Jos sinkkumies muuttaa thaikkuihin puoleksi vuodeksi, niin kuinka varmasti hän käyttää paikallisia seksipalveluita tavalla tai toisella?
Käyttäiskö kaikki? Tältäkin palstalta?
Mitkä mahdollisuudet?
60
147
Vastaukset
- kaarne.
Eikö yksinkertaiseen mieleesi tullut, että miehet voivat ryhtyä seukkaamaan thai-naisen kanssa?
Ai niin, sinä olet se persujen nuolija.- kaarne.
Papu.Sparrow kirjoitti:
Se sisältyy tuohon "tavalla tai toisella" -osioon.
Unohdit vastata kysymykseen.Vastaus oli, että useimmat miehet ryhtyisivät seukkaamaan paikallisen naisen kanssa.
kaarne. kirjoitti:
Vastaus oli, että useimmat miehet ryhtyisivät seukkaamaan paikallisen naisen kanssa.
No niin. Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- :)
Kas, kun kysytkin itsestään selvää asiaa:)
Ja vastaus on ilmeisesti että kaikki?
Tosiaan.. miehethän nai yleensä mitä vaan kunhan saa. Mä aina unohdan tuon kun mulle ei ole seksi elämää suurempi asia ja olen hyvin tarkka siitä kenen kanssa touhuilen.- Rasputinkin
Papu.Sparrow kirjoitti:
Ja vastaus on ilmeisesti että kaikki?
Tosiaan.. miehethän nai yleensä mitä vaan kunhan saa. Mä aina unohdan tuon kun mulle ei ole seksi elämää suurempi asia ja olen hyvin tarkka siitä kenen kanssa touhuilen.Jos seksi elä ei ole sinulle tärkeä miks yleensä kysyt
koa asiaa vai oletko typillinen Sumaliainen pihtari nainen
joka ei levitä polvia edes meihelleen ja sillonkin vai velvollisuudesta
Seksi erotiikka on kun kesäjätelö jos siitä osaa nauttia Rasputinkin kirjoitti:
Jos seksi elä ei ole sinulle tärkeä miks yleensä kysyt
koa asiaa vai oletko typillinen Sumaliainen pihtari nainen
joka ei levitä polvia edes meihelleen ja sillonkin vai velvollisuudesta
Seksi erotiikka on kun kesäjätelö jos siitä osaa nauttiaEh, johan oli kirjoitus..
Tärkeintä on että ollaan miehen kanssa samanlaisia eettiseltä ajatusmaailmaltakin :D- Rasputinkin
Papu.Sparrow kirjoitti:
Eh, johan oli kirjoitus..
Tärkeintä on että ollaan miehen kanssa samanlaisia eettiseltä ajatusmaailmaltakin :Dtarkoittaa mitä,eettinen ajatusmailma
Toi sua lähestymis tapas on aika rasistinen
Siis erilaiset etniset ihmiset ei voi yhyä halusta
Meil oli aimemin aika sisäsittoinen rakenne
Nyt naiset tuo matkamuistoja ja miehet venakoja
ja muita ostovaimoja saadaa vähän etnistä sekoitusta
tähän väestöpöhjaan
Mis se sua kiinostaa sä pidät polvet tiukasti yhdes
koskeintaan näät seksi unia siitä kun vieras mies
ottaa sinut
Tai jopa usempikin yhaikaa
- Mitkä mahdollisuudet
Jos sinkkuNainen muuttaa Gambiaan puoleksi vuodeksi, niin kuinka varmasti hän käyttää paikallisia seksipalveluita tavalla tai toisella?
Käyttäiskö kaikki? Tältäkin palstalta?
http://www.stara.fi/2011/01/18/suomalaiset-naiset-hakevat-seksia-ulkomailta/
;) Puoleksi vuodeksi? Aika pitkä aika.
Käymättä koskaan Thaikuissa luulisin, että suurin osa kävisi huorissa, joku homo miehissä, pari ujoa, aseksuaalia ja impotenttia pysyisi naisista erossa ja jokunen löytäisi jonkun normipirkon.
Mutta siitä olen varma, ettei nämä "Kunnian miehet" sun muut kielitaidottomat perikset ikinä löytäisi tietään Thaikkulan pohjoisosiin, mistä niitä kaivattuja neitseitä voisi löytyä. ;-)- frost-free
Aivan tässä avain.Vaikka osa miehistä kavahtaisi "lutkahtavaa" suhtautumista löytyy se toinenkin suhtautumistapa jonka valita tarvittaessa.
Joidenkin mielestä he ovatt puhtoisia neitsyitä eli kannattaa kokeilla.
Loppujen mielestä ehkä siistein kulutustuote (sitten plasmatelevision) tällä hetkellä eli kannattaa kokeilla. Papu.Sparrow kirjoitti:
Mutta kaikki suht normaalit oletettavasti kyllä?
Sitä ajattelinkin.No mutta mikä sitten on kysymyksesi perimmäinen pointti? Sekö, että todistettavasti naiset voivat ja haluavat (helpomman elämän toivossa) myydä seksipalveluita ja miehet ostaa? Ei kai se ihan sattumalta ole maailman vanhin "ammatti"?
Ratikkakuski kirjoitti:
No mutta mikä sitten on kysymyksesi perimmäinen pointti? Sekö, että todistettavasti naiset voivat ja haluavat (helpomman elämän toivossa) myydä seksipalveluita ja miehet ostaa? Ei kai se ihan sattumalta ole maailman vanhin "ammatti"?
Ei vaan tuo mitä kysyin. Halusin tietää että käyttääkö kaikki miehet paikallisia seksipalveluita thaikuissa jotta voin asettaa thaikuissa käyneen/asuneen miehen ingnooraukseen suhdemielessä :D
- wonderwonder
Papu.Sparrow kirjoitti:
Ei vaan tuo mitä kysyin. Halusin tietää että käyttääkö kaikki miehet paikallisia seksipalveluita thaikuissa jotta voin asettaa thaikuissa käyneen/asuneen miehen ingnooraukseen suhdemielessä :D
Toisaalta, mitä muuta kuin paikallisia seksipalveluita thaikuissa on mahdollista käyttää, sen kummemmin kuin Suomessakaan?
wonderwonder kirjoitti:
Toisaalta, mitä muuta kuin paikallisia seksipalveluita thaikuissa on mahdollista käyttää, sen kummemmin kuin Suomessakaan?
Voishan se vaikka alkaa seukkaan jonkun toisen suomalaisen kanssa. Niitä on siellä pilvin pimein että valinnan varaakin löytyy.
Papu.Sparrow kirjoitti:
Voishan se vaikka alkaa seukkaan jonkun toisen suomalaisen kanssa. Niitä on siellä pilvin pimein että valinnan varaakin löytyy.
Suomalaisia sinkkunaisia? Et vissiin sinäkään ole käynyt paikan päällä? ;-)
- underbar
Papu.Sparrow kirjoitti:
No, paikallisia nekin ovat, jos ovat paikalla. Mikä sun pointti on? Että thaikkujen kanssa ei saa seukata jos muuttaa thaikkuihin?
Ratikkakuski kirjoitti:
Suomalaisia sinkkunaisia? Et vissiin sinäkään ole käynyt paikan päällä? ;-)
Periaatteessa kultaseni, periaatteessa. Jos on typillinen mies niin ei tarvita kuin yksi nainen ja se kelpaa kyllä :)
Ei, en ole käynyt thaimaassa, enkä halua käydä, mutta tiedän siitä paikasta silti enemmän kuin haluaisin.
Tiedän myös sinkkunaisia jotka ovat olleet siellä pidempiäkin aikoja :Dunderbar kirjoitti:
No, paikallisia nekin ovat, jos ovat paikalla. Mikä sun pointti on? Että thaikkujen kanssa ei saa seukata jos muuttaa thaikkuihin?
Pointti on kartoittaa mahdollisuus miehen käyttää huoria thaikuissa ja siten osoittaa luonteessaan olevat viat.
- wunderschön
Papu.Sparrow kirjoitti:
Pointti on kartoittaa mahdollisuus miehen käyttää huoria thaikuissa ja siten osoittaa luonteessaan olevat viat.
Miten se eroaa siitä että käyttää huoria jossain muussa maassa missä asuu?
wunderschön kirjoitti:
Miten se eroaa siitä että käyttää huoria jossain muussa maassa missä asuu?
Kysymys koski tuota mitä kysyin eli muuttamista thaimaahan ja huorien käyttämistä siellä. Keskitytään siihen kiitos, ettei mene ihan ohi aiheen :)
- lovely,
Papu.Sparrow kirjoitti:
Kysymys koski tuota mitä kysyin eli muuttamista thaimaahan ja huorien käyttämistä siellä. Keskitytään siihen kiitos, ettei mene ihan ohi aiheen :)
Uskoisin että suunnilleen sama määrä käyttäisi seksipalveluita thaikkuihin muutettuaan, kuin ei-thaikkuihin muutettuaan. Miksi se määrä muuttuisi muuttamisen myötä?
mie ku oon muutenkin ihan hulluna aasialaisiin naisiin.
Yhtä todennäköisesti kun nainen käyttää turkkilaisia tai esim karibialaisia rantapoikahuoria asuessaan puoli vuotta kyseisissä maissa.
- frost-free
Kyllä thainaiset ovat niin korkeassa kurssissa tällä hetkellä että mies käyttäisi tilaisuuden hyväkseen ihan vaikka pelkästään leveilläkseen siitä koti Suomessa.
Mä en tiedä miten valtaosa naiskavereista suhtautuu jos kertoo käyvänsä p*****ssa Turkissa kun ei muualta saa...?
- frost-free
100 % että harrastaa seksiä thaimaalaissyntyisen kanssa. Jos on sinkku.
Jos THaikku mies tulee suomeen tarkoituksenaan olla täällä 1/2 vuotta ja tapaa suomi-muumion, niin hän lähtee melko varmasti seuraavalla lennolla takaisin kotimaahansa.
- frost-free
Onko thaimaassa ollenkaan miehiä. Mulle on tullut vaikutelma että siellä on vain timmejä thainaisia!
Voisin kuvitella että on. 66milj. ihmistä jaettuna neljällä on 16,5milj miestä ja se vielä jaettuna kahdella (papat pois) päästään noin 8milj mieheen:D
Mulla olis aika pienet, thaikut ei näytä mun silmissäni oikein millekkään. Nirsopippeli olen.
Siis ne on sellaisia omituisia pieniä leveenaamasia isoposkisia kääpiöitä jotka puhuvat kuin 300 baudinen modeemi jossa on kaiku päällä.
Kukkomies kirjoitti:
Siis ne on sellaisia omituisia pieniä leveenaamasia isoposkisia kääpiöitä jotka puhuvat kuin 300 baudinen modeemi jossa on kaiku päällä.
Niin. Mun olis aika vaikea suhtautua seksuaalisesti olentoon josta saan Telewell-assossiaatioita. Mietisin vaan että tarvitaanko tässä enemmän kondomia vai F-Securea.
Kukkomies kirjoitti:
Susta tuli juuri mun suosikkimies :)
Ihanaa löytää toinenkin joka on huomannut tuon puheen intonaation. Se vinkuna risoo mun hermoja.. :/Papu.Sparrow kirjoitti:
Susta tuli juuri mun suosikkimies :)
Ihanaa löytää toinenkin joka on huomannut tuon puheen intonaation. Se vinkuna risoo mun hermoja.. :/Säkin oot mun suosikkimies
Kukkomies kirjoitti:
Säkin oot mun suosikkimies
Mua vois sanoo ladyboyksi.. Eikun toistepäin.. eiku naisennäköinen mies naisen vehkeillä.. tai jotenki sillain :D
Papu.Sparrow kirjoitti:
Mua vois sanoo ladyboyksi.. Eikun toistepäin.. eiku naisennäköinen mies naisen vehkeillä.. tai jotenki sillain :D
Jotain hormoonia sussa on selvästi annosteltu rimpan verran yli normin, mut mitäs pienistä kunhan sulla on miljoona.
Kukkomies kirjoitti:
Jotain hormoonia sussa on selvästi annosteltu rimpan verran yli normin, mut mitäs pienistä kunhan sulla on miljoona.
Sitä sanotaan testosterooniksi eikä mulla ole vielä sitä miljoonaa :(
- ihmetellen,
Miksi sinkkumies muuttaisi thaikkuihin? Miksi kukaan muuttaisi thaikkuihin?
Jos joku muuttaisi thaikkuihin, niin miksi tuo muuttaminen ajaisi hänet käyttämään seksipalveluja?Ööö.. jos se on Finnairin lentojen myyjä?
Koska se on siellä erittäin helppoa ja halpaa joten jos vaan oma moraali antaa myöten, niin homma hoituu.
- miälikuvamiäs
Thaimaassa on paljon muualtakin tulleita tyttöjä Kambodshasta esim
Jos sinkkumies menee talveksi thaikkulaan, hän tietysti valitsee sopivan tyttöystävän
ja voi vaikka asua yhdessä sen kanssa, siellä on niin halpaa elättää jalkavaimo.
Suomalaisen ämmä pitäminen on liian kallista
Ratikkakin on niin pihi, että pitää kuminukkea vaimona, ei tule vahingossakaan lapsia elätettäväksi.
Suomessa huostaanotettu lapsi tulee maksamaan noin 100 000e/vuodessa- peikkotytto26_
hohhohhoijaa.....kyllä ainakin tää pimu maksaa omat viulut eikä hengaile miehen siivellä :D
Minä vähän epäilen, että Anselmilla on enemmän kokemusta kuminukeista kuin minulla. :-)
Noin muutenkin ihmettelen, että miten ne suomalaiset naiset ovat noin älykästä ja komeaa miestä kerta toisensa jälkeen kusseet silmään, kun minä en ole koskaan moiseen törmännyt. Lienet todellisuudessa joku idioottimagneetti tai muuten syntymätyhmä...- Anselmi..
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä vähän epäilen, että Anselmilla on enemmän kokemusta kuminukeista kuin minulla. :-)
Noin muutenkin ihmettelen, että miten ne suomalaiset naiset ovat noin älykästä ja komeaa miestä kerta toisensa jälkeen kusseet silmään, kun minä en ole koskaan moiseen törmännyt. Lienet todellisuudessa joku idioottimagneetti tai muuten syntymätyhmä...Juu , sovitaan niin, että Anselmi on ammatiltaan tuntematon ja jehovantodistajana istunut linnassa totaalikieltätyjänä ja Turku on keskellä lapinkairojen ja Saaristomeri vain suota verrattuna Kyröskoskeen.
Ainoa asia, missä voi nokittaa Ratikkaa on se, että on Japanissa käynytkin ja pannut japseja enemmän, kuin Ratikka on japseja nähnytkään.
helpottaako fantasiaegoasi nyt kommodorin alekalajakaveri?
Minulle on ihan samaa, mitä joku Kyröskosken kokoomuslainen luulee ja säveltää virka-aikana palstalle
Eräs sinkkumies ryhmä osti yhdessä thaimaasta asunnon ja vuorotellen oleskelevat siellä aika pitkiäkin aikoja.
Olen kysynyt suoraan kuka on käynyt maksullisissa ja vastaus oli ei yksikään.
Mutta naista pidetään siellä kuitenkin siten että, maksetaan käytännössä eläminen siellä, ruokaa ja annetaan rahaa elämiseen. Jopa naisen perheen vuokra ynnä muuta. Siellähän se köyhyys on suurta.
Tässä sellainen harmaa alue, eli maksetaan kuitenkin.Mutta naista pidetään siellä kuitenkin siten että, maksetaan käytännössä eläminen siellä, ruokaa ja annetaan rahaa elämiseen. Jopa naisen perheen vuokra ynnä muuta. Siellähän se köyhyys on suurta.
-No tuo on juuri sitä samaa huoraamista mutta vain pidemmällä sopimuksella.
Juu, tietysti puutteellisen sosiaaliturvan vuoksi ne itteensä myy.Papu.Sparrow kirjoitti:
Mutta naista pidetään siellä kuitenkin siten että, maksetaan käytännössä eläminen siellä, ruokaa ja annetaan rahaa elämiseen. Jopa naisen perheen vuokra ynnä muuta. Siellähän se köyhyys on suurta.
-No tuo on juuri sitä samaa huoraamista mutta vain pidemmällä sopimuksella.
Juu, tietysti puutteellisen sosiaaliturvan vuoksi ne itteensä myy.Tuo on naisen aseman hyväksikäyttöä ja yleisempää mitä huoraaminen, sana kulkee...ai siellä asuu köyhiä.
weawery kirjoitti:
Tuo on naisen aseman hyväksikäyttöä ja yleisempää mitä huoraaminen, sana kulkee...ai siellä asuu köyhiä.
Minua kuvottaa tuollainen miesten käytös.
weawery kirjoitti:
Minua kuvottaa tuollainen miesten käytös.
Niin minuakin ja sillä tämän kyselyn laitoinkin.
- miälikuvamiäs
weawery kirjoitti:
Tuo on naisen aseman hyväksikäyttöä ja yleisempää mitä huoraaminen, sana kulkee...ai siellä asuu köyhiä.
Samaa periaateessa, kuuin Suomessakin ...ollaan avoliitossa ja voi käydä pikapanolla kertmaksusta. Thaimaassa on vaan huomattavasti halvempaa elää
ja on runsaasti tyttöjä tarjolla, joka tarvitsevat elättäjän.
Suomalais ämmää pitää "rakastaa" ja antaa kaikki huomio, viedä kynttiläillallisille ja oopperoihin ja muuta höynää köyhälle thaitytolle riittää elätys ja hyvä kohtelu,
eivätkä nalkuta alvariinsa
http://www.youtube.com/watch?v=ixEHhNVsCXo - :(
Papu.Sparrow kirjoitti:
Sen takia miehet ottavatkin vähempäään tyytyväisen thaikun.
Suomiämmä vaatii mieheltä mahdottomuksia ja sitä "tasa-arvoa" miehltä pois'
ja ikusta "rakkautta" :( kirjoitti:
Sen takia miehet ottavatkin vähempäään tyytyväisen thaikun.
Suomiämmä vaatii mieheltä mahdottomuksia ja sitä "tasa-arvoa" miehltä pois'
ja ikusta "rakkautta"Ongelma on oikeasti suomimiesten, ei suominaisten. Jos eletään tasa-arvoisesti, se on kaksisuuntainen juttu .. se ei ole vain ja yksiselitteisesti miehen alistumista feministin arvomaailmaan, vaan vastavuoroisesti feministin alistumist sovinistin maailmaan ja toisinpäin. Jos tuo tasapaino järkkyy ... ideaali ei toteudu.
(elämä ei ole oikeudenmukaista, vaikka lapsille niin väitetään)Papu.Sparrow kirjoitti:
Kyselyhän on alun perinkin suhteellisen turha. Kysyt kysymyksen johon kaikki tietävät vastauksen. Jos normaali mies on puoli vuotta missä vain, niin seksiä alkaa tekemään mieli väkisinkin. Maksullinen on helpoin tapa hoitaa asia. Thaimaassa se taitaa olla vielä suhteellisen edullistakin?
Me miehet ollaan mitä me olemme ja jos oikein alamme pilkkua viilaamaan niin se on teidän naiseten syy. Te olette valinneet lapsenne isät. Nyhveröt kiltit miehet ovat jääneet tupiin nyyhkyttämään, kun karskit iljettävät huorissä käyneet ukot ovat hoitaneet omat ja nyhveröiden naiset. Sitä sanotaan luonnon valinnaksi.
Luultavasti aika moni sinkku mies, jolle pillun (tai voi ne pikkupoikiakin kokeilla) kanssa läträäminen omahyväisistä syistä on mielekästä. Ts. rahaa vastaan.
- nvb
Riippuu siitäkin, meneekö hän sinne töihin vai lomailemaan sekä työn laadusta että siihen sitoutumisestaan.
Joku hyönteis- / lepakkotutkija saattaa olla kiinnostuneempi tutkittavistaan eikä hänellä välttämättä ole aikaa eikä kiinnostustakaan mihinkään "ylimääräiseen".
Jos nyt ajatellaan jotain työtöntä perusvarastomiestä, niin mahdollisuudet naiskaadoille kasvavat.
Akateemisuus sinänsä ei takaa miehenkään luotettavuutta. Naisen ailahtelevaisuuteen olemme täälläkin saaneet törmätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543