viksumpi muut multinikit ovat varmaan taas hiukan tyytyväisempiä.
http://www.guardian.co.uk/world/2011/may/09/lesbian-corrective-rape-south-africa?INTCMP=SRCH
Eheyttämishoito jatkuu ...
11
139
Vastaukset
- a.
Vaikka onkin totta että monet raiskatut lesbot ovat myöhemmin heteroituneet, niin en toki missään tapauksessa kannata tällaista evoluuttista uskonnotonta eheyttämistä.
Nirri irti tuollaisilta raiskaajilta. Ja olen tosissani.
Tämä olisi jälleen niitä paikkoja jossa Mooseksen lakia tarvittaisiin.
Oletteko palstan evokit samaa mieltä?"Nirri irti tuollaisilta raiskaajilta. Ja olen tosissani.
Oletteko palstan evokit samaa mieltä?"
Mooseksen lain mukaan nuo raiskaajat joutuisivat menemään naimisiin tuon tytön kanssa. Mitäs järkeä siinä olisi?- ++++++++++++
"Tämä olisi jälleen niitä paikkoja jossa Mooseksen lakia tarvittaisiin.
Raiskaajia ei Mooseksen lain mukaan teloiteta vaan naiset naitetaan raiskaajille.
Jos raiskaaja olisi nainen niin sitten kyllä raiskajaa rangaistaan vaikka tämä laki ei ota kantaa jos raiskaaja on nainen. Naista rangaistaan jos se joutuu raiskatuksi niin miksei naista rangaistaisi raiskaajanakin? - a.
moloch_horridus kirjoitti:
"Nirri irti tuollaisilta raiskaajilta. Ja olen tosissani.
Mooseksen lain mukaan nuo raiskaajat joutuisivat menemään naimisiin tuon tytön kanssa. Mitäs järkeä siinä olisi?Sinun henkilökohtainen raamatuntulkintasi taustat tunnetaan.
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.theworldsprophecy.com/wp-content/uploads/2010/02/bohemian-grove-colour.gif&imgrefurl=http://www.theworldsprophecy.com/nimrod-and-moloch/&usg=__zAyjR_tJbUyIfGoMBYTG3Ngs0rs=&h=432&w=576&sz=106&hl=fi&start=76&zoom=1&tbnid=qq64-AJZMJ4hkM:&tbnh=131&tbnw=192&ei=sdfLTfWgGcvKsgb8r7HMAw&prev=/search?q=moloch&hl=fi&safe=active&sa=X&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&rlz=1I7ACEW_fiFI421FI421&biw=1345&bih=460&tbm=isch0,1437&itbs=1&iact=... a. kirjoitti:
Sinun henkilökohtainen raamatuntulkintasi taustat tunnetaan.
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.theworldsprophecy.com/wp-content/uploads/2010/02/bohemian-grove-colour.gif&imgrefurl=http://www.theworldsprophecy.com/nimrod-and-moloch/&usg=__zAyjR_tJbUyIfGoMBYTG3Ngs0rs=&h=432&w=576&sz=106&hl=fi&start=76&zoom=1&tbnid=qq64-AJZMJ4hkM:&tbnh=131&tbnw=192&ei=sdfLTfWgGcvKsgb8r7HMAw&prev=/search?q=moloch&hl=fi&safe=active&sa=X&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&rlz=1I7ACEW_fiFI421FI421&biw=1345&bih=460&tbm=isch0,1437&itbs=1&iact=...Hyvinpä sinä muistat, etkös sinä ollut tuo kolmas vasemmalta?
- a.
++++++++++++ kirjoitti:
"Tämä olisi jälleen niitä paikkoja jossa Mooseksen lakia tarvittaisiin.
Raiskaajia ei Mooseksen lain mukaan teloiteta vaan naiset naitetaan raiskaajille.
Jos raiskaaja olisi nainen niin sitten kyllä raiskajaa rangaistaan vaikka tämä laki ei ota kantaa jos raiskaaja on nainen. Naista rangaistaan jos se joutuu raiskatuksi niin miksei naista rangaistaisi raiskaajanakin?Koska tuo höpinäsi perustuu ev.luttilaiseen Raamatuntulkintaan eikä itse Raamattuun, niin en jatka aiheesta muuten kuin kertomalla hyvin laajaan raamatuntuntemukseeni viitaten, sen että tuossa viittaamassasi raamatunkohdassa oli kyseessä tilanne jossa nuori mies makasityttöystävänsa kanssa ennen papin aamenta ja näin häpäisi tytön, siitäkin huolimatta oliko tyttö halukas tai ei. Niin ei vain sopinut tehdä .
Mutta laki oli tässä kohtaa selekeäsanaisesti armollinen nuoria kohtaan ja avioitumalla pikaisesti tuo häpeä voitiin pyyhkiä pois.
Useimmat ulkomaankieliset raamatut käytftävät tässä kohdassa vastoin 1992 käännöstämme, raiskaus sanan tilalla sanaa häpäistä. Sopii lukea niitä.
Tässä kohdassa kannattaa tietenkin valita Raamatun tulkitsemistavaksi Moloc-horriduksen ev.luterilaisen tulkinnan sijaan tulkitsijaksi jb:n tapaan itse Raamattu.
Se nimittäin kertoo että Jeesuksen isäpuolena tunnetuksi tullut Joosef havaitsi kerran että tyttöystävänsä Maria oli raskaana. Hän oli reilu Mariaa kohtaan ja ajatteli että eroaa tästä kaikessa hiljaisuudessa jotta Maria voisi mennä ilman sen suurempaa hälinää naimisiin pikaisesti sen miehen kanssa jonka kanssa Joosef oletti hänen panneen lapsen alulle.
Tämä erinomainen tapa antaa Raamatun tulkit itse itseään vei taas kerran voiton kaiksista muista tulkintatavoista, vai mitä? a. kirjoitti:
Koska tuo höpinäsi perustuu ev.luttilaiseen Raamatuntulkintaan eikä itse Raamattuun, niin en jatka aiheesta muuten kuin kertomalla hyvin laajaan raamatuntuntemukseeni viitaten, sen että tuossa viittaamassasi raamatunkohdassa oli kyseessä tilanne jossa nuori mies makasityttöystävänsa kanssa ennen papin aamenta ja näin häpäisi tytön, siitäkin huolimatta oliko tyttö halukas tai ei. Niin ei vain sopinut tehdä .
Mutta laki oli tässä kohtaa selekeäsanaisesti armollinen nuoria kohtaan ja avioitumalla pikaisesti tuo häpeä voitiin pyyhkiä pois.
Useimmat ulkomaankieliset raamatut käytftävät tässä kohdassa vastoin 1992 käännöstämme, raiskaus sanan tilalla sanaa häpäistä. Sopii lukea niitä.
Tässä kohdassa kannattaa tietenkin valita Raamatun tulkitsemistavaksi Moloc-horriduksen ev.luterilaisen tulkinnan sijaan tulkitsijaksi jb:n tapaan itse Raamattu.
Se nimittäin kertoo että Jeesuksen isäpuolena tunnetuksi tullut Joosef havaitsi kerran että tyttöystävänsä Maria oli raskaana. Hän oli reilu Mariaa kohtaan ja ajatteli että eroaa tästä kaikessa hiljaisuudessa jotta Maria voisi mennä ilman sen suurempaa hälinää naimisiin pikaisesti sen miehen kanssa jonka kanssa Joosef oletti hänen panneen lapsen alulle.
Tämä erinomainen tapa antaa Raamatun tulkit itse itseään vei taas kerran voiton kaiksista muista tulkintatavoista, vai mitä?»..en jatka aiheesta muuten kuin kertomalla hyvin laajaan raamatuntuntemukseeni viitaten..»
Miten muuten Raamatunkäännöksesi sujuu. Itse henkilökohtaisesti, ja arvattavasti myös naapurin kissa puolisoineen, odotan päästä lukemaan uutta käännöstä ja auttamaan sen julkaisussa. Muistatko?
Vai pelkäätkö, että tulkintasi olisi liian helppo osoittaa silkaksi peräsuolen tuotokseksi.
- E-Wocci
Antaisitko linkin tutkimustulokseen -> "Vaikka onkin totta että monet raiskatut lesbot ovat myöhemmin heteroituneet"
Tuon tyypin todisteet ovat luokkaa "kaikkihan sen tietävät" - ja ennustukset luokkaa "no sitä se minun uneni tiesi".
- Pappi Vaasasta
Kyllä on muuten harvinaisen epäselvä teos tuo Raamattu.
Ei siitä ota pirukaan selvää. - ltte piru
Kyllä. Hankaluus alkaa siinä kun pitää ymmärtää mitä ja-sanalla tai sanoi-sanalla kulloinkin tarkoitetaan. Ja tämä on sentään vain standardipirun ongelma - en uskalla kuvitellakaan millaisten ongelmien kanssa itse pääpiru joutuu painimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301242Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911123
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50806