Evokit vaativat oikeutta protestoida normaaleja ihmisiä vastaan. Millä oikeudella?
Ajatelkaahan että millainen meteli nousiis jos normaalit järjestäisivät protestimielenosoituksen evokkeja vastaan.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011043013637987_ul.shtml
Pietarin evokit protestoivat metsässä.
10
73
Vastaukset
Eihän tuossa mitään evokeista puhuttu. Sen sijaan siinä kerrottiin, miten Venäjällä asetetaan seksuaalivähemmistöt eri asemaan muiden kansalaisten kanssa.
viksumman jatkuva taipumus luokitella evokit ja homot samaan kastiin saattaisi kiinnostaa psykoanalyytikkoa.
- Ssfsfsfs
Samaan homo-ryhmään pääsee papit ja pitkätukkaisetkin.
Ssfsfsfs kirjoitti:
Samaan homo-ryhmään pääsee papit ja pitkätukkaisetkin.
..ja hellarit. Ja oikeastaan kaikki muut paitsi kreationistit.
- asianharrastaja
Töppönen kirjoitti:
..ja hellarit. Ja oikeastaan kaikki muut paitsi kreationistit.
Ja joissakin jyrkimmissä käänteissa kaikki muut, paitsi multinilkki itse.
asianharrastaja kirjoitti:
Ja joissakin jyrkimmissä käänteissa kaikki muut, paitsi multinilkki itse.
Niin että kukakohan se on se poikkeava :D
- Liiton Orava
Tarkoitat varmaan noilla sinun mielestäsi normaaleilla ihmisillä taikauskoisia ihmisiä jotka luulevat Jumalan leiponeen ensimmäiset ihmiset
- ltte piru
"Ajatelkaahan että millainen meteli nousiis jos normaalit järjestäisivät protestimielenosoituksen evokkeja vastaan."
Kokeile kaikin mokomin. Lupaan pysyä kaukana. Naureskelen sitten tv-uutisten aikaan.Siitä mitään meteliä nousisi. Huvittavaa se kyllä olisi, luultavasti mtv3:n loppukevennykseen sopivaa materiaalia.
Missäs ewokit elleivät metsässä?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ewokit
On tuhmaa ajatella niiden vastaista mielenosoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865