Miten pääsee tai joutuu serifiksi?

Halukas

Kuka hyväksyy ja valitsee?
Mitkä ovat kriteerit?

20

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en suosittele sinul

      Ehkä et ole ihan sopivakoska et pysty itse tätä selvittämään?

      - "Ilmoita asiaton viesti"- linkistä ensiksi.
      - "Sitten hauatko tämän palstan sheriffiksi" linkistä.
      - Sen jälkeen seuraa rekisteröityminen, ellei ole vielä rekisteröitynyt palstalle.

      En edennyt tuon pidemmälle, koska en halua, enkä kykene tämän palstan sheriffiksi.

    • Etsi valikosta opastus. Siellä on osio: Keskustelut. Sieltä löytyy linkki ja ohjeet miten toimitaan. Sheriffin on oltava rekisteröity palvelun käyttäjä, jolloin henkilöllisyys voidaan todentaa.

      Ylläpito voi esittää kysymyksiä ja niihin vastaamalla pääsee harkittavaksi. Näiullä eväillä pääsee ehdokkaaksi, muuta en voi luvata jatko riippuu sitten sinusta.

    • en suosittele sinul

      Kokeilin vielä uteliaisuuttani kirjautuneena eteenpäin. Seuraavaksi tulee perustelu jossa vastataan kysymykseen: "Miksi minä olisin hyvä tämän palstan sheriffiksi."

      Okei vihne tuossa vähän kertoikin prosessista.

    • Rottenfyrer

      Poliisikoulu olisi ensin hyvä käydä hyväksytysti läpi, eikä lainopillinen
      kuolutuskaan olisi pahaksi !

      Sitten vaan paperit vetämään !!!

      Ja tietysti ÖKYUSKOVAINENKIN täytyy olla, jolla on se kuuluisa avainten-
      valta!!!

      ONNEA!!!!

    • Teuta on paras

      Tälle palstalle pari lisäjuttua, Suomi24:n sääntöjen lisäksi:

      - Opettele lukemaan Suomen kieltä luovasti jos haluat saada selvää kaikkien palstalle kirjoittavien tekstistä
      - Örrveö - sana on monimerkityksellinen. Voi tarkoittaa palstahäirikköä tai jotakuta joka epäilee palstalle kirjoittavien tosiuskovaisten viestejä.
      - Helvettiin saa toivottaa kenet tahansa jonka tulkitaan "loukkaavan" lestadiolaisia. Tämä tarkoittaa kaikkia jotka eivät myötäile nimimerkkien teuta(kaikkine inkranaationeen), Jeesus pelastaa, Jeesus on tie, Jeesus on ainoa tie, Jeesuksessa pelastus, (Ylipäätään kaikki nimimerkit joissa mainitaan Jeesus), laputtaja jne jne kirjoituksia.
      - Jos tekstissä mainitaan sanat ”noitavaino” ja ”kirkollisvero” kannattanee kirjoitus poistaa hetimiten
      -Teetpä työsi miten hyvin tahansa, saat haukut palstan lestadiolaisilta kun hoidat homman huonosti. Loppujen lopuksi lopetat hyvin hoitamasi seriffin homman ja saat vielä haukkumiset perääsi. Hau Hau vinkkuu Fered rakki perääsi: Emmää mitää ala hoitaa, kaikki oli ennm parreemmiiiin, miikseet hoitanu Öörrrrrvelöä kuriinn vaikka tein just niinkuin ei pitäny että vastaaasin kaikkiiiin Övrelön vitseihib

      • v.d.3e.3

        JOS ÖRVELÖLLÄ TARKOITAT MINUN ESILLE LAITTAMIA TEKSTEJÄ NIIN HAUKUTTE JUMALAA JA JEESUSTA SILLÄ HEIDÄN OMAN SANAN TIETOJA KÄYTÄN KANTANI TUEKSI.

        JA

        TEIDÄN OMAN SANAN FAKTAA MYÖS JOILLA ITSE TODISTATTE ITSENNE luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVIKSI USKOVAISIKSI!

        TÄSSÄ ESIMERKKI TÖRKEÄSTÄ RIKOKSESTA JOSSA JEESUSTA TEETTE RIKOLLISEN:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746

        Fered.

        11.12.2011 18:24

        En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää

        verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksi

        ja samaksi olemme samaa seurakuntaa



        TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.

        LAIN KIELÄTÄJIKSI teutanne ON JO TEIDÄT SUUUUURELLA SELVYYDELLÄ TUNNUSTANUT:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566

        teuta

        31.7.2011 10:38

        .... me olemme laista luopuneet , siis

        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka

        sinä tarvitset sitä vielä.


      • Teuta on paras
        v.d.3e.3 kirjoitti:

        JOS ÖRVELÖLLÄ TARKOITAT MINUN ESILLE LAITTAMIA TEKSTEJÄ NIIN HAUKUTTE JUMALAA JA JEESUSTA SILLÄ HEIDÄN OMAN SANAN TIETOJA KÄYTÄN KANTANI TUEKSI.

        JA

        TEIDÄN OMAN SANAN FAKTAA MYÖS JOILLA ITSE TODISTATTE ITSENNE luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVIKSI USKOVAISIKSI!

        TÄSSÄ ESIMERKKI TÖRKEÄSTÄ RIKOKSESTA JOSSA JEESUSTA TEETTE RIKOLLISEN:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746

        Fered.

        11.12.2011 18:24

        En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää

        verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksi

        ja samaksi olemme samaa seurakuntaa



        TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.

        LAIN KIELÄTÄJIKSI teutanne ON JO TEIDÄT SUUUUURELLA SELVYYDELLÄ TUNNUSTANUT:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566

        teuta

        31.7.2011 10:38

        .... me olemme laista luopuneet , siis

        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka

        sinä tarvitset sitä vielä.

        Ei, en tarkoittanut Örvelöllä sinua ollenkaan.

        Sinua tarkoitin sanoessani:

        - Jos tekstissä mainitaan sanat ”noitavaino” ja ”kirkollisvero” kannattanee kirjoitus poistaa hetimiten

        No määrittelin hieman epätarkasti, eihän noissa räpellyksissäsi aina noita mainittuja ole. Mentaalista apua tarvitsisit joka tapauksessa.


      • no ihan varmasti !!!
        Teuta on paras kirjoitti:

        Ei, en tarkoittanut Örvelöllä sinua ollenkaan.

        Sinua tarkoitin sanoessani:

        - Jos tekstissä mainitaan sanat ”noitavaino” ja ”kirkollisvero” kannattanee kirjoitus poistaa hetimiten

        No määrittelin hieman epätarkasti, eihän noissa räpellyksissäsi aina noita mainittuja ole. Mentaalista apua tarvitsisit joka tapauksessa.

        mentaalinen (< lat.), henkinen, sielullinen.


      • väärät eivät peri

        Tärkeä korjaus edelliseen hölpötykseen:

        Kadotustuomio kohtaa jokaista 100% varmuudella, jolla ei ole uskoa Kristukseen.

        Lestadiolaisuudella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.


      • väärät eivät peri
        väärät eivät peri kirjoitti:

        Tärkeä korjaus edelliseen hölpötykseen:

        Kadotustuomio kohtaa jokaista 100% varmuudella, jolla ei ole uskoa Kristukseen.

        Lestadiolaisuudella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.

        Siis "teuta on paras"- hölpötykseen.

        1. Kor. 6:9-10 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

        Miehimys on homoseksuaali, joka ei sitä vielä tiennyt.


      • hubander huppelis;;)

        Opettele lukemaan Suomen kieltä luovasti jos haluat saada selvää kaikkien palstalle kirjoittavien tekstistä
        - Örrveö - sana on monimerkityksellinen. Voi tarkoittaa palstahäirikköä tai jotakuta joka epäilee palstalle kirjoittavien tosiuskovaisten viestejä.
        - Helvettiin saa ...........

        Olipas viihdyttävää ja asiallista tekstiä,, tasan 100 totta,,,


      • c, b.d-e
        Teuta on paras kirjoitti:

        Ei, en tarkoittanut Örvelöllä sinua ollenkaan.

        Sinua tarkoitin sanoessani:

        - Jos tekstissä mainitaan sanat ”noitavaino” ja ”kirkollisvero” kannattanee kirjoitus poistaa hetimiten

        No määrittelin hieman epätarkasti, eihän noissa räpellyksissäsi aina noita mainittuja ole. Mentaalista apua tarvitsisit joka tapauksessa.

        siis sitä sanomatta väität, että Jeesus oli muka kaikki rikolliset seurakunnat ja kirkot perustanut!
        Jumalan Valtakunta tietää ajatuksesi!


      • matti.
        Teuta on paras kirjoitti:

        Ei, en tarkoittanut Örvelöllä sinua ollenkaan.

        Sinua tarkoitin sanoessani:

        - Jos tekstissä mainitaan sanat ”noitavaino” ja ”kirkollisvero” kannattanee kirjoitus poistaa hetimiten

        No määrittelin hieman epätarkasti, eihän noissa räpellyksissäsi aina noita mainittuja ole. Mentaalista apua tarvitsisit joka tapauksessa.

        öärvelön viesti on yläpuolella , vai ette märehdi asiaa
        joka härikölle mitenkään kuulu , ei anakaan tuohon sävyyn
        kun pitää poistaa eikä , eikä houkutella jatkoon.

        Kaipa se övervakning teki , vihdoinkin oikean päätöksen
        olenkin ihmetellyt kuinka kauan örvelö täällä saa olla ,
        näköjään niin kauan kuin ,sefu antaa .


      • matti-

        Örvelö ,tuossa alpuolella , On asioidan vääntämistä
        kokonasasiana pahaan , ei ymmärrä tekstinsä vaaraa
        uskovaisille , koska sefu on henkseleissä ja korjaa ne
        mitkä on tarvis , kieroa peliä molemmilta.


      • matti.
        matti- kirjoitti:

        Örvelö ,tuossa alpuolella , On asioidan vääntämistä
        kokonasasiana pahaan , ei ymmärrä tekstinsä vaaraa
        uskovaisille , koska sefu on henkseleissä ja korjaa ne
        mitkä on tarvis , kieroa peliä molemmilta.

        Ei se sitten voinut pysyä siinä, se kiiti miten kauas
        tännäe on silta kun lähetin sen ,,ne ,servot..


      • v-f-e-w
        matti- kirjoitti:

        Örvelö ,tuossa alpuolella , On asioidan vääntämistä
        kokonasasiana pahaan , ei ymmärrä tekstinsä vaaraa
        uskovaisille , koska sefu on henkseleissä ja korjaa ne
        mitkä on tarvis , kieroa peliä molemmilta.

        Niin... no teitä asioita luciferilaisittain ymmärtäviä on paljon;
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

        ja tuollaisina ette ilmeisesti oikein ymmärrä edes ketä palvelette rikollisia suojaavina rikollisina:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763

        Jeesus on tie

        1.7.2011 20:09

        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!

        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.

        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!

        Jumalalta!


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566

        teuta

        31.7.2011 10:38

        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,

        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan

        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis

        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka

        sinä tarvitset sitä vielä.



        RIPPI JA SALARIPPI OVAT RIKOLLISTEN SUOJELEMIS RITUAALI:

        11 § (24.7.1998/563)

        Rikoksentekijän suojeleminen



        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.



        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        14.5.2011 16:22

        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

        kun mitä siinä lukee ..



        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

        teuta

        26.5.2011 07:32

        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,

        jne....


        jne...........


    • hubander

      Eniro valitsee cheriffin..
      Siihen ei sovi asenteellinen ei-lesta tai lesta. Edellinen oli hyvä, vaikka turhan pitkään oli teuta-debressiossa.
      Lesta-lajeja on 28 ja kaikki huutaa kurkkusuorana cheriffiä apuun, silloin ohjeena on netti etiketti ja eniron säännöt- Ei joku lestalaji.
      Yllättävän hyvä tämä palsta on, vaikka lajeja on paljon;;!!

      Serihffi voi olla myös nainen..

      • Minun edeltäjäni oli nainen, jota en kuitenkaan tunne.


      • ?
        vihne kirjoitti:

        Minun edeltäjäni oli nainen, jota en kuitenkaan tunne.

        Minun edeltäjäni oli nainen, jota en kuitenkaan tunne.

        Et ole läpituttu?


    • mie,mie,haluun

      Samalla tavalla kuin muihinkin tehtäviin.Nuoleskella suuntaan ja toiseen,haluta tehtävään,mutta olevinaan olla vastahankaan.....ei minusta ole jne.Tarkastella hyvin tarkkaan mihin suuntaan milloinkin täytyy mielistellä,käytää vanhoja sanontoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe