Huomautus

aito israelson

Israelilla on oikeus olla olemassa ja on hyvä että sillä on kristittyjä ystäviä, mutta:Israel ei ole eikä sitä pidä käyttää välikappaleena eikä tekosyynä islamvihaan ja: Israelin syntyessä sovittiin myös Palestiinan valtion synnystä, Israel on itse siihen sopimuksin sitoutunut. Päämäärä on siis kaksi valtioita eikä ole mitään syytä, uskonnollista tai muuta, mitätöidä tai unohtaa tätä päämäärää.
Kirjoittajat täällä ovat pääsääntöisesti kristittyjä ja toivoisin heidän muistavan nämä seikat, se on Israelinkin etu .

14

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+16

      Pidetään mielessä, koska on tuo sopimus/ sitoumus.

      Hienoa, että jotkut vielä pitävät sopimuksista kiinni. Maailmassa vallitsee yleinen luottamuspula, sopimukset muuttuvat olosuhteiden ja tilanteiden mukaan.

      Mielenkiintoista nähdä, haluavatko palestiinalaiset valtiotaan tosipaikan tullen.

    • aito israelson

      Niinhän nuo sopimukset muuttuvat, mutta juuri pienten valtioiden turva ne ovat, niistä siis pitäisi pitää kiinni ja Israel de facto syntyi Palestiinan jakosopimukseen tukeutuen.
      Jos niin käy että palestiinalaiset eivät halua valtioita, sitten tilanne muutuu, mutta Israelin ei pidä olla se osapuoli joka tilanteen muuttaa.

    • KTS (Ei kirj.)

      Kaunis toive mutta tää tietty saastalössi käyttää NIMENOMMAAN Israelia keppihevosena paitsi islamvihaan, niin myöskin saadakseen aikaan maailmanlaajuisen ristiretken ja totaalisen ydinsodan.

      • Jotain tolkkua

        Heittosi totaalisen ydinsodan kannattajista on jo melkoisen yliampuvaa.


      • KTS (Ei kirj.)
        Jotain tolkkua kirjoitti:

        Heittosi totaalisen ydinsodan kannattajista on jo melkoisen yliampuvaa.

        Ei ollenkaan yliampuvaa. Kiihkouskislössi tahtoo ydinsotaa saadakseen aikaan maailmanlopun ja koko sen yliluonnollisen setin mitä se odottaa siihen kuuluvan.

        Ei ne tästä maailmasta piittaa pennin vertaa.


      • Kuulutko
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ei ollenkaan yliampuvaa. Kiihkouskislössi tahtoo ydinsotaa saadakseen aikaan maailmanlopun ja koko sen yliluonnollisen setin mitä se odottaa siihen kuuluvan.

        Ei ne tästä maailmasta piittaa pennin vertaa.

        sinä itse näihin kiihkouskiksiin? Sinähän et mitenkään pidä arveluttavana sitä, että Iran kehittää ydinasetta. On hyvin erikoista, että sinä olisit huolissasi ydinsodan vaarasta.


      • KTS (Ei kirj.)
        Kuulutko kirjoitti:

        sinä itse näihin kiihkouskiksiin? Sinähän et mitenkään pidä arveluttavana sitä, että Iran kehittää ydinasetta. On hyvin erikoista, että sinä olisit huolissasi ydinsodan vaarasta.

        Olen aivan yhtä huolissani Iranin joukkotuhoaseista kuin aikoinaan Saddamin muka hirvittävän laajoista ydin-, kaasu- ja bakteriologisten aseiden suunnattomista varastoista eli en pätkääkään.

        Hei!
        Ihan oikeesti. Teitä vedätetään, teitä vedätetään taas samaan halpaan ja viedään kuin pässiä narussa suoraan helevettiin...

        Öljy, öljy ja öljy...


      • Mitä yrität
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Olen aivan yhtä huolissani Iranin joukkotuhoaseista kuin aikoinaan Saddamin muka hirvittävän laajoista ydin-, kaasu- ja bakteriologisten aseiden suunnattomista varastoista eli en pätkääkään.

        Hei!
        Ihan oikeesti. Teitä vedätetään, teitä vedätetään taas samaan halpaan ja viedään kuin pässiä narussa suoraan helevettiin...

        Öljy, öljy ja öljy...

        väittää? Väitätkö tosissasi, että ei ole mahdollista, että Iran kehittää ydinasetta?


      • KTS (Ei kirj.)
        Mitä yrität kirjoitti:

        väittää? Väitätkö tosissasi, että ei ole mahdollista, että Iran kehittää ydinasetta?

        Uskotko edelleen Saddamin ydinaseisiin?


      • Väitätkö
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Uskotko edelleen Saddamin ydinaseisiin?

        sinä sitten, että ei ole mahdollista, että Iran kehittää asetta, koska niitä ei löytynyt Saddamilta. Päättelyssäsi ei ole mitään järkeä.


      • KTS (Ei kirj.)
        Väitätkö kirjoitti:

        sinä sitten, että ei ole mahdollista, että Iran kehittää asetta, koska niitä ei löytynyt Saddamilta. Päättelyssäsi ei ole mitään järkeä.

        Kyse on siitä, että kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa, joitakin ihmisiä (kuten sinua) kaiken aikaa, mutta kaikkia ihmisiä on mahdotonta huijata kaiken aikaa.


    • Myös Isrealin kansa

      voidaan jakaa jumalan sielunlaissa kahtia prosentuaalisesti 75 ja 25.Vähemmistö
      on rikkaita imperialisteja,monet sionistit jopa rasisteja.Näinkö YK:ssa sovittiin 1948?

    • hande-56

      Onkohan missään mitään järkeä ja huijataankohan tässä kaikkia,vai olenko itse täysin huijattu ja mitä silläkään on väliä.No Sanassa kuitekin on kirjoitettu jo aikapäiviä sitten enenkuin nämä internetin ihmeeliset maailmat ovat meille avautuneet. Että Israelin valtio uudelleen perustetaan. No olkoot syyt tapaukset johdatukset tilanteet ihan mitkä hyvänsä johtaneet tähän mahdollisuuteen joka sitten syntyi v.1948. Tämähän on tiedetty jo silloin,spekuloikoon tällä asialla kuka hyvänsä miten hyvänsä milloin hyväsä missä hyväsnä sillähän ei ole mitään väliä.
      Tämäkin on tapahtunut kirjoitusten mukaan,jännä seurata mitä tässä jatkossa tapahtuu.
      Se nyt vaan on niin että Israel on ajan kello ! Ajatelkootkin siitä asiasta kukin taas mitä hyvänsä,kun silläkään ei ole mitään väliä. Se kun vain on näin ja piste.

      • KTS (Ei kirj.)

        Ei ole mikään kello. Tää kellolössi kärsi vararikon vuonna 1988. Enää ei oo jälellä muuta kuin kourallinen rikkinäisen kellonrämän rukkaajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe