaa? Ei monellekkaan taida enää kelvata kun mies vapaa.?
        Entäs nämä pettävät puolisot, jatkavatko suhdetta siihen salarakkaaseen, kun ei ole enää ketään ketä pettää?

        Vastasit minulle, muttet tainnut kuitenkaan lukea kirjoitustani.

        "En ole vielä saanut vastauksia näiltä salarakkailta, jotka hehkuttavat etteivät miestä itselleen halua, miten suhteen käy, kun mies onkin vapaa? Ei monellekkaan taida enää kelvata kun mies vapaa.?"

        Kyllä miehen pitää olla vapaa ennen kun voi seurustella. Mutta mitä mieltä itse olet, voisitko luottaa tuollaiseen mieheen joka pettää suunnitelmallisesti vaimoaan? Kelpaako tuollainen valehteleva mies lopulta kenellekään?

        Mistäpä sen tietää, kuka avioliiton on ensimmäisenä rikkonut. Vaimo, joka ei halua enää olla vaimo eikä nainen koska on äiti, vaiko mies joka hakee siitä syystä seksiä, ystävyyttä ja läheisyyttä muualta? Jokainen tilanne on varmasti erilainen.


        Äläkä käsitä väärin. En puolustele pettäjää, kumpaakaan. Mustavalkoisuutta vastaan vain taistelen.


      • Jäitä hattuun

        Uskotteko te toiset naiset todellakin, että syy miehen pettämiseen on aina se että vaimo ei anna tarpeeksi seksiä. Voihan se osassa tapauksissa näin ollakin, mutta siinäkin on takana usein tilanne, että kodin arkirutiinit ovat jääneet lasten synnyttyä vaimon kontolle eikä vaimo jaksa olla samanaikaisesti sekä tehokas kodin hengetär että seksipommi. Loputtomiinhan ei ihminen jaksa.

        Ja sen sijaan että nämä miehet ottaisivat osan vastuusta kantaakseen ja helpottaisivat vaimonsa taakkaa, he käyttäytyvät kuin hemmotellut pikkupojat "kun sä et anna mulle karkkia, niin lähden toiselle hiekkalaatikolle leikkimään". En toki sano että kummankaan puolison pihtaaminen on avioliitossa hyväksi, mutta pitäisi myös selvittää mistä se pihtaaminen johtuu. Luulisi naisten olevan solidaarisia näille vaimoille ja ymmärtävän, miten vaikea tilanne voi kotona olla kun lapset ovat pieniä ja äiti on lopun uupunut, mutta ei. He ovat mielummin solidaarisia niille pettäville miehille, että täytyyhän sun saada multa piparia, kun se tuhma vaimosi ei anna. Naiset osaavat olla tosi julmia toisilleen.

        Sitä paitsi aina ei ole edes kyse siitä, ettei vaimo anna. Moni mies pettää ihan jännityksestä ja seikkailunhalusta, riippumatta siitä mitä soopaa he näille muille naisille sepustavat. Mutta tuo vaimon antamattomuus on tietysti mainio veruke ja miehet ovat huomanneet, että sillä aina joiltain naisilta irtoaa. Kun esittää kaltoin kohdellutta miesparkaa, jolla on ilkeä pihtaava vaimo, niin kyllä joku nainen heti levittää haaransa. Tämä on ikävä totuus.


      • Anonyymi
        Jäitä hattuun kirjoitti:

        Uskotteko te toiset naiset todellakin, että syy miehen pettämiseen on aina se että vaimo ei anna tarpeeksi seksiä. Voihan se osassa tapauksissa näin ollakin, mutta siinäkin on takana usein tilanne, että kodin arkirutiinit ovat jääneet lasten synnyttyä vaimon kontolle eikä vaimo jaksa olla samanaikaisesti sekä tehokas kodin hengetär että seksipommi. Loputtomiinhan ei ihminen jaksa.

        Ja sen sijaan että nämä miehet ottaisivat osan vastuusta kantaakseen ja helpottaisivat vaimonsa taakkaa, he käyttäytyvät kuin hemmotellut pikkupojat "kun sä et anna mulle karkkia, niin lähden toiselle hiekkalaatikolle leikkimään". En toki sano että kummankaan puolison pihtaaminen on avioliitossa hyväksi, mutta pitäisi myös selvittää mistä se pihtaaminen johtuu. Luulisi naisten olevan solidaarisia näille vaimoille ja ymmärtävän, miten vaikea tilanne voi kotona olla kun lapset ovat pieniä ja äiti on lopun uupunut, mutta ei. He ovat mielummin solidaarisia niille pettäville miehille, että täytyyhän sun saada multa piparia, kun se tuhma vaimosi ei anna. Naiset osaavat olla tosi julmia toisilleen.

        Sitä paitsi aina ei ole edes kyse siitä, ettei vaimo anna. Moni mies pettää ihan jännityksestä ja seikkailunhalusta, riippumatta siitä mitä soopaa he näille muille naisille sepustavat. Mutta tuo vaimon antamattomuus on tietysti mainio veruke ja miehet ovat huomanneet, että sillä aina joiltain naisilta irtoaa. Kun esittää kaltoin kohdellutta miesparkaa, jolla on ilkeä pihtaava vaimo, niin kyllä joku nainen heti levittää haaransa. Tämä on ikävä totuus.

        Tämä oli niin pirun hyvin kiteytetty! Naiset ei ymmärrä itsekään miten huonosti heitä kohdellaan oli sitten ykkönen tai kakkonen ja jatkavat aina vaan tätä myrkyllistä käytöstään.


    • 1212

      MIten voi olla niin vaikeaa myöntää, että se on se mies joka on pettänyt ja hän myös rikkonut sen perheen. Taas jälleen kaikki syy on toisten naisten.

      Pitäisikö meidän muiden naisten vahtia miestäsi ja katsoa että hänellä pysyy housut jalassa? Eli olemmeko me muut naiset teidän miestenne moraalinvartijoita?

      Jos näin on , perään sitä että vaimot pitävät ne miehensä kotona, eivätkä päästä silmistään. Jos päästävät niin syyhän on silloin vaimon, eikö näin?
      Pitäähän tässä joku logiikka olla.

      • 00

        Eipä sinullakaan ole vastausta siihen, että kun vaimo eron ottaa niin kelpaako vapaa mies enää sinullekkaan.?
        Ja kyllä se mies siinä suhteessa ensin on sen "virheen" tehnyt. Mutta eivät miehet yksin pysty pettämään. Kyllä siihen niitä "avuliaita" ja vapaamielisiä naisiakin tarvitaan.
        Jos tietoisena suhteessa varattuun, niin olen edelleen sitä mieltä, että on osa- ellei yhtä syyllinen siihen perheen hajoamiseen.


      • mun mielestä
        00 kirjoitti:

        Eipä sinullakaan ole vastausta siihen, että kun vaimo eron ottaa niin kelpaako vapaa mies enää sinullekkaan.?
        Ja kyllä se mies siinä suhteessa ensin on sen "virheen" tehnyt. Mutta eivät miehet yksin pysty pettämään. Kyllä siihen niitä "avuliaita" ja vapaamielisiä naisiakin tarvitaan.
        Jos tietoisena suhteessa varattuun, niin olen edelleen sitä mieltä, että on osa- ellei yhtä syyllinen siihen perheen hajoamiseen.

        Väitätkö ihan tosissasi, että mies on aina se joka on ensin virheen tehnyt? Mikä on vastuu parisuhteen toisen osapuolen? Väitätkö, ettei ole olemassa vaimoja, jotka omalla pihtaamisellaan, keskittymällä pelkästään lapsiin, sulkemalla miehen kokonaan perheen ulkopuolelle eivät ajaisi miestä pettämään? Entä jos se onkin niin, että pettäminen on miehen viimeinen hätähuuto vaimollensa että huomaa joskus minutkin? Viimeinen keino, kun sanat ei enää riitä tai niitä ei vaimo suostu ymmärtämään. En millään jaksa uskoa, että kaikki miehet laukkaa vieraissa pelkästään seksin takia.
        Jotenka olisi syytä katsoa peiliin sen petetynkin ennenkuin käy kaikesta toista naista syyttämään. Muistelehan sinäkin, mitkä olivat ne piirteet mihin miehessäsi rakastuit. Miehessä on ne samat piirteet vieläkin ja ne tepsivät siihen toiseen naiseen.


      • 1212
        00 kirjoitti:

        Eipä sinullakaan ole vastausta siihen, että kun vaimo eron ottaa niin kelpaako vapaa mies enää sinullekkaan.?
        Ja kyllä se mies siinä suhteessa ensin on sen "virheen" tehnyt. Mutta eivät miehet yksin pysty pettämään. Kyllä siihen niitä "avuliaita" ja vapaamielisiä naisiakin tarvitaan.
        Jos tietoisena suhteessa varattuun, niin olen edelleen sitä mieltä, että on osa- ellei yhtä syyllinen siihen perheen hajoamiseen.

        En huolisi miestä vaikka eroaisi, ja hän tietääkin sen.

        En voisi luottaa mieheen, ystävänä voisin hänelle pysyä, mutta en saman katon alle huolisi, ikävä kyllä.

        Ja olen samaa mieltä muutaman kirjoittajan kanssa, kun he sanovat että kyllä sitä syytä on vaimossakin, jos mies vieraisiin lähtee. Vaikka tällä palstalla kaikki petetyt vaimot ovat sitä mieltä, että heissä ei ole mitään syytä.

        Ei se toinen nainen ole vannonut sinulle mitään uskollisuutta missään vaiheessa, eikä edes tunne sinua, niin miten hän voi pettää sinua.


      • asiaa kehiin
        mun mielestä kirjoitti:

        Väitätkö ihan tosissasi, että mies on aina se joka on ensin virheen tehnyt? Mikä on vastuu parisuhteen toisen osapuolen? Väitätkö, ettei ole olemassa vaimoja, jotka omalla pihtaamisellaan, keskittymällä pelkästään lapsiin, sulkemalla miehen kokonaan perheen ulkopuolelle eivät ajaisi miestä pettämään? Entä jos se onkin niin, että pettäminen on miehen viimeinen hätähuuto vaimollensa että huomaa joskus minutkin? Viimeinen keino, kun sanat ei enää riitä tai niitä ei vaimo suostu ymmärtämään. En millään jaksa uskoa, että kaikki miehet laukkaa vieraissa pelkästään seksin takia.
        Jotenka olisi syytä katsoa peiliin sen petetynkin ennenkuin käy kaikesta toista naista syyttämään. Muistelehan sinäkin, mitkä olivat ne piirteet mihin miehessäsi rakastuit. Miehessä on ne samat piirteet vieläkin ja ne tepsivät siihen toiseen naiseen.

        Onhan vaimossakin ne samat piirteet, joihin mies rakastui. parisuhde nyt on vain sellainen, että arkikin vuosien myötä tulee ja suhde muuttuu välillä, vaihtelee. Ei se koko aikaa voi olla yhtä tunnemyrskyä. ja huomionkipeä puoliso voi sopivan tilaisuuden tullessa pettää. Ei siinä tarvitse pihdata tai olla mikään lahna tai muuten epäkelpo. Uskon myös, että suurin osa perheistä selviää petoksesta. ja kakkosia ei kannata parjata ja vielä vähemmän kadehtia; he ovat häviäjiä.


      • Ei siitä ole kyse
        1212 kirjoitti:

        En huolisi miestä vaikka eroaisi, ja hän tietääkin sen.

        En voisi luottaa mieheen, ystävänä voisin hänelle pysyä, mutta en saman katon alle huolisi, ikävä kyllä.

        Ja olen samaa mieltä muutaman kirjoittajan kanssa, kun he sanovat että kyllä sitä syytä on vaimossakin, jos mies vieraisiin lähtee. Vaikka tällä palstalla kaikki petetyt vaimot ovat sitä mieltä, että heissä ei ole mitään syytä.

        Ei se toinen nainen ole vannonut sinulle mitään uskollisuutta missään vaiheessa, eikä edes tunne sinua, niin miten hän voi pettää sinua.

        Ja olen samaa mieltä muutaman kirjoittajan kanssa, kun he sanovat että kyllä sitä syytä on vaimossakin, jos mies vieraisiin lähtee. Vaikka tällä palstalla kaikki petetyt vaimot ovat sitä mieltä, että heissä ei ole mitään syytä.

        Varmasti vaimossa voi ollakin jotain vikaa. Eihän kukaan ihminen ole pyhimys. Kaikissa meissä on huonoja piirteitä, joista pitäisi yrittää kasvaa pois. Mutta se ei oikeuta pettämään. Jos avioliitossa on ongelmia, niin ne pitää yrittää ratkaista kypsemmällä tavalla kuin pettämällä. Mies tai yhtä lailla nainenkin joka pakenee avioliittonsa ongelmia syrjähyppyihin, pistää päänsä pensaaseen ja vain pahentaa jo ennestään kipeää tilannetta. Onko se vastuullisen aikuisen käytöstä?

        Ei, minä en syytä näitä toisia naisia niistä ukkomiesten petoksista. En ollenkaan. Pettävät miehet ovat itse vastuussa teoistaan. Mutta sitä kuitenkin ihmettelen kovasti, että miksi jotkut naiset ovat niin myötätuntoisia näitä miehiä kohtaan ja samalla täysi epäempaattisia miehen perhettä kohtaan. Siinä on jotain julmaa.


    • hah, hahahhaa...

      kyllä ne jatkaa vaikka vaimo eron ottaskin ja jopa rakentaa talonkin tälle ihanalle toiselle naiselleen.
      He elävät onnellisena elämäsnsä loppuun asti, sillä lopulta he yhdessä syyttävät miehen ex-vaimoa miten kauhea se oli.
      Tämä uusi vaimohan rakastaa miestä ja mukana räksyttää, saihan talon ja miehen itselleen.
      Eikä ikinä mies tietenkään petä, kun sydän löytää sydämen.

    • Toinen nainen20

      Jos aviomies ei ajattele vuosien tai vuosikymmenien yhteisen elämän jälkeen perheensä, vaimonsa tai lastensa parasta, miten sellaista voisi vaatia täysin tuntemattomalta naiselta? Tuolla perusteella teidän kaikkien petettyjen vaimojen pitäisi syytää rahanne maailman nälkää näkeville ja kärsiville. Koska sen empatian oletetaan ulottuvan täysin tuntemattomiin ihmisiin. Elämä ei mene niin.

      Jos petetty ajattelee pettäjämiehensä olevan rakastunut toiseen naiseen, silloin petetyn pitäisi tukea miestään aloittamaan suhteen rakastamansa naisen kanssa. Sehän lienee miehelle parasta siinä tilanteessa. Lisäksi petetyn pitäisi tukea pettäjämiehensä ja lastensa suhteen säilymistä uudessa tilanteessa. Mutta näinhän se ei mene. Meistä jokainen on valitettavasti itsekäs, kenellä on sitten mikäkin motiivi.

      Jos mies tietoisesti hakee netissä parisuhteensa ulkopuolista suhdetta, vastuu sivusuhteesta on kyllä vain ja ainoastaan hänellä, niin ikävää kuin se onkin myöntää. Siinä ei ole sattumalla mitään sijaa eikä sellaisesta suhteesta vastaa aviopuolisolle kukaan muu kuin pettäjä.

      Se on toisaalta niin kummallista, miten eri tavalla me naiset saman miehen näemme. Minulle naimisissa oleva miesystäväni oli mitä ihanin seksikumppani ja myös tuntikausien keskustelumme olivat mukavia. Minäkin tapasin miehen netissä ja tiesin hänen olevan naimisissa. Kyseessä oli tietysti ihastuminen, mutta myös tietynlainen seikkailunhalu ajoi varmaan heti eroni jälkeen tuohon suhteeseen. Jo suhteen alkaessa tiesin, että suhde on tilapäinen, joten ehkä sekin sopi tilanteeseen hyvin. Mies taas koki jäävänsä kotona ilman sekä henkistä että fyysistä kontaktia. Näin yksinkertaista on elämä.

      • No jaa..

        Ehkä se johtui siitä, että et elänyt miehen kanssa sitä tavallista arkea. Sait vain ne juhlahetket. Et voi yhtään tietää, millainen se mies oli siellä kotona. Olet kuullut asioista vain miehen kertoman version, joten olet kuullut korkeintaan puolitotuuksia. Et siis tiedä ihan kaikkea.


      • Toinen nainen20
        No jaa.. kirjoitti:

        Ehkä se johtui siitä, että et elänyt miehen kanssa sitä tavallista arkea. Sait vain ne juhlahetket. Et voi yhtään tietää, millainen se mies oli siellä kotona. Olet kuullut asioista vain miehen kertoman version, joten olet kuullut korkeintaan puolitotuuksia. Et siis tiedä ihan kaikkea.

        Niinpä, olen ihan samaa mieltä kanssasi. Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että näin miesystäväni ihan erilaisena kuin hänen vaimonsa. Ihan sama pätee minuun ja sinuun. Eri ihmiset näkevät minut eri tavoin. Esimerkiksi itse olen esimiesasemassa. Osa alaisistani pitää minusta ja osa ei.

        En todellakaan väitä tietäväni miesystäväni perhe-elämästä oikeastaan yhtään mitään ja miehestä todellakin tunnen sen, mitä satunnaisissa tapaamisissa voi oppia tuntemaan. Minua ei yhtään kiinnosta kenenkään toisen arkielämä. Saan sitä ihan tarpeeksi omassa arjessani ja ylipäätään yritän keskittyä omaan elämääni. Oikeastaan minun pointtini oli se, että kukaan meistä ei ole läpeensä paha tai huono. Jos petetty oikeasti haluaa liittonsa jatkuvan, myös hänen pitäisi onnistua näkemään siinä parjatussa pettäjäukossaan myös ne hyvät puolet. Pettäjä on todennäköisesti päässyt maistamaan ihastumisen nannaa ja välttämättä negatiivinen arkielämä ja läheisyyttä pihtaava vaimo ei sen jälkeen tunnu kovin kiinnostavalta. Vuosien parisuhde ja lapset on jo sinänsä aikamoinen liima pitämään suhteen kasassa. Mutta jokainen meistä kaivannee myös rakkautta eikä se kuuluisa yhteinen arki sitä tarvetta mihinkään poista.

        Minulla ei ole oikeastaan mitään käsitystä miesystäväni vaimosta. Mies kertoi kaivanneensa läheisyyttä ja se lienee hänen totuutensa. Vaimon näkemys asiasta ei kuulu minulle eikä minua edes kiinnosta. Ehkä se olisi lähinnä parisuhdeterapeutin aihealuetta, ei rakastajattaren. Minä en halunnut miehen kanssa arkea, halusin vain ne juhlahetket ja sitähän ne olivatkin. Koska lapseni on hankittu ja taloudellisesti elämäni on turvattua, minä en tarvitse miestä arkeani pyörittämään, enkä oikeastaan näe tällä hetkellä siinä yhteisessä arjessa mitään tavoittelemisen arvoista. Elämäntilanteet vaihtelevat ajan myötä.


    • Huijattu nainen

      Kuka tahansa nainen alkaa, kun mies ensi tapaamisella esittää ja kertoo olevansa vapaa, soittaa ja laittaa viestiä usean viikon, kunnes uusi tapaaminen onnistuu.
      Itselleni oli järkytys, kun menimme eka kertaa sänkyyn, sen jälkeen mies kertoi olevansa varattu. Rakastuminen voi tapahtua muutamassa viikossa, kun uskoo miehen olevan vapaa.
      En koe rikkoneeni mitään, enkä väärää.
      Mies teki sen.
      Rakastan miestä edelleen, enkä ikinä tule loukkaamaan hänen perhe yksityisyyttä.

      • Hankala tilanne

        Teen sinulle nyt kiperän kysymyksen. Jos mies ilmoittaisi eroavansa ja haluavansa elää kanssasi, olisitko valmis kokemustesi jälkeen sitoutumaan häneen? Uskaltaisitko tehdä sen?


      • Huijattu nainen
        Hankala tilanne kirjoitti:

        Teen sinulle nyt kiperän kysymyksen. Jos mies ilmoittaisi eroavansa ja haluavansa elää kanssasi, olisitko valmis kokemustesi jälkeen sitoutumaan häneen? Uskaltaisitko tehdä sen?

        Kysymys on kiperä. Pakko myöntää, etten tiedä, en tunne mustasukkaisuutta hänen vaimoa kohtaan, mutta pelko, että hän pettäisi minua kuten häntä, tekisi minusta sairaan. Tiedän myös hänen pettäneen myös muiden naisten kanssa vaimoaan, se lisää tuskaa. Vaimoja petetään ei kakkosia tai kolmosia. Olen kuitenkin kertonut miehelle kuinka syvää rakkauteni on ja tulen aina rakastamaan häntä. Kaikki aikanaan, mutta en voi tehdä hänestä uskollista, jos hän ei itse kykene olemaan sitä.


      • Hyvä vastaus
        Huijattu nainen kirjoitti:

        Kysymys on kiperä. Pakko myöntää, etten tiedä, en tunne mustasukkaisuutta hänen vaimoa kohtaan, mutta pelko, että hän pettäisi minua kuten häntä, tekisi minusta sairaan. Tiedän myös hänen pettäneen myös muiden naisten kanssa vaimoaan, se lisää tuskaa. Vaimoja petetään ei kakkosia tai kolmosia. Olen kuitenkin kertonut miehelle kuinka syvää rakkauteni on ja tulen aina rakastamaan häntä. Kaikki aikanaan, mutta en voi tehdä hänestä uskollista, jos hän ei itse kykene olemaan sitä.

        Ymmärrän. Et tunne mustasukkaisuutta vaimoa kohtaan mutta muuttuisiko tilanne jos saisit tietää että miehellä on sinun lisäksesi toinenkin sivusuhde? Rakastaisitko miestä vaan edelleen?


      • Haaremin ruusulle
        Hyvä vastaus kirjoitti:

        Ymmärrän. Et tunne mustasukkaisuutta vaimoa kohtaan mutta muuttuisiko tilanne jos saisit tietää että miehellä on sinun lisäksesi toinenkin sivusuhde? Rakastaisitko miestä vaan edelleen?

        Olen kuitenkin kertonut miehelle kuinka syvää rakkauteni on ja tulen aina rakastamaan häntä. Kaikki aikanaan, mutta en voi tehdä hänestä uskollista, jos hän ei itse kykene olemaan sitä.

        Mikä vittu teitä ämmiä vaivaa? Tollasissa paskaapuhuvissa pelimiehissä roikutte ja niin helvetisti rakastatte, vaikka Suomi on pullollaan yksinäisiä sinkkumiehiä ilman vaimoa tai tyttöystävää. Eikä ne sinkkumiehet todellakaan ole mitään juoppoja mielenterveysongelmaisia kuten väitetään, vaan monet ihan kunnon kavereita. Eivät vaan kelpaa naisille kun eivät hallitse supliikkitaitoja niin kuin ne pelimiehet, jotka suoltavat sontaa suustaan niin että ämmät on heti pöksyt märkinä. Ja niille riittää palvovia naisia vaan sormia napsauttamalla. Hyi helvetti tätä naisten logiikkaa.


      • Huijattu nainen
        Hyvä vastaus kirjoitti:

        Ymmärrän. Et tunne mustasukkaisuutta vaimoa kohtaan mutta muuttuisiko tilanne jos saisit tietää että miehellä on sinun lisäksesi toinenkin sivusuhde? Rakastaisitko miestä vaan edelleen?

        Tiedän hänellä olleen myös minun aikana seksi suhteita, silloin sattui kun hän kertoi niin tapahtuneen ja pyysi anteeksi minulta, mutta enempi sattui se ettei pyytänyt vaimoltaan.
        Mikä minä olen häntä määräämään, en mikään.
        Rakastan ja kunnioitan häntä sellaisena kuin itse haluan ja tunnen hänet, kun tapaamme.
        Ei minulla ole mitään syytä syyllistää häntä tekemisistää.
        Rakastaa vain miestä sellaisena kuin hän on.


      • Pelimiehen hoidolle
        Hyvä vastaus kirjoitti:

        Ymmärrän. Et tunne mustasukkaisuutta vaimoa kohtaan mutta muuttuisiko tilanne jos saisit tietää että miehellä on sinun lisäksesi toinenkin sivusuhde? Rakastaisitko miestä vaan edelleen?

        Olen kuitenkin kertonut miehelle kuinka syvää rakkauteni on ja tulen aina rakastamaan häntä. Kaikki aikanaan, mutta en voi tehdä hänestä uskollista, jos hän ei itse kykene olemaan sitä.

        Ilmeisesti edellinen viestini poistettiin kirosanojen takia, joten koetetaan nyt olla kiroilematta. En voi kun ihmetellä teitä naisväkeä. Roikutte näissä valehtelevissa ja pettävissä pelimiehissä ja oikein rakastatte. Samaan aikaan löytyy paljon yksinäisiä sinkkumiehiä, joilla ei ole vaimoa tai tyttöystävää. Eivätkä he ole kaikki juoppoja tai mielenterveysongelmaisia kuten usein väitetään. Monet ovat ihan kunnon kavereita, mutta eivät vain omaa samanlaisia supliikki-ja naisenhurmaustaitoja kuten pelimiehet ja siksi eivät naisille kelpaa. Tämä ei ole vitsi. Yksinäisiä miehiä on paljon. Sitten nämä pelimiehet taas pyörittävät isoa laumaa palvovia naisia, koska osaavat valehtelemisen jalon taidon. Jopa senkin jälkeen kun pelimiehen valheet paljastuvat, niin naiset ne vaan edelleen rakastavat ja palvovat ja pelimies myhäilee tyytyväisenä. Olen aina ihmetellyt naisten miesvalintoja ja ihmettelen edelleen.


      • edellinen
        Pelimiehen hoidolle kirjoitti:

        Olen kuitenkin kertonut miehelle kuinka syvää rakkauteni on ja tulen aina rakastamaan häntä. Kaikki aikanaan, mutta en voi tehdä hänestä uskollista, jos hän ei itse kykene olemaan sitä.

        Ilmeisesti edellinen viestini poistettiin kirosanojen takia, joten koetetaan nyt olla kiroilematta. En voi kun ihmetellä teitä naisväkeä. Roikutte näissä valehtelevissa ja pettävissä pelimiehissä ja oikein rakastatte. Samaan aikaan löytyy paljon yksinäisiä sinkkumiehiä, joilla ei ole vaimoa tai tyttöystävää. Eivätkä he ole kaikki juoppoja tai mielenterveysongelmaisia kuten usein väitetään. Monet ovat ihan kunnon kavereita, mutta eivät vain omaa samanlaisia supliikki-ja naisenhurmaustaitoja kuten pelimiehet ja siksi eivät naisille kelpaa. Tämä ei ole vitsi. Yksinäisiä miehiä on paljon. Sitten nämä pelimiehet taas pyörittävät isoa laumaa palvovia naisia, koska osaavat valehtelemisen jalon taidon. Jopa senkin jälkeen kun pelimiehen valheet paljastuvat, niin naiset ne vaan edelleen rakastavat ja palvovat ja pelimies myhäilee tyytyväisenä. Olen aina ihmetellyt naisten miesvalintoja ja ihmettelen edelleen.

        Oli se näköjään sittenkin tullut se viesti kiroiluineen kaikkineen, vaikka ensin näytti että ei ollut siellä. Ilmeisesti suomi24 edelleen takkuilee. Pyydän anteeksi arvon daamit kun kiroilin ja ämmittelin teitä, mutta välillä pistää vihaksi tämä naisten harrastama pelimiesten ihailu. Noo ei kaikki naiset tietysti mutta aika monet kumminkin.


      • Häh?
        Huijattu nainen kirjoitti:

        Tiedän hänellä olleen myös minun aikana seksi suhteita, silloin sattui kun hän kertoi niin tapahtuneen ja pyysi anteeksi minulta, mutta enempi sattui se ettei pyytänyt vaimoltaan.
        Mikä minä olen häntä määräämään, en mikään.
        Rakastan ja kunnioitan häntä sellaisena kuin itse haluan ja tunnen hänet, kun tapaamme.
        Ei minulla ole mitään syytä syyllistää häntä tekemisistää.
        Rakastaa vain miestä sellaisena kuin hän on.

        Oletko provo vai oletko oikeasti noin hyväuskoinen höhlä? Taidat olla provo. Ei kukaan oikeasti ole noin pöhkö.


      • Vapaat tuollaisia
        Pelimiehen hoidolle kirjoitti:

        Olen kuitenkin kertonut miehelle kuinka syvää rakkauteni on ja tulen aina rakastamaan häntä. Kaikki aikanaan, mutta en voi tehdä hänestä uskollista, jos hän ei itse kykene olemaan sitä.

        Ilmeisesti edellinen viestini poistettiin kirosanojen takia, joten koetetaan nyt olla kiroilematta. En voi kun ihmetellä teitä naisväkeä. Roikutte näissä valehtelevissa ja pettävissä pelimiehissä ja oikein rakastatte. Samaan aikaan löytyy paljon yksinäisiä sinkkumiehiä, joilla ei ole vaimoa tai tyttöystävää. Eivätkä he ole kaikki juoppoja tai mielenterveysongelmaisia kuten usein väitetään. Monet ovat ihan kunnon kavereita, mutta eivät vain omaa samanlaisia supliikki-ja naisenhurmaustaitoja kuten pelimiehet ja siksi eivät naisille kelpaa. Tämä ei ole vitsi. Yksinäisiä miehiä on paljon. Sitten nämä pelimiehet taas pyörittävät isoa laumaa palvovia naisia, koska osaavat valehtelemisen jalon taidon. Jopa senkin jälkeen kun pelimiehen valheet paljastuvat, niin naiset ne vaan edelleen rakastavat ja palvovat ja pelimies myhäilee tyytyväisenä. Olen aina ihmetellyt naisten miesvalintoja ja ihmettelen edelleen.

        En ihmettele, jos tuolla tavalla naisista kirjoittelevat miehet jäävät yksin.


      • Ei ihmetellä joo
        Vapaat tuollaisia kirjoitti:

        En ihmettele, jos tuolla tavalla naisista kirjoittelevat miehet jäävät yksin.

        Aivan. Niin jäävät yksin. Naiset valitsevat mielummin sen niljakkaan pelimiehen, joka osaa imarrella ja olla mielin kielin. Mutta kiroilu ja naisten haukkuminen on pienehkö synti verrattuna siihen että nämä pelimiehet huijaavat ja pitävät naisia pellenään ja silti naiset ihailevat heitä yli kaiken. Mietippäs sitä.


      • ajattelia
        Hyvä vastaus kirjoitti:

        Ymmärrän. Et tunne mustasukkaisuutta vaimoa kohtaan mutta muuttuisiko tilanne jos saisit tietää että miehellä on sinun lisäksesi toinenkin sivusuhde? Rakastaisitko miestä vaan edelleen?

        sulla oli sellanen luulo että vaimoa vain petetään ei kakkosta eikä kolmosta ,mutta ajatteleppa että tulee nelonen ja viitonen sinunkin jälkeen se on tietenkin eri asia jos olet maksullinen nehän välittää vain rahasta elikk'ä taas tulemme rahaan ja sinäkin vanhenet.


    • kokemusta on

      sama täällä, mies kerto vasta kun oltiin läheisiä, et ei aio erota, olin kuitenkin jo rakastunut.
      En koskaan halunnut et oliskaan eronnut lopulta, tuntui myös et olin huijattu.
      En enää mieti sitä, ja hyvä kun on suhde päättynyt.

      Vaimot ei aina usko, että heidän rakas mies jopa valehteelee, päästäkseen kontaktiin toisen naisen kanssa.
      Suuri loukkaus on uskottomuus, olen myös sellaista kokenut.
      Mutta, kun itse koin samaa, eli uskoin miehen olevan vapaa, en enää kanna kaunaa menneisyyden petetyksi tulemisesta.
      Meitä on joka junaan ja osa jää asemallekkin, nyt mietin.
      Onneksi ei minun takia tullut heille eroa, tiedän miten pahalta se olis tuntunut.

    • suhdesipuli

      Se on sellainen se pereheen rikkoja, joka on mennyt naimisiin sellaisen ihmsen kanssa, joka ei olekaan itselle se oikea. Sillä vieraisiin ei kukaan katsele, jos on onnellinen ja rakastaa kumppaniaan.

      Ei kukaan ulkopuolinen riko kenenkään parisuhdetta!

      • Turha fraasi

        Tuo ei selitä kaikkea. Ensinnäkin jokaisessa parisuhteessa on huonoja aikoja. Missään parisuhteessa ei ole vain aurinkoisia päiviä, vaan välillä myös pilvistä ja ukkosta. Jos aina vastoinkäymisten tullessa petettäisiin, niin mikään parisuhde ei säästyisi siltä. Ja ilmeisesti nämä pettäjät eivät sitten ole onnellisia missään parisuhteessaan, koska useimmilla heistä on kummallinen taipumus pettää uusissakin suhteissaan ennemmin tai myöhemmin. Ehkä heille ei sitä oikeaa ihmistä ole olemassakaan, kun pettävät kaikkia vuorotellen.


      • kielipoliisikorjaa
        Turha fraasi kirjoitti:

        Tuo ei selitä kaikkea. Ensinnäkin jokaisessa parisuhteessa on huonoja aikoja. Missään parisuhteessa ei ole vain aurinkoisia päiviä, vaan välillä myös pilvistä ja ukkosta. Jos aina vastoinkäymisten tullessa petettäisiin, niin mikään parisuhde ei säästyisi siltä. Ja ilmeisesti nämä pettäjät eivät sitten ole onnellisia missään parisuhteessaan, koska useimmilla heistä on kummallinen taipumus pettää uusissakin suhteissaan ennemmin tai myöhemmin. Ehkä heille ei sitä oikeaa ihmistä ole olemassakaan, kun pettävät kaikkia vuorotellen.

        Se, että parisuhteessa on vastoinkäymisiä, on aivan eri asia kuin se, ettei rakasteta toisiaan.


    • joku onneton

      Se on joku yhtä onnettomassa parisuhteessa elävä nainen kuten sinun miehesi. Sinkut eivät etsi varattuja vaan parisuhteessa elävät etsivät. Rakkaussuhteet syntyy sen jälkeen vahingossa ja alunperin ei ollut tarkoitus muuta kuin saada iloa ankeaan elämään.

    • jk

      ei mitäännaiheta rikokoa tooisetnn perhettä

    • jk

      vai n oin

    • GR

      Höh. Tarkoituksena tuskin on rikkoa toisen perhettä. Kukaan ei siihen edes pysty. Hyvään parisuhteeseen ei pääse mitenkään luikertelemalla väliin, vaikka kuinka sitä tahtoisi.

      Varattu mies on erinomaista seksi-ym.seuraa yksinhuoltajaäidille. Sinkut joko pelästyvät lapsia tai vakavampaa suhdetta. Tai sitten he nimenomaan haluaisivat vakavan suhteen "lapset ei este suhteelle". Tämäpä sinkku yksinhuoltajaäiti ei vain halua sitoutua mieheen ja lapset voivat äidin puolelta olla este uudelle suhteelle.

      • Jassåå?

        Ei tarkoituksenasi ehkä ole rikkoa perhettä, mutta voit rikkoa sen kuitenkin. Jos suhteenne paljastuu, niin se voi todellakin rikkoa perheen. Sanot ettei hyvään parisuhteeseen pääse luikertelemaan ja totta se voi ollakin, mutta huonokaan parisuhde ei oikeuta pettämistä. Jos parisuhde on niin ongelmainen, ettei sitä voi enää sovitella niin on reilumpaa erota kuin pettää. Sinulla on lapsia. Millaisen esimerkin aiot heille antaa? Opetatko, että suhde varattuun mieheen on ok?


      • GR26
        Jassåå? kirjoitti:

        Ei tarkoituksenasi ehkä ole rikkoa perhettä, mutta voit rikkoa sen kuitenkin. Jos suhteenne paljastuu, niin se voi todellakin rikkoa perheen. Sanot ettei hyvään parisuhteeseen pääse luikertelemaan ja totta se voi ollakin, mutta huonokaan parisuhde ei oikeuta pettämistä. Jos parisuhde on niin ongelmainen, ettei sitä voi enää sovitella niin on reilumpaa erota kuin pettää. Sinulla on lapsia. Millaisen esimerkin aiot heille antaa? Opetatko, että suhde varattuun mieheen on ok?

        Kukaan ulkopuolinen ei voi kenenkään suhdetta rikkoa. Jos sen joku rikkoo, niin puolisot keskenään. Itse ajattelen sen niin, että suhde on jo aikamoisella kuralla silloin kun toinen lähtee vieraisiin. Tosin ei tietenkään välttämättä. Vaihtelunhalu, seikkailu, pelkästään kokeilu "onko ruoho tosiaan vihreämpää aidan toisella puolella" yms. saa ihmiset tekemään kaikenlaista.Kuten harrastamaan seksiä jonkun toisen kuin puolisonsa kanssa. Toiset tyytyvät kokeilemaan kerran, toiset vähän useammin, toisille siitä tulee tapa.

        " Jos parisuhde on niin ongelmainen, ettei sitä voi enää sovitella niin on reilumpaa erota kuin pettää."
        Tämä on sinun käsityksesi ja toimit varmasti sen mukaan. Mutta sinä et voi tietää mikä jonkun toisen ihmisen mielestä on reilua. Mikä joidenkin toisten ihmisten parisuhteessa on reilua ja missä tilanteessa.

        Kaikkein ongelmallisinta lieneekin, että parisuhteen toinen osapuoli kiistää suhteen ongelmat; niitä on hänen mielestään vain toisella osapuolella ja hän saa ne selvittää itse. Tämäkään ei ole reilua, mutta erittäin yleistä.

        Elämä on täynnä valintoja, jokainen tekee valintansa itse. Jokaisen omista valinnoista on kysymys. Sillä mikä minusta on hienoa, reilua, mukavaa, tai huonoa, epäreilua tai epämiellyttävää, ei ole mitään merkitystä. Paitsi kumppanilleni.


      • Ei rikkoa, mutta..
        GR26 kirjoitti:

        Kukaan ulkopuolinen ei voi kenenkään suhdetta rikkoa. Jos sen joku rikkoo, niin puolisot keskenään. Itse ajattelen sen niin, että suhde on jo aikamoisella kuralla silloin kun toinen lähtee vieraisiin. Tosin ei tietenkään välttämättä. Vaihtelunhalu, seikkailu, pelkästään kokeilu "onko ruoho tosiaan vihreämpää aidan toisella puolella" yms. saa ihmiset tekemään kaikenlaista.Kuten harrastamaan seksiä jonkun toisen kuin puolisonsa kanssa. Toiset tyytyvät kokeilemaan kerran, toiset vähän useammin, toisille siitä tulee tapa.

        " Jos parisuhde on niin ongelmainen, ettei sitä voi enää sovitella niin on reilumpaa erota kuin pettää."
        Tämä on sinun käsityksesi ja toimit varmasti sen mukaan. Mutta sinä et voi tietää mikä jonkun toisen ihmisen mielestä on reilua. Mikä joidenkin toisten ihmisten parisuhteessa on reilua ja missä tilanteessa.

        Kaikkein ongelmallisinta lieneekin, että parisuhteen toinen osapuoli kiistää suhteen ongelmat; niitä on hänen mielestään vain toisella osapuolella ja hän saa ne selvittää itse. Tämäkään ei ole reilua, mutta erittäin yleistä.

        Elämä on täynnä valintoja, jokainen tekee valintansa itse. Jokaisen omista valinnoista on kysymys. Sillä mikä minusta on hienoa, reilua, mukavaa, tai huonoa, epäreilua tai epämiellyttävää, ei ole mitään merkitystä. Paitsi kumppanilleni.

        Kukaan ulkopuolinen ei voi kenenkään suhdetta rikkoa. Jos sen joku rikkoo, niin puolisot keskenään.

        Näin varmasti on, ettei kukaan ulkopuolinen voi suhdetta rikkoa, mutta omalla tavallaan ulkopuolinenkin voi edesauttaa sitä että puolisot lopulta rikkovat suhteensa. Ikävä kyllä asia on näin eikä se kaunistelemalla muuksi muutu.

        Minusta sekä pettämisessä että kakkosena olona pätee se vanha viisaus: Älä tee toisille sitä mitä et halua että sinulle tehdään. Ja voin taatusti sanoa, ettei yksikään pettäjä eikä kakkonen tahtoisi tulla itse petetyksi. Silti he tekevät itse sitä mitä eivät hyväksyisi että heille tehdään. Jotain ihan käsittämätöntä siinä on. Olen itsekin yksinhuoltajaäiti eikä tulisi mieleenkään sekaantua ukkomieheen. Jos en löydä vapaata miestä, olen mielummin yksin. Mutta kenenkään valheellista kaksoiselämää en halua edesauttaa. Siksi että se on yksinkertaisesti väärin ja haluan opettaa lapselleni tervehenkisiä arvoja ja pyrin ennen kaikkea antamaan hänelle itse hyvää esimerkkiä. En kokisi olevani äitinä kovin hyvä esimerkki, jos luonani juoksisi salaa ukkomiehiä.


      • Milla Magia
        Ei rikkoa, mutta.. kirjoitti:

        Kukaan ulkopuolinen ei voi kenenkään suhdetta rikkoa. Jos sen joku rikkoo, niin puolisot keskenään.

        Näin varmasti on, ettei kukaan ulkopuolinen voi suhdetta rikkoa, mutta omalla tavallaan ulkopuolinenkin voi edesauttaa sitä että puolisot lopulta rikkovat suhteensa. Ikävä kyllä asia on näin eikä se kaunistelemalla muuksi muutu.

        Minusta sekä pettämisessä että kakkosena olona pätee se vanha viisaus: Älä tee toisille sitä mitä et halua että sinulle tehdään. Ja voin taatusti sanoa, ettei yksikään pettäjä eikä kakkonen tahtoisi tulla itse petetyksi. Silti he tekevät itse sitä mitä eivät hyväksyisi että heille tehdään. Jotain ihan käsittämätöntä siinä on. Olen itsekin yksinhuoltajaäiti eikä tulisi mieleenkään sekaantua ukkomieheen. Jos en löydä vapaata miestä, olen mielummin yksin. Mutta kenenkään valheellista kaksoiselämää en halua edesauttaa. Siksi että se on yksinkertaisesti väärin ja haluan opettaa lapselleni tervehenkisiä arvoja ja pyrin ennen kaikkea antamaan hänelle itse hyvää esimerkkiä. En kokisi olevani äitinä kovin hyvä esimerkki, jos luonani juoksisi salaa ukkomiehiä.

        En kokisi olevani äitinä kovin hyvä esimerkki, jos luonani juoksisi salaa ukkomiehiä.

        Hyvä että joku tässä kylmänkalseassa maailmassa ajattelee vielä noin.


      • oulusta kajahtaa
        Milla Magia kirjoitti:

        En kokisi olevani äitinä kovin hyvä esimerkki, jos luonani juoksisi salaa ukkomiehiä.

        Hyvä että joku tässä kylmänkalseassa maailmassa ajattelee vielä noin.

        Minun exäni kakkonen ajoi aina lapset pois kotoa että saivat naida.
        Exäni kertoi ettei suostunut naimaan jos lapset oli kotona.
        No suhde loppui kuitenkin että sama oliko lapset vai ei, mutta kyllä ne varmaankin tiesi( ovat teini-iässä jo) mitä varten heidät heitettiin isälle tai Heseen muutamaksi tunniksi illalla kun mies kävi.
        Pari kertaa valehteli että eivät ole kotona kun mies soitti myöhään ja halusi piipahtaa, se söi miestä joten valehtelu tappoi sen suhteen.


      • 2+04
        Ei rikkoa, mutta.. kirjoitti:

        Kukaan ulkopuolinen ei voi kenenkään suhdetta rikkoa. Jos sen joku rikkoo, niin puolisot keskenään.

        Näin varmasti on, ettei kukaan ulkopuolinen voi suhdetta rikkoa, mutta omalla tavallaan ulkopuolinenkin voi edesauttaa sitä että puolisot lopulta rikkovat suhteensa. Ikävä kyllä asia on näin eikä se kaunistelemalla muuksi muutu.

        Minusta sekä pettämisessä että kakkosena olona pätee se vanha viisaus: Älä tee toisille sitä mitä et halua että sinulle tehdään. Ja voin taatusti sanoa, ettei yksikään pettäjä eikä kakkonen tahtoisi tulla itse petetyksi. Silti he tekevät itse sitä mitä eivät hyväksyisi että heille tehdään. Jotain ihan käsittämätöntä siinä on. Olen itsekin yksinhuoltajaäiti eikä tulisi mieleenkään sekaantua ukkomieheen. Jos en löydä vapaata miestä, olen mielummin yksin. Mutta kenenkään valheellista kaksoiselämää en halua edesauttaa. Siksi että se on yksinkertaisesti väärin ja haluan opettaa lapselleni tervehenkisiä arvoja ja pyrin ennen kaikkea antamaan hänelle itse hyvää esimerkkiä. En kokisi olevani äitinä kovin hyvä esimerkki, jos luonani juoksisi salaa ukkomiehiä.

        Ihana lukea fiksun yh.äidin tekstiä! Pelottaa millaisia näistä moraalittomien yh.äitien jälkikasvuista tulee, ei voi olla äidin arvomaailma (tai pitäisikö sanoa arvoton) olla jälkiä jättämättä. Itse tuntisin itseni likaiseksi ja ala-arvoiseksi, jos sekaantuisin tietoisena varattuun mieheen. Sellaiset yh.äidit eivät yhtään mieti omaa jälkikasvuaan, millainen häpeä se tulee olemaan heille. Harvoinpa ne salapanot salassa pysyvät. Aina on näkijä kun on tekijä. Ei pitäisi vähätellä tätäkään puolta asiassa. Ei siellä säästellä yh.äiteen jälkikasvua, se kuka muuta väittää, ei tiedä miten kova on maailma. Pelottavaa on myös miten suuri osa näistä yh.äideistä, jotka ukkomiehiin sekaantuvat ovat itse tulleet petetyiksi ja laittavat pahan kiertoon. Vaikka tietävät mitä se aiheuttaa, ei haittaa vaikka ovat rikkomassa omalta osaltaan perheitä.


      • miun mielestä
        2+04 kirjoitti:

        Ihana lukea fiksun yh.äidin tekstiä! Pelottaa millaisia näistä moraalittomien yh.äitien jälkikasvuista tulee, ei voi olla äidin arvomaailma (tai pitäisikö sanoa arvoton) olla jälkiä jättämättä. Itse tuntisin itseni likaiseksi ja ala-arvoiseksi, jos sekaantuisin tietoisena varattuun mieheen. Sellaiset yh.äidit eivät yhtään mieti omaa jälkikasvuaan, millainen häpeä se tulee olemaan heille. Harvoinpa ne salapanot salassa pysyvät. Aina on näkijä kun on tekijä. Ei pitäisi vähätellä tätäkään puolta asiassa. Ei siellä säästellä yh.äiteen jälkikasvua, se kuka muuta väittää, ei tiedä miten kova on maailma. Pelottavaa on myös miten suuri osa näistä yh.äideistä, jotka ukkomiehiin sekaantuvat ovat itse tulleet petetyiksi ja laittavat pahan kiertoon. Vaikka tietävät mitä se aiheuttaa, ei haittaa vaikka ovat rikkomassa omalta osaltaan perheitä.

        Oikeassa olet, aina joku näkee ja kuulee. Uskon myös, että jos lasten ystävien kotona esim. keskustellaan aiheesta, pienet korvat ne kuulevat. Ja eiköhän se asia kohta ole sitten yh-äidin omien lasten korvissakin. Miten sitten selität omalle lapselle, kun lapsi kysyy, että eikös se mies, joka on sun poikaystävä ole myös Maijan äidin mies...

        Olisi mielenkiintoista tietää, mikä saa eronneen naisen, joka on joutunut petetyksi omassa liitossa käymään suhteeseen ukkomiehen kanssa? Tosissaanko he autuaasti unohtavat, miltä pettäminen tuntui omalla kohdalla? Vai haluavatko kostaa? Mihin se oma moraali katoaa? Entä ne naiset, jotka aviossa ollessaan jyrkästi tuomitsevat pettämisen ja sanovat, etteivät koskaan, eivät ikinä kävisi suhteilemaan varatun miehen kanssa. Mitä heille tapahtuu eron jälkeen? Eikö ihmiset enää oikeasti kunnioita toisten avioliittoja? Jos varattu mies vonkaa, miksi ei voi sanoa että ei kiitos?


      • ht3
        miun mielestä kirjoitti:

        Oikeassa olet, aina joku näkee ja kuulee. Uskon myös, että jos lasten ystävien kotona esim. keskustellaan aiheesta, pienet korvat ne kuulevat. Ja eiköhän se asia kohta ole sitten yh-äidin omien lasten korvissakin. Miten sitten selität omalle lapselle, kun lapsi kysyy, että eikös se mies, joka on sun poikaystävä ole myös Maijan äidin mies...

        Olisi mielenkiintoista tietää, mikä saa eronneen naisen, joka on joutunut petetyksi omassa liitossa käymään suhteeseen ukkomiehen kanssa? Tosissaanko he autuaasti unohtavat, miltä pettäminen tuntui omalla kohdalla? Vai haluavatko kostaa? Mihin se oma moraali katoaa? Entä ne naiset, jotka aviossa ollessaan jyrkästi tuomitsevat pettämisen ja sanovat, etteivät koskaan, eivät ikinä kävisi suhteilemaan varatun miehen kanssa. Mitä heille tapahtuu eron jälkeen? Eikö ihmiset enää oikeasti kunnioita toisten avioliittoja? Jos varattu mies vonkaa, miksi ei voi sanoa että ei kiitos?

        Ennalta arvattavissa; eivät he petä ketään, ovatko miehet tahdottomia. Tämä on nähty.
        Nämä naiset eivät kanna omaa vastuutaan asiasta, koska eivät ymmärrä edes tekevänsä väärin. Tuskin omatunto soimaa, tokkopa sellaisesta on edes tietoa. Miksi he eivät arvosta sen vertaa itseään, että sanoisivat sen ei kiitos?!


      • miksi näin
        miun mielestä kirjoitti:

        Oikeassa olet, aina joku näkee ja kuulee. Uskon myös, että jos lasten ystävien kotona esim. keskustellaan aiheesta, pienet korvat ne kuulevat. Ja eiköhän se asia kohta ole sitten yh-äidin omien lasten korvissakin. Miten sitten selität omalle lapselle, kun lapsi kysyy, että eikös se mies, joka on sun poikaystävä ole myös Maijan äidin mies...

        Olisi mielenkiintoista tietää, mikä saa eronneen naisen, joka on joutunut petetyksi omassa liitossa käymään suhteeseen ukkomiehen kanssa? Tosissaanko he autuaasti unohtavat, miltä pettäminen tuntui omalla kohdalla? Vai haluavatko kostaa? Mihin se oma moraali katoaa? Entä ne naiset, jotka aviossa ollessaan jyrkästi tuomitsevat pettämisen ja sanovat, etteivät koskaan, eivät ikinä kävisi suhteilemaan varatun miehen kanssa. Mitä heille tapahtuu eron jälkeen? Eikö ihmiset enää oikeasti kunnioita toisten avioliittoja? Jos varattu mies vonkaa, miksi ei voi sanoa että ei kiitos?

        "Olisi mielenkiintoista tietää, mikä saa eronneen naisen, joka on joutunut petetyksi omassa liitossa käymään suhteeseen ukkomiehen kanssa? Tosissaanko he autuaasti unohtavat, miltä pettäminen tuntui omalla kohdalla? Vai haluavatko kostaa?"

        Takaraivossa niillä varmaankin on ajatus että kostan kun kerran saan tuon vaikkapa hyvännäköisen ukkomiehen pois tuolta toiselta.
        Minunkin tapauksessa kakkonen oli joutunut petetyksi omassa liitossaan, eli tasan tiesi kuinka se sattuu.
        Mutta hänen ilmoituksensa oli että tää on vaan elämää!
        Elää on sekin ettei mies hänenkään luokseen muuttanut.


      • Näitä löytyy
        miun mielestä kirjoitti:

        Oikeassa olet, aina joku näkee ja kuulee. Uskon myös, että jos lasten ystävien kotona esim. keskustellaan aiheesta, pienet korvat ne kuulevat. Ja eiköhän se asia kohta ole sitten yh-äidin omien lasten korvissakin. Miten sitten selität omalle lapselle, kun lapsi kysyy, että eikös se mies, joka on sun poikaystävä ole myös Maijan äidin mies...

        Olisi mielenkiintoista tietää, mikä saa eronneen naisen, joka on joutunut petetyksi omassa liitossa käymään suhteeseen ukkomiehen kanssa? Tosissaanko he autuaasti unohtavat, miltä pettäminen tuntui omalla kohdalla? Vai haluavatko kostaa? Mihin se oma moraali katoaa? Entä ne naiset, jotka aviossa ollessaan jyrkästi tuomitsevat pettämisen ja sanovat, etteivät koskaan, eivät ikinä kävisi suhteilemaan varatun miehen kanssa. Mitä heille tapahtuu eron jälkeen? Eikö ihmiset enää oikeasti kunnioita toisten avioliittoja? Jos varattu mies vonkaa, miksi ei voi sanoa että ei kiitos?

        Muistan itse kouluajoilta tapauksen, kun yhden teinitytön äiti oli salasuhteessa varattuun mieheen. Mies kävi heidän kotonaan ja eihän se kauaa tytöltäkään pysynyt salassa, että mies olikin hänen koulukavereidensa isä. Kyse oli aika pienestä paikkakunnasta. Se teinityttö oikeasti häpesi äitiään ja kärsi tilanteesta, kun tunsi hyvin sen miehen lapsetkin. Hän oli pitkään katkera äidilleen, kun joutui sellaiseen hankalaan välikäteen.


      • Eräs yh-äiti
        Näitä löytyy kirjoitti:

        Muistan itse kouluajoilta tapauksen, kun yhden teinitytön äiti oli salasuhteessa varattuun mieheen. Mies kävi heidän kotonaan ja eihän se kauaa tytöltäkään pysynyt salassa, että mies olikin hänen koulukavereidensa isä. Kyse oli aika pienestä paikkakunnasta. Se teinityttö oikeasti häpesi äitiään ja kärsi tilanteesta, kun tunsi hyvin sen miehen lapsetkin. Hän oli pitkään katkera äidilleen, kun joutui sellaiseen hankalaan välikäteen.

        MIelenkiintoista millainen yh-äitien lynkkausporukka täällä on taas liikkeellä.

        Itselleni on ollut suhde varattuun mieheen lapsien ollessa pieniä, en todellakaan kertonut lapsilleni että tapailen varattua miestä (nämä asiat ovat mielestäni aikuisten asioita). Ja en tunkenut lapsia hoitoo muualle, jotta olisin päässyt panemaan tämän miehen kanssa, vaan tapaamiset tapahtuivat silloin kun lapset olivat isällään. Tietääkseni myös kumminkin yh-äideillä on oikeus omaan elämään, ei ainoastaan lasten elämään.

        Näistä kirjoituksista tuleekin mieleen, että miten vaimot hoidatte aviolliset toimet kun lapset nukkuvat viereisissä huoneissa? Kun kerran tuomitsette seksin harrastamisen yh-äideiltä.
        Tai tuleekin mieleen, että hoidatteko niitä aviollisia velvollisuuksia, koska miehet hyppäävät vieraissa?


        Itselleni tulee mieleen noista kirjoituksista että vaimot pitävät näitä yh-äitejä pahimpina kilpailijoina itselleen, muuten en ymmärrä tätä kirjoittelua.


      • Soopaa
        Eräs yh-äiti kirjoitti:

        MIelenkiintoista millainen yh-äitien lynkkausporukka täällä on taas liikkeellä.

        Itselleni on ollut suhde varattuun mieheen lapsien ollessa pieniä, en todellakaan kertonut lapsilleni että tapailen varattua miestä (nämä asiat ovat mielestäni aikuisten asioita). Ja en tunkenut lapsia hoitoo muualle, jotta olisin päässyt panemaan tämän miehen kanssa, vaan tapaamiset tapahtuivat silloin kun lapset olivat isällään. Tietääkseni myös kumminkin yh-äideillä on oikeus omaan elämään, ei ainoastaan lasten elämään.

        Näistä kirjoituksista tuleekin mieleen, että miten vaimot hoidatte aviolliset toimet kun lapset nukkuvat viereisissä huoneissa? Kun kerran tuomitsette seksin harrastamisen yh-äideiltä.
        Tai tuleekin mieleen, että hoidatteko niitä aviollisia velvollisuuksia, koska miehet hyppäävät vieraissa?


        Itselleni tulee mieleen noista kirjoituksista että vaimot pitävät näitä yh-äitejä pahimpina kilpailijoina itselleen, muuten en ymmärrä tätä kirjoittelua.

        Miten niin? Justiinhan tuossa yksi yh-äiti kirjoitti, ettei koskaan alkaisi ukkomiehen panopatjaksi ihan periaatteesta eli teitä yh-äitejä on erilaisia. Toisilla on on vaan korkeampi moraali ja periaatteet kuin toisilla. Ei kukaan ole ollut kieltämässä yh-äideiltä seksielämää vaan ihmetellyt lähinnä sitä miksi se seksielämä pitää hoitaa varatun miehen kanssa kun vapaitakin löytyy. Joo. tiedän kyllä että suurin vika on niissä pettävissä ukoissa ja he ovat pääasiallisia syyllisiä, mutta toisaalta ei olisi kysyntää ellei olisi tarjontaa eikä tietysti olisi tarjontaa jollei olisi kysyntää. Ja turha sitten syyttää niitä ukkomiesten vaimojakaan koska tunnettu tosiasia on että ukkomiehet valehtelevat kakkosilleen yhtä paljon kuin vaimoilleenkiin, joten ei kannata olla niin tyhmä että uskoo kaikki pettäjän vaimostaan kertomat jutut.

        Se tietysti on huvittavaa että kun nämä ukkomiesten panopatjat itse joutuvat ehkä tulevaisuudessa petetyn vaimon rooliin, niin ei heiltäkään silloin löydy minkäänlaista ymmärrystä miehensä kakkoselle vaan samalla lailla ovat mustasukkaisia ja haukkuvat sitä toista naista. Koomista mutta totta.


      • Eräs yh-äiti
        Soopaa kirjoitti:

        Miten niin? Justiinhan tuossa yksi yh-äiti kirjoitti, ettei koskaan alkaisi ukkomiehen panopatjaksi ihan periaatteesta eli teitä yh-äitejä on erilaisia. Toisilla on on vaan korkeampi moraali ja periaatteet kuin toisilla. Ei kukaan ole ollut kieltämässä yh-äideiltä seksielämää vaan ihmetellyt lähinnä sitä miksi se seksielämä pitää hoitaa varatun miehen kanssa kun vapaitakin löytyy. Joo. tiedän kyllä että suurin vika on niissä pettävissä ukoissa ja he ovat pääasiallisia syyllisiä, mutta toisaalta ei olisi kysyntää ellei olisi tarjontaa eikä tietysti olisi tarjontaa jollei olisi kysyntää. Ja turha sitten syyttää niitä ukkomiesten vaimojakaan koska tunnettu tosiasia on että ukkomiehet valehtelevat kakkosilleen yhtä paljon kuin vaimoilleenkiin, joten ei kannata olla niin tyhmä että uskoo kaikki pettäjän vaimostaan kertomat jutut.

        Se tietysti on huvittavaa että kun nämä ukkomiesten panopatjat itse joutuvat ehkä tulevaisuudessa petetyn vaimon rooliin, niin ei heiltäkään silloin löydy minkäänlaista ymmärrystä miehensä kakkoselle vaan samalla lailla ovat mustasukkaisia ja haukkuvat sitä toista naista. Koomista mutta totta.

        Mutta eihän se voi mennä niin, että sanotaanko vaikka me yh-äidit toimitaan teidän miesten moraalinvartijoina, kun miehillä ei muuten housut pysy jalassa? Kyllä se kaikki lähtee siitä pettäjästä, jos me muut naiset toimittaisiin moraalinvartijoina, niin aina löytyisi esim.maksullisia naisia joihin nämä miehet kajoaisi, vai olisiko se sitten parempi vaihtoehto?

        Maksullinen nainen ei tietysti olisi ns.uhka vaimolle, kuten esim. vapaat naiset.

        Vaikka me naiset tekisimme millaisen yhteisliiton keskenämme, niin pettäminen ei kuitenkaan koskaan lopu tästä maailmasta.

        Mieleeni tietenkin tulee, että jos vaimot eivät "paijaisi" näiden miesten päitä heidän käryttyään, vaan heittäisivät ulkoruokintaan, tällä voisi jopa olla jonkinlaisia vaikutuksia. Mutta jos mies kerta toisensa jälkeen saa anteeksi tekonsa, niin sehän on hyväksyntä hänen teoilleen.


      • miun mielestä
        Eräs yh-äiti kirjoitti:

        MIelenkiintoista millainen yh-äitien lynkkausporukka täällä on taas liikkeellä.

        Itselleni on ollut suhde varattuun mieheen lapsien ollessa pieniä, en todellakaan kertonut lapsilleni että tapailen varattua miestä (nämä asiat ovat mielestäni aikuisten asioita). Ja en tunkenut lapsia hoitoo muualle, jotta olisin päässyt panemaan tämän miehen kanssa, vaan tapaamiset tapahtuivat silloin kun lapset olivat isällään. Tietääkseni myös kumminkin yh-äideillä on oikeus omaan elämään, ei ainoastaan lasten elämään.

        Näistä kirjoituksista tuleekin mieleen, että miten vaimot hoidatte aviolliset toimet kun lapset nukkuvat viereisissä huoneissa? Kun kerran tuomitsette seksin harrastamisen yh-äideiltä.
        Tai tuleekin mieleen, että hoidatteko niitä aviollisia velvollisuuksia, koska miehet hyppäävät vieraissa?


        Itselleni tulee mieleen noista kirjoituksista että vaimot pitävät näitä yh-äitejä pahimpina kilpailijoina itselleen, muuten en ymmärrä tätä kirjoittelua.

        Ei täällä kukaan tuomitse eikä hauku yh-äitejä. Ihmetellään vaan. Yksinkertaisesti siitä syystä, että hyvin monesti ukkomiehen kanssa suhteilevat ovat nimenomaan yh-äitejä. Vai olenko ymmärtänyt aivan väärin? Kaikilla ihmisillä on oikeus seksiin, siviilisäätyyn katsomatta. Mutta sinäkään et kertonut, miksi olet suhteessa ukkomieheen? Tulitko petetyksi omassa liitossasi, laitoit pahan kiertämään? Vai etkö kunnioita ollenkaan toisten avioliittoa? Onko se niin vaikeaa sanoa kiitos ei? Et ymmärrä asiallista kirjoittelua. Miksi?

        Olen itse myös eronnut nainen, en yksinhuoltaja, koska lapsillani on isä. En siltikään oikeuta itseäni ryhtymään suhteeseen ukkomiehen kanssa. Ehdokkaita kyllä on ollut tarjolla yllin kyllin.

        Onko sinullakin tuo harhakuvitelma, ettei ukkomies muka kotoaan seksiä saisi? Aivan varmasti saa, siellä omassa makuuhuoneessaan. Mua suututtaa, kun vaimoista aina tehdään tyhmiä ja seksittömiä olentoja. Onko sullekaan tullut mieleen, että mies joka sinua panee on oikeastaan täysi sika? Kohtelee naisia miten sattuu.
        Osta vaikka dildo ja hoitele hommat yksin siihen saakka, että saat sänkyysi vapaan miehen. Hyvä omatunto on paras päänalunen.


      • eikö enää ukkomiehiä
        miun mielestä kirjoitti:

        Ei täällä kukaan tuomitse eikä hauku yh-äitejä. Ihmetellään vaan. Yksinkertaisesti siitä syystä, että hyvin monesti ukkomiehen kanssa suhteilevat ovat nimenomaan yh-äitejä. Vai olenko ymmärtänyt aivan väärin? Kaikilla ihmisillä on oikeus seksiin, siviilisäätyyn katsomatta. Mutta sinäkään et kertonut, miksi olet suhteessa ukkomieheen? Tulitko petetyksi omassa liitossasi, laitoit pahan kiertämään? Vai etkö kunnioita ollenkaan toisten avioliittoa? Onko se niin vaikeaa sanoa kiitos ei? Et ymmärrä asiallista kirjoittelua. Miksi?

        Olen itse myös eronnut nainen, en yksinhuoltaja, koska lapsillani on isä. En siltikään oikeuta itseäni ryhtymään suhteeseen ukkomiehen kanssa. Ehdokkaita kyllä on ollut tarjolla yllin kyllin.

        Onko sinullakin tuo harhakuvitelma, ettei ukkomies muka kotoaan seksiä saisi? Aivan varmasti saa, siellä omassa makuuhuoneessaan. Mua suututtaa, kun vaimoista aina tehdään tyhmiä ja seksittömiä olentoja. Onko sullekaan tullut mieleen, että mies joka sinua panee on oikeastaan täysi sika? Kohtelee naisia miten sattuu.
        Osta vaikka dildo ja hoitele hommat yksin siihen saakka, että saat sänkyysi vapaan miehen. Hyvä omatunto on paras päänalunen.

        Että miksi aina käy niin että vain ukkomies on kiinnostunut minusta, miksi minä pöllähän aina ukkomiehiin?
        Kaikki muut suhteeni ovat olleet ukkomiehiä paitsi ex-mieheni joka petti minua ja jätti toisen vuoksi.
        Pari perhettä on mennyt nurin vuokseni kun vaimo on heittänyt miehen ulos jäätyään kiinni minun kanssa suhteesta ja suhteet eivät ole olleet mitää lyhyitä.


      • miun mielestä
        eikö enää ukkomiehiä kirjoitti:

        Että miksi aina käy niin että vain ukkomies on kiinnostunut minusta, miksi minä pöllähän aina ukkomiehiin?
        Kaikki muut suhteeni ovat olleet ukkomiehiä paitsi ex-mieheni joka petti minua ja jätti toisen vuoksi.
        Pari perhettä on mennyt nurin vuokseni kun vaimo on heittänyt miehen ulos jäätyään kiinni minun kanssa suhteesta ja suhteet eivät ole olleet mitää lyhyitä.

        Ootko sä ihan tosissasi? Eikö omatunto paina? Kyllä minustakin moni ukkomies on erittäin komea ja mukava, mutta aina olen pystynyt sanomaan ei.
        Sulla ei ole selkärankaa etkä ajattele muita kuin itseäsi. Oletko unohtanut, miltä susta tuntui kun ex-miehesi petti sinua?
        Et sitten ollut niin rohkea, että olisit sinun takiasi pihalle heitetyn miehen itsellesi ottanut? Sähän olet pelkuri. Kyllä se niin vaan on, että jos ukkomiehen kanssa käy vehtaamaan, niin pitää myös siitä ukosta pitää huolta, jos kotona käry käy.


      • Totta toinen puoli
        Eräs yh-äiti kirjoitti:

        Mutta eihän se voi mennä niin, että sanotaanko vaikka me yh-äidit toimitaan teidän miesten moraalinvartijoina, kun miehillä ei muuten housut pysy jalassa? Kyllä se kaikki lähtee siitä pettäjästä, jos me muut naiset toimittaisiin moraalinvartijoina, niin aina löytyisi esim.maksullisia naisia joihin nämä miehet kajoaisi, vai olisiko se sitten parempi vaihtoehto?

        Maksullinen nainen ei tietysti olisi ns.uhka vaimolle, kuten esim. vapaat naiset.

        Vaikka me naiset tekisimme millaisen yhteisliiton keskenämme, niin pettäminen ei kuitenkaan koskaan lopu tästä maailmasta.

        Mieleeni tietenkin tulee, että jos vaimot eivät "paijaisi" näiden miesten päitä heidän käryttyään, vaan heittäisivät ulkoruokintaan, tällä voisi jopa olla jonkinlaisia vaikutuksia. Mutta jos mies kerta toisensa jälkeen saa anteeksi tekonsa, niin sehän on hyväksyntä hänen teoilleen.

        Olet ilman muuta oikeassa, että pettävä mies (ja pettävä nainen myös) on pääasiallisesti vastuussa pettämisestä ja hän on se, joka ratkaisevasti tekee väärin. Hänen kuuluu ensisijaisesti kantaa teostaan vastuu. Toista naista tai toista miestä ei voi syyttää pettämisestä. Mutta se ei tarkoita, että se petoskumppani olisi puhdas pulmunen siinä tilanteessa. Jos tietoisesti ryhtyy suhteeseen naimissaolevan henkilön kanssa, se on moraalinen valinta sekin. Heitä voi syyttää perustellusti siitä, että he tarjoavat pettäjälle pakotien ja takaportin niin ettei tarvitse selvitellä oman parisuhteen ongelmia kun voi käydä lohduttautumassa muualla. Ja oman parisuhteen ongelmat edelleen jatkuvat, koska pettäminen ei niitä paranna vaan pahentaa.

        On olemassa niitäkin ihmisiä jotka eivät kakkosen rooliin suostu. Ihan periaatteesta. Se kertoo siitä, että monet oikeasti näkevät sen moraalisesti vääränä. Se kertoo myös siitä että ihmisten henkisessä kypsyystasossa on eroja. Sama pätee pettäjiin. Kypsä ja vastuuntuntoinen ihminen ei vaaranna avioliittoaan ja lastensa kotia, kypsymätön kyllä tekee sen, koska asettaa itsensä ja omat tarpeensa lastensa edelle.

        Sanoit, että miehiin vaikuttaisi paljon enemmän se jos vaimot heittäisivät heidät ulos pettämisen jälkeen. Tuo on ehkä totta, mutta se ei riitä. Vaikka vaimo heittäisi ulos, niin jos kakkonen avosylin ottaa miehen vastaan niin eihän mies siinä tilanteessa paljoa häviä. Hänellä on aina turvasatama kakkosen luona vaikka vaimo ajaisikin pois. Nuo miehet tietävät sen ja siksi toimivat kuten toimivat. Asian kääntöpuoli on sekin että se lisäisi myös huomattavasti avioerojen määrää ja niitä on nytkin jo liikaa.

        Sinä et ollut toki syyllinen miehen petokseen. Hän oli se pettäjä, et sinä. Mutta olet kyllä syyllinen siihen että tarjosit takaportin kypsymättömälle miehelle joka pakeni oman liittonsa ongelmia sinun luoksesi turvasatamaan, leikki tulella ja vaaransi kodin lapsiltaan. Syy oli toki pääasiassa miehen, mutta tarjotessasi hänelle pakotien tulit ehkä tahtomattasi ruokkineeksi hänen kypsymätöntä elämänasennettaan. Ymmärrät sen ehkä vasta sitten jos itse tulet joskus petetyksi. Monen ex-kakkosen silmät avautuvat vasta silloin.


      • rautalangasta meinaa
        Eräs yh-äiti kirjoitti:

        MIelenkiintoista millainen yh-äitien lynkkausporukka täällä on taas liikkeellä.

        Itselleni on ollut suhde varattuun mieheen lapsien ollessa pieniä, en todellakaan kertonut lapsilleni että tapailen varattua miestä (nämä asiat ovat mielestäni aikuisten asioita). Ja en tunkenut lapsia hoitoo muualle, jotta olisin päässyt panemaan tämän miehen kanssa, vaan tapaamiset tapahtuivat silloin kun lapset olivat isällään. Tietääkseni myös kumminkin yh-äideillä on oikeus omaan elämään, ei ainoastaan lasten elämään.

        Näistä kirjoituksista tuleekin mieleen, että miten vaimot hoidatte aviolliset toimet kun lapset nukkuvat viereisissä huoneissa? Kun kerran tuomitsette seksin harrastamisen yh-äideiltä.
        Tai tuleekin mieleen, että hoidatteko niitä aviollisia velvollisuuksia, koska miehet hyppäävät vieraissa?


        Itselleni tulee mieleen noista kirjoituksista että vaimot pitävät näitä yh-äitejä pahimpina kilpailijoina itselleen, muuten en ymmärrä tätä kirjoittelua.

        Kumma juttu joo, miksiköhän yh-äidit on kyseessä: "itselläni on ollut suhde varattuun mieheen", just joo ja sehän on ihan ok? Umpelo tampelo olet jos todella luulet, etteivät lapset asiasta kuule, laitatko ihan oikeasti pääsi pensaaseen? Aina on joku "hyvää" tahtova joka valaisee asiaa.
        Missäköhän oli seksin kielto? Tuomittavaa se on todellakin salaa toisen ukkomiehen kanssa, EI muuten. Ja tyhmänä voi sua pitää, jos vertaat panojasi ukkomiehen kanssa avioparin keskeiseen seksiin, kumpikohan on moraalitonta? Ymmärrätkö nyt eron? Niin miksiköhän asiasta kirjoitetaan? Sinä et siis erota oikeaa väärästä? Aika harva mies, kuitenkaan sitä yh-äitiäkään päivänvaloon tuo, vai mitä meinaat?


      • Eräs yh-äiti
        miun mielestä kirjoitti:

        Ei täällä kukaan tuomitse eikä hauku yh-äitejä. Ihmetellään vaan. Yksinkertaisesti siitä syystä, että hyvin monesti ukkomiehen kanssa suhteilevat ovat nimenomaan yh-äitejä. Vai olenko ymmärtänyt aivan väärin? Kaikilla ihmisillä on oikeus seksiin, siviilisäätyyn katsomatta. Mutta sinäkään et kertonut, miksi olet suhteessa ukkomieheen? Tulitko petetyksi omassa liitossasi, laitoit pahan kiertämään? Vai etkö kunnioita ollenkaan toisten avioliittoa? Onko se niin vaikeaa sanoa kiitos ei? Et ymmärrä asiallista kirjoittelua. Miksi?

        Olen itse myös eronnut nainen, en yksinhuoltaja, koska lapsillani on isä. En siltikään oikeuta itseäni ryhtymään suhteeseen ukkomiehen kanssa. Ehdokkaita kyllä on ollut tarjolla yllin kyllin.

        Onko sinullakin tuo harhakuvitelma, ettei ukkomies muka kotoaan seksiä saisi? Aivan varmasti saa, siellä omassa makuuhuoneessaan. Mua suututtaa, kun vaimoista aina tehdään tyhmiä ja seksittömiä olentoja. Onko sullekaan tullut mieleen, että mies joka sinua panee on oikeastaan täysi sika? Kohtelee naisia miten sattuu.
        Osta vaikka dildo ja hoitele hommat yksin siihen saakka, että saat sänkyysi vapaan miehen. Hyvä omatunto on paras päänalunen.

        Älähän nyt hermostu.

        Mua vain ihmetyttää tämä kirjoittelu, että nämä pettävät miehet ovat täysin aivottomia idiotteja, joita toisten naisten pitäisi "vahtia", jotta he eivät pettäisi.
        Ja tällä palstalla kun luet enemmän kirjoituksia, niin vaimot pitävät yh-äitejä täysin arvottomassa asemassa (tämä ketju ei ole ainoa).

        Minun on joskus teininä petetty, mutta ei omassa avioliitossani, se päättyi aivan muista syistä. En ole kostamassa kenelläkään vaimolle.
        Olen ollut monen vapaan miehen kanssa, mutta jo muutaman kuukauden kuluttua he ovat raahamassa kamojansa luokseni, tätä en halua, joten itselleni ukkomies on ollut hyvä vaihtoehto (siis kelpaan myös vapaille miehille).
        Me kaikki naiset emme halua toista ihmistä omiin nurkkiimme 24/7, tätä asiaa tuntuu olevan vaikea ymmärtää. Tulen omilla rahoilla toimeen ja olen tyytyväinen elämääni. Eli minulla on oma elämäni, omat lapset, sukulaiset jne . En siis odota kotona koska tämä mies sattuisi haluta tavata.

        Meillä jokaisella on oma elämämme ja elämme sen kuten parhaaksi näemme, Jos , mies ei arvosta vaimoansa, koska pettää häntä, .se asia ei kuulu miniulle, minä en tunne hänen vaimoansa enkä ole myöskään luvannut alttarilla uskollisuutta.

        Ja vielä lisäys, en todellakaan usko mitä mies minulle kertoo elämästään (en sentään ole blondi), kyllähän me jokainen tiedämme kuinka pettävä mies valehtelee. Eli en elättele kuvitelmia siitä, että saisin miehen itselleni, mitä tekisin miehellä johon en voisi luottaa. Yhtälailla hän voisi pettää minua kuin vaimoansa.


      • miun mielestä
        Eräs yh-äiti kirjoitti:

        Älähän nyt hermostu.

        Mua vain ihmetyttää tämä kirjoittelu, että nämä pettävät miehet ovat täysin aivottomia idiotteja, joita toisten naisten pitäisi "vahtia", jotta he eivät pettäisi.
        Ja tällä palstalla kun luet enemmän kirjoituksia, niin vaimot pitävät yh-äitejä täysin arvottomassa asemassa (tämä ketju ei ole ainoa).

        Minun on joskus teininä petetty, mutta ei omassa avioliitossani, se päättyi aivan muista syistä. En ole kostamassa kenelläkään vaimolle.
        Olen ollut monen vapaan miehen kanssa, mutta jo muutaman kuukauden kuluttua he ovat raahamassa kamojansa luokseni, tätä en halua, joten itselleni ukkomies on ollut hyvä vaihtoehto (siis kelpaan myös vapaille miehille).
        Me kaikki naiset emme halua toista ihmistä omiin nurkkiimme 24/7, tätä asiaa tuntuu olevan vaikea ymmärtää. Tulen omilla rahoilla toimeen ja olen tyytyväinen elämääni. Eli minulla on oma elämäni, omat lapset, sukulaiset jne . En siis odota kotona koska tämä mies sattuisi haluta tavata.

        Meillä jokaisella on oma elämämme ja elämme sen kuten parhaaksi näemme, Jos , mies ei arvosta vaimoansa, koska pettää häntä, .se asia ei kuulu miniulle, minä en tunne hänen vaimoansa enkä ole myöskään luvannut alttarilla uskollisuutta.

        Ja vielä lisäys, en todellakaan usko mitä mies minulle kertoo elämästään (en sentään ole blondi), kyllähän me jokainen tiedämme kuinka pettävä mies valehtelee. Eli en elättele kuvitelmia siitä, että saisin miehen itselleni, mitä tekisin miehellä johon en voisi luottaa. Yhtälailla hän voisi pettää minua kuin vaimoansa.

        Ei niitä pettäviä miehiä kenekään tarvitse vahtia. Pitävät huolen ihan itse itsestään. Yh-äitinä oleminen ja siitä suoriutuminen kunniakkaasti on hatun noston arvoinen asia. Mutta mutta.
        Usko tai älä, on niitä vapaitakin miehiä olemassa, jotka eivät ole heti suinpäin ryntäämässä 24/7 suhteeseen. Molemmilla on omat elämät ja tavataan silloin kuin molemmille se sopii. Molemmat säilyttää itsenäiset elämänsä. Harmi ettet ole sellaiseen törmännyt. Uskon, ettet ole edes hakenut sellaista suhdetta, koska olet niin pyörällä päästäsi ukkomiehen suhteen.
        Eikö kuitenkin olisi mukavaa, jos vierelläsi olisi mies, siis Mies isolla M:llä, jonka kanssa voisit vapaasti ja salailematta kulkea esim. kaupungilla? Ettei tarvitsisi koko ajan pelätä, että entä jos käry käy, mitä sitten tapahtuu? Pelätä, että tuleeko mies sen jälkeen luoksesi enää koskaan, kuuletko hänestä enää ikinä.
        Vaikka et vaimoa tunne etkä hänelle ole valoja vannonut, niin etkö silti tunne mitään omantunnon tuskia? Ajatteletko, miltä miehen lapsista tuntuisi, jos joku kaveri vihjaisi asiasta? Aina joku näkee, usko vaan.


      • Eräs yh-äiti
        miun mielestä kirjoitti:

        Ei niitä pettäviä miehiä kenekään tarvitse vahtia. Pitävät huolen ihan itse itsestään. Yh-äitinä oleminen ja siitä suoriutuminen kunniakkaasti on hatun noston arvoinen asia. Mutta mutta.
        Usko tai älä, on niitä vapaitakin miehiä olemassa, jotka eivät ole heti suinpäin ryntäämässä 24/7 suhteeseen. Molemmilla on omat elämät ja tavataan silloin kuin molemmille se sopii. Molemmat säilyttää itsenäiset elämänsä. Harmi ettet ole sellaiseen törmännyt. Uskon, ettet ole edes hakenut sellaista suhdetta, koska olet niin pyörällä päästäsi ukkomiehen suhteen.
        Eikö kuitenkin olisi mukavaa, jos vierelläsi olisi mies, siis Mies isolla M:llä, jonka kanssa voisit vapaasti ja salailematta kulkea esim. kaupungilla? Ettei tarvitsisi koko ajan pelätä, että entä jos käry käy, mitä sitten tapahtuu? Pelätä, että tuleeko mies sen jälkeen luoksesi enää koskaan, kuuletko hänestä enää ikinä.
        Vaikka et vaimoa tunne etkä hänelle ole valoja vannonut, niin etkö silti tunne mitään omantunnon tuskia? Ajatteletko, miltä miehen lapsista tuntuisi, jos joku kaveri vihjaisi asiasta? Aina joku näkee, usko vaan.

        Vastaan vielä kerran.

        Mies on kärynnyt meidän suhteesta parikin kertaa, mutta vaimo paijaa miehen päätä ja homma jatkuu kuten ennenkin, eli meidän tapauksessa vaimo on tietoinen meistä (ja olen itse keskutellut vaimon kanssa, eli ei ole miehen kertomaa). Vaimo haluaa pitää kulissit yllä, koska hän ei halua luopua maallisesta mammonasta, ja hänelle olisi häpeä erota.

        Ja kyllä me kuljemme ihan yleisillä paikoilla yhdessä, eli emme tapaa ainoastaan makuuhuoneessa.

        Niin sekaisin pääni ei ole tästä miehestä, jotta en pitäisi silmiäni auki muiden miesten suhteen. Olen eronnut jo 10 vuotta sitten, joten rakastan omaa vapauttani, enkä halua siitä luopua. Kuten aikaisemmin kirjoitin, en halua miestä 24/7, osaa elää muutenkin. En koe että sen oikean miehen löytyminen olisi onni ja autuus. Me kaikki kun emme elä elämäämme samalla lailla.

        Eli en tunne huonoa omaatuntoa, meidän tapauksessa vaimo on tietoinen asiasta, joten hän voi tehdä valintansa, jos haluaa. Mnä en tätä miestä halua itselleni.


      • Mietintämyssy 29
        Eräs yh-äiti kirjoitti:

        Älähän nyt hermostu.

        Mua vain ihmetyttää tämä kirjoittelu, että nämä pettävät miehet ovat täysin aivottomia idiotteja, joita toisten naisten pitäisi "vahtia", jotta he eivät pettäisi.
        Ja tällä palstalla kun luet enemmän kirjoituksia, niin vaimot pitävät yh-äitejä täysin arvottomassa asemassa (tämä ketju ei ole ainoa).

        Minun on joskus teininä petetty, mutta ei omassa avioliitossani, se päättyi aivan muista syistä. En ole kostamassa kenelläkään vaimolle.
        Olen ollut monen vapaan miehen kanssa, mutta jo muutaman kuukauden kuluttua he ovat raahamassa kamojansa luokseni, tätä en halua, joten itselleni ukkomies on ollut hyvä vaihtoehto (siis kelpaan myös vapaille miehille).
        Me kaikki naiset emme halua toista ihmistä omiin nurkkiimme 24/7, tätä asiaa tuntuu olevan vaikea ymmärtää. Tulen omilla rahoilla toimeen ja olen tyytyväinen elämääni. Eli minulla on oma elämäni, omat lapset, sukulaiset jne . En siis odota kotona koska tämä mies sattuisi haluta tavata.

        Meillä jokaisella on oma elämämme ja elämme sen kuten parhaaksi näemme, Jos , mies ei arvosta vaimoansa, koska pettää häntä, .se asia ei kuulu miniulle, minä en tunne hänen vaimoansa enkä ole myöskään luvannut alttarilla uskollisuutta.

        Ja vielä lisäys, en todellakaan usko mitä mies minulle kertoo elämästään (en sentään ole blondi), kyllähän me jokainen tiedämme kuinka pettävä mies valehtelee. Eli en elättele kuvitelmia siitä, että saisin miehen itselleni, mitä tekisin miehellä johon en voisi luottaa. Yhtälailla hän voisi pettää minua kuin vaimoansa.

        Olen joskus funtsannut sitä että onkohan se jotenkin niin että petturit ja niiden kakkoset vaan ovat normaalia itsekkäämpiä ihmisiä ja siksi mikään järkipuhe tai moraaliin vetoaminen ei niihin auta. Ne ovat vaan liian itsekkäitä ymmärtääkseen sellaista. Ehkä on ajanhukkaa ylipäätään puhua niille mistään arvoista koska ei ne välitä tai edes tajua. Se normaalia suurempi itsekkyys tulee ilmi siinäkin että eihän petturit eikä niiden kakkoset ikinä sietäisi sitä jos niitä petettäisiin. Sittenhän vasta meteli nousisi. Nämäkin kakkoset täällä jotka elvistelevät näillä ukkomiespanoilla olisivat ihan raivona jos itse vakiintuisivat ja joku panisi heidän äijänsä kanssa. Ja ihan takuuvarmasti raivostuisivat sille siippansa panokaverille vaikka täällä muuta väittävät. Se onkin ihan eri juttu sitten kun heitä petetään.


      • Komppaan
        Mietintämyssy 29 kirjoitti:

        Olen joskus funtsannut sitä että onkohan se jotenkin niin että petturit ja niiden kakkoset vaan ovat normaalia itsekkäämpiä ihmisiä ja siksi mikään järkipuhe tai moraaliin vetoaminen ei niihin auta. Ne ovat vaan liian itsekkäitä ymmärtääkseen sellaista. Ehkä on ajanhukkaa ylipäätään puhua niille mistään arvoista koska ei ne välitä tai edes tajua. Se normaalia suurempi itsekkyys tulee ilmi siinäkin että eihän petturit eikä niiden kakkoset ikinä sietäisi sitä jos niitä petettäisiin. Sittenhän vasta meteli nousisi. Nämäkin kakkoset täällä jotka elvistelevät näillä ukkomiespanoilla olisivat ihan raivona jos itse vakiintuisivat ja joku panisi heidän äijänsä kanssa. Ja ihan takuuvarmasti raivostuisivat sille siippansa panokaverille vaikka täällä muuta väittävät. Se onkin ihan eri juttu sitten kun heitä petetään.

        Onhan aika selväkin juttu että he ovat tavallista itsekeskeisempiä ihmisiä. Kyllähän normaalilla empatiakyvyllä varustetulla ihmisellä on kyky asettua oman puolison tai jopa ihan vieraankin ihmisen asemaan ja olla loukkaamatta ja satuttamatta häntä. Tuskin myötätuntoinen ja reiluluonteinen ihminen edes pystyisi elämään jotain kaksoiselämää, vaan kärsisi siitä itsekin. Se jo että pystyy elämään niin kertoo jo aika paljon ihmisestä ja hänen arvoistaan.


      • GR
        Eräs yh-äiti kirjoitti:

        MIelenkiintoista millainen yh-äitien lynkkausporukka täällä on taas liikkeellä.

        Itselleni on ollut suhde varattuun mieheen lapsien ollessa pieniä, en todellakaan kertonut lapsilleni että tapailen varattua miestä (nämä asiat ovat mielestäni aikuisten asioita). Ja en tunkenut lapsia hoitoo muualle, jotta olisin päässyt panemaan tämän miehen kanssa, vaan tapaamiset tapahtuivat silloin kun lapset olivat isällään. Tietääkseni myös kumminkin yh-äideillä on oikeus omaan elämään, ei ainoastaan lasten elämään.

        Näistä kirjoituksista tuleekin mieleen, että miten vaimot hoidatte aviolliset toimet kun lapset nukkuvat viereisissä huoneissa? Kun kerran tuomitsette seksin harrastamisen yh-äideiltä.
        Tai tuleekin mieleen, että hoidatteko niitä aviollisia velvollisuuksia, koska miehet hyppäävät vieraissa?


        Itselleni tulee mieleen noista kirjoituksista että vaimot pitävät näitä yh-äitejä pahimpina kilpailijoina itselleen, muuten en ymmärrä tätä kirjoittelua.

        Minua rasittaa eniten tämän kakkoskeskustelun epätasa-arvoisuus. Vaimot ja kakkoset lähinnä meuhkaavat. Silti varattujen naisten kakkosina on vapaita sinkkumiehiä. Ei taida miehet innostua huoripukittelusta keskenään.. onneksi sentään. Tässä asiassa miehet ovat ainakin naisia fiksumpia. Naisten pitäisi pitää yhtä ja olla toistensa puolella. Myös silloin kun se tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Tosin en kyllä tarkoita sitäkään, että vaimojen pitäisi olla miestään vastaan, vaikka pitävät heidän tekojaan typeränä yms.

        Jos mies tai nainen pettää, niin onko sillä todellista merkitystä kenen kanssa - sinkun, eronneen, varatun, lesken vai seksityöntekijän kanssa? Minäpä sanon: ei ole. Mikäli jollain on mahtava tarve hakea syyllistä, hän ei halua tai edes uskalla kohdata koko asiaa parisuhteessaan. Parisuhteessa on ongelma ja se ei syyttelyllä parane.

        Yh-naiset valitsevat varmasti melko usein tuon vaihtoehdon, että tapaavat rakastajaansa, miestuttavaansa, tai vaikka ystävättäriään juuri silloin, kun lapset ovat isänsä luona.


      • GR
        miun mielestä kirjoitti:

        Ei täällä kukaan tuomitse eikä hauku yh-äitejä. Ihmetellään vaan. Yksinkertaisesti siitä syystä, että hyvin monesti ukkomiehen kanssa suhteilevat ovat nimenomaan yh-äitejä. Vai olenko ymmärtänyt aivan väärin? Kaikilla ihmisillä on oikeus seksiin, siviilisäätyyn katsomatta. Mutta sinäkään et kertonut, miksi olet suhteessa ukkomieheen? Tulitko petetyksi omassa liitossasi, laitoit pahan kiertämään? Vai etkö kunnioita ollenkaan toisten avioliittoa? Onko se niin vaikeaa sanoa kiitos ei? Et ymmärrä asiallista kirjoittelua. Miksi?

        Olen itse myös eronnut nainen, en yksinhuoltaja, koska lapsillani on isä. En siltikään oikeuta itseäni ryhtymään suhteeseen ukkomiehen kanssa. Ehdokkaita kyllä on ollut tarjolla yllin kyllin.

        Onko sinullakin tuo harhakuvitelma, ettei ukkomies muka kotoaan seksiä saisi? Aivan varmasti saa, siellä omassa makuuhuoneessaan. Mua suututtaa, kun vaimoista aina tehdään tyhmiä ja seksittömiä olentoja. Onko sullekaan tullut mieleen, että mies joka sinua panee on oikeastaan täysi sika? Kohtelee naisia miten sattuu.
        Osta vaikka dildo ja hoitele hommat yksin siihen saakka, että saat sänkyysi vapaan miehen. Hyvä omatunto on paras päänalunen.

        "Kaikilla ihmisillä on oikeus seksiin, siviilisäätyyn katsomatta".

        Aivan. Myös varatuilla on yhtälailla oikeus seksiin muiden kuin puolisonsa kanssa - heidän näin halutessaan.

        Löysätkää niitä pipoja.


      • 1+10
        miksi näin kirjoitti:

        "Olisi mielenkiintoista tietää, mikä saa eronneen naisen, joka on joutunut petetyksi omassa liitossa käymään suhteeseen ukkomiehen kanssa? Tosissaanko he autuaasti unohtavat, miltä pettäminen tuntui omalla kohdalla? Vai haluavatko kostaa?"

        Takaraivossa niillä varmaankin on ajatus että kostan kun kerran saan tuon vaikkapa hyvännäköisen ukkomiehen pois tuolta toiselta.
        Minunkin tapauksessa kakkonen oli joutunut petetyksi omassa liitossaan, eli tasan tiesi kuinka se sattuu.
        Mutta hänen ilmoituksensa oli että tää on vaan elämää!
        Elää on sekin ettei mies hänenkään luokseen muuttanut.

        Ei tarvitse kostaa, miksi kostaa vieraalle sitä mitä itse on kokenut exänsä kautta?? Eikä mitään merkitse, että on itsekin tullut petetyksi. Petetyksi tulleena tiesin kyllä kuinka sellainen satuttaa. Mutta kun itse olin kakkosena ukkomiehelle, en ajatellut sitä miten pahalta petetyksi tuleminen satuttaa. Elin hetkessä, ja hetki kertoi että aina joku tulee petetyksi enkä ole vastuussa toisten tekemisistä - tässä tapauksessa en ollut vastuussa ex-salarakkaani ja hänen vaimonsa suhteen tilasta tai heidän tunteistaan. Vaimo ajattelee tottakai omalta kantilta, myös se mies, kuin myös salarakas. Kuka heistä ajattelee muuta kuin itseään, ei kukaan.


      • KomedianKuningas
        Soopaa kirjoitti:

        Miten niin? Justiinhan tuossa yksi yh-äiti kirjoitti, ettei koskaan alkaisi ukkomiehen panopatjaksi ihan periaatteesta eli teitä yh-äitejä on erilaisia. Toisilla on on vaan korkeampi moraali ja periaatteet kuin toisilla. Ei kukaan ole ollut kieltämässä yh-äideiltä seksielämää vaan ihmetellyt lähinnä sitä miksi se seksielämä pitää hoitaa varatun miehen kanssa kun vapaitakin löytyy. Joo. tiedän kyllä että suurin vika on niissä pettävissä ukoissa ja he ovat pääasiallisia syyllisiä, mutta toisaalta ei olisi kysyntää ellei olisi tarjontaa eikä tietysti olisi tarjontaa jollei olisi kysyntää. Ja turha sitten syyttää niitä ukkomiesten vaimojakaan koska tunnettu tosiasia on että ukkomiehet valehtelevat kakkosilleen yhtä paljon kuin vaimoilleenkiin, joten ei kannata olla niin tyhmä että uskoo kaikki pettäjän vaimostaan kertomat jutut.

        Se tietysti on huvittavaa että kun nämä ukkomiesten panopatjat itse joutuvat ehkä tulevaisuudessa petetyn vaimon rooliin, niin ei heiltäkään silloin löydy minkäänlaista ymmärrystä miehensä kakkoselle vaan samalla lailla ovat mustasukkaisia ja haukkuvat sitä toista naista. Koomista mutta totta.

        "Se tietysti on huvittavaa että kun nämä ukkomiesten panopatjat itse joutuvat ehkä tulevaisuudessa petetyn vaimon rooliin, niin ei heiltäkään silloin löydy minkäänlaista ymmärrystä miehensä kakkoselle vaan samalla lailla ovat mustasukkaisia ja haukkuvat sitä toista naista. Koomista mutta totta."

        Mistäpä tiedätte arvon rouvat, kuinka monta raivopäistä huoran huutajaa tällä palstallakin on juuri tuollaisia naisia, eli entisiä kakkosia, jotka nyt ovat aviossa ja tulleet petetyiksi? Itse veikkaan että suurin osa, ja juuri nämä jotka hokee "ennen maa repee, kuin huora häpee" ja vaikka joku kakkonen kuinka kertois omalta kannaltaan miksi on ollut suhteessa varattuun mieheen (rakastunut, joskus jopa tullut huiputetuksi, kun luullut miestä vapaaksi) -niin silti rouvat huutaa "HUORA, MIKÄ HUORA!!" Näitä naisia tällä palstalla on paljon, joten olen aika varma että ovat itsekin pettäneet ja olleet kakkosia ja ties mitä.

        Sitten tuohon yh-äiteihin ja heidän oletettuun kyltymättömään himoonsa ukkomiehiä kohtaan, ja miksei heille kelpaa vapaat, niin onkos tullut rouvilla mieleen, että niitä sellaisia miehiä, joille toisen miehen lapset kelpaa on aika harvassa. Eli eipä näitä vapaita taida olla yksinhuoltajille tarjolla. Lapset on kuulkaa todellinen turn off miehelle.


      • Tuota tuota..
        GR kirjoitti:

        "Kaikilla ihmisillä on oikeus seksiin, siviilisäätyyn katsomatta".

        Aivan. Myös varatuilla on yhtälailla oikeus seksiin muiden kuin puolisonsa kanssa - heidän näin halutessaan.

        Löysätkää niitä pipoja.

        Tuo on vähän ongelma. Yhteiskuntamme arvot nimittäin rakentuvat kristilliselle kulttuuriperinnölle ja sen opettamille arvoille. Niihin arvoihin kuuluvat muun muassa sellaiset normit kuin "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" "Älä tapa" "Älä varasta" "Älä tee aviorikosta" "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestä" "Älä tavoittele lähimmäisesi aviopuolisoa", jne. Samoin myös kultainen sääntö eli älä tee muille sitä mitä et halua itsellesi tehtävän on yksi tärkeimpiä kristinuskon ja sitä kautta länsimaisen kulttuurin arvoja. Siksi oletusarvona on, että jos joku omasta tahdostaan sitoutuu avioliittoon, hän sitoutuu myös uskollisuuteen. Kenenkäähän ei ole pakko mennä naimisiin. Mutta jos joku menee, niin oletusarvona yhteisössä on ollut se että pysyy myös puolisolleen uskollisena. Jossain määrin tämä oletusarvo on heitetty nyky-yhteiskunnassa romukoppaan ja seurauksena on ollut surua, kyyneleitä, rikkinäisiä perheitä, avioeroja, yleistä epäluottamusta ja epäluuloa ihmisten välillä ja yksinäisyyttä. Se kertoo siitä ettei tuo vanha viisaus "Älä tee aviorikosta" ole suinkaan mikään yhdentekevä vanhentunut jäänne menneisyydestä, vaan siinä piilee syvä viisaus ja kun tuota käskyä ei kunnioiteta, niin seuraukset ovat aina huonot. Sama pätee muihinkin käskyihin. Ne eivät ole tuulesta temmatut, vaan niiden tarkoitus on suojella yhteisöä yksilön itsekkyydeltä.


      • Olen eri mieltä
        KomedianKuningas kirjoitti:

        "Se tietysti on huvittavaa että kun nämä ukkomiesten panopatjat itse joutuvat ehkä tulevaisuudessa petetyn vaimon rooliin, niin ei heiltäkään silloin löydy minkäänlaista ymmärrystä miehensä kakkoselle vaan samalla lailla ovat mustasukkaisia ja haukkuvat sitä toista naista. Koomista mutta totta."

        Mistäpä tiedätte arvon rouvat, kuinka monta raivopäistä huoran huutajaa tällä palstallakin on juuri tuollaisia naisia, eli entisiä kakkosia, jotka nyt ovat aviossa ja tulleet petetyiksi? Itse veikkaan että suurin osa, ja juuri nämä jotka hokee "ennen maa repee, kuin huora häpee" ja vaikka joku kakkonen kuinka kertois omalta kannaltaan miksi on ollut suhteessa varattuun mieheen (rakastunut, joskus jopa tullut huiputetuksi, kun luullut miestä vapaaksi) -niin silti rouvat huutaa "HUORA, MIKÄ HUORA!!" Näitä naisia tällä palstalla on paljon, joten olen aika varma että ovat itsekin pettäneet ja olleet kakkosia ja ties mitä.

        Sitten tuohon yh-äiteihin ja heidän oletettuun kyltymättömään himoonsa ukkomiehiä kohtaan, ja miksei heille kelpaa vapaat, niin onkos tullut rouvilla mieleen, että niitä sellaisia miehiä, joille toisen miehen lapset kelpaa on aika harvassa. Eli eipä näitä vapaita taida olla yksinhuoltajille tarjolla. Lapset on kuulkaa todellinen turn off miehelle.

        Sitten tuohon yh-äiteihin ja heidän oletettuun kyltymättömään himoonsa ukkomiehiä kohtaan, ja miksei heille kelpaa vapaat, niin onkos tullut rouvilla mieleen, että niitä sellaisia miehiä, joille toisen miehen lapset kelpaa on aika harvassa. Eli eipä näitä vapaita taida olla yksinhuoltajille tarjolla. Lapset on kuulkaa todellinen turn off

        Toisaalta onhan niitä vapaita eronneita miehiä ja leskiä, joilla on itselläänkin lapsia edellisestä avioliitostaan ja heille usein kelpaavat nekin naiset joilla on lapsia. Lapsettomalle miehelle kynnys voi tietysti olla korkeampi. Sitä paitsi aika moni yh-äitihän täällä korostaa, ettei edes halua sitoutua vaan tahtoo vaan panoseuraa. Aivan varmasti heille löytyisi joku sinkkumies, joka ei halua vielä sitoutua vaan etsii pelkkää panoseuraa eivätkä he silloin välitä, onko naisella lapsia vai ei, jos suhde ei ole sen vakavampi.


      • KomedianKuningas
        Olen eri mieltä kirjoitti:

        Sitten tuohon yh-äiteihin ja heidän oletettuun kyltymättömään himoonsa ukkomiehiä kohtaan, ja miksei heille kelpaa vapaat, niin onkos tullut rouvilla mieleen, että niitä sellaisia miehiä, joille toisen miehen lapset kelpaa on aika harvassa. Eli eipä näitä vapaita taida olla yksinhuoltajille tarjolla. Lapset on kuulkaa todellinen turn off

        Toisaalta onhan niitä vapaita eronneita miehiä ja leskiä, joilla on itselläänkin lapsia edellisestä avioliitostaan ja heille usein kelpaavat nekin naiset joilla on lapsia. Lapsettomalle miehelle kynnys voi tietysti olla korkeampi. Sitä paitsi aika moni yh-äitihän täällä korostaa, ettei edes halua sitoutua vaan tahtoo vaan panoseuraa. Aivan varmasti heille löytyisi joku sinkkumies, joka ei halua vielä sitoutua vaan etsii pelkkää panoseuraa eivätkä he silloin välitä, onko naisella lapsia vai ei, jos suhde ei ole sen vakavampi.

        Tunnen paljon eronneita ja karanneita ja aviopareja, jotkut uskollisia jotkut uskottomia, ja tietysti myös sinkkuja... Ystäväpiirini on toisin sanoen laaja, ja sinne mahtuu niin miehiä kuin naisia laidasta laitaan. Ihan tämän kokemuksen perusteella voin kertoa, että se on aika harvinaista, että mies ottaa naisen jolla on lapsia. Vaikka miehellä itselläänkin olisi edellisestä suhteesta, niin silti ne naisen lapset ei ole oikein mieluisia...

        Johtuneeko jostain eläimellisestä vaistotoiminnasta tiedä häntä. Monissa lajeissahan uros jopa tappaa naaraan pennut, että toisen uroksen geenit häviäisivät sen myötä. Näin on leijonilla, karhuilla ja monilla, monilla muilla. Eläimiähän ihmisetkin on, eikä näitä asioita ajatellakaan järjellä. Ne on alitajunnan ja tunne-elämän, jopa vaistotoiminnan asioita.

        Ehkä useita yksinhuoltaja-äitejä myös arveluttaa ottaa uutta miestä elämäänsä, kun lapset on pieniä, sillä usein nämä miehet saattavat olla aika raakoja lapsia kohtaan. Tästä minulla on omakohtaista kokemusta isäpuoli-ehdokkaan taholta (oli sitten vapaa mies, eli äiti ei iskenyt varattua!). Äiti potkaisi miehen pihalle, kun pieksi minut ja veljeni, eleli sitten yksinäisenä siihen asti, että me lapset lähdettiin omille teille opiskelujen yms. myötä.

        Seksiä kai nämä yksinhuoltajatkin haluavat, joten se on sitten kai lasten kannalta kuitenkin turvallisempi vaihtoehto, että se on joku yksi ja sama ukkomies joka silloin tällöin luona käy, eikä joku kaistapäinen sulho joka lapset hakkaa tai satunnainen baarista isketty pano, josta ei voi tietää, että miksi kirvesmurhaajaksi se osoittautuu.

        Ja ei ne yh:t ole niitä teidän miehiä jahtaamassa, suurin osa niistä elää yksin ja ilman seksiä siihen asti, että lapset lentää pesästä. Minusta on kummallista, että täällä yksinhuoltajista puhutaan niin helvetin rumasti. He ovat yleensä naisia, jotka uhrautuvat aikalailla lastensa onnen vuoksi, ja jättävät omat toiveet ja halut odottamaan siihen, että lapset on kasvatettu. Julmaa leimata ketään sen vuoksi, että on mennyt avioliitto karille, ettehän te sitä eronnutta miestäkään leimaa.

        Omaa tuttavapiiriä tarkkailessani olen havainnut sellaisen jutun, että ne yh:t ja sinkkunaiset on vähemmistö näissä kakkosissa. Kyllä ne salapanot joita ukkomiehillä on, ovat yleensä naimisissa olevia naisia. Näin siksi, että molemmilla on yhtä paljon "menetettävää", joten toinen varattu on kaikista turvallisin vaihtoehto.


      • Hei haloo!!
        KomedianKuningas kirjoitti:

        Tunnen paljon eronneita ja karanneita ja aviopareja, jotkut uskollisia jotkut uskottomia, ja tietysti myös sinkkuja... Ystäväpiirini on toisin sanoen laaja, ja sinne mahtuu niin miehiä kuin naisia laidasta laitaan. Ihan tämän kokemuksen perusteella voin kertoa, että se on aika harvinaista, että mies ottaa naisen jolla on lapsia. Vaikka miehellä itselläänkin olisi edellisestä suhteesta, niin silti ne naisen lapset ei ole oikein mieluisia...

        Johtuneeko jostain eläimellisestä vaistotoiminnasta tiedä häntä. Monissa lajeissahan uros jopa tappaa naaraan pennut, että toisen uroksen geenit häviäisivät sen myötä. Näin on leijonilla, karhuilla ja monilla, monilla muilla. Eläimiähän ihmisetkin on, eikä näitä asioita ajatellakaan järjellä. Ne on alitajunnan ja tunne-elämän, jopa vaistotoiminnan asioita.

        Ehkä useita yksinhuoltaja-äitejä myös arveluttaa ottaa uutta miestä elämäänsä, kun lapset on pieniä, sillä usein nämä miehet saattavat olla aika raakoja lapsia kohtaan. Tästä minulla on omakohtaista kokemusta isäpuoli-ehdokkaan taholta (oli sitten vapaa mies, eli äiti ei iskenyt varattua!). Äiti potkaisi miehen pihalle, kun pieksi minut ja veljeni, eleli sitten yksinäisenä siihen asti, että me lapset lähdettiin omille teille opiskelujen yms. myötä.

        Seksiä kai nämä yksinhuoltajatkin haluavat, joten se on sitten kai lasten kannalta kuitenkin turvallisempi vaihtoehto, että se on joku yksi ja sama ukkomies joka silloin tällöin luona käy, eikä joku kaistapäinen sulho joka lapset hakkaa tai satunnainen baarista isketty pano, josta ei voi tietää, että miksi kirvesmurhaajaksi se osoittautuu.

        Ja ei ne yh:t ole niitä teidän miehiä jahtaamassa, suurin osa niistä elää yksin ja ilman seksiä siihen asti, että lapset lentää pesästä. Minusta on kummallista, että täällä yksinhuoltajista puhutaan niin helvetin rumasti. He ovat yleensä naisia, jotka uhrautuvat aikalailla lastensa onnen vuoksi, ja jättävät omat toiveet ja halut odottamaan siihen, että lapset on kasvatettu. Julmaa leimata ketään sen vuoksi, että on mennyt avioliitto karille, ettehän te sitä eronnutta miestäkään leimaa.

        Omaa tuttavapiiriä tarkkailessani olen havainnut sellaisen jutun, että ne yh:t ja sinkkunaiset on vähemmistö näissä kakkosissa. Kyllä ne salapanot joita ukkomiehillä on, ovat yleensä naimisissa olevia naisia. Näin siksi, että molemmilla on yhtä paljon "menetettävää", joten toinen varattu on kaikista turvallisin vaihtoehto.

        Minusta on kummallista, että täällä yksinhuoltajista puhutaan niin helvetin rumasti. He ovat yleensä naisia, jotka uhrautuvat aikalailla lastensa onnen vuoksi, ja jättävät omat toiveet ja halut odottamaan siihen, että lapset on kasvatettu. Julmaa leimata ketään sen vuoksi, että on mennyt avioliitto karille, ettehän te sitä eronnutta miestäkään leimaa.

        No nyt meni kyllä liioittelun puolelle! Eihän täällä kukaan ole leimannut suinkaan KAIKKIA yksinhuoltajia vaan ainoastaan on ihmetelty miksi JOTKUT yksinhuoltajat ryhtyvät tieten tahtoen kakkosiksi, vaikka ovat itsekin joutuneet petetyksi. Sitä paitsi onhan täällä muutama sellainenkin ihmetellyt sitä, joka on itsekin yksinhuoltajaäiti. Ei täällä kukaan ole yleistänyt, että kaikki yksinhuoltajaäidit olisivat sellaisia. Joten pysytään tosiasioissa eikä liioitella.


      • KomedianKuningas
        Hei haloo!! kirjoitti:

        Minusta on kummallista, että täällä yksinhuoltajista puhutaan niin helvetin rumasti. He ovat yleensä naisia, jotka uhrautuvat aikalailla lastensa onnen vuoksi, ja jättävät omat toiveet ja halut odottamaan siihen, että lapset on kasvatettu. Julmaa leimata ketään sen vuoksi, että on mennyt avioliitto karille, ettehän te sitä eronnutta miestäkään leimaa.

        No nyt meni kyllä liioittelun puolelle! Eihän täällä kukaan ole leimannut suinkaan KAIKKIA yksinhuoltajia vaan ainoastaan on ihmetelty miksi JOTKUT yksinhuoltajat ryhtyvät tieten tahtoen kakkosiksi, vaikka ovat itsekin joutuneet petetyksi. Sitä paitsi onhan täällä muutama sellainenkin ihmetellyt sitä, joka on itsekin yksinhuoltajaäiti. Ei täällä kukaan ole yleistänyt, että kaikki yksinhuoltajaäidit olisivat sellaisia. Joten pysytään tosiasioissa eikä liioitella.

        No aika paljonpa on tässäkin ketjussa paskaa kaadettu juuri yksinhuoltajien niskaan. On myös aika ajoin näitä "lähiölehmä" irvailuja, joissa kuvaillaan sitä kakkosta, kuinka hän on joku läski ja repsahtanut, työtön (tietysti) luuseri, jolla on liuta kakaroita, joiden isästä ei ole oikein selvyyttä (tietysti), ja tämä ihmisen irvikuva sitten iskee naimisissa olevia miehiä (kumma että kelpaisi edes kenellekään!) halunaan saada elättäjä itselleen ja lapsilaumalleen... Tämähän se on tämän palstan keskustelun taso.

        Minusta jopa tuntuu, että monet naiset roikkuvat siinä pettävässä miehessään kynsin hampain kiinni siksi, että heistä itsestään ei tulisi noita paljon parjattuja yksinhuoltajia. Se on ilmeisesti suurempi häpeä, kuin mies joka juoksee vieraissa.

        Edelleen sanon, että suurin osa kakkosista on myös ykkösiä, eli vaimoja jotka pettävät miehiään ukkomiesten kanssa. Miksi näitä naisia ei haukuta? Miksi vain yksinhuoltajia ja sinkkuja?


      • Ei ihan noin
        GR kirjoitti:

        Minua rasittaa eniten tämän kakkoskeskustelun epätasa-arvoisuus. Vaimot ja kakkoset lähinnä meuhkaavat. Silti varattujen naisten kakkosina on vapaita sinkkumiehiä. Ei taida miehet innostua huoripukittelusta keskenään.. onneksi sentään. Tässä asiassa miehet ovat ainakin naisia fiksumpia. Naisten pitäisi pitää yhtä ja olla toistensa puolella. Myös silloin kun se tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Tosin en kyllä tarkoita sitäkään, että vaimojen pitäisi olla miestään vastaan, vaikka pitävät heidän tekojaan typeränä yms.

        Jos mies tai nainen pettää, niin onko sillä todellista merkitystä kenen kanssa - sinkun, eronneen, varatun, lesken vai seksityöntekijän kanssa? Minäpä sanon: ei ole. Mikäli jollain on mahtava tarve hakea syyllistä, hän ei halua tai edes uskalla kohdata koko asiaa parisuhteessaan. Parisuhteessa on ongelma ja se ei syyttelyllä parane.

        Yh-naiset valitsevat varmasti melko usein tuon vaihtoehdon, että tapaavat rakastajaansa, miestuttavaansa, tai vaikka ystävättäriään juuri silloin, kun lapset ovat isänsä luona.

        Minua rasittaa eniten tämän kakkoskeskustelun epätasa-arvoisuus. Vaimot ja kakkoset lähinnä meuhkaavat. Silti varattujen naisten kakkosina on vapaita sinkkumiehiä

        Tuo ei muuten pidä paikkaansa. Varattujen naisten kakkosina on äärettömän harvoin sinkkumiehiä, jos ei mukaan lasketa yhden illan juttuja. Sinkkumies ei yksinkertaisesti suostu kakkosmiehen rooliin kuin korkeintaan hyvin lyhyeksi ajaksi ja jos ratkaisua ei tapahdu, hän häipyy ja etsii vapaan naisen. Lähes aina jos varattu nainen pettää, hän pettää nimenomaan varatun miehen kanssa. Siitähän tällä palstalla on joskus keskusteltukin, miksi sinkkumiehet käyttäytyvät tässä asiassa ihan eri tavalla kuin sinkkunaiset.

        Olet oikeassa siinä että naisten pitäisi pitää enemmän yhtä ja olla solidaarisia toisilleen. Ja monille naisille solidaarisuus tarkoittaa myös sitä ettei toisten aviomiehiin sekaannuta.


      • Toisaalta..
        KomedianKuningas kirjoitti:

        No aika paljonpa on tässäkin ketjussa paskaa kaadettu juuri yksinhuoltajien niskaan. On myös aika ajoin näitä "lähiölehmä" irvailuja, joissa kuvaillaan sitä kakkosta, kuinka hän on joku läski ja repsahtanut, työtön (tietysti) luuseri, jolla on liuta kakaroita, joiden isästä ei ole oikein selvyyttä (tietysti), ja tämä ihmisen irvikuva sitten iskee naimisissa olevia miehiä (kumma että kelpaisi edes kenellekään!) halunaan saada elättäjä itselleen ja lapsilaumalleen... Tämähän se on tämän palstan keskustelun taso.

        Minusta jopa tuntuu, että monet naiset roikkuvat siinä pettävässä miehessään kynsin hampain kiinni siksi, että heistä itsestään ei tulisi noita paljon parjattuja yksinhuoltajia. Se on ilmeisesti suurempi häpeä, kuin mies joka juoksee vieraissa.

        Edelleen sanon, että suurin osa kakkosista on myös ykkösiä, eli vaimoja jotka pettävät miehiään ukkomiesten kanssa. Miksi näitä naisia ei haukuta? Miksi vain yksinhuoltajia ja sinkkuja?

        No aika paljonpa on tässäkin ketjussa paskaa kaadettu juuri yksinhuoltajien niskaan

        Ehkä se johtui siitä, kun tähän ketjuun tuli pari yksinhuoltajaa leuhkimaan suhteellaan ukkomieheen. Mutta ei täällä silti kukaan yleistänyt, että kaikki yksinhuoltajat olisivat samanlaisia.

        Edelleen sanon, että suurin osa kakkosista on myös ykkösiä, eli vaimoja jotka pettävät miehiään ukkomiesten kanssa. Miksi näitä naisia ei haukuta? Miksi vain yksinhuoltajia ja sinkkuja?

        Ehkä se johtuu siitä että nämä varatut kakkoset eivät paljastu niin usein kuin ne sinkut ja yh-äidit. Jos molemmat ovat varattuja, niin tapaamiset myös salataan paljon huolellisemmin, koska molemmilla on menetettävää. Sen sijaan sinkkujen ollessa kyseessä kilpailu on paljon avoimempaa, eli monet sinkut (ei tietysti kaikki) haluavat sen ukkomiehen itselleen ja saattavat jopa itse jollain konstilla paljastaa suhteen miehen vaimolle. Siksi salasuhde paljastuu huomattavasti todennäköisemmin jos toinen osapuoli on sinkku ja siitä syntyy sellainen ehkä virheellinenkin vaikutelma, että juuri sinkut ja yh-äidit ovat tyypillisiä kakkosia.


      • Omakin elämä
        Eräs yh-äiti kirjoitti:

        MIelenkiintoista millainen yh-äitien lynkkausporukka täällä on taas liikkeellä.

        Itselleni on ollut suhde varattuun mieheen lapsien ollessa pieniä, en todellakaan kertonut lapsilleni että tapailen varattua miestä (nämä asiat ovat mielestäni aikuisten asioita). Ja en tunkenut lapsia hoitoo muualle, jotta olisin päässyt panemaan tämän miehen kanssa, vaan tapaamiset tapahtuivat silloin kun lapset olivat isällään. Tietääkseni myös kumminkin yh-äideillä on oikeus omaan elämään, ei ainoastaan lasten elämään.

        Näistä kirjoituksista tuleekin mieleen, että miten vaimot hoidatte aviolliset toimet kun lapset nukkuvat viereisissä huoneissa? Kun kerran tuomitsette seksin harrastamisen yh-äideiltä.
        Tai tuleekin mieleen, että hoidatteko niitä aviollisia velvollisuuksia, koska miehet hyppäävät vieraissa?


        Itselleni tulee mieleen noista kirjoituksista että vaimot pitävät näitä yh-äitejä pahimpina kilpailijoina itselleen, muuten en ymmärrä tätä kirjoittelua.

        Samaa olen pohtinut. Olen eroni jälkeen tapaillut sekä varattuja että vapaita miehiä. Yhden miehen esittelin lapsille muutaman kuukauden jälkeen, mutta se jäi ainoaksi. En aio hankkia lapsille lisäisää, joten päätin hoitaa miesasiani miehen siviilisäädystä riippumatta lasten ollessa isällään. Lapset ovat suurimman osan ajasta minulla, mutta miessuhteeni voin silti hoitaa heidän poissaollessaan. Lasten ollessa luonani keskityn heihin.

        Mutta jotenkin ihmetyttää ihan ylipäätään parisuhteessa elävien naisten käsitys lasten roolista perheessä. Emme naimisissa ollessammekaan ihan kaikkia aikuisten juttuja lapsille kertoneet tai esimerkiksi seksiä harrastaneet lasten nähden. Sama pätee nyt eronneena naisena. Eipä itselläni tulisi mieleenikään juoruilla lasten kavereiden vanhempien tekemisistä lasten kuullen. Mutta tietysti joillain ihmisillä ei ole omaa elämää lainkaan ja toisten tekemisistä juoruilu on vähän kuin osallistumista kiellettyihin leikkeihin.


      • -
        Omakin elämä kirjoitti:

        Samaa olen pohtinut. Olen eroni jälkeen tapaillut sekä varattuja että vapaita miehiä. Yhden miehen esittelin lapsille muutaman kuukauden jälkeen, mutta se jäi ainoaksi. En aio hankkia lapsille lisäisää, joten päätin hoitaa miesasiani miehen siviilisäädystä riippumatta lasten ollessa isällään. Lapset ovat suurimman osan ajasta minulla, mutta miessuhteeni voin silti hoitaa heidän poissaollessaan. Lasten ollessa luonani keskityn heihin.

        Mutta jotenkin ihmetyttää ihan ylipäätään parisuhteessa elävien naisten käsitys lasten roolista perheessä. Emme naimisissa ollessammekaan ihan kaikkia aikuisten juttuja lapsille kertoneet tai esimerkiksi seksiä harrastaneet lasten nähden. Sama pätee nyt eronneena naisena. Eipä itselläni tulisi mieleenikään juoruilla lasten kavereiden vanhempien tekemisistä lasten kuullen. Mutta tietysti joillain ihmisillä ei ole omaa elämää lainkaan ja toisten tekemisistä juoruilu on vähän kuin osallistumista kiellettyihin leikkeihin.

        Minusta myös on omituista, että jotkut naiset puhuu ihan pientenkin lasten kuullen toisten seksielämästä. Tiedän yhden pariskunnan, jossa nainen meuhkasi ja huoritteli erästä tuttavien kakkosta omien lastensa kuullen. Lapset olivat vielä alakoulussa. Olkoot kuinka väärin tahansa uskottomuus, mutta silti pitäisi olla sen verran järkeä päässä, että lasten kuullen siitä ei puhuta, vaikka kuinka pinna palaisi. Itse en koskaan ole lasteni kuullen puhunut mitään seksiin viittaavaa (he ovat 4 ja 7 vuotiaita). Ehtii tuon ihmiselämän raadollisen puolen saada selville vähän myöhemminkin, niin miksi rasittaa tuollaisella pieniä lapsia? Tämä nainen siis itse ei ollut koko soppaan edes osallinen, tiesipä vain että eräällä tuttavapariskuntansa miehellä oli salasuhde. Eli ei ollut edes hänen omasta avioliitostaan kyse, joten miksi rasittaa hyvin pieniä lapsia sukupuolielämään liittyvillä asioilla ja opettaa sana "huora" heille? Ehtii kai tuon oppia myöhemminkin.


      • Voi voi
        Komppaan kirjoitti:

        Onhan aika selväkin juttu että he ovat tavallista itsekeskeisempiä ihmisiä. Kyllähän normaalilla empatiakyvyllä varustetulla ihmisellä on kyky asettua oman puolison tai jopa ihan vieraankin ihmisen asemaan ja olla loukkaamatta ja satuttamatta häntä. Tuskin myötätuntoinen ja reiluluonteinen ihminen edes pystyisi elämään jotain kaksoiselämää, vaan kärsisi siitä itsekin. Se jo että pystyy elämään niin kertoo jo aika paljon ihmisestä ja hänen arvoistaan.

        Käykö kateeksi, että jotkut ihmiset uskaltavat tehdä, mitä haluavat? On helppo syyttää toisia itsekeskeisiksi, jos itseltä puuttuu rohkeutta. Salasuhde ei ole edes pettäjälle välttämättä kaksoiselämää. Se voi olla myös kykyä elää hetkessä ja nauttia näistä rajallisista elon päivistä.

        Sinun arvosi ovat sinun arvojasi, joidenkin ihmisten arvot ovat erilaisia. Toivottavasti puolisosi on uskollinen. Jos ei ole, se on hänen valintansa yksilönä. Sinun onnesi on sinun omissa käsissäsi, siitä ei ole vastuussa kukaan toinen nainen, hänen tekemisenä tai tekemättä jättämisensä.

        Jos itse munaa avioliittonsa joko olemalla kylmä tai pettämällä, se on avioparin ongelma eikä kenenkään ulkopuolisen. Kannattaa myös muistaa, että normaaliin parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi arkielämästä huolimatta. Eri ihmiset tarvitsevat läheisyyttä eri määrän. On tietysti reilua kertoa puolisolleen toisen riittämättömyydestä. Emme me ihmiset kuitenkaan aina ole kovinkaan rationaalisia, joten uskottomuus kuuluu yksilöiden tapoihin yrittää ratkoa omia ongelmiaan eikä pettäminen ole osa mitään sen suurempaa suunnitelmaa.


    • pahasta parempi

      Suhde varattuun mieheen saattaa olla parempi lasten kannalta kuin suhde sinkkuun. Sinkkumies helposti alkaa kukkoilla lapsille. Kannattaa odottaa siihen asti, että lapset ovat riittävän isoja vetämään turpaan sinkkuisäpuolta tarpeen vaatiessa. Sitä ennen ukkomiehet ovat harmittomia ja mukavia ja eivät kohtele huonosti lapsia. Ukkomiehiä on myös tyrkyllä pilvin pimein ja heistä voi valita parhaan.

    • mun mielestä

      Miehesi on valinnan tehnyt päättäessään jatkaa yhteydenpitoa. Turhaan mietit, minkälainen on nainen, joka lähtee varatun kanssa leikkimään. Sinuna miettisin enimmäkseen, miksi miehesi vonkaa vieraita naisia.
      Oliskos nainen ihastunut mieheesi? Elämäntilanne sellainen, ettei välttämättä ole aikaa eikä haluakaan ihan oikeaa parisuhdetta rakentaa. Seksiä kuitenkin tekee mieli ja vähän hellyyttä. Usko pois, seksi ukkomiehen kanssa on mahtavaa.
      Kohta kysyt, miksi ei sinkkumies kävisi samaan tarpeiden tyydyttämiseen. No siksi, että sinkkumiehet karsastaa hyvin usein naisia, joilla on jo lapsia, pelkäävät joutuvansa isäksi vieraille lapsille. Sinkkumiehet myös haluavat omia lapsia. Monet eronneet ovat kuitenkin jo sen ikäisiä, etteivät enää lapsia halua.
      En usko, että tietoisesti tuokaan nainen on perhettänne halunnut rikkoa. En usko, että haluaa miehen kokonaan itselleen. Mieshän tuossa on sitä alkanut tekemään.

    • sirkkunystrom

      Höh. Tarkoituksena tuskin on rikkoa toisen perhettä. Kukaan ei siihen edes pysty. Hyvään parisuhteeseen ei pääse mitenkään luikertelemalla väliin, vaikka kuinka sitä tahtoisi.

      Kyllä minkä tahansa suhteen rikki saa, kin oikein röyhkeästi yrittää.Minulla on siitä kokemusta. Usein taustalla on joku sielun kolhu, joka aktivoituu kun sopiva ihminen alkaa oikein päättäväisesti vokottaa miestä.

      • ei voi väkisin rikko

        Eikä varmasti saa. Väkisinkö se vieras vie puolison? Eikö puolisolla ole selkärankaa yhtään sanoa vastaan? Ei ketään voi väkisin viedä eikä kenenkään liittoa väkisin rikkoa. Turha väittää muuta. Olet vaan asian kääntänyt omassa päässäsi niin, kun et halua pettävää miestäsi syyttää.
        Selkärangaton ukko sinulla. Yök.


    • Petetyn uusi eukko

      Minun miehen entinen vaimo (olivat yhdessä 20v.) petti miestäni jatkuvasti heidän yhdessäolon aikana. Syynä ilmeisesti tekemisen puute ja selkeä narsistisuus (kuvittelee nainen olevansa vielä 50-vuotiaanakin tosi hehkeä kaksikymppinen..). Kiitän kyllä häntä kovasti, sain itselleni maailman ihanimman ja luotettavimman herran. Eipä tajunnut minkä helmen päästi käsistään. Eli kaikille petetyille...Löydätte varmasti joskus ihmisen , joka osaa aidosti välittää ja arvostaa!!! Turha itkeä pettureiden perään!

    • 20v. jäänyttä elämää

      No petettynä voisin sanoa tähän keskusteluun. Syitä on varmasti monia suurin löytyy kuitenkin tavalla tai toisella siitä omasta suhteesa miksi toinen lähtee pettämään vaikkain sitä on itselle todellakin vaikea myöntää , kuten tästäkin viestiketjusta sen voi havaita. Ja se joka päättää lähteä pettämään rikkoo perheensä ihan itse juuri sillä hetkellä kun päätöksen pettämisestä tekee, kukaan toinenhan sitä ei voi tehdä saati sitten kenenkään perhettä rikkoa.

      • Kiitän sinua

        Harvinaista, että tältä palstalta saa lukea noin älykästä kommenttia. Olet älykäs ihminen, ja tajunnut mistä kaikessa oikeasti on kyse.


    • Huppaheijaaaaaaaaaaa

      Ei kukaan vain ala suhteeseen varatun kanssa. Minulle ainakin mies valehteli olevansa vapaa. Nyt on jo uusi kakkonen menossa.
      Vittu vaimot teidän pettävät miehet tekee aloitteen ei kakkoset.
      Kerro vaimo, miten 52 kg nainen vetää 90 kg painavan miehen kyrpä kovana päällensä panemaan. Kyllä se on mies joka siihen itsensä raahaa.
      Korostan vielä että sanoo olevansa vapaa........

      • just joo

        Niin ja naista viedään kuin pässiä narussa ja se antaa vaan sen takia, että ei osaa puhua ja sanoa yhtä sanaa... Tai sitten kaikki kakkosnaiset on vaan raiskattuja, ne vaan tahtoo sanoa ei, mutta ei voi kun varattu pakottaa suhteeseen.


    • ihmetteliä

      Minua ihmetyttää sama asia, mutta se on se raha. Ja nykyään olen huomannut sellasien ilmiön että se on hienoa että isät yk huoltaja isät on käypää tavaraa katsotaan että tälläinen mies oli se yk huolt. tai ei suhteessa vielä niin se herättää nuorissa naisissa isän kaipuuta. HÄN VÄLITTÄÄ PERHEESTÄ ja se huono äiti on jotain muuta. ei huomata että se hieno ISÄ on pettäjä avioliitossa tai avo suhteessa ,käyttää vain lapsiaan niin sanottuna herkkupalana, mielenkiinnon herättäjänä. Olen sitä mieltä jos suhteessa oleva perheen isä plus lapset hakee ulkopuolista suhdetta niin ottakoon eron

    • joonde

      En ole itse ollut suhteessa varatun kanssa, mutta ajattelisin, että jos joku varattu haluaa alkaa suhteeseen jonkun ulkopuolisen kanssa, niin silloin hän ei oikeastaan enää olekaan varattu. Ikävää tietysti on, että kumppani luulee kaiken olevan hyvin.

    • Yksinomastahalusta

      Minulle kävi niin, että kun tapasin tämän "sinkun" miehen, kertoi että ovat asumuserossa ja avioero vireillä. No eipä ollut, ihan onnellisesti yhdessä koko perhe. Se suhde päättyi heti, kun sain tietää, vaikka olin aivan rakastunut. Yh olen ja miehiä kyllä olisi "tarjolla" vaikka kuinka, mutta mieluummin olen yksin. Kaikki lähetyvät miehet ovat naimisissa. Ei kelpaa minulle. Mutta usko uskollisiin parisuhteisiin on mennyt, kun näitä pettäviä miehiä pyörii ympärillä. Aiemmin pidin pettämistä aika harvinaisena ilmiönä, mutta tuntuu nykyään siltä, että kaikki sitä tekee. Ehkä tämä kyynisyys joskus paranee.

    • Anonyymi

      Katkera? Ihminen joka kostaa oman pettymyksensä rikkomalla toisen perheen. Ruokkii omaa huonoa itsetuntoaan todistelemalla että ”kelpaa” yhä jollekin ja on niin ihana että saa napattua miehen vaikka toiselta naiselta. Säälittävää!🙄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe