Onko jätkän autolla väliä?

heikki__

Naiset, kertokaa kuinka paljon on merkitystä minkä auton mies omistaa? Herääkö kiinnostus mieheen kalliin auton myötä? Vai onko merkki ratkaseva? BMW on ainaki naisten mieleen? Ja Honda on toinen. Pitääkö paikkansa. Niin ja haittaako jos ei ole autoa ylipäätänsä?

41

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tabe Slioor

Ei ole väliä. Mutta milloin olet nähnyt Porchen kyydissä rumaa naista.

• heikki__

Kyllä tuo toisinkin päin tomii. Kumman kyytiin kaunis nainen haluaa jolla on varaa valita. Porchen vai vm -86 corollan?

• Pojat, hoi!
        heikki__ kirjoitti:

Kyllä tuo toisinkin päin tomii. Kumman kyytiin kaunis nainen haluaa jolla on varaa valita. Porchen vai vm -86 corollan?

Kannattaa opetella kirjoittamaan se unelma-auton nimi oikein. ;)

• Punkero maisteri
        Pojat, hoi! kirjoitti:

Kannattaa opetella kirjoittamaan se unelma-auton nimi oikein. ;)

Ahahahahaha! Ne onkin jotain melkein lukutaidottomia amiksia.

• Yks paskan hailee ainaki mulle. Itte oon pyöräihmisiä muutenki.
      Paitsi yks auto mikä on jäänyt mieleen oli punanen Lada mihin oli maalattu keltasella CCCP ja sitte vasara & sirppi. Sitä näkyä ei voi unohtaa... :)

• neiti___28

ei niin mitään väliä...enkä kyllä haluakaan mietä,jolla joku hieno auto vaan peniksen jatkeena...

• Njöhhh

Jotkut 15-20v amistytöt intoilee autoista, muut vähemmän. Voi sillä tietysti vähän lisäpisteitä saada, jos auto on oikeasti kallis ja hieno, eikä mikään perusbemari.

Itselläni ei ole ollut autoa pk-seudulle muuttamisen jälkeen, eikä ole naiset nyrpeää nenää näyttäneet.

• Eewulin haamu

Kiinnostaa kuin kilo paskaa, auto ku auto kuhan kulkee.

• Eewulin haamu

Niin ja minua ei tartte kulettaa :D reipas kävely ja pyöräily pitää kunnon korkeella.
        Liikunta on ihanaa

• Sisar rento kirjava

Yks paskan hailee. Haen itselleni elämänkumppania enkä ilmaisia taksikyytejä. Miehellä väliä, autolla ei.

• Hugh Jazz

Yritin pidentää penistäni Opel Astralla, mitään ei tapahtunut.

• zxcvbnm123

Ei mitään väliä! Paitsi bemareista saan inhon väristyksiä. Joku trauma jäänyt kai bemarikuskeista...

• 890478940230

Itellä on 1000€ tilillä ja ajan kalliilla autolla, kaverilla 100 000€ tilillä ja ajelee 2000€ autolla, mutta ainakin näytän rikkaammalta ja siten sopivammalta kumppanilta, koska naiset ovat rahan perässä.

• SeVaanOnNäin

Audi-miehet kääntää katseen! ;)

• anttikorva

tytöt tykkää olla auton kyydissä

• Miesasialuuseri

Nimenomaan TYTÖT tykkää..

• 18+4

Ei peniksenjatke-autoille. Muuten ei väliä.

• Luultavasti myyn auton pois, jos pääseen vakkariksi työharjoittelupaikkaan. Vain reilu 3 km työmatka ja jäisi rahaa prätkään.

• Kurvitar

Mulle ainakin on aivan sama, ajaako mies Mersua vai HKL:n bussia. Kyllä se on kuskista eikä autosta kiinni, kiinnostaako.

• Ensinnäkin; auto vai ei lainkaan autoa - kyllä auto on plussaa. - Auton omistaminen ei kuitenkaan ole mikään itseisarvo. - Jos mies asuu kaupungissa, jossa julkisten kulkuneuvojen käyttäminen työ-, opiskelu- ym. asiointimatkoihin on helpompaa ja nopeampaa kuin oman auton käyttö, ja missä ruuhkat ja älyttömät parkkimaksut sekä parkkipaikkojen vähäisyys hankaloittaa edelleen oman auton käyttöä, niin on todella ymmärrettävää, että miehellä ei ole autoa lainkaan. - Toisaalta, mikäli meillä olisi välimatkaa, oletan, että mies on yhtä kykeneväinen ja halukas tulemaan minun luokseni ja käyttämään kulkemiseensa julkisia kulkuneuvoja kuten muutenkin. - Kenenkään pysyväksi juoppokuskiksi en enää ala ja samoin en halua aina viettää aikaa vain miehen kotona, vaan haluan, että välillä ollaan minunkin kotona ja että mies tulee sinne omalla kyydillään.

En ymmärrä autoista ja hienoista automerkeistä "mitään". - Oikeasti. - Toki tiedän, että Mersu on hyvä auto, mutta yhtä lailla voin sitten pitää jotakin 70-luvun Mersua hyvänä autona, vaikkei se sitä sitten olisikaan. - Enemmän kuin auton merkki, minulle vaikuttaa auton siisteys. - Jos autoa ei ole imuroitu vuosiin ja siellä pyörii tyhjiä juomatölkkejä, työkaluja, vanhoja lehtiä ym. tunkkaisessa polttoaineen ja hajukuusen sekaisessa tuoksussa, niin kiitti mulle riitti... - Vanha ja / tai halpa auto on minusta ihan OK, jos se on kohtuusiisti, eikä sinne istuessaan tarvitse varoa tavallisia arkivaatteitaan.

• heikki__

Olipa hyvä vastaus tuo viimeinen. Ihan yllätti että kukaan ei katso niin auton perään. Kuka siellä ylempänä korjaili kirjoitusvirheitä. Onko noin paljon ylimääräistä aikaa?

• Heh hee
        heikki__ kirjoitti:

Olipa hyvä vastaus tuo viimeinen. Ihan yllätti että kukaan ei katso niin auton perään. Kuka siellä ylempänä korjaili kirjoitusvirheitä. Onko noin paljon ylimääräistä aikaa?

Ehkäpä kirjoittaminen vie sinulta kovasti aikaa, kuten noilta kopiointitaidottomilta junttipojiltakin. Aika moni muu kirjoittaa kommentin näppärästi alle minuutissa.

• heikki__
        Heh hee kirjoitti:

Ehkäpä kirjoittaminen vie sinulta kovasti aikaa, kuten noilta kopiointitaidottomilta junttipojiltakin. Aika moni muu kirjoittaa kommentin näppärästi alle minuutissa.

Hetkinen. Ookko siis tyttö vai poika? Miten niin kirjoittaminen vie aikaa? Koska mun vastaus tuli pari tuntia sun jälkeen. Sun kommentti on arki-aamuna kello 09.07. Onko siellä katkera korkeastikoulutettu työtön?

• Heh hee
        heikki__ kirjoitti:

Hetkinen. Ookko siis tyttö vai poika? Miten niin kirjoittaminen vie aikaa? Koska mun vastaus tuli pari tuntia sun jälkeen. Sun kommentti on arki-aamuna kello 09.07. Onko siellä katkera korkeastikoulutettu työtön?

Ai mahoton, kolmas lukihäiriöinen. Osaatko sinä kirjoittaa edes autosi nimen oikein vai onko häiriö vain tuolla lukemisen saralla?

• Opiskelija1991

On pakko olla hieno auto, ei ne tytöt muuten tykkää, ellei ole inssi tai muuten vaan varakas.

• White wolf

Tytöillä tarkoitat nyt varmaan ikäisiäsi pinnallisia neitosia, jotka ei nää juuri omaa napaa pidemmälle?

• Opiskelija1991
        White wolf kirjoitti:

Tytöillä tarkoitat nyt varmaan ikäisiäsi pinnallisia neitosia, jotka ei nää juuri omaa napaa pidemmälle?

Eikun keskisuomalaisia ja eteläsavolaisia. Varsinkin keskisuomalaisia

• Älä liikoja luule

Täh? Eipä ne perusinssit kovin varakkaita ole. Moni tekee ihan duunarina saman verran tai enemmän. Aloittelevan inssin on turha haaveilla kauhean hyvistä tuloista, jos ei sitten ole todella hyvä jossain, jonka osaajille on kysyntää. Harva on.

• Opiskelija1991
        Älä liikoja luule kirjoitti:

Täh? Eipä ne perusinssit kovin varakkaita ole. Moni tekee ihan duunarina saman verran tai enemmän. Aloittelevan inssin on turha haaveilla kauhean hyvistä tuloista, jos ei sitten ole todella hyvä jossain, jonka osaajille on kysyntää. Harva on.

Luin jostakin että inssin aloituspalkka on 2700€

• Älä jaksa jauhaa
        Opiskelija1991 kirjoitti:

Luin jostakin että inssin aloituspalkka on 2700€

Jep. Ja minä reilut kymmenen vuotta inssinä ollut en kävisi kusellakaan tuosta summasta. Tosin sillä ei ole mitään tekemistä naisen saannin kanssa. Siihen tarvitaan jotain muutakin kuin rahaa.

• AAARRGGH!! Mites mä nyt pärjäänkään kun mulla ei ole edes ajokorttia?! XD

• Eewulin haamu

No kyl sulle varmaan ottaja löytyy :)

Mulla on ajokortti mutta taito hävinnyt kun ei kahteen vuoteen ole ajellu autolla.

• Eewulin haamu kirjoitti:

No kyl sulle varmaan ottaja löytyy :)

Mulla on ajokortti mutta taito hävinnyt kun ei kahteen vuoteen ole ajellu autolla.

Juu toi nyt lähinnä oli sarkasmia. ;) ..Suomessa kun toi auto ei todellakaan vaikuta mitenkään ratkaisevasti menestymiseen naisrintamalla.

• ,.,.,.,.,.,

Ei toi kai paljoa haittaa. Mutta prätkä on melkonen valtti.

• väsynyt...
    • Ei väliä, taino autosta näkee kuinka paljon mies törsää turhuuteen. Mitä ökysempi auto, sitä turhamaisempi jätkä. Eli siinä mielessä on väliä. Ruosteisilla romuilla on yleensä miehet kurvanneet mun elämään. Ja mieheenhän minä rakastun enkä autoon.

Eihän se ole kun kulkuneuvo, jolla päästään pisteestä toiseen.

• Naiset, kertokaa kuinka paljon on merkitystä minkä auton mies omistaa?
      -Ei mitään merkitystä

Herääkö kiinnostus mieheen kalliin auton myötä?
      -Ei herää. Se voi olla itseasiassa aika luotaantyöntävääkin. Tulee mieleen että tyyppi pitää autoaan kullinjatkeena ja on muutenkin vittumainen ja itteensä täynnä (ei semmoista jaksa). Mies voi myös olla surkea raha-asioissa ja on ottanut hirveästi velkaa mokoman louskun takia joka menettää arvoaan nopeammin kuin sitä saa maksettua. Auto on todella huono sijoituskohde.

"Vai onko merkki ratkaseva? BMW on ainaki naisten mieleen? Ja Honda on toinen. Pitääkö paikkansa."
      -No jos ruvetaan oikein kliseisiksi niin Honda ei herätä mitään tunnetta. Tavisauto. BMW -kuskit on niitä kusipäitä joita ei toista kertaa viitsi katsoa.

Itse olen mersumies :D

Niin ja haittaako jos ei ole autoa ylipäätänsä?
      -Ei haittaa yhtään. Mulla on kyllä kortti (mutta ei nyt autoa) ja jos tuntuu että auto on _ihan pakko saada_ niin hommaan semmoisen sitten ite.

• §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

No ei ole väliä kun olen itsekin vielä sen verran nuori ettei sitä autoa ihan jokapäiväisessä elämässä tarvitse. Mutta kyllä minä varmaan olettaisin että mieheltä se auto tai ainakin ajokortti löytyisi jos ikää on jotain 30-40v.

• 8904239380848582

Eli köyhät rentut vie voiton taas ruosteenraiskaamilla paska-autoillaan. 4000€/kk ansaitseva ja neljänneksen bemariinsa laittava on kusipäinen idiootti, eikä kelpaa kenellekkään naiselle, jep jep.

• Mies Stadista

Totta. En kelpaa kun on autoja ja rahaa. Naiset pitävät pelimiehenä tai nirsona. Olen harkinnut myydä Bimmerit pois ja kulkemaan taksilla. Lentolupakirjaa en saa kun näkö ei ole riittävän hyvä. Veneen myin pois kun en sitä tarvinnut. Kohta ei ole kuin asunto ja pari kesämökkiä. Pitääkö omaisuus ja rahat antaa hyväntekeväisyyteen jotta saa hyvän naisen pidemmäksi aikaa?

• -G-Mies-

Kaikki naiset sanovat aina, että "ei sillä ole mitään väliä"

Niin kuin ne aina sanovat, että "ei sillä ulkonäöllä ole mitään väliä, kultainen sydän on on tärkeintä".

Niin just joo.

Auto heijastaa sitä kuinka paljon ihmisellä on rahaa ja rahan määrä heijastaa sitä kuinka menestynyt ihminen on työelämässä.

Paitsi Suomessa missä rahaa saa sossusta tekeytymällä kaltoin kohdelluksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4373
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3005
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2908
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2595
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2269
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2025
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1623
    Aihe